Nee, letterlijk nooitquote:
denk er ook aan om over te stappen maar ben nog niet convinced om daar 300 euro voor neer te leggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:41 schreef Skillstorm het volgende:
Ben laatst overgestapt naar de HTC One trouwens, daarom reageer ik hier niet meer.
Heb mijn One X aan mijn zusje gegeven.
Hmm, ik had mijn abo verlengd en betaalde voor het toestel 50.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
denk er ook aan om over te stappen maar ben nog niet convinced om daar 300 euro voor neer te leggen.
Oh zodoende, wat betaal je nu per maand dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hmm, ik had mijn abo verlengd en betaalde voor het toestel 50.
ik krijg een nieuw toestel terug die ~300 euro waard is, dus er moet nog 300 euro bij ongeveer voor een nieuwe One.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:50 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben ook overstapt (was goedkoop dus...), maar moet nu de boel nog overzetten (geen zin in); kijken of ik de haarscheurtjes van de HOX gratis gemaakt kan krijgen en dan toestel verkopen.
Redelijk snel ook want anders is ie ook niets meer waard...
Nu nog 50 per maand, op Juni 27 gaat mijn nieuwe 2 jarige abo in, dan betaal ik 43 per maand.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Oh zodoende, wat betaal je nu per maand dan?
[..]
ik krijg een nieuw toestel terug die ~300 euro waard is, dus er moet nog 300 euro bij ongeveer voor een nieuwe One.
Wattenstaafje werkt primaquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:25 schreef NextTVH het volgende:
Hoe kan je het beste die front camera schoonmaken?
300? Wishfull thinking? Krijg amper boden binnen van 185.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Oh zodoende, wat betaal je nu per maand dan?
[..]
ik krijg een nieuw toestel terug die ~300 euro waard is, dus er moet nog 300 euro bij ongeveer voor een nieuwe One.
voor een nieuwe?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
300? Wishfull thinking? Krijg amper boden binnen van 185.
Nee, 2ehands. Net gekeken in pricewatch, goedkoopste is 398 euro en dan gaat het al hard richting 588 euro. Dacht dat ik nog wel 250 ervoor kon krijgen. Ik denk dat 300, zelfs voor een nieuwe, wishfull thinking is.quote:
Geen idee, heb hem er nog niet op gehad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, 2ehands. Net gekeken in pricewatch, goedkoopste is 398 euro en dan gaat het al hard richting 588 euro. Dacht dat ik nog wel 250 ervoor kon krijgen. Ik denk dat 300, zelfs voor een nieuwe, wishfull thinking is.
Mag ik vragen wat je hoogste bod was (zonder de nigeria scam boden he...)
Ik gebruik altijd schuurpapierquote:
nja, er zit een diepe kras op de hoek van de achterhoes. Heb m naar reparatiecentrum met no cure no pay gebracht, welke deze week langs htc service center gaat om te evalueren of het binnen garantie wel opgelost kan worden. Het schijnt namelijk een bekend mobo probleem te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
Als de garantie eraf is zou je hem even uit zijn 'jasje' kunnen lichten en alle verbindingen controleren.
Aangezien de HOX tegenwoordig geen reet meer waard is kan je echt heel makkelijk je probleem oplossen (als je wat geld hebt tenminste)quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Resultaat: htc service center zegt 'geen garantie meer' door de beschadiging -> want valschade! (ook al was dat al 3 maanden eerder).
contacten zijn allemaal nagelopen door gsm repararie center, nul effect, zit in IC op moederbord een fout. Conclusie: ben fucked. Moet dus eigenlijk een nieuw toestel hebben want zit nog een jaar aan dit abo vast.
je doelt op nieuwe hox?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aangezien de HOX tegenwoordig geen reet meer waard is kan je echt heel makkelijk je probleem oplossen (als je wat geld hebt tenminste)
Dat slaat nergens op, dit is een bekend mobo-defect. Had er zelf in augustus vorig jaar al last van:quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Resultaat: htc service center zegt 'geen garantie meer' door de beschadiging -> want valschade! (ook al was dat al 3 maanden eerder).
Ik kan er soms zonder echte reden een ei op bakkenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Fiorano het volgende:
Ding werd trouwens 49 graden, wat is bij jullie normaal bij een forse inspanning?
49 niet snel, maar soms wel erg warm..quote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Fiorano het volgende:
Ben nu bezig met een batterijtest, ben benieuwd....
Edit, score van 2046 punten. HTC weer gebeld, is veel te laag. Telefoon wordt Donderdagavond opgehaald voor reperatie. Ding werd trouwens 49 graden, wat is bij jullie normaal bij een forse inspanning?
Ja die van mij wordt ook zo heet, als ik alleen al een half uurtje op FOK! zit bijv..quote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Fiorano het volgende:
Ben nu bezig met een batterijtest, ben benieuwd....
Edit, score van 2046 punten. HTC weer gebeld, is veel te laag. Telefoon wordt Donderdagavond opgehaald voor reperatie. Ding werd trouwens 49 graden, wat is bij jullie normaal bij een forse inspanning?
Nova Battery Tester uit de Appstore halen en runnen. Let op, bij een batterijpercentage tussen de 65-70 uitvoeren. Mijn score was 2076, heb op andere fora scores van 3432 gezien. Hoe hoger hoe beter.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:03 schreef Anushaar het volgende:
[..]
49 niet snel, maar soms wel erg warm..
hoe heb je een batterijtest gedaan en hoe kan je aan de uitslag uitlezen wat goed is?
de vraag is of dit mij een vrijbrief geeft voor garantie. Als ze daar zeggen: ja valschade! Dan heb ik geen poot om op te staan. Heb je een linkje voor mij misschien waar men het probleem aankaart?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dit is een bekend mobo-defect. Had er zelf in augustus vorig jaar al last van:
[ afbeelding ]
hij zegt dat ik alles uit moet schakelen en dat heb ik ook,maar toch werkt het niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nova Battery Tester uit de Appstore halen en runnen. Let op, bij een batterijpercentage tussen de 65-70 uitvoeren. Mijn score was 2076, heb op andere fora scores van 3432 gezien. Hoe hoger hoe beter.
Geen idee, redelijk denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:58 schreef Anushaar het volgende:
mijn uitkomst is 2838, is dit netjes?
vreet wel batterij, van 70% naar 34%
Jezus duurt dat een uur?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nova Battery Tester uit de Appstore halen en runnen. Let op, bij een batterijpercentage tussen de 65-70 uitvoeren. Mijn score was 2076, heb op andere fora scores van 3432 gezien. Hoe hoger hoe beter.
Heb jij eea wel eens geprobeerd toen zonder simkaart er in?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dit is een bekend mobo-defect. Had er zelf in augustus vorig jaar al last van:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |