opschepperquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel raar, op mijn Windows-PC geen problemen.
Ik heb geen virusscannerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef koemleit het volgende:
"ik heb een macbook dus nee"
daar ging het mis vriend...
maar ook geen belastingaangifte verstuurd...quote:
Die heb ik gekregen. Ik heb een verzendcode en alles. Maar wat koop je daarvoor?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar ook geen belastingaangifte verstuurd...
maar je krijgt daar toch een bevestiging van dat het is gelukt? die je kunt opslaan.. en nu voor den dag toveren?
dat het probleem dan hoogst waarschijnlijk bij den belastingdienst ligt... dus hoef je je nergens druk om te maken (behalve natuurlijk als je op geld zit te wachten)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb ik gekregen. Ik heb een verzendcode en alles. Maar wat koop je daarvoor?
Al gedaan... drie keer nu.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:31 schreef Ori het volgende:
Hoe ver kom je wel?
Het aangifteprogramma hoort voor het versturen een browser te openen met een pagina waarop je met digid inlogt. Die pagina regelt het echte uiteindelijke versturen.
Maar ga dan niet zeggen "Oh het ligt aan uw macbook" wanneer ik al duidelijk uitleg dat hij verzonden isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat het probleem dan hoogst waarschijnlijk bij den belastingdienst ligt... dus hoef je je nergens druk om te maken (behalve natuurlijk als je op geld zit te wachten)
het doet er dan ook niet toe dat het een macbook is hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ga dan niet zeggen "Oh het ligt aan uw macbook" wanneer ik al duidelijk uitleg dat hij verzonden is. Alle inlogcodes ingevoerd
Dat zegt ze zelfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
het doet er dan ook niet toe dat het een macbook is he... waarom dat te melden?
vreemd moment om te gaan verkondigen dat je een macbook pro hebt..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zegt ze zelf
"Heeft u misschien een virusscanner?"
"Nee, ik heb een macbook dus heb geen virusscanner"
"Dan zal het wel liggen aan uw macbook"!
Hij-is-al-verzonden
Ik vind dat persoonlijk nog altijd het makkelijkste hoor. Gewoon zo'n blauwe envelop terugsturen, heb er nooit gezeik mee en digitaal levert naar mijn mening nog steeds net even te veel gezeik op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:53 schreef Renesite het volgende:
Sterker nog, ze sturen mij nog een papieren aanvraag!!!!!!!!!!
Dat is erg stom van je, maar idd staat dat los van je belastingprobleem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |