abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127410764

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Brutal. Fucking. Metal.
pi_127410884
De camera is niet goed. De lens is kut. Laatst gepolijst met tandpasta maar ik ga zsm ff bellen met HTC.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_127411513
M'n front camera maar weer eens schoongemaakt :P

pi_127411558
Haha gebruik je die ooit dan?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_127411666
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha gebruik je die ooit dan?
Nee, letterlijk nooit :P

Ik had net macro extenders binnen voor m'n camera en wou het ergens op testen, toen zag ik hoe ranzig die was geworden :P
pi_127413660
überhaupt iemand die de front camera ooit gebruikt? :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:11:40 #7
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_127413976
:') Nooit eigenlijk!

Mijn toestel is gelukkig weer terug van de tweede reparatie. Alles is nu weer normaal. Wel kraakt de behuizing nog altijd in de buurt van de batterij kabel ingang. Maar geen dode pixels of kras in het glas. Dus so be it. Waarom het ze in eerste instantie niet lukte..... }:| ....? Geen idee!
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:36:21 #8
2651 svann
night-hawk
pi_127468495
Ik hoop maar dat de mijne nooit open hoeft.

Mooi strakke body, maar iets openschuifbaars voor een SD-card, batterijvervanging of reparatie was toch wel handig geweest.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_127468685
Ben laatst overgestapt naar de HTC One trouwens, daarom reageer ik hier niet meer. :P

Heb mijn One X aan mijn zusje gegeven.
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:45:37 #10
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127468829
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:41 schreef Skillstorm het volgende:
Ben laatst overgestapt naar de HTC One trouwens, daarom reageer ik hier niet meer. :P

Heb mijn One X aan mijn zusje gegeven.
denk er ook aan om over te stappen maar ben nog niet convinced om daar 300 euro voor neer te leggen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127468970
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:45 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

denk er ook aan om over te stappen maar ben nog niet convinced om daar 300 euro voor neer te leggen.
Hmm, ik had mijn abo verlengd en betaalde voor het toestel 50.
pi_127468974
Ik ben ook overstapt (was goedkoop dus...), maar moet nu de boel nog overzetten (geen zin in); kijken of ik de haarscheurtjes van de HOX gratis gemaakt kan krijgen en dan toestel verkopen.

Redelijk snel ook want anders is ie ook niets meer waard...
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:53:00 #13
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127469027
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:50 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Hmm, ik had mijn abo verlengd en betaalde voor het toestel 50.
Oh zodoende, wat betaal je nu per maand dan?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:50 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben ook overstapt (was goedkoop dus...), maar moet nu de boel nog overzetten (geen zin in); kijken of ik de haarscheurtjes van de HOX gratis gemaakt kan krijgen en dan toestel verkopen.

Redelijk snel ook want anders is ie ook niets meer waard...
ik krijg een nieuw toestel terug die ~300 euro waard is, dus er moet nog 300 euro bij ongeveer voor een nieuwe One.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127469117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

[..]

ik krijg een nieuw toestel terug die ~300 euro waard is, dus er moet nog 300 euro bij ongeveer voor een nieuwe One.
Nu nog 50 per maand, op Juni 27 gaat mijn nieuwe 2 jarige abo in, dan betaal ik 43 per maand.
pi_127477620
Hoe kan je het beste die front camera schoonmaken?
pi_127478485
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:25 schreef NextTVH het volgende:
Hoe kan je het beste die front camera schoonmaken?
Wattenstaafje werkt prima :)
pi_127485399
Ik had de mijne in een fantastisch mooie flip cover, en toen ik hem er uit klikte na een paar maanden was het kleurenpalet veranderd naar Duo Penotti. Driewerf hoezee.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_127518579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

[..]

300? Wishfull thinking? Krijg amper boden binnen van 185.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:13:51 #19
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127521293
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

300? Wishfull thinking? Krijg amper boden binnen van 185.
voor een nieuwe?
pi_127523800
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:13 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

voor een nieuwe?
Nee, 2ehands. Net gekeken in pricewatch, goedkoopste is 398 euro en dan gaat het al hard richting 588 euro. Dacht dat ik nog wel 250 ervoor kon krijgen. Ik denk dat 300, zelfs voor een nieuwe, wishfull thinking is.

Mag ik vragen wat je hoogste bod was (zonder de nigeria scam boden he...)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:13:39 #21
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127524076
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:06 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nee, 2ehands. Net gekeken in pricewatch, goedkoopste is 398 euro en dan gaat het al hard richting 588 euro. Dacht dat ik nog wel 250 ervoor kon krijgen. Ik denk dat 300, zelfs voor een nieuwe, wishfull thinking is.

Mag ik vragen wat je hoogste bod was (zonder de nigeria scam boden he...)
Geen idee, heb hem er nog niet op gehad.

Wilde hem op tweakers zetten, ik heb daar aardig wat goede userreviews en raak mijn spullen wel vlot kwijt. Je realiseert je dat er slechts 50 euro zit tussen je 2e hands toestel en mijn nieuwe?

Voor veel minder gaat hij overigens sowieso niet weg.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:29:02 #22
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_127656460
Aansturing scherm kapot?
Allereerst: de telefoon is een keer gekletterd, 2 maanden geleden. Nooit last van gehad, maar is misschien wel randinformatie die nuttig is.

Ineens het volgende sinds gisteren: het scherm 'verspringt' heel snel, net alsof er een scart kabel loszit bij een oude tv, bijvoorbeeld. Dan ineens ruis. En plop dan weer goed beeld. Het lijkt te zijn gekomen vanaf het moment dat ik een oplader van een headset met micro usb heb gebruikt voor mijn telefoon. Dat is tenminste het enige aanknopingspunt dat ik heb want ging er vanuit dat die stekkers tegenwoordig universeel uitwisselbaar zijn maar dat is misschien niet helemaal waar dus).

Voorbeelden hier als plaatjes

Ook heb ik twee videos bijgevoegd (eentje op zn kant helaas)

Resetten werkt niet Soft reset niet, hard reset niet. Soms werkt het uren prima en dan ineens poef alles weer kut. Wel staat vast dat als ie eenmaal in 'ruis' modus zit ie daar niet zomaar meer uit komt. Powerknop ingedrukt houden helpt dan soms (soft reset). Maar soms pas na een paar keer.

Nu ook bijvoorbeeld: ik zie ruis, trek stekker van originele oplader er uit, en ineens half beeld. En dan weer ruis. Scherm aan drukken, uit drukken aan drukken uit drukken, soms met mazzel weer beeld.

Het lijkt mij begrijpelijk dat dit niet meer werkbaar is. Ik heb mijn vermoedens, maar weet het niet zeker. Ik denk dat het toch wellicht geen loszittende kabel is maar ja, wat wel...
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:50:49 #23
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_127669907
Als de garantie eraf is zou je hem even uit zijn 'jasje' kunnen lichten en alle verbindingen controleren.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:52:31 #24
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_127669977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:59 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Wattenstaafje werkt prima :)
Ik gebruik altijd schuurpapier c_/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:17:32 #25
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_127694996
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
Als de garantie eraf is zou je hem even uit zijn 'jasje' kunnen lichten en alle verbindingen controleren.
nja, er zit een diepe kras op de hoek van de achterhoes. Heb m naar reparatiecentrum met no cure no pay gebracht, welke deze week langs htc service center gaat om te evalueren of het binnen garantie wel opgelost kan worden. Het schijnt namelijk een bekend mobo probleem te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')