Myers-boksquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:33 schreef Young_David het volgende:
[..]
[offtopic]wat een leuke ondertitel heb jij[/offtopic]
Mace is wel wat dikker (hoeft natuurlijk niet in de serie). Hij zou ook Euron of Victarion kunnen worden. Er schieten me zo geen andere belangrijke namen binnen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef Young_David het volgende:
Mark Gatiss gecast voor seizoen 4
Onbekend in welke rol, maar misschien Mace Tyrell
quote:Styr is a character that will debut in the fourth season. He was not present in Season 3 but leaked casting auditions indicate he's being cast.[1]
In the booksEdit
In the A Song of Ice and Fire novels, Styr is one of Mance Rayder's lieutenants and the Magnar - "Lord" in the Old Tongue of the First Men - of the Thenn people, a clan of Free Folk established in a valley north of the Frostfangs. In the series, much of his plotline from A Storm of Swords is taken by Tormund Giantsbane - including being mistaken by Jon Snow for Mance, and leading the climb over the Wall.
Ik hoop niet dat hij voor één van die twee Greyjoys is gecast. Ik beeld die twee me een stuk ruiger voor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Mace is wel wat dikker (hoeft natuurlijk niet in de serie). Hij zou ook Euron of Victarion kunnen worden. Er schieten me zo geen andere belangrijke namen binnen.
Ik ook, maar kleding etc doet veel.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:53 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij voor één van die twee Greyjoys is gecast. Ik beeld die twee me een stuk ruiger voor.
Nu nog Titus en Vorenus erbij en de cirkel is weer helemaal rondquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ellaria Sand: http://insidetv.ew.com/2013/07/25/game-of-thrones-rome-actress/
Hmm had haar eigenlijk pas seizoen 5 verwacht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ze komt toch gezellig mee met de Red Viper in boek 3 al?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hmm had haar eigenlijk pas seizoen 5 verwacht.
Je verwart haar waarschijnlijk met Ariannequote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:13 schreef Funzel het volgende:
Is dat zo? Kan ik me niet meer herinneren.
In Rome was ze wel oke, maar in Human Target vond ik haar zwaar irritant. Maar ze is qua uiterlijk wel een goede match voor Ellaria, denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef Angelof9 het volgende:
Die is ook boek 4 al.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je verwart haar waarschijnlijk met Arianne
Klopt ja, maar Ellaria is boek 3, dus vandaar dat ik dacht dat Funzel ze met elkaar verwarde.quote:
Zou je dit in spoilers kunnen doen? Ik heb geen idee wie Lady Stoneheart is en wil dat nog een poosje zo houdenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:38 schreef Nagil het volgende:
Daniel Portman (Pod) en gwendoline Christie (Brienne) zijn in IJsland gespot, het lijkt erop dat ze al een groot deel van hun queeste in volgend seizoen gaan stoppen. Wellicht dat we hier Lady Stoneheart ontmoeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |