Maar ik heb een no-buyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Maisnon het volgende:
Moeten we hem gewoon allebei kopen en verzendkosten 'hak m door de midde'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik ook hoor maar misschien is ie dan goedkoper straks als we wachten?Ik wilde wachten tot na mijn vakantie, dus eind juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Als ie er dan nog is moeten we ff serieus kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot na mijn vakantie, dus eind juni
Die had ik niet gezien toen ik hem postte. Daar ben ik te vet voorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het eng met cutouts had zoiets gepast in de H&M tijdje terug
Mja, ik betaal ook meestal tussen de 60-90 euro voor een bh maar het zit wel fatsoenlijk, nooit last van bandjes (laatst zei bijna iedereen hier in het topic dat ze steeds afzakken?) en het stof is ook fatsoenlijk. Kan ze vaak genoeg dragen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet echt nieuwe BH's, maar ik vind dat zo'n loos geld. Je hebt er niks aan (ja ok toch wel maar je ziet het niet ofzo)
Je arm helemaal naar boven houden helpt niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd k heb nog een extra hand nodig om de huid strak te trekken
Neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je arm helemaal naar boven houden helpt niet?
Ik vind dat het wel waard iigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee
Maar het gaat wel. Het is wel pijnlijk moet ik zeggen maar als er tegenover staat dat het dan voorlopig niet meer hoeft bikkel ik nog ff door
quote:Waar geld zit waar geld komt ,!!!!!hier in een dorp waar een ieder hard werkt voor zijn centen zullen ze niet met de tonnen komen smijten , ja met regen tonnen !!!
https://www.facebook.com/(...)0567513290560&type=1quote:tuurlijk quincy lachen joh mensen met zon huis nog een lekker bedrag want nee geld hadden ze vast niet vind dit walgelijk om te zien mijn maag keert om!!!!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:05 schreef Maisnon het volgende:
De Postcodeloterij prijs is dus bij ons in de buurt gevallen. In de straat met de grootste huizen van het dorp, nouja dat kan hé, wonen allerlei mensen.
Maar de reacties op de Postcodeloterij pagina man oh manwat een figuren
[..]
[..]
https://www.facebook.com/(...)0567513290560&type=1![]()
![]()
quote:weer in zon dure wijk waarom altijd de rijke die weer nog meer krijgen zo oneerlijk want tja de mensen die het goed kunnen gebruiken en van hun kleine budgetje maar 1 lot net kunnen kopen tja die krijgen we weer niks lijkt wel of de postcodeloterij hier op screend bweeeh walgelijk om dit elke keer te moeten zien!!! neem een goed doel de minima van nederland geef elk persoon 100.000 euro dat is ook een goed doel...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:05 schreef Maisnon het volgende:
De Postcodeloterij prijs is dus bij ons in de buurt gevallen. In de straat met de grootste huizen van het dorp, nouja dat kan hé, wonen allerlei mensen.
Maar de reacties op de Postcodeloterij pagina man oh manwat een figuren
[..]
[..]
https://www.facebook.com/(...)0567513290560&type=1![]()
![]()
ehmygewrd je had dan afgelopen weekend mee moeten gaan, bh's voor 6 euroquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet echt nieuwe BH's, maar ik vind dat zo'n loos geld. Je hebt er niks aan (ja ok toch wel maar je ziet het niet ofzo)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmygewrd je had dan afgelopen weekend mee moeten gaan, bh's voor 6 euro
quote:En bjorn smulders reken jezelf vooral vast rijk jonguhh dat hebben meer mensen gedaan voor jou er is er maar 1 die lacht en das die vereneging met de blauwe enveloppe
Eerst trouwenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is ook wel een villa-wijk van heb ik jou daar.
Vind het vooral zonde als dit soort prijzen vallen bij mensen die het eigenlijk nauwelijks merken op hun bankrekening..
Maargoed, de arme sloebers maken het toch zo weer op, die worden er ook niet beter van. En nu hebben ze tenminste iets te zeiken
![]()
Maar verder boeit het me niet, doe toch niet mee![]()
Fred wel trouwens... En alles wat van hem is is nu ook van mij EINZ! Nee?
Dan hoop ik dat ze even van te voren laten weten dat we de straatprijs winnen, kan ik nog even snel trouwenquote:
Ermahgerd, ik moest echt hard lolleren om een.quote:
Welk0nquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermahgerd, ik moest echt hard lolleren om een.
Dat wil je niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil pizza bestellen maar ik heb al avondeten op
Jokertjes Jawoord hierquote:
Dan voel je je daarna weer meh.quote:
Gij Spees.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik welpizza
op
fml
doe nou nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik welpizza
op
fml
Ik wil het ook niet, ik wil juist afvallen. Maar mijn vingers sturen mij naar just eat en thuisbezorgdquote:
Dan geef je je vingers patsenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet, ik wil juist afvallen. Maar mijn vingers sturen mij naar just eat en thuisbezorgd
Heul niet, gewoon niet doen jonge.quote:
Helemaal niet joh, je gaat gewoon geen pizza bestellen, want dat is onzin als je al avondeten op hebtquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heul niet, gewoon niet doen jonge.
En nu wil ik het gewicht van mijn avondetenpizza weten.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Helemaal niet joh, je gaat gewoon geen pizza bestellen, want dat is onzin als je al avondeten op hebt
Ga iets schoonmaken, dat helpt serieus tegen lekkere trek/hongerquote:
NEINZquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga iets schoonmaken, dat helpt serieus tegen lekkere trek/honger
Ga batsen, dat helpt ookquote:
Ik weet welk woord je zoektquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet gewoon van dat achterlijke 'gedrag' af. Ik kan het juiste woord niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even doorbijten (hahaha doorbijten nee?), je went er best snel aanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet gewoon van dat achterlijke 'gedrag' af. Ik kan het juiste woord niet vinden
DAAR IS JE PROBLEEM!quote:
pizza doorbijtenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even doorbijten (hahaha doorbijten nee?), je went er best snel aan
Ja, dat dwangmatige gedoe. Ik herken het wel, daarom zit ik liever boven, want daar heb ik alleen water of thee en geen vreetmeuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Precies!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je HOEveel pizza's je daarvan kunt kopen.
Maar die heb je dan niet nodig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je HOEveel pizza's je daarvan kunt kopen.
Je moet brum vragen of hij je wil conditionerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je moet brum vragen of hij je wil conditioneren
Als je honger krijgt dan je dan iets anders gat doen ofzo. 100x touwtjespsringen.
En dat hij dan met zo`n klikker achter je aanhobbelt de hele dag *klik*
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je honger krijgt dan je dan iets anders gat doen ofzo. 100x touwtjespsringen.
Pavlovquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maar serieus tandenpoetsen helpt bij mij altijdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elke keer als ik honger heb moet hij iets doen wat ik kut/eng vind, dan durf ik na een tijdje geen honger meer te hebben. Slotje opgelost.
Ik lurv pavlovquote:
Spees heeft zo'n ding nodigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Je tarzan erbij pakken bevobbeld.
OH WACHT
PATS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:31 schreef Maisnon het volgende:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2013 21:32:25 ]
Die pocket rocket die je voor 1 euro op ebay kan bestellen is ook leukquote:
Ja? Is die niet te soft qua trilling?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die pocket rocket die je voor 1 euro op ebay kan bestellen is ook leuk![]()
Ik wil ook altijd een goede trillert, hij doet het hartstikke leuk! Zeker voor een euroquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja? Is die niet te soft qua trilling?
Ik kan niet zoveel met dat tamme gebibber
Dat ding kost 100 miljoenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:35 schreef Maisnon het volgende:
Beste is toch de Hitachi Magic Wand. Dit heb ik van horen zeggen helaas
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat mijn man die wel leuk vindt. Gaat hij er de slagroom mee kloppen of z`n beton aantrillen ofzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:35 schreef Maisnon het volgende:
2 mag 2 gekookte eitjes met rookvlees en een glas water.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik zelf eiersalade maken
of gevulde eieren, mag dat wel?
Ik heb geen rookvleesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2 mag 2 gekookte eitjes met rookvlees en een glas water.
Lief van mij he?
Bwehehehequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gevulde eieren, als ik die hier serveer krijg ik steevast de opmerking 'ah, is goed voor het zaad...als dat geen pijpen wordt'
Ik serveer dus nooit meer gevulde eieren
Je gaat ze maken maar niet eten?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik doe wel gevulde eieren maken, daar heb ik toch snel genoeg van en dat vind brum vast leuk als ie thuis komt. En dan heb ik wat te doen
lolwatquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gevulde eieren, als ik die hier serveer krijg ik steevast de opmerking 'ah, is goed voor het zaad...als dat geen pijpen wordt'
Wel eten, maar geen hele pizza formaat aan gevulde eierenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je gaat ze maken maar niet eten?
Je verdient een emoslingerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel eten, maar geen hele pizza formaat aan gevulde eieren
Echt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodokus heeft stomme humor. En zijn vrienden nemen dat over.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jodokus heeft stomme humor. En zijn vrienden nemen dat over.
Een keer raden wat er op een kinderverjaardag gebruld werd toen ik gevulde eieren had gemaakt?
Die serveer ik dus nooit meer
De matigheidquote:
Paypal gekoppeld hebben aan creditcardquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga testen. Voor dat geld kan het geen miskoop zijn
Als ik weer geld heb that is, ik ben momenteel vooral negatief erg vermogend
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geen creditcard hebben is beter voor mij
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren naar de Intratuin geweest toen ik stront-chagrijnig was.. Heeft me 80 euro gekost
Een grote bloempot voor op het balkon (we hadden daar een tuintje gemaakt in een teil, maar dat was in een zwembad veranderd omdat er geen gaten in zatenquote:
Dus dat is dan veilig toch? Toch?quote:Nikkel, chroom en kobalt geven veelvuldig aanleiding tot allergieën, andere, zoals kwik, goud en platina, in mindere mate; sommige zelfs nooit: ijzer en zink.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een grote bloempot voor op het balkon (we hadden daar een tuintje gemaakt in een teil, maar dat was in een zwembad veranderd omdat er geen gaten in zaten). En toen gelijk een lavendelplant voor erin.
En de autistenplant.. En een zak kattenbakvulling. En voor de poetel een bak koekjes, een zak runderoren, twee speeltjes en een nieuw kussen, want hij heeft nu beneden een soort matje in plaats van een kussen.
Allemaal voor de hont en de kad en een klein beetje voor mezelf maar![]()
Probeer hetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd, ik kon dus niet tegen oorbellen. En nu zag ik op Asos oorbellen van zink. Dus ik opzoeken en toen vond ik dit:
[..]
Dus dat is dan veilig toch? Toch?
Niet want het stukje van sommige (metalen) zelfs nooit hoort bij het zinkquote:
Eh?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet want het stukje van sommige (metalen) zelfs nooit hoort bij het zinkOf lees ik het verkeerd
Ze kosten 8 euro dus proberen kan altijdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eh?![]()
Misschien ben jij ook wel daar allergisch voor he, je kunt het proberen maar het is geen garantie.
Daar valt de gok nog wel mee te wagen idd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze kosten 8 euro dus proberen kan altijd
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
"ik heb het nog nooit gedaan" terugkijken![]()
Dat christelijke stel dat gaat trouwen
"Let even op Boy, je bent enorm nat"
"Ik hoop Madelinde vanavond ook!"
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
"ik heb het nog nooit gedaan" terugkijken![]()
Dat christelijke stel dat gaat trouwen
"Let even op Boy, je bent enorm nat"
"Ik hoop Madelinde vanavond ook!"
![]()
turbovlaai48quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:10 schreef megamandy het volgende:
Oh alleen heb ik nu te vaak het verkeerde wachtwoord ingevoerd en is mijn account voor 30min geblokkeerd fml
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was hem dus niet
Nog 20min, dalijk is alles uitverkocht
Zal je zien dat hij op het dak van de gluurbuur staatquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wel de goede dakkapel? Of het goede dak enzo?
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wel de goede dakkapel? Of het goede dak enzo?
Schrotenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
En fucking mooi al zeg ik het zelf![]()
En speciaal voor IJs gaan we de binnen kant volledig met schroten afwerken
Die stonden erover te roddelen tegen elkaar in de tuin toen ik boven stond te kijken hoe het was geworden en vluchtten snel naar binnen toen ze me zagenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij op het dak van de gluurbuur staat
Grove planken/schroten en dan verticaal geplaatst en wit gekalktquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
En fucking mooi al zeg ik het zelf![]()
En speciaal voor IJs gaan we de binnen kant volledig met schroten afwerken
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Grove planken/schroten en dan verticaal geplaatst en wit gekalkt
Post eens een voor/na pic, ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
Ik ben benieuwd wel wanneer iemand die we kennen durft te zeggen dat hij/zij het lelijk vindt
Kan het me wel voorstellen hoor, maar we doen de verbouwing voor onszelf en wij vinden het supertof
Jezus Spees, bestel gewoon een pizza danquote:
Nee geen behang, misschien wel bloemetjes gordijnen of geruite gordijntjesquote:
Freudiaanse typo!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh hij zegt 'ja dat kan steaks wel' SCOREEEE
Het is nog lang niet klaar, als het zo ver is gooi ik het wel op de feest boekquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Post eens een voor/na pic, ik zie mogelijkheden
Oeh mooie kleurquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee geen behang, misschien wel bloemetjes gordijnen of geruite gordijntjes
1 muur (die op de overloop vanuit trappengat) wil ik 'Stone Blue' van Farrow and Ball gaan verven
Stieks? Nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:34 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n pokkehekel aan mensen die steaks uitspreken als stieks ipv steeks?
Ik dus wel
Kutpaupers op leeftijd uit Den Haag en Rotterdam doen het allemaal iig heb ik gemerktquote:
quote:
Mijn ma.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:34 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n pokkehekel aan mensen die steaks uitspreken als stieks ipv steeks?
Ik dus wel
Ja die van mij ook, net als kojbojs en juuw jorkquote:
En marzel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van mij ook, net als kojbojs en juuw jork
Hij moet echt aerieus gewoon 10 x naar de hoeren ofzo. Even afgeragd worden en daarna normaal doen. Lijkt me een mooiedealquote:
Ja dat ook... en vanielje, marjoneise en Allahambra ipv Alhambra, ook na 8 x corrigerenquote:
Dat klinkt als een verdomd goed idee eigenlijk!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij moet echt aerieus gewoon 10 x naar de hoeren ofzo. Even afgeragd worden en daarna normaal doen. Lijkt me een mooiedeal
Idem, alleen soms ook niet aardig en sekretigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze is echt heel lief hoor, maar soms heb ik echt van "waddafak u sayin'?"
De mijne is over het algemeen gewoon lief gelukkig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem, alleen soms ook niet aardig en sekretig
Vergeet niet je wc papier in het vuilbakje te doen hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd hoi, een grieks eiland waar de gratis wifi het ook echt doet!!!
Ermahgerd, dat dit kan in Griekenland!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
En al gebastst naast het privé zwembad?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ojaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Vergeet niet je wc papier in het vuilbakje te doen he
Ist mooi daar?
In before 'van mijn belastinggeld!'quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermahgerd, dat dit kan in Griekenland!
Ik doe dat niet, daaag, moet je maar fatsoenlijke riolering aanleggenquote:
ALLEEN NOG MAAR FOKKEN DE REST VAN DE WEEKquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vergeet dat altijd de eerste dagquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Vergeet niet je wc papier in het vuilbakje te doen he
Ist mooi daar?
Ik ga mijn nest in, maar have fun!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vergeet dat altijd de eerste dag![]()
Ja tof! Zijn er pas net anderhalf uur, dus nu eerst een mythos ploppen
Goede vlucht gehad?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vergeet dat altijd de eerste dag![]()
Ja tof! Zijn er pas net anderhalf uur, dus nu eerst een mythos ploppen
Have funquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Is alles al uitverkocht?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:55 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij start Asos die 30min iedere keer opnieuw zodra je probeert in te loggenHad mijn wachtwoord veranderd en probeerde net in te loggen en het lukte nog niet
Oeh wieeeeequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En loller, ik "herken" een van Priem d'r rollerderbygenoten vanaf een ander forum waar ik veel rondhing.
..nooo buuuuuyyy....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef megamandy het volgende:
Nee ik blijf nu gewoon 30min van die pagina af
Mechanical Animal/Jamyquote:
Lol euhhh geen ideequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey Priemke, ken jij toevallig hondenkoekjes die blijven drijven?
Ik krijg de poetel zo ver het water in te gaan als ik er koekjes in gooi, maar aangezien ze zinken trapt hij er na een poging of 5 niet meer inquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol euhhh geen idee
Ow haha die is in januari begonnen net als ikwerkt bij Sacha
Ja maar dit is wel voor mijn basisgarderobequote:
Ok dan mag hetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel voor mijn basisgarderobeEn dan kan ik dat al in Madrid dragen
Zijn maar drie dingen
Small world networkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Grappig wel hoe klein de wereld steeds maar blijkt te zijn.
Wrijf het er maar in.quote:
Of de average path lengthquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm hoe groot is het clusteringscoefficient
tot kwart over vier!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hallonheb je t volgehouden nog vandaag op je werk?
En weten dat een paar ook op fok rondhangen.quote:
mweh, het ging wel, maar na tijdje toch mar gegaan want teveel pijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
tsjoh heb je lang volgehoudenging het ook al een stuk beter vandaag?
Ons-kent-ons.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Toen ik 2 shjn users op FB had zag ik meteen alle andere users als mutual friends
Dat zou wel heel prettig zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mweh, het ging wel, maar na tijdje toch mar gegaan want teveel pijn
t lijkt nu wel minder erg te zijn dan gisteravond ... zo naar bed en morgen maar hopen dat t okay is
Waarom wil je naar Roermondquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygwerd waarom woon ik zo ver van roermond af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Neinz, dat kost me m'n nagels.quote:
Daarna heb ik wel nog fluit gespeeldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:32 schreef Maisnon het volgende:
Dat is waar je moet er 1 hand voor opofferen
Nu nooit meer mandyzonde dit en en dat
Dwarsfluit?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarna heb ik wel nog fluit gespeeldVivaldi dit dat alles
Goeien begin.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik heb het ooit wel weer proberen op te pakken, toen had ik het geniale idee om te beginnen met de intro van Plug In Baby van Muse........
hehehehehe die kan ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik heb het ooit wel weer proberen op te pakken, toen had ik het geniale idee om te beginnen met de intro van Plug In Baby van Muse........
Nee, altfluitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dwarsfluit?
IJsdraakje op de piano
Tijd voor een concert
Ja hequote:
Toen ik het na 30 minuten nog steeds niet op hetzelfde tempo kon spelen heb ik de gitaar weer in een hoek gegooidquote:
Ik kan nog steeds niet Apply Some Pressure van Maximo Park meespelen gaat te schnell, was net Alt-J liedjes spelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, altfluitSoort groot uitgevallen blokfluit.
[..]
Ja he
[..]
Toen ik het na 30 minuten nog steeds niet op hetzelfde tempo kon spelen heb ik de gitaar weer in een hoek gegooid
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik speel muse als een ekten baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik speel muse als een ekten baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Dat ligt schijnbaar aan de instellingenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:39 schreef Maisnon het volgende:
bij mijn buurjongens speelden we altijd Guitar Hero, vet vaak gedaan, komt er een nieuwe TV dus wij helemaal uit ons dak..
Heel de timing vernaggeld zat er een of andere vertraging in
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik speel doedelzak. Vooral na gevulde eieren
dan moet je hem gewoon opnieuw calibratenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:39 schreef Maisnon het volgende:
bij mijn buurjongens speelden we altijd Guitar Hero, vet vaak gedaan, komt er een nieuwe TV dus wij helemaal uit ons dak..
Heel de timing vernaggeld zat er een of andere vertraging in
Damn, die dingen zijn luid.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een buurman hier speelt trouwens eckt doedelzak. Dat is zķ indrukwekkend! Hij heeft ook echt optredens gedaan en is heel goed enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |