4 tot 6 schat ik zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:27 schreef maurisioo het volgende:
Hoeveel jaar gaat het eigenlijk nog duren voordat het volgende boek verschijnt?
Afgaande op de tijden tussen de voorgaande boeken zou het wel eens mee kunnen vallen.quote:
Vraag me af of seriekijkers Alliser en Janos nog herkennen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:13 schreef Kyubey het volgende:
Volgens MAHL zitten Lysa Arryn, Alliser Thorne en Janos Slynt weer in seizoen 4
Ik vind hem zelfs nog redelijk blankquote:Op zondag 30 juni 2013 03:24 schreef Nic1 het volgende:
Veel lijken te vallen over zijn huidskleur, wat onzin is aangezien de Martells "Salty Dornishmen" zijn en die hebben een Mediteraans / Latijns Amerikaans uiterlijk.
Ik denk dat dat voor velen juist het probleem is. Ik had me de Martells ook wat donkerder voorgesteld.quote:
Dat. Iedereen heeft toch een ander beeld in z'n hoofd, daar kan geen enkele acteur aan voldoen. Als hij (of zij) de rol maar goed speelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:33 schreef Kyubey het volgende:
Hij zag er niet zo uit als ik had voorgesteld, maar ik zie liever een goed acteur dan iemand die er exact op lijkt.
I can see it happen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:39 schreef Kyubey het volgende:
http://winteriscoming.net/2013/06/red-viper-cast/
[ afbeelding ]
Oberyn Martell
In Dorne heb je op zich wel donkere huidskleuren (Sand Dornishmen), maar House Martell is dat niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef Young_David het volgende:
Volgens mij is Westeros redelijk op Europa gebaseerd. Winterfell Engeland/Schotland, King's Landing Frankrijk, dan kom je met Dorne al in de buurt van Spanje/Italie. Daar past een Latijns uiterlijk bij. Echt donkere huidskleuren passen meer bij de meer exotische locaties zoals Valeria en alles wat ten zuiden van Qarth ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |