Dat zal wel als je veel gevechten hebt en veel traint. Maar ik bedoel gewoon dat ie echt goed was toen hij bij Pride vocht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pride heeft hem beter gemaakt dan hij was bedoel je
Was hij echt goed of lieten ze hem winnen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef wuuht het volgende:
[..]
Dat zal wel als je veel gevechten hebt en veel traint. Maar ik bedoel gewoon dat ie echt goed was toen hij bij Pride vocht.
bedoel je van afkomst?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gesnoepd
Verbaasd
Geo en FXer, jullie zijn gewoon Nederlands toch?
Nee, Geo is Brabander.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gesnoepd
Verbaasd
Dit denkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was hij echt goed of lieten ze hem winnen?
Ja, dislektie jongequote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gesnoepd
Verbaasd
Crocop heeft in kickboxing ook wel wat gewonnen anders hoor. Maar ben het verder met je eens dat ik mijn twijfels heb over die 2.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon waar waarom denk je dat Cro Cop en Wanderlei in de UFC niets hebben gepresteerd
Wat was het left leg is hospital and right leg is cemetary?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Crocop heeft in kickboxing ook wel wat gewonnen anders hoor. Maar ben het verder met je eens dat ik mijn twijfels heb over die 2.
Anders omquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was het left leg is hospital and right leg is cemetary?
Tegen Gabriel Gonzaga.. oh wacht toen kreeg hij er een..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb er in de UFC in ieder geval niets van gezien
gewoon niet meer in zn prime en in een octagon is gewoon wel andersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon waar waarom denk je dat Cro Cop en Wanderlei in de UFC niets hebben gepresteerd
Blijft een van de mooistequote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen Gabriel Gonzaga.. oh wacht toen kreeg hij er een..
Of ze lieten hem gewoon niet meer winnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef wuuht het volgende:
[..]
gewoon niet meer in zn prime en in een octagon is gewoon wel anders
whaha, dat is de hoogste ratio in de UFCtwitter:MikeChiappetta twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 22:52:52Brian Bowles suspended after T/E ratio elevated at over 20:1. Jusssst missed. reageer retweet
Tering, 20:1quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:10 schreef THEFXR het volgende:
whaha, dat is de hoogste ratio in de UFCtwitter:MikeChiappetta twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 22:52:52Brian Bowles suspended after T/E ratio elevated at over 20:1. Jusssst missed. reageer retweet
and you still lost, sucker![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:22 schreef Beach het volgende:
Silva - Silva
Silva - Silva
Silva - Silva
Silva - Silva Dos Santos
Silva - Silva
Silva - Silva
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:22 schreef Beach het volgende:
Silva - Silva
Silva - Silva