Maar ik heb een no-buyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Maisnon het volgende:
Moeten we hem gewoon allebei kopen en verzendkosten 'hak m door de midde'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik ook hoor maar misschien is ie dan goedkoper straks als we wachten?Ik wilde wachten tot na mijn vakantie, dus eind juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Als ie er dan nog is moeten we ff serieus kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot na mijn vakantie, dus eind juni
Die had ik niet gezien toen ik hem postte. Daar ben ik te vet voorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het eng met cutouts had zoiets gepast in de H&M tijdje terug
Mja, ik betaal ook meestal tussen de 60-90 euro voor een bh maar het zit wel fatsoenlijk, nooit last van bandjes (laatst zei bijna iedereen hier in het topic dat ze steeds afzakken?) en het stof is ook fatsoenlijk. Kan ze vaak genoeg dragen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet echt nieuwe BH's, maar ik vind dat zo'n loos geld. Je hebt er niks aan (ja ok toch wel maar je ziet het niet ofzo)
Je arm helemaal naar boven houden helpt niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd k heb nog een extra hand nodig om de huid strak te trekken
Neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je arm helemaal naar boven houden helpt niet?
Ik vind dat het wel waard iigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee
Maar het gaat wel. Het is wel pijnlijk moet ik zeggen maar als er tegenover staat dat het dan voorlopig niet meer hoeft bikkel ik nog ff door
quote:Waar geld zit waar geld komt ,!!!!!hier in een dorp waar een ieder hard werkt voor zijn centen zullen ze niet met de tonnen komen smijten , ja met regen tonnen !!!
https://www.facebook.com/(...)0567513290560&type=1quote:tuurlijk quincy lachen joh mensen met zon huis nog een lekker bedrag want nee geld hadden ze vast niet vind dit walgelijk om te zien mijn maag keert om!!!!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:05 schreef Maisnon het volgende:
De Postcodeloterij prijs is dus bij ons in de buurt gevallen. In de straat met de grootste huizen van het dorp, nouja dat kan hé, wonen allerlei mensen.
Maar de reacties op de Postcodeloterij pagina man oh manwat een figuren
[..]
[..]
https://www.facebook.com/(...)0567513290560&type=1![]()
![]()
quote:weer in zon dure wijk waarom altijd de rijke die weer nog meer krijgen zo oneerlijk want tja de mensen die het goed kunnen gebruiken en van hun kleine budgetje maar 1 lot net kunnen kopen tja die krijgen we weer niks lijkt wel of de postcodeloterij hier op screend bweeeh walgelijk om dit elke keer te moeten zien!!! neem een goed doel de minima van nederland geef elk persoon 100.000 euro dat is ook een goed doel...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:05 schreef Maisnon het volgende:
De Postcodeloterij prijs is dus bij ons in de buurt gevallen. In de straat met de grootste huizen van het dorp, nouja dat kan hé, wonen allerlei mensen.
Maar de reacties op de Postcodeloterij pagina man oh manwat een figuren
[..]
[..]
https://www.facebook.com/(...)0567513290560&type=1![]()
![]()
ehmygewrd je had dan afgelopen weekend mee moeten gaan, bh's voor 6 euroquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet echt nieuwe BH's, maar ik vind dat zo'n loos geld. Je hebt er niks aan (ja ok toch wel maar je ziet het niet ofzo)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmygewrd je had dan afgelopen weekend mee moeten gaan, bh's voor 6 euro
quote:En bjorn smulders reken jezelf vooral vast rijk jonguhh dat hebben meer mensen gedaan voor jou er is er maar 1 die lacht en das die vereneging met de blauwe enveloppe
Eerst trouwenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is ook wel een villa-wijk van heb ik jou daar.
Vind het vooral zonde als dit soort prijzen vallen bij mensen die het eigenlijk nauwelijks merken op hun bankrekening..
Maargoed, de arme sloebers maken het toch zo weer op, die worden er ook niet beter van. En nu hebben ze tenminste iets te zeiken
![]()
Maar verder boeit het me niet, doe toch niet mee![]()
Fred wel trouwens... En alles wat van hem is is nu ook van mij EINZ! Nee?
Dan hoop ik dat ze even van te voren laten weten dat we de straatprijs winnen, kan ik nog even snel trouwenquote:
Ermahgerd, ik moest echt hard lolleren om een.quote:
Welk0nquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermahgerd, ik moest echt hard lolleren om een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |