quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Spark wat klote!! Hopen dat het snel beter gaat met eva. Schrikken hoor!
Helaas bij sommige inderdaad nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:53 schreef Omentielvo het volgende:
Infacol is een middeltje dat je kan gebruiken als je baby krampjes heeft. Bij sommige baby's helpt het. Helaas bij sommigen ook niet.
Dat gaat hier nu al 7 weken zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Spirit82 het volgende:
Drankje LB, dat geïnteresseerde herken ik idd, leuk om te lezen. Het huilen wijt ik echter (terecht of niet) aan het nieuwe gebruik van infacol. Nu een paar keer gebruikt en heb het gevoel dat ze er heel heftig op reageert. Dan liever een paar krampjes! Ze geeft nu ineens heel veel voeding terug en huilt, wil niet slapen, verkrampt helemaal. Net heeft ze gelukkig weer een paar uur geslapen en nu krijgt ze weer een fles. Eens zien hoe dit nu gaat.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gaat hier nu al 7 weken zoWe hebben wat goede dagen gehad maar nu is het weer helemaal niets.
De eerste weken werd ik er een beetje depri van en dacht ik: WAAAAAAAAAAR ben ik aan begonnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenWord je daar niet helemaal tureluurs van?
Cinababyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef danic het volgende:
Sparkling, sterkte met kleine eva. Hopelijk knapt ze snel op en is ze weer thuis in haar eigen warme bedje![]()
Omen, das echt kut. Zal me hier ook niet gebeuren. Na mijn bloedervaringen heb ik hier het hele assortiment in huis
![]()
Spirit, het kan idd zijn dat de infacol niet helpt. Vsm heeft ook een middeltje. Ik kom even niet op de naam. Iemand??
Daar reageerde eva dan weer slecht op door te spugen, maar sat is dus een kwestie van uitproberen.
Persoonlijk zou ik je orthiflor adviseren. Dat werkt voor Rosalie heel goed en ik heb hier meer goede verhalen gehoord. Het is homeopathisch en te koop bij zo'n kruidenwinkel. Is niet goedkoop, maar ik heb het er graag voor over.
Ik weet niet of je fles- of bv geeft, maar het kan bij beide. Bij fv koop je orthiflor start wat je in de fles doet en bij bv koop je gewone orthiflor voor volwassenen en krijgt je kindje het via de bv binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |