Maar ik heb een no-buyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Maisnon het volgende:
Moeten we hem gewoon allebei kopen en verzendkosten 'hak m door de midde'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik ook hoor maar misschien is ie dan goedkoper straks als we wachten?Ik wilde wachten tot na mijn vakantie, dus eind juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Als ie er dan nog is moeten we ff serieus kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot na mijn vakantie, dus eind juni
Die had ik niet gezien toen ik hem postte. Daar ben ik te vet voorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het eng met cutouts had zoiets gepast in de H&M tijdje terug
Mja, ik betaal ook meestal tussen de 60-90 euro voor een bh maar het zit wel fatsoenlijk, nooit last van bandjes (laatst zei bijna iedereen hier in het topic dat ze steeds afzakken?) en het stof is ook fatsoenlijk. Kan ze vaak genoeg dragen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet echt nieuwe BH's, maar ik vind dat zo'n loos geld. Je hebt er niks aan (ja ok toch wel maar je ziet het niet ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |