quote:Company president Ray Sefo said that Spong is confirmed for the bout during a Thursday conference call to publicize WSOF 3.
He added that Spong would likely face Angel DeAnda. The two had been set up against each other in a bout originally scheduled for June 14, but Spong decided to withdraw after visa issues precluded him from entering the United States in enough time to conduct a full MMA training camp with his team, the Blackzilians. Instead, he elected to fight in the upcoming Glory 9 kickboxing event on June 22 in New York.
"Those two were matched up originally, so I don't see why that should change in August," Sefo said.
DeAnda has a career record of 11-2, and the fight will mark his WSOF debut.
Zijn meestal de beste cardsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof ik geinteresseerd ben in 20 brazos.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:06 schreef THEFXR het volgende:
UFC ON FUEL TIMETABLE:
22.45 UUR FACEBOOKS
02.00 UUR MAIN CARD
Gewoon aanzetten, geluid een beetje zacht en gewoon daarnaast om 22.00 veronica The Matrix: Reloaded kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Heb wat geld op Nog i.v.m. redelijke odds, picks later vanmiddag.
Vandaag overigens ook Khalidov vs. Manhoef
http://www.sportvision.nu(...)vk1LcCFQ1f3godmVAAKwquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:05 schreef RegularVisitor het volgende:
Zijn er hier mensen die in de omgeving van Eindhoven MMA beoefenen? Of anders een goede sportschool weten in die regio?
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
Nogueira vs Werdum
Macario vs Santos
Silva vs Cavalcante
Silva vs High
Sarafian vs Mendez
Jason vs Wilkinson
nu al?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:48 schreef THEFXR het volgende:
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
Ik ga mee met deze.quote:
Verklaring van Pretorian:quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Pretorian banned from all upcoming events
[..]
Geen idee, je profiel staat er nog wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef n00cL30n het volgende:
Is er trouwens een opschoning geweest op mmaplayground.....?
Ik kan namelijk niet meer inloggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |