abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:55:50 #1
378192 -mandy-
I am who I am
pi_127413288
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:56:04 #2
378192 -mandy-
I am who I am
pi_127413298
Laatste post vorige topic:

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Spark wat klote!! Hopen dat het snel beter gaat met eva. Schrikken hoor!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:18:01 #3
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127414252
Spirit! Ik haal sprongetjes en regeldagen door elkaar!

Hier kun je lezen dat er rond 5 weken een sprong plaatsvindt! Dus misschien is dat een verklaring voor je ontroostbare meisje? Er staat iig dat haar stofwisseling en ingewanden snel ontwikkelen, dus dat kan ook een verklaring zijn voor de buikpijn.

Hou haar maar lekker veel bij je, dan is ze er vast snel doorheen. :* En dan trakteert ze je vast ook snel op een lachje O+
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:21:57 #4
378192 -mandy-
I am who I am
pi_127414441
Dat artikel is heel herkenbaar, D zit na een regeldag gisteren in zo'n sprong.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:25:05 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127414593
Spark, sterkte joh! :* Mag je wel bij haar blijven?

Verder wel bijgelezen maar niks onthouden.

Zag dat DJMomo nog aan me dacht maar mijn meisjes zijn te jong en A'dam is hier ook niet naast de deur, en morgen al andere afspraken.

Omen, ben ook erg benieuwd naar morgen!

En ik zag een heel mooi meisje van Soesa :*

Wat betreft werken: ik keek er niet naar uit maar nu ik eenmaal weer aan het werk ben, heeft het ook wel zijn voordelen. Maar liever was ik het 1e (half) jaar thuis gebleven.
pi_127415386
Sparkling, veel sterkte voor jullie meisje! Doen jullie aan rooming-in?

Sprongetjes, regeldagen, ik kan er persoonlijk weinig mee. Het is geen exacte wetenschap, zo'n baby. Soms hebben ze rotdagen, voor mij hoeft daar geen naam aan gehangen te worden. Ik zit ook wel eens niet lekker in mijn vel, morgen weer beter. Maar ik ben gezegend met een baby die erg zen is, ik besef dat ik makkelijk praten heb :@

Werken, oja. Dat ene wat mensen doen als ze niet meer 24/7 met babytoestanden bezig zijn. Eerst maar eens werk vinden, ik hoorde een week na de ks dat mijn contract niet werd verlengd :')
pi_127415562
Twinkle fijn dat het werken je bevalt. Ik hoop dat Djenna snel went bij de gastouder

Sparkling hopelijk vinden ze gauw waar het aan ligt en mag Eva lekker weer naar huis. Mag jij bij haar blijven :*

Tante Soesa wat een lieve foto. Nog veel plezier in Spanje.

Shandaly herkenbaar hoor. Had ik ook. Pas toen ik wat mobieler en dapperder werd ging ik echt genieten van mijn verlof.

Spirit volgens mijn oei ik groei app is er vijf weken (na de uitgerekende datum) het eerste sprongetje.

Vandaag werd ik ongesteld. En gewoon geen maandverband in huis. En een dochter die sliep. Mijn ouders zijn net op vakantie en mijn zus past op een neefje. Wist even niet meer wat te doen. Ben maar even aan mijn buren (die buiten zaten vanwege het mooie weer) wezen vragen of ze even op Riley wilde letten. Snel effe naar de ah gegaan. Toen ik terugkwam mijn buren echt bedankt. Maar die vonden het echt niet erg. O+ Gelukkig was Riley blijven slapen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:42:10 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127415578
Oh L-E, dat was ook nieuws waar je op zat te wachten zeg..... is er in jouw branche nog wel genoeg werk te vinden of ook armoe troef?

Ik heb hetzelfde met sprongetjes hoor. Zeker als je moet corrigeren dan heb ik toch het idee dat je achter de feiten aanloopt. Heb wel het boek van bitterend geleend dus dat ga ik nog wel lezen.

M. deed ook niet aan sprongetjes.

Regeldagen vind ik overigens weer wat anders, klinkt ook vrij logisch eigenlijk dat als je het aanbod wilt vergroten, je er vaker om moet vragen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:43:08 #9
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127415644
Omen, das ook niet handig. Wel fijn dat je dan van je buren op aan kunt.
pi_127415760
Drankje LB, dat geïnteresseerde herken ik idd, leuk om te lezen. Het huilen wijt ik echter (terecht of niet) aan het nieuwe gebruik van infacol. Nu een paar keer gebruikt en heb het gevoel dat ze er heel heftig op reageert. Dan liever een paar krampjes! Ze geeft nu ineens heel veel voeding terug en huilt, wil niet slapen, verkrampt helemaal. Net heeft ze gelukkig weer een paar uur geslapen en nu krijgt ze weer een fles. Eens zien hoe dit nu gaat.
Sarcasme. Herken het.
pi_127415823
Ik baalde zo erg van mezelf ook. Was meteen erg emotioneel. Gelukkig dat mijn buren even wilde helpen O+
pi_127416086
Oei Omen. Om die reden heb ik hier alweer een grootverpakking tampons liggen, het kan elk moment losbarsten wat mij betreft :7 Lieve buren heb jij zeg, dat hoef ik aan mijn Boze Buurman (type Bolderbast) niet te vragen. Die eet L. op denk ik. :')

Kyara: ik werk in de zorg en kan in die hoek enorm veel, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!

Ik voel me een nitwit, maar wat is dat infacol wat ik steeds lees?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:52:59 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_127416205
Middel tegen krampjes LE.

Thanks voor de reacties op m'n meisje. Ze doet t echt zo goed O+

En Fieder, ze is idd al bijna 1 :o.
pi_127416231
Infacol is een middeltje dat je kan gebruiken als je baby krampjes heeft. Bij sommige baby's helpt het. Helaas bij sommigen ook niet.
pi_127416495
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:53 schreef Omentielvo het volgende:
Infacol is een middeltje dat je kan gebruiken als je baby krampjes heeft. Bij sommige baby's helpt het. Helaas bij sommigen ook niet.
Helaas bij sommige inderdaad niet ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127416539
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Spirit82 het volgende:
Drankje LB, dat geïnteresseerde herken ik idd, leuk om te lezen. Het huilen wijt ik echter (terecht of niet) aan het nieuwe gebruik van infacol. Nu een paar keer gebruikt en heb het gevoel dat ze er heel heftig op reageert. Dan liever een paar krampjes! Ze geeft nu ineens heel veel voeding terug en huilt, wil niet slapen, verkrampt helemaal. Net heeft ze gelukkig weer een paar uur geslapen en nu krijgt ze weer een fles. Eens zien hoe dit nu gaat.
Dat gaat hier nu al 7 weken zo :) We hebben wat goede dagen gehad maar nu is het weer helemaal niets.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:02:52 #17
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127416651
Oh Tally, het gaat bij jullie soms ook ontzettend moeizaam.

Omen, wat kun je je dan machteloos voelen he, je kunt dan letterlijk even geen kant op :*

L-E, fijn dat je tzt waarschijnlijk wel wat vind. Ga je tijdens je verlof al solliciteren of gebruik je dit om wat langer thuis te blijven (als dat financieel mogelijk is).
pi_127416896
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat gaat hier nu al 7 weken zo :) We hebben wat goede dagen gehad maar nu is het weer helemaal niets.
Ik moet er niet aan denken :@ Word je daar niet helemaal tureluurs van?
Sarcasme. Herken het.
pi_127418410
Overigens nog 2 tips gehad/gelezen.
Als je baby poept of windjes laat, zet hij vaak druk. Kan helpen om op zijn kontje tikjes te geven zoals je op zijn ruggetje doet bij boertjes. Dan weet hij waar hij naartoe moet werken zeg maar. :P Leek vanmiddag bij ons wel te werken.

En als je kind onrustig is en niet echt kan slapen: bij zijn/haar oortje beetje suizende geluiden maken. Daar kalmeert die van ons in ieder geval van.
pi_127418435
Spark, toch een opname ;(. Goed dat je gebeld hebt!! Hopelijk is het van korte duur, sterkte :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127418670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken :@ Word je daar niet helemaal tureluurs van?
De eerste weken werd ik er een beetje depri van en dacht ik: WAAAAAAAAAAR ben ik aan begonnen.
Ze kwam dan ook om het uur omdat ze maar weinig dronk. Dan begon te gillen. En dan te weinig gedronken had en weer wilde drinken.
Nu zit er meer tijd tussen. De medicijnen helpen wel wat. Dus zitten er 3 tot 4 uur tussen. Maar in die uren ben ik bezig met de fles geven. En dan minstens een uur bezig om dr weer stil te krijgen van de krampjes. Ze spuugt gelukkig niet meer en daar ben ik al ontzettend blij mee.

Ik heb nu een nieuwe fles gekocht (Dr Brown) maar daar valt ze bij in slaap. Ze krijgt er weinig uit. Bij 30cc slaapt ze. Om dan na een uur wakker te worden en gillen en scheetjes laten.

Nu wil ik eerst de voeding op maken die ik heb (Nutrilon H.A.) en dan ga ik Nutrilon Omneo proberen in de hoop dat dat haar helpt. Het is al beter dan voorheen. Maar nog is ze veel wakker en huilt nog aardig. Gisteravond van 21:00 tot 0:45 bezig geweest met een huilende baby. Die daarna tot 6:00 uur sliep. Vandaag een goede dag gehad. Maar ik ben dan ook veel met dr gaan lopen in de wagen.
pi_127418709
Sparkling, sterkte met kleine eva. Hopelijk knapt ze snel op en is ze weer thuis in haar eigen warme bedje :*

Omen, das echt kut :') . Zal me hier ook niet gebeuren. Na mijn bloedervaringen heb ik hier het hele assortiment in huis :D

Spirit, het kan idd zijn dat de infacol niet helpt. Vsm heeft ook een middeltje. Ik kom even niet op de naam. Iemand??
Daar reageerde eva dan weer slecht op door te spugen, maar sat is dus een kwestie van uitproberen.
Persoonlijk zou ik je orthiflor adviseren. Dat werkt voor Rosalie heel goed en ik heb hier meer goede verhalen gehoord. Het is homeopathisch en te koop bij zo'n kruidenwinkel. Is niet goedkoop, maar ik heb het er graag voor over.
Ik weet niet of je fles- of bv geeft, maar het kan bij beide. Bij fv koop je orthiflor start wat je in de fles doet en bij bv koop je gewone orthiflor voor volwassenen en krijgt je kindje het via de bv binnen.
pi_127418770
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef danic het volgende:
Sparkling, sterkte met kleine eva. Hopelijk knapt ze snel op en is ze weer thuis in haar eigen warme bedje :*

Omen, das echt kut :') . Zal me hier ook niet gebeuren. Na mijn bloedervaringen heb ik hier het hele assortiment in huis :D

Spirit, het kan idd zijn dat de infacol niet helpt. Vsm heeft ook een middeltje. Ik kom even niet op de naam. Iemand??
Daar reageerde eva dan weer slecht op door te spugen, maar sat is dus een kwestie van uitproberen.
Persoonlijk zou ik je orthiflor adviseren. Dat werkt voor Rosalie heel goed en ik heb hier meer goede verhalen gehoord. Het is homeopathisch en te koop bij zo'n kruidenwinkel. Is niet goedkoop, maar ik heb het er graag voor over.
Ik weet niet of je fles- of bv geeft, maar het kan bij beide. Bij fv koop je orthiflor start wat je in de fles doet en bij bv koop je gewone orthiflor voor volwassenen en krijgt je kindje het via de bv binnen.
Cinababy
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:43:50 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127418798
Oh wat erg die krampjes ;(

Wat betreft de sprongetjes, ik kan me best voorstellen dat zulke veranderingen een baby wat huilerig maken. Zal bij de een heftiger zijn dan bij de ander, maar dan is het toch fijn om als ouder te weten wat er aan de hand is.
pi_127418825
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Cinababy
Die ja ^O^

Zou orthiflor ook niet iets voor Feline zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')