SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 04-06-2013 20:24:26 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
murpquote:
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:13 schreef murp het volgende:
Kan mijn qoute trouwens uit de OP? Ik kan niet eens mijn zoekresultaten ordenen
nee hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
murp
(Ik heb jouw naam met een hooftledder geschreven in de TT, muhaha)
Maar... dat is het enige wat niet is veranderd sinds het begin..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:13 schreef murp het volgende:
Modcheatsquote:
Vond het wel mooi dat het kuttopic toch nog 177 delen oplevertquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:13 schreef murp het volgende:
En mijn quotequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar... dat is het enige wat niet is veranderd sinds het begin..
Doe dat maar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:15 schreef murp het volgende:
ik kan m ook zo editten dat ie niet in de zoekresultaten komt
Doe maarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:15 schreef murp het volgende:
ik kan m ook zo editten dat ie niet in de zoekresultaten komt
Was jij geen chick?quote:
Je kan ook positieve notes krijgen hè.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik had gisteren 18 notes, nu 19. Ik vraag me af waarom? Heb niks fout gedaan geloof ik.
Die kans is denk ik 66,6666667% kleiner.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan ook positieve notes krijgen hè.
zelfs ik heb ze joh, en je kent me.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die kans is denk ik 66,6666667% kleiner.
Denk jij dat ik mannen in de TT zet?quote:
quote:
Tetten.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
Voor mensen die een beetje houden van zingen en het ook echt kunnen, dit is echt fucking baas:
http://www.karaokeparty.com/en/battles
Niemand kan je horen, maar je moet zingen en als je op de juiste toonhoogte zit, score je punten. En je moet zeg maar de hoogste score halen tussen een paar mensen.
ok da's gaafquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
Voor mensen die een beetje houden van zingen en het ook echt kunnen, dit is echt fucking baas:
Niemand kan je horen, maar je moet zingen en als je op de juiste toonhoogte zit, score je punten. En je moet zeg maar de hoogste score halen tussen een paar mensen.
Maar dan moet je wel alleen thuis zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
quote:
Ja toch!quote:
"niemand kan je horen" right.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
Nah, je kan ook zachtjes zingen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel alleen thuis zijn
Nee, echt.quote:
Zo lang heb ik lang niet dit gedaanquote:
Beter dan niks.quote:
Nooit gedaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:31 schreef Sardu het volgende:
Beetje omslachtig. Ik doe alleen karaoke als ik dronken ben.
Wauw je kan winnen van kleine kinderen. Baasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:40 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wordt telkens eerste terwijl ik echt niet kan zingen.
En er zitten allemaal kindertjes van 1999/2000 etc op..
Dan kan je wel he, tegen een paar piepstemmetjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:40 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wordt telkens eerste terwijl ik echt niet kan zingen.
En er zitten allemaal kindertjes van 1999/2000 etc op..
iddquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:17 schreef LompeHork het volgende:
Murp is gewoon een chick hoor, we daten wel eens.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw je kan winnen van kleine kinderen. Baas
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan kan je wel he, tegen een paar piepstemmetjes
Hossel haar met je zangskills danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn geen piepstemmetjes hoor.. maar wel female.
Rihanna - Russian Roulette
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef Unscrewed het volgende:
Ik speel wel een beetje vals, want ik neurie
Veel makkelijker.
Dat is niet alsof ik opeens 9001 meer punten krijg hoor.quote:
cheater.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is niet alsof ik opeens 9001 meer punten krijg hoor.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je niks doorvertelt, mag je mijn tetten bijten.
Hehe, ik mag jouw hont wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn hond bijt heel de tijd aan me chill broek
Als dat beest eerst de bontkraag van je moeder grijpt en daarna je broek kapot vreet, zou ik toch eens gaan denken aan dat beest africhten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn hond bijt heel de tijd aan me chill broek
Daar hebben goth's niets mee te makenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik haat emo's, gothics, en iedereen die niet zoals anderen wil zijn door als anderen te zijn... of hun lifestyle depressief gaan maken terwijl ze al depressief zijn, maar ik vind dit lied toch best wel tof.
Wel!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar hebben goth's niets mee te makenen dat nummer al helemaal niet.
Tis nog een puppy, en als je met hem speelt bijt hij je armen of shirt kapotquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als dat beest eerst de bontkraag van je moeder grijpt en daarna je broek kapot vreet, zou ik toch eens gaan denken aan dat beest africhten.
ordinairquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je niks doorvertelt, mag je mijn tetten bijten.
Toch blijven het mensen die zichzelf scheiden van de rest, op de foute manier. Als je werkelijk deze samenleving zoveel haat, ga je niet anti-samenleving doen/kleden, want dan ben je een hypocriet in mijn ogen. En BVB is wel een zogenoemde: 'emo'-band. Verder zijn ze niet verkeerd, hoor. Maar ik hou het toch liever bij Led Zeppelin, Ozzy Osbourne, Avenged Sevenfold, Three Days Grace enzulks. Ik hou ook niet van emo-bands omdat ze depressief gedrag stimuleren. Het lijkt alsof ze je uit je depressieve fase helpen als tiener, omdat die muziek zogenaamd het enige is wat je hebt op dat moment, maar het helpt je ook lekker nog depressiever worden dan je bent.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart al iets. Puppys kan je ook wel wat leren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tis nog een puppy, en als je met hem speelt bijt hij je armen of shirt kapot
Dus enigste manier is om hem in een houtgreep te nemen tot die het zat word
Ja, alleen ze bijt alles kapot op het momentquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart al iets. Puppys kan je ook wel wat leren.
pootjes brekenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, alleen ze bijt alles kapot op het moment
Smeer pindakaas op je kruis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, alleen ze bijt alles kapot op het moment
Meuk is meuk!quote:
Nee hoor, dan moet je stoppen met spelen zodat hij begrijpt dat dat geen leuk spelen isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tis nog een puppy, en als je met hem speelt bijt hij je armen of shirt kapot
Dus enigste manier is om hem in een houtgreep te nemen tot die het zat word
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Toch blijven het mensen die zichzelf scheiden van de rest, op de foute manier. Als je werkelijk deze samenleving zoveel haat, ga je niet anti-samenleving doen/kleden, want dan ben je een hypocriet in mijn ogen. En BVB is wel een zogenoemde: 'emo'-band. Verder zijn ze niet verkeerd, hoor. Maar ik hou het toch liever bij Led Zeppelin, Ozzy Osbourne, Avenged Sevenfold, Three Days Grace enzulks. Ik hou ook niet van emo-bands omdat ze depressief gedrag stimuleren. Het lijkt alsof ze je uit je depressieve fase helpen als tiener, omdat die muziek zogenaamd het enige is wat je hebt op dat moment, maar het helpt je ook lekker nog depressiever worden dan je bent.
Ja, maar dan piept die zo heel de tijdquote:
Ja, maar als ik nee zeg of niks doe springt die op me af gaat die mij bijten of in me klerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je stoppen met spelen zodat hij begrijpt dat dat geen leuk spelen is.
Maar ze bijt veel is nog geen optiequote:
ojaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dan piept die zo heel de tijd
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja, dat ben ik met je eens. Het is niet algemeen geaccepteerd en houden stug vol, pubertijd, het is een mooi iets. En terecht, want die bands zijn wel meer muzikaal dan de emo-meuk die wordt gepresenteerd, Family Guy verwoord het wel mooi: "tenenenene FEELINGS tenenenene FEELINGS!"dat depressieve gedoe is nergens voor nodig inderdaad.
Schoktherapie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dan piept die zo heel de tijd
[..]
Ja, maar als ik nee zeg of niks doe springt die op me af gaat die mij bijten of in me kleren
[..]
Maar ze bijt veel is nog geen optie
Ik heb die fase nooit gehad, ik ging van awesome naar awesome. Maar ik heb wel een tijd lang haar gehad en een afgetrapt spijkerjack met patches. Maar dat was gewoon vrolijke muziek jwz.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Wall of Text is leuk als je zelf degene bent die het heeft getypt.
En ja, geloof me. Ik ben zelf door die emo-fase heen gegaan, maar na een paar weken dacht ik opeens na.![]()
Tevens: Family Guy
True, veel mensen verwarren gothic's met emo's die eigenlijk helemaal niet gothic zijn, maar gewoon emo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb die fase nooit gehad, ik ging van awesome naar awesome. Maar ik heb wel een tijd lang haar gehad en een afgetrapt spijkerjack met patches. Maar dat was gewoon vrolijke muziek jwz.
doe is foto van je vapo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:17 schreef Ceviche het volgende:
- ik heb de wiet in mn vapo nu voor de vierde keer gebruikt en weer goed stoned. Het ziet er alleen niet meer uit dus nu maar weer nieuwe indoen-
Ik niet, ik noem maar beide om mijn argument te versterken en het simpeler te maken voor mensen die niet bekend zijn met een van de twee blablahblagblarghquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, veel mensen verwarren gothic's met emo's die eigenlijk helemaal niet gothic zijn, maar gewoon emo.
Nee dat valt zelfs nog mee, maar eckte goth's zie je bijna niet meerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, veel mensen verwarren gothic's met emo's die eigenlijk helemaal niet gothic zijn, maar gewoon emo.
Ik had haar tot m'n kont, krullen zelfs, als ik gedouched had kon ik de binnenkant van m'n knieën kietelen!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Eigenlijk ging ik alleen door die fase omdat ik een emo-chick kende, en wilde haar fixen.
![]()
Lang haarHeb ik op dit moment, kan het bijna opeten... maar wordt nu een beetje saai (en junkie-like), binnenkort maar eens naar de kapper.
Ik was zo'n halfemoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja, dat ben ik met je eens. Het is niet algemeen geaccepteerd en houden stug vol, pubertijd, het is een mooi iets. En terecht, want die bands zijn wel meer muzikaal dan de emo-meuk die wordt gepresenteerd, Family Guy verwoord het wel mooi: "tenenenene FEELINGS tenenenene FEELINGS!"dat depressieve gedoe is nergens voor nodig inderdaad.
Lol ben jij er ook zo een met Obey petjes en skinny en gekleurde sneakers, liefst vans?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Eigenlijk ging ik alleen door die fase omdat ik een emo-chick kende, en wilde haar fixen.
![]()
Lang haarHeb ik op dit moment, kan het bijna opeten... maar wordt nu een beetje saai (en junkie-like), binnenkort maar eens naar de kapper.
Picsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was zo'n halfemo
Ik was alleen niet zo fancy gekleed
Obey heb ik nog lang gedragen daarna, skatemerk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol ben jij er ook zo een met Obey petjes en skinny en gekleurde sneakers, liefst vans?
gewoon zwartquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was zo'n halfemo
Ik was een inside-emoquote:
Oke, dat is eigenlijk best wel baas.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dat valt zelfs nog mee, maar eckte goth's zie je bijna niet meer
[..]
Ik had haar tot m'n kont, krullen zelfs, als ik gedouched had kon ik de binnenkant van m'n knieën kietelen!
Ik zou je hebben geneukt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was zo'n halfemo
Dit doet echt pijn aan mijn orenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
en dan dit luisteren en het cool vinden dat het op elkaar lijkt.
geen hello kitty?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zwart met roze
Zwart met felle kleurtjes
Wit
Dat zijn de enige pics van mij die sowieso nooit op FOK! komenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke, dat is eigenlijk best wel baas.
Pics?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik had haar tot m'n kont, krullen zelfs, als ik gedouched had kon ik de binnenkant van m'n knieën kietelen!
Ik hield wel van de industrial feestjes.quote:
Denken dat ik geld heb voor zulke onzin.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol ben jij er ook zo een met Obey petjes en skinny en gekleurde sneakers, liefst vans?
Pijpenkrullen hier (hihi pijpen)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:22 schreef Sardu het volgende:
[..]Mijn krullen kruipen telkens weer terug naar mijn nek... Zulk lang haar hoeft van mij dan ook weer niet maar als het nat is maakt een heul verschil.
Die feestjes waren wel tof ja, die mannen waren foeilelijk in mijn tijd, maar die chicksquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hield wel van de industrial feestjes.
Maar die mensen.Mannen met strakke lakleren rokken en shit.
The fuck.
Juist.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pijpenkrullen hier (hihi pijpen)
[..]
Die feestjes waren wel tof ja, die mannen waren foeilelijk in mijn tijd, maar die chicks
Jammer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zijn de enige pics van mij die sowieso nooit op FOK! komenheb er ook bar weinig trouwens.
Stukaquote:
Idem, de tijd dat ik naar dat soort tenten ging luisterde ik voornamelijk Black Metal, dus gewoon ruig met een zwarte spijkerbroek (wel kapot) en een cultshirtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist.
Scoorde altijd wel makkelijk aangezien ik geen lakleer droeg.
Dat merk ken ik niet eens, bij ons was Overzeas al heel watquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stuka![]()
Dready en het liefst zo lomp mogelijk. Heb er nog steeds 1 liggen hier in gave staar maar past niet en ga er sowieso niet meer in lopen.
De nederlandse hello kitty hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:23 schreef Unscrewed het volgende:
Blijkbaar zijn over-blije dingen zoals Nijntje ook emo-materiaal.
Broeder.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, de tijd dat ik naar dat soort tenten ging luisterde ik voornamelijk Black Metal, dus gewoon ruig met een zwarte spijkerbroek (wel kapot) en een cultshirt
Hosselde makkelijk, deze eindbaas begrijpt het
Beetje Vaseline_ op de tafel nemen daar, ik zie het wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn vapo
Had geen zin om voor deze foto op te ruimen.
Opruimen
Die met dat poppetje ken je niet? Dready was de shit, stuka en overseas ken ik wel maar was "meh"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat merk ken ik niet eens, bij ons was Overzeas al heel wat
Dat van mij lijkt nog het meest hier op.quote:
Oh die, ja, nee, dat was in mijn tijd nog niet hipquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die met dat poppetje ken je niet? Dready was de shit, stuka en overseas ken ik wel maar was "meh"
Niets mis meequote:
Ik ben vaak zat emo's tegen gekomen die zichzelf goth noemen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dat valt zelfs nog mee, maar eckte goth's zie je bijna niet meer
[..]
Vas komt je vapo's shine stelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn vapo
Had geen zin om voor deze foto op te ruimen.
Opruimen
Terecht wel, dat soort mensen zijn niet waardig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben vaak zat emo's tegen gekomen die zichzelf goth noemen.
Dan loop ik gewoon weg
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje Vaseline_ op de tafel nemen daar, ik zie het wel.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Who de fuck is Vaseline_ dan, ken hem/haar () alleen van naam
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Who de fuck is Vaseline_ dan, ken hem/haar () alleen van naam
Hoe oud/jong ben je dan als ik dat mag vragen? Wel overzeas maar geen dready, was hier andersom.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh die, ja, nee, dat was in mijn tijd nog niet hip
[..]
Niets mis mee
28. Was meer dan tien jaar terug dat het hip was.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe oud/jong ben je dan als ik dat mag vragen? Wel overzeas maar geen dready, was hier andersom.
Ah, dat verklaart een hoop. Ik ben 26 dus ongeveer dezelfde stroom meegemaakt. '98 - '05 ongeveerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
28. Was meer dan tien jaar terug dat het hip was.
Ja zoiets inderdaad, volgens mij hing het ook nogal af van de regioquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Ik ben 26 dus ongeveer dezelfde stroom meegemaakt. '98 - '03 ongeveer
Nee ik ook niet. Hoewel ik toen al een vrij brede smaak had qua muziek. Ik was toch wel een trotse skateboarder met absoluut onpraktische wijde broek.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:54 schreef Onorgineel het volgende:
Ik luisterde vroeger altijd Death Metal, heb alleen nooit echt de behoefte gehad om me ernaar te kleden ofzo
Rook je normaal?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Trollscience het volgende:
vandaag een pakje filters gekocht, heb er vijf gerookt tot nog toe en ik ben al ademloos en pijn aan mijn longen en tering wat flikkeren ze daar in
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
Gesmolten filter inhaleren via de tabak-kant
john player special zware (rode) shag, en dit zijn john player special (rode) filtersigaretten XXLquote:
Lijkt me juist andersom als je normaal shag rooktquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
john player special zware (rode) shag, en dit zijn john player special (rode) filtersigaretten XXL
Ik krijg ook altijd een rotte strot van filterpeuken. Af en toe bij het stappen wil ik nog wel eens een pakje filters kopen maar vind het de volgende dag altijd een kut idee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Trollscience het volgende:
vandaag een pakje filters gekocht, heb er vijf gerookt tot nog toe en ik ben al ademloos en pijn aan mijn longen en tering wat flikkeren ze daar in
de zware is heerlijk, geen rochel, geen slijm in mijn keel, en als ik inhaleer een lichte, maar vastberaden druk. als ik zo'n vaste heb opgestoken heb ik een halfuur schor gehoest en slijmquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lijkt me juist andersom als je normaal shag rookt
dan zou je toch juist denken van niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
en volgens mij zit er echt extra nicotine in ofzo want na een kwartier wil ik er alweer eentje opsteken
dooie tc :p iedereen is er een beetje op uitgekekenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Klojo120 het volgende:
Damens en heersels,
HET IS WEER ZON AVOND.
TC IS AAN
KOM ERBIJ
GENIETEN
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
dooie tc :p iedereen is er een beetje op uitgekeken
Nou, er zijn wel wat manieren toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
dooie tc :p iedereen is er een beetje op uitgekeken
mjah.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Sardu het volgende:
Nu kan ik de moeite nemen om die tc te bezoeken (vanaf een heuze pc) maar nog geen cam of mic...
Kan ik net zo goed in de sc blijven.
Je hebt gelijk. Ik blijf hier wel.quote:
goed verhaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Melancholia is een vage film.
Hoi ik ga trouwen nee toch niet ik ga mijn paard slaan en naakt bij een rivier liggen.
Deed Brooke Shields ooit ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoi ik ga trouwen nee toch niet ik ga mijn paard slaan en naakt bij een rivier liggen.
spoilerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Iedere grap is half serieus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Was ook maar een half serieuze reactie
Mij ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef OllieWilliams het volgende:
zet mij eens op de lijst met aanwezigen
Stel je voor dat het straks 30 graden isquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
het is zo warm hier weer, klotezon die de hele avond op mn kamer schijnt
Nee in andere topics, maar kwam toevallig binnenkijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zat je weer te lurken tot je een creepopmerking kon maken?
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee in andere topics, maar kwam toevallig binnenkijken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zat je weer te lurken tot je een creepopmerking kon maken?
Ja mooie pisbekquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ging een mondje altijd maar zo snel open
[ afbeelding ]
Bij mijn date duurde het wat langer, maar ze kan best goed kluivenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja mooie pisbek![]()
De hosselkoning is terug
Ik had broodje van de subway vanmiddag, super nicequote:Op woensdag 5 juni 2013 02:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging vanavond kebab eten en ik heb gewoon het hele broodje weggegooid (lag niet aan het broodje ofzo). Mweh slecht gegeten vandaag
klinkt als een eckte stonerfilmquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
quoted voor het nageslachtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef OllieWilliams het volgende:
zet mij eens op de lijst met aanwezigen
Zo vroeg wakker zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 05:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
klinkt als een eckte stonerfilm
En doet me denken aan Brokeback Mountain.
Wacht, waarom ben ik wakker?
Ik heb nooit geweten dat de wereld op dit tijdstip al draait
Moet zo gaan fietsen ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terechte klachten zijn terecht.
Ook al weer aan de arbeid broeder ?
(goede)morgenquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:42 schreef Monopoly het volgende:
En ik heb echt een gruwelhaat aan stoptreinen die vertraagd zijn.
Overstap gemist omdat de intercity waar ik in zat 9 minuten vertraging opliep omdat de stoptrein niet opzij werd gezet
Nu zit k zelf in zo'n achterlijke stoptrein omdat ik dus geen intercity meer kon pakken
Cursus hebben
Treinen naar de andere kant van het land
Om half 6 hiervoor moeten opstaan
Alsnog te laat komen
Moe zijn
Om elk kutdingetje wat je zegt een note krijgen
Herkenbraar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:42 schreef Monopoly het volgende:
En ik heb echt een gruwelhaat aan stoptreinen die vertraagd zijn.
Overstap gemist omdat de intercity waar ik in zat 9 minuten vertraging opliep omdat de stoptrein niet opzij werd gezet
Nu zit k zelf in zo'n achterlijke stoptrein omdat ik dus geen intercity meer kon pakken
Cursus hebben
Treinen naar de andere kant van het land
Om half 6 hiervoor moeten opstaan
Alsnog te laat komen
Moe zijn
Om elk kutdingetje wat je zegt een note krijgen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Herkenbraar.![]()
Nu mijn eigen klacht.
God,godverdegloeiende. Kut!! Welke idioot komt mij na 3 uurtjes slapen wekken en vragen of ie om half 11 een begravenis heeft.
Ik heb geen idee, ik heb geen begravenis dus laat mij liggen. Nee ik ben ook niet de plaatselijke krant die je zulk soort dingen kan vragen.
Wat de neuk doe jij zo vroeg wakkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 05:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
klinkt als een eckte stonerfilm
En doet me denken aan Brokeback Mountain.
Wacht, waarom ben ik wakker?
Ik heb nooit geweten dat de wereld op dit tijdstip al draait
Dat ligt heul aan wat je er mee doetquote:
Nou, eigenlijk heul niks.quote:
Echt héquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Murdera het volgende:
wel veel mensen wakker hier. ook voor het eerst.
behalve mono moir en ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Echt héNormaal is dit topic pas wakker rond de middag
Normaal zit ik nu op school, maar had even geen zin.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Murdera het volgende:
wel veel mensen wakker hier. ook voor het eerst.
Seems legitquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Normaal zit ik nu op school, maar had even geen zin.
Ik pak de komende trein wel.
bad boyo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Normaal zit ik nu op school, maar had even geen zin.
Ik pak de komende trein wel.
quote:
veel dikkerdjes in je klas?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ja. Ik heb nog steeds een gekneusde teen en 4 van de 6 uur dat ik daar ga zitten hebben we Sport & Beweging. Even serieus. Waarom zoveel?
Nee, totaal niet. Allemaal van die overdreven gespierde jochies.quote:
Hadden wij dat maar gehad op de middelbarequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ja. Ik heb nog steeds een gekneusde teen en 4 van de 6 uur dat ik daar ga zitten hebben we Sport & Beweging. Even serieus. Waarom zoveel?
echt helemaal super ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:04 schreef Unscrewed het volgende:
mar julie vinde my dus wel heel erch koel?
ja man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:04 schreef Murdera het volgende:
mist er hier een post?Heb ik een rel gemist?
Dat vind ik het enige leuke eraanquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hadden wij dat maar gehad op de middelbareGym op de basisschool was fucking leuk, op de middelbare werd het kak door die huppelwijven die te druk waren met mooi zijn
.
hoer a ik hoor nu ook bij de koele boiz.quote:
naar het innerlijk kijkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:06 schreef Unscrewed het volgende:
Van die iets brutaal-kijkende lekkere sletjes met dikke tetten en een lekkere kont.
Verder gaat het me wel om innerlijk, hoor
Normaal geen last van een ochtendhumeur maar lijkt me toch dat je normaal gesproken een kaartje krijgt voor een begravenis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:42 schreef Olment het volgende:
[..]Wat is dat nou weer
![]()
Geeft een lekker ochtendhumeur op deze manier opstaan
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:06 schreef Unscrewed het volgende:
Van die iets brutaal-kijkende lekkere sletjes met dikke tetten en een lekkere kont.
Niks aanquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:06 schreef Unscrewed het volgende:
Quote for the Truth.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
naar het innerlijk kijken
uiteindelijk zijn het allemaal vieze s
quote:
quote:
Kwam jij nou naar de meet ?quote:
Jij bent ook al lekker wakker ofniequote:
Nou.. Kop opquote:
*jellyquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:05 schreef Sardu het volgende:
Zo dan maar mooi op tijd met mijn bek in de zon.
Het heeft me 2 uur en meerdere bakken koffie gekost om over mijn ochtenhumeur heen te komen.quote:
Dat kost mij meestal 4 uurtjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het heeft me 2 uur en meerdere bakken koffie gekost om over mijn ochtenhumeur heen te komen.
Maar het is heerlijk weer dus kreeg 50% korting op mijn ochtendhumeurquote:
hehequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:16 schreef Sardu het volgende:
Schiet me net wel een geniale TT te binnen. Hup nog 4!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |