I want to fuck Chuck...quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het altijd al een homo gevonden, verbaasd mij niks.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil super graag een keer een event in Amerika meemaken!quote:
Wel echt een hele toffe kaart met o.a. Ceesquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik wil super graag een keer een event in Amerika meemaken!
Dit event is stacked as fuck en valt in mijn zomervakantie.. het nadeel --> hoogseizoen
Blackzilians hè, die hebben daar vaker een handje van... Creepy glimlach van hem ook. Met die killerblik doet hij me altijd een beetje denken aan Breaking Bad, die Salamanca hitmen tweelingquote:
I hooptwitter:mousasi_mma twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 11:59:14@danawhite @ufc I hoop I can fight in december against Belfort... I think my fans would love that fight.... reageer retweet
lol, wandyquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pride heeft hem beter gemaakt dan hij was bedoel jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef wuuht het volgende:
[..]
lol, wandyx999999. In pride was ie gewoon insane goed.
Dat zal wel als je veel gevechten hebt en veel traint. Maar ik bedoel gewoon dat ie echt goed was toen hij bij Pride vocht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pride heeft hem beter gemaakt dan hij was bedoel je
Was hij echt goed of lieten ze hem winnen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef wuuht het volgende:
[..]
Dat zal wel als je veel gevechten hebt en veel traint. Maar ik bedoel gewoon dat ie echt goed was toen hij bij Pride vocht.
bedoel je van afkomst?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gesnoepd
Verbaasd
Geo en FXer, jullie zijn gewoon Nederlands toch?
Nee, Geo is Brabander.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gesnoepd
Verbaasd
Dit denkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was hij echt goed of lieten ze hem winnen?
Ja, dislektie jongequote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gesnoepd
Verbaasd
Crocop heeft in kickboxing ook wel wat gewonnen anders hoor. Maar ben het verder met je eens dat ik mijn twijfels heb over die 2.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon waar waarom denk je dat Cro Cop en Wanderlei in de UFC niets hebben gepresteerd
Wat was het left leg is hospital and right leg is cemetary?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Crocop heeft in kickboxing ook wel wat gewonnen anders hoor. Maar ben het verder met je eens dat ik mijn twijfels heb over die 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |