Nee, letterlijk nooitquote:
denk er ook aan om over te stappen maar ben nog niet convinced om daar 300 euro voor neer te leggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:41 schreef Skillstorm het volgende:
Ben laatst overgestapt naar de HTC One trouwens, daarom reageer ik hier niet meer.
Heb mijn One X aan mijn zusje gegeven.
Hmm, ik had mijn abo verlengd en betaalde voor het toestel 50.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
denk er ook aan om over te stappen maar ben nog niet convinced om daar 300 euro voor neer te leggen.
Oh zodoende, wat betaal je nu per maand dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hmm, ik had mijn abo verlengd en betaalde voor het toestel 50.
ik krijg een nieuw toestel terug die ~300 euro waard is, dus er moet nog 300 euro bij ongeveer voor een nieuwe One.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:50 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben ook overstapt (was goedkoop dus...), maar moet nu de boel nog overzetten (geen zin in); kijken of ik de haarscheurtjes van de HOX gratis gemaakt kan krijgen en dan toestel verkopen.
Redelijk snel ook want anders is ie ook niets meer waard...
Nu nog 50 per maand, op Juni 27 gaat mijn nieuwe 2 jarige abo in, dan betaal ik 43 per maand.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Oh zodoende, wat betaal je nu per maand dan?
[..]
ik krijg een nieuw toestel terug die ~300 euro waard is, dus er moet nog 300 euro bij ongeveer voor een nieuwe One.
Wattenstaafje werkt primaquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:25 schreef NextTVH het volgende:
Hoe kan je het beste die front camera schoonmaken?
300? Wishfull thinking? Krijg amper boden binnen van 185.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Oh zodoende, wat betaal je nu per maand dan?
[..]
ik krijg een nieuw toestel terug die ~300 euro waard is, dus er moet nog 300 euro bij ongeveer voor een nieuwe One.
voor een nieuwe?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
300? Wishfull thinking? Krijg amper boden binnen van 185.
Nee, 2ehands. Net gekeken in pricewatch, goedkoopste is 398 euro en dan gaat het al hard richting 588 euro. Dacht dat ik nog wel 250 ervoor kon krijgen. Ik denk dat 300, zelfs voor een nieuwe, wishfull thinking is.quote:
Geen idee, heb hem er nog niet op gehad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, 2ehands. Net gekeken in pricewatch, goedkoopste is 398 euro en dan gaat het al hard richting 588 euro. Dacht dat ik nog wel 250 ervoor kon krijgen. Ik denk dat 300, zelfs voor een nieuwe, wishfull thinking is.
Mag ik vragen wat je hoogste bod was (zonder de nigeria scam boden he...)
Ik gebruik altijd schuurpapierquote:
nja, er zit een diepe kras op de hoek van de achterhoes. Heb m naar reparatiecentrum met no cure no pay gebracht, welke deze week langs htc service center gaat om te evalueren of het binnen garantie wel opgelost kan worden. Het schijnt namelijk een bekend mobo probleem te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
Als de garantie eraf is zou je hem even uit zijn 'jasje' kunnen lichten en alle verbindingen controleren.
Aangezien de HOX tegenwoordig geen reet meer waard is kan je echt heel makkelijk je probleem oplossen (als je wat geld hebt tenminste)quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Resultaat: htc service center zegt 'geen garantie meer' door de beschadiging -> want valschade! (ook al was dat al 3 maanden eerder).
contacten zijn allemaal nagelopen door gsm repararie center, nul effect, zit in IC op moederbord een fout. Conclusie: ben fucked. Moet dus eigenlijk een nieuw toestel hebben want zit nog een jaar aan dit abo vast.
je doelt op nieuwe hox?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aangezien de HOX tegenwoordig geen reet meer waard is kan je echt heel makkelijk je probleem oplossen (als je wat geld hebt tenminste)
Dat slaat nergens op, dit is een bekend mobo-defect. Had er zelf in augustus vorig jaar al last van:quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Resultaat: htc service center zegt 'geen garantie meer' door de beschadiging -> want valschade! (ook al was dat al 3 maanden eerder).
Ik kan er soms zonder echte reden een ei op bakkenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Fiorano het volgende:
Ding werd trouwens 49 graden, wat is bij jullie normaal bij een forse inspanning?
49 niet snel, maar soms wel erg warm..quote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Fiorano het volgende:
Ben nu bezig met een batterijtest, ben benieuwd....
Edit, score van 2046 punten. HTC weer gebeld, is veel te laag. Telefoon wordt Donderdagavond opgehaald voor reperatie. Ding werd trouwens 49 graden, wat is bij jullie normaal bij een forse inspanning?
Ja die van mij wordt ook zo heet, als ik alleen al een half uurtje op FOK! zit bijv..quote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Fiorano het volgende:
Ben nu bezig met een batterijtest, ben benieuwd....
Edit, score van 2046 punten. HTC weer gebeld, is veel te laag. Telefoon wordt Donderdagavond opgehaald voor reperatie. Ding werd trouwens 49 graden, wat is bij jullie normaal bij een forse inspanning?
Nova Battery Tester uit de Appstore halen en runnen. Let op, bij een batterijpercentage tussen de 65-70 uitvoeren. Mijn score was 2076, heb op andere fora scores van 3432 gezien. Hoe hoger hoe beter.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:03 schreef Anushaar het volgende:
[..]
49 niet snel, maar soms wel erg warm..
hoe heb je een batterijtest gedaan en hoe kan je aan de uitslag uitlezen wat goed is?
de vraag is of dit mij een vrijbrief geeft voor garantie. Als ze daar zeggen: ja valschade! Dan heb ik geen poot om op te staan. Heb je een linkje voor mij misschien waar men het probleem aankaart?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dit is een bekend mobo-defect. Had er zelf in augustus vorig jaar al last van:
[ afbeelding ]
hij zegt dat ik alles uit moet schakelen en dat heb ik ook,maar toch werkt het niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nova Battery Tester uit de Appstore halen en runnen. Let op, bij een batterijpercentage tussen de 65-70 uitvoeren. Mijn score was 2076, heb op andere fora scores van 3432 gezien. Hoe hoger hoe beter.
Geen idee, redelijk denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:58 schreef Anushaar het volgende:
mijn uitkomst is 2838, is dit netjes?
vreet wel batterij, van 70% naar 34%
Jezus duurt dat een uur?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nova Battery Tester uit de Appstore halen en runnen. Let op, bij een batterijpercentage tussen de 65-70 uitvoeren. Mijn score was 2076, heb op andere fora scores van 3432 gezien. Hoe hoger hoe beter.
Heb jij eea wel eens geprobeerd toen zonder simkaart er in?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dit is een bekend mobo-defect. Had er zelf in augustus vorig jaar al last van:
[ afbeelding ]
Ik vraag mij vooral af hoeveel kans ik nog maak dat ze inderdaad niet gewoon gaan voor 'valschade'quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:05 schreef Ireyon het volgende:
Ook zonder simkaart gaf-tie dezelfde problemen. Heb 'm twee keer moeten opsturen, eerste keer hebben ze alleen een volledige factory reset gedaan en ging het weer een dag of 2 goed. Tweede reparatie het mobo vervangen en sindsdien geen problemen meer gehad.
Het is niet officiëel erkend ofzo maar even Google'n levert een hoop gelijke problemen op
Ik had die voordat ik CyanogenMod had. Erg over te spreken. Niets op aan te merken eigenlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:19 schreef FL_Freak het volgende:
Wie heeft hier ervaring met revolution hd rom, zo ja, aan te raden?
Scheelde het in batterij ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:46 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ik had die voordat ik CyanogenMod had. Erg over te spreken. Niets op aan te merken eigenlijk.
Weet ik eigenlijk niet. Heb de originele rom vrijwel meteen er af gehaald. Heb nu mijn telefoon niet overclocked maar ondergeclocked om te kijken of dat helpt. Maar omdat ik nu erg veel speel met me nieuwe rom is dat nog niet te merken.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Duurt lang voordat die kutupdate er eindelijk is
Zeg dan niet dat je 'm in juni of juli uitrolt
bij de One had hij ook vertraging, dus wellicht werkt dat ook door voor de One X?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Duurt lang voordat die kutupdate er eindelijk is
Zeg dan niet dat je 'm in juni of juli uitrolt
Waarschijnlijk, maar stuur dan even een berichtje de wereld inquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij de One had hij ook vertraging, dus wellicht werkt dat ook door voor de One X?
true, true...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar stuur dan even een berichtje de wereld in
Had ik ook gister, bij mij hielp opnieuw opstarten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
De mijne is vorige week gevallen![]()
Alles werkt nog, behalve...... 3G/GPRS.![]()
Is dat fixbaar denk je?
Leentoestel moet je regelen met je provider, niet met htc helaasquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:52 schreef Albert86 het volgende:
Na mijn vakantie mijn HTC One X ook maar opsturen naar HTC. Gele vlek in het scherm en heb nog garantie.
Iemand enig idee of je ook een leen toestel kan krijgen van ze?
Mijn HTC heeft datzelfde euvel! Ik vermoed dat hij te heet word.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:52 schreef Albert86 het volgende:
Na mijn vakantie mijn HTC One X ook maar opsturen naar HTC. Gele vlek in het scherm en heb nog garantie.
Iemand enig idee of je ook een leen toestel kan krijgen van ze?
Nee dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:07 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Leentoestel moet je regelen met je provider, niet met htc helaas
Hij wordt idd vaak heel erg warm. Heb het al eens gehad toen ik de HTC One X net kreeg. Zat er een gele vlek in het midden van het scherm. Die is meteen retour gegaan. En bij deze is het na een paar maanden gekomen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Mijn HTC heeft datzelfde euvel! Ik vermoed dat hij te heet word.
Tijd heelt alle wonden. Sinds vrijdag werkt alles opeens weer normaal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Had ik ook gister, bij mij hielp opnieuw opstarten.
Alleen mijn scherm is nu wel aan gruzelementen
Mja, ik probeer dat soort fraude altijd een beetje te vermijden. 150 euro kan je een hoop leuke dingen mee doen, maar het is niet andersquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:33 schreef Convict het volgende:
Gewoon iemand zoeken die de schuld op zich wil nemen voor de verzekering en tadaa. Deed ik ook met mijn One X
Ik heb die welquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:49 schreef Syd het volgende:
Ik vermeende dat de one X een nieuwe update had ? Echter zijn er bij mik geen nieuwe updates beschikbaar, of lees ik er weer overheen ?
Wie is je provider?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Oh lama hele quote is ook verneukt haha, maar hier nog niks.
Msischien zijn die wat later met doorvoeren. Ik heb Hi.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:00 schreef Syd het volgende:
[..]
Zal dat het zijn ? Ik heb T-Mobile op zich geen problemen mee.
Kan, zeker als het toestel Branded isquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:00 schreef Syd het volgende:
[..]
Zal dat het zijn ? Ik heb T-Mobile op zich geen problemen mee.
Nieuwe Android en sense versie, hier helaas nog niet. Misschien T-Mobile ff contact opnemen want ik heb inderdaad een branded mobiel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hen nog niks. Welke update is het?
Wacht maar rustig af, kan nog wel een paar weken duren voordat tmobile dan komt met de updatequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Nieuwe Android en sense versie, hier helaas nog niet. Misschien T-Mobile ff contact opnemen want ik heb inderdaad een branded mobiel.
Kan me ook niet meer herinneren hoe ik dat deed de vorige keerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:30 schreef Quir het volgende:
De kleur van de statusbalk, wat doe je?
Iemand al gevonden hoe je die weer zwart maakt?
Dat kon eerst met themas, maar die kan ik dus nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:57 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Kan me ook niet meer herinneren hoe ik dat deed de vorige keer
Als iemand het weet, zou ik het ook graag horen. Die balk boven in.
Oh ja, thema's, nu je het zegt! Die kan ik inderdaad ook nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:14 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat kon eerst met themas, maar die kan ik dus nergens meer vinden.
Nu je het zegt, zit nog maar op 25%.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Hebben jullie trouwens het gevoel dat de batterij vrij snel leegloopt sinds de update? Heb hem zelfs op batterij bespaar stand staan. En heb er vrij weinig mee gedaan.
Ja, heb hem net maar weer aan de oplader gelegd. Hij druipt gewoon leeg op dit moment!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Nu je het zegt, zit nog maar op 25%.
hij is bij mij gewoon zwart, hoe heb je dat gefixt dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:30 schreef Quir het volgende:
De kleur van de statusbalk, wat doe je?
Iemand al gevonden hoe je die weer zwart maakt?
Dat gaat over de HTC One, niet de One X. Maar goed, het heeft te maken met de Google Playstore en Google Maps die in 4.2.2 zitten. Had er eerst ook last van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, heb hem net maar weer aan de oplader gelegd. Hij druipt gewoon leeg op dit moment!![]()
http://forums.androidcent(...)ttery-problem-2.html
Zijn niet de enige zo te zien.
Hoe heb je dat dan opgelost?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat gaat over de HTC One, niet de One X. Maar goed, het heeft te maken met de Google Playstore en Google Maps die in 4.2.2 zitten. Had er eerst ook last van.
Je kan kiezen tussen 12 of 20 apps. Daarbij ben je zo gewend aan horizontaal scrollen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb de update gezien maar het menu is echt vreselijk. Wat een ramp zeg. Ineens heb je nog maar 12 applicaties per scherm in plaats van 20 en je moet verticaal scrollen in plaats van horizontaal.
Nee ik wacht ermee, ik wil deze menustructuur gewoon houden.
Laat eens zien?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen 12 of 20 apps. Daarbij ben je zo gewend aan horizontaal scrollen.
apps naar beneden trekken, dan krijg je zo'n extra menuutje boven de icoontjes. Pijltje rechts -> Grid size.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Laat eens zien?
Ik heb nu alles net zo lang lopen verbergen/uninstallen dat ik op 40 applicaties ben uitgekomen, precies 2 schermen.
Dan ga ik maar eens updaten. Oh wee als het niet waar is!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
apps naar beneden trekken, dan krijg je zo'n extra menuutje boven de icoontjes. Pijltje rechts -> Grid size.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens updaten. Oh wee als het niet waar is!
Zijn er alsnog maar 16quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat scrollt mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zijn er alsnog maar 16kan de tijd en het weer niet weg daarboven?
Oh, ik kon sinds de update juist wel weer van 5 naar 7!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Albert86 het volgende:
Vind het wel jammer dat ik niet meer dan 5 pagina's kan instellen voor apps. Had een scherm voor mijn agenda widget, maar die kan ik nu nergens meer kwijt.
+venster staat er ook bij mij, maar als ik vijf schermen heb, kan ik die optie niet meer selecteren. Misschien iets in de instellingen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Oh, ik kon sinds de update juist wel weer van 5 naar 7!Druk lang op het scherm, zodat het widgets en app toevoeging komt. En helemaal bovenaan staat bij mij +venster toevoegen.
Vreemd, ik heb namelijk niets veranderd in de instellingen . Ik was wel verbaasd dat ik op een dag van 7 naar 5 ging, maar nu weer terug van 5 naar 7 kon.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef Albert86 het volgende:
[..]
+venster staat er ook bij mij, maar als ik vijf schermen heb, kan ik die optie niet meer selecteren. Misschien iets in de instellingen?
Op het forum van Tweakers zag ik daar meer mensen over klagen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef maduropa het volgende:
heb mijn telefoon uit reparatie terug gekregen vrijdag, meteen de update erop gezet, maar ben achter een mega-probleem gekomen,
ik heb een ontzettend slechte wifi-connectie. Alleen als ik vlak bij m'n router sta heb ik wifi-verbinding. ga ik verder weg, valt ie uit.
Als ik met wifi-analyzer kijk en vergelijk met een andere telefoon, dan is alles ook ontzettend zwak.
had voor het updaten wel wat wifi-connectieproblemen, (duurde wat langer), maar of het zo erg ervoor was, dat weet ik niet.
Iemand anders wifi-problemen na de update gekregen ?
Ik heb ook het idee dat het wat slechter is dan voor deze update. Ik heb nog wel bereik als ik wat verder van de router af ben maar het signaal is een stuk zwakker en op plekken waar ik voor de update wel bereik had heb ik dat nu niet meer..quote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef maduropa het volgende:
heb mijn telefoon uit reparatie terug gekregen vrijdag, meteen de update erop gezet, maar ben achter een mega-probleem gekomen,
ik heb een ontzettend slechte wifi-connectie. Alleen als ik vlak bij m'n router sta heb ik wifi-verbinding. ga ik verder weg, valt ie uit.
Als ik met wifi-analyzer kijk en vergelijk met een andere telefoon, dan is alles ook ontzettend zwak.
had voor het updaten wel wat wifi-connectieproblemen, (duurde wat langer), maar of het zo erg ervoor was, dat weet ik niet.
Iemand anders wifi-problemen na de update gekregen ?
k mis nogaltijd de * op een makkelijk toegankelijke plek zoals voorheenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Wennen maar best fijn. Veel makkelijke toevoegingen en het toetsenbord voelt ook fijner aan.
Ik juist niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
Ik typ nu juist vaker mis, kut toetsenbord
Hoevaak gebruik je die dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
k mis nogaltijd de * op een makkelijk toegankelijke plek zoals voorheen
veel te veelquote:Op woensdag 4 september 2013 14:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik juist niet.
[..]
Hoevaak gebruik je die dan?
nee, maar gebruik t veel in codes en wachtwoorden: *****quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar gebruik t veel in codes en wachtwoorden: *****
Google calendar laat nu alleen nog maar gekleurde vakken zien terwijl je vroeger in zowel week- als maandoverzicht je afspraken kon lezen. Geen idee waarom ze dat weggehaald hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:51 schreef Sapstengel het volgende:
Echt? Hier is alles juist veel sneller geworden. Apps openen, bladeren, berichten versturen met whatsapp enz. Dat menu is ook fijn als je die bar naar beneden sleept, dat met die knoppen om WiFi, bluetooth, power save enz aan te zetten.
Ja, maar in het weekoverzicht zie je bovenaan de dagen van de week en daaronder zie je bij elke tijd een blauw/roze/groen gekleurd vak. In die gekleurde vakken stonden vroeger letters waarin je kon lezen op welke afspraak zo'n gekleurd vak sloeg, maar dat kan nu niet meer, tenminste niet bij mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Agenda kan nog steeds op week- en maandoverzicht. Vind het niet echt onduidelijker geworden. En ik bedoel dat wanneer je die notification bar naar beneden trekt, je rechtsboven op die vakjes kunt klikken.
Oh en natuurlijk lockscreen wat je uit kunt zetten
Vertel er dan tenminste bij wat voor fijne dingen er weg zijn en wat voor handige dingen erbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
Ben er ondertussen wel aan gewend, dus ik vind dat ik nu wel een 'echte' mening kan geven.
Er zijn fijne dingen weg en er zijn handige dingen bijgekomen. Layout op zich is wel leuk, maar sommige dingen passen niet meer mooi bij elkaar, zoals standaardicoontjes en die van gedownloadde apps. Dat is wel jammer. Verder is het wel mooi als je eraan gewend bent, vind ik dan.
Sms layout is wel verneukt.
Pff, gewoon van die kleinigheidjes die ik mis en andere dingen die nu efficiënter zijn... Als je het op moet sommen weet je er net helemaal geenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vertel er dan tenminste bij wat voor fijne dingen er weg zijn en wat voor handige dingen erbij zijn gekomen.
Hij lijkt sneller.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pff, gewoon van die kleinigheidjes die ik mis en andere dingen die nu efficiënter zijn... Als je het op moet sommen weet je er net helemaal geen.
Mijne is al heel lang stuk, niet te repareren. Loop nu met een desire C (godklere) en die moet nog een jaar meegaan tot veel te dure abo aflooptquote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef maduropa het volgende:
Mijn One X is ook weer retour voor reparatie.
Had hem eerst opgestuurd voor defect aan het gsm-signaal, kon geen netwerk meer krijgen.
Heb hem terug gekregen met de mededeling Boardswap.
Zoals al eerder vermeld had ik daarna slechte wifi, is nog een probleem bijgekomen, op het moment dat ik een foto of film maak, blijft op een gegeven moment het beeld hangen, kan geen nieuwe foto's ect maken. toestel uit / aan helpt niet, pas na een paar uur heb je kans dat het beeld weer vrijkomt. Daarna doet ie het weer een tijdje tot het ineens weer blijkt te hangen.
had het toestel als manco na reparatie aangemeld (ruim binnen de twee werkdagen), maar Dynafix is zo enorm traag, vijf dagen later pas reactie om hem dan opnieuw aan te melden voor reparatie.
Ben benieuwd hoe ik hem nu terug krijg.
Wat is de dagwaarde voor een HTC One X, gerepareerd en een jaar oud, (dus nog met 1 jaar garantie over).
Ja, GSam geeft nu nog een gemiddelde batterijduur van +/- 1 dag, maar toevallig vandaag een batterydrain: vanochtend van de lader (7:30 uur), maar nu nog 20% over.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:13 schreef Rezania het volgende:
Is bij jullie de batterijduur ook veel korter geworden sinds de laatste update? Normaal kon ik het einde van de dag halen met 20% over, nu haal ik de avond niet eens.En hebben jullie nog tips om de batterijduur te verlengen?
Paar pagina's terug had ik inderdaad hetzelfde. Zelfs met energie besparing aan, gaat het super snel!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:13 schreef Rezania het volgende:
Is bij jullie de batterijduur ook veel korter geworden sinds de laatste update? Normaal kon ik het einde van de dag halen met 20% over, nu haal ik de avond niet eens.En hebben jullie nog tips om de batterijduur te verlengen?
Heb jij dit inmiddels al verholpen en zo ja hoe?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Paar pagina's terug had ik inderdaad hetzelfde. Zelfs met energie besparing aan, gaat het super snel!
Geen idee, hier loopt hij standby op vliegtuigstand in nog geen 6 uur 22% leegquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef christiman het volgende:
Ik blijf last houden van een relatieve batterydrain sinds een paar dagen. Eerst was mn gemiddelde batterijduur +/- 1,5 dag, nu krap 21 uur.
Iemand een idee waar dit aan ligt en belangrijker, hoe dit op te lossen?
Edit: android 4.2.2
Helpt niet, tenminste Android Revolution HD heeft dezelfde problemen met de batterij als de stock rom.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
Toch binnenkort maar ff custom rom installeren.
Nu al weer?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:00 schreef svann het volgende:
Een camera- en een HTC sense-update.
Ik zie zo gauw geen verschil.
Was maar een hele kleine.quote:
Volgens mij ben ik dat tegen gekomen ergens, zal eens kijken.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:23 schreef svann het volgende:
O ja, en ik zou graag kunnen instellen dat er géén apps op het lockscreen staan.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb ook last van batterydrain
Stomme update
Zou dat BlinkFeed ook het liefst van m'n telefoon flikkeren, maar dat lijkt niet mogelijk.
Dat kan toch gewoon?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stomme update
Zou dat BlinkFeed ook het liefst van m'n telefoon flikkeren, maar dat lijkt niet mogelijk.
Dit jaquote:Op woensdag 18 september 2013 16:00 schreef svann het volgende:
Als je dan het scherm naar rechts trekt, heb je het alsnogquote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon?
Instellingen > aanpassen > stijl beginscherm > traditioneel.
Ik heb het idee dat het scherm op de halfstand feller is dan voor de grote update.
Maar merkbaar minder batterijtijd heb ik zelf niet.
Heb mijn one opgestuurd vanwege probleem met wifi en de camera.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:00 schreef svann het volgende:
Ik wilde die van mij net gaan opsturen. Toch even de update afwachten dan maarquote:Op donderdag 19 september 2013 08:10 schreef maduropa het volgende:
[..]
Heb mijn one opgestuurd vanwege probleem met wifi en de camera.
Zou deze update daar ook een deel-oplossing voor geweest zijn ?
Sommige mensen hadden er last van, ik persoonlijk ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik las hier dat er een update wasDus ff handmatig gezocht en geinstalleerd. Was er dan wat mis met de camera? Niets van gemerkt!
Zou ik maar doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:31 schreef Rossdale het volgende:
Alleen dikke wifi-issues, maar ik heb sowieso brakke hardware... als ik in mijn one x knijp wordt het signaal beter. Moet hem nog laten fixen
Dan heb ik het probleem denk ik ook nog. Ik heb hem alleen wel een half jaar geleden ofzo prongelijk in het water gehad. Kunnen ze hem dan nog steeds op waterschade gooien?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:52 schreef svann het volgende:
[..]
Zou ik maar doen.
Het is een bekend probleem van een bepaalde lichting One X-en.
Los van het feit dat het aantal megapixel absoluut niks zegt over de beeldkwaliteit vind ik de camera van de One X+ tegenvallen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:31 schreef RDMKR het volgende:
heeft de HTC One echt een 4 megapixel back camera? merk je dat kwa kwaliteit of is het alleen maar nutteloze wazigheid en ruis die niet in het plaatje meegenomen wordt?
Kijk het maar eens aan. Ik vond het op m'n ONE eerst ook niets maar ik merk dat ik er tegenwoordig best wel vaak even door zit te scrollen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stomme update
Dit is het topic voor de One X. Dit is het topic voor de HTC ONE.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:31 schreef RDMKR het volgende:
heeft de HTC One echt een 4 megapixel back camera? merk je dat kwa kwaliteit of is het alleen maar nutteloze wazigheid en ruis die niet in het plaatje meegenomen wordt?
Nou ik heb last van de death grip en wanneer ik druk dan gaat de wifi weer beter. Maar de WiFi valt soms ook wel eens uit. Ook op een splinternieuwe router.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is bij jullie het wifi probleem, slechte connectie die wegvalt of weinig bereik?
Merk dat mm iPad in huis een stuk verder kan qua bereik.
Opvallend genoeg gaat het met mijn HOX weer beter na die kleine update van Sense (en de Camera, maar vermoed dat dat er niet veel aan bijdraagt). Eerst dacht ik dat m'n wifi corrupt was, maar dat lijkt nu ook weer goed te gaan!quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:01 schreef Quir het volgende:
Echt enorm vervelend dat de batterij zo snel leeg loopt, als ik 'm de hele dag op energie besparing gooi en wanneer ik hem niet er bij kan pakken op vliegtuigmodus zet mag ik van geluk spreken als ik hem in de trein naar huis nog even er bij kan pakken.
Is er eigenlijk een alternatief voor die themas van Sense? Ik wil m'n statusbalk weer zwart hebben.
Maandag gaat-ie weer mee naar buiten, dan ga ik het eens aanzien.quote:Op zondag 22 september 2013 11:13 schreef christiman het volgende:
[..]
Opvallend genoeg gaat het met mijn HOX weer beter na die kleine update van Sense (en de Camera, maar vermoed dat dat er niet veel aan bijdraagt). Eerst dacht ik dat m'n wifi corrupt was, maar dat lijkt nu ook weer goed te gaan!
Slim plan. Wellicht gebruik je al een app om je batterijverbruik mee te monitoren, maar gebruik anders GSam battery monitor, dan kun je ook precies zien wat er zo veel batterij verbruiktquote:Op zondag 22 september 2013 13:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Maandag gaat-ie weer mee naar buiten, dan ga ik het eens aanzien.
Helpt bij mij geen fuckquote:Op maandag 30 september 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging eens zoeken of het normaal is dat de batterij van mijn telefoon sinds enkele dagen ineens als een malle leeg wordt gezogen, ja dus.
Ik lees dat een factory reset kan werken, heeft iemand dit geprobeerd en wat is je bevinding?
Vind het een beetje bizar dat het ding voor de lunch al leeg is na een hele nacht op de lader
Mag de mijne morgen ook weer ophalen. Hopelijk is het wifi probleem nu inderdaad opgelostquote:Op maandag 30 september 2013 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
Jaaa telefoon komt woensdag terug en waarschijnlijk dus de wifi antenne gewoon vervangen![]()
Screens? Werkt het fijn? Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van 4.3 tov 4.2.2?quote:Op maandag 30 september 2013 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Draai nu Android 4.3 op m'n One X (custom ditdat)
Eerste gevoel erbij is dat het super werkt en retesnel is
Mijn antenne is vervangen en het werkt helaas niet beter dan eerstquote:Op maandag 30 september 2013 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
Jaaa telefoon komt woensdag terug en waarschijnlijk dus de wifi antenne gewoon vervangen![]()
Ik heb een stuk meer stabielere verbinding alleen die death grip dat blijft wel kutquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn antenne is vervangen en het werkt helaas niet beter dan eerst
Nu maar compleet opnieuw flashen, want het móet dan wel software matig zijn...
Heb het er al weer afgehaald, batterij ging sneller leeg dan 'ie op te laden was (overdreven, maar toch).quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:33 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Screens? Werkt het fijn? Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van 4.3 tov 4.2.2?
En verder, hoe zit het met de batterijduur?
Dat heb ik ook meestal wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Dumpafval het volgende:
11 uur en 30 minuten en nog 25%, is dat goed?
Na 14 uren 27 procentquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Dumpafval het volgende:
11 uur en 30 minuten en nog 25%, is dat goed?
quote:Op maandag 30 september 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging eens zoeken of het normaal is dat de batterij van mijn telefoon sinds enkele dagen ineens als een malle leeg wordt gezogen, ja dus.
Ik lees dat een factory reset kan werken, heeft iemand dit geprobeerd en wat is je bevinding?
Vind het een beetje bizar dat het ding voor de lunch al leeg is na een hele nacht op de lader
Die van mij leek ook de afgelopen tijd sneller leeg te raken dan eerst. Voor mijn gevoel begon dat sinds die laatste update (die kleine van de Camera en Sense alleen). Dus ik heb hem gereset en die kleine update geweigerd (helaas krijg ik wel elke dag die melding, enig idee hoe ik 'm uit kan zetten?). Sindsdien (nu enkele dagen) is de batterij echt weer beterquote:
precies, het leek bij mij eerst een heel stuk beter te gaan, ook mijn internet is een stuk langzamer..quote:Op maandag 18 november 2013 18:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja het gaat ook hard bij mij, dat is wel iets van de laatste tijd.
Eerlijk gezegd heb ik nog altijd geen problemen met mijn HOX, veel internetten hele dag accu, geen sloom internet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef Fiorano het volgende:
Ik denk dat bij iedereen z'n HOX uit elkaar dondert. Blij dat ik in januari een nieuws mag uitzoeken. Wordt zeer waarschijnlijk geen HTC...
Elke telefoon die recent is uitgekomen.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef FL_Freak het volgende:
Is er eigenlijk wel een telefoon met een betere camera dan de htc one x?
Ik las bijvoorbeeld een review van de Nexus 5. Daar is de camera niet bepaald goed uit de test gekomen.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Elke telefoon die recent is uitgekomen.
In vergelijking met oa HTC One, LG G2 etc is ie iets minder ja, Overigens maak je foto's met een spiegelreflex, of niet....quote:Op donderdag 21 november 2013 15:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik las bijvoorbeeld een review van de Nexus 5. Daar is de camera niet bepaald goed uit de test gekomen.
Ik maak foto's op verschillende momenten en diverse dingenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]
In vergelijking met oa HTC One, LG G2 etc is ie iets minder ja, Overigens maak je foto's met een spiegelreflex, of niet....
Menig telefoon die vóór de HTC One X was uitgekomen had ook al een betere camera.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Elke telefoon die recent is uitgekomen.
je kunt ook icoontjes uitzetten.quote:Op maandag 25 november 2013 17:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind het trouwens wel erg irritant dat ik de laatste tijd apps opgedrongen krijg ofsow.
Google-Tekst-naar-spraak, Play Kiosk, Google Play Books. Staan er ineens zomaar op! En echt verwijderen gaat niet! (Wel gedwongen stop, update verwijderen en automatische update uitzetten, maar ze blijven er staan...)
icoontjes?quote:Op maandag 25 november 2013 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je kunt ook icoontjes uitzetten.
De iconen boeien me niet zo veel.quote:Op maandag 25 november 2013 17:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja in je menu kun je icoontjes uitzetten. Dan staan ze niet meer in het raster.
Beste uitvinding ooit van Androidquote:Op maandag 25 november 2013 17:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op maandag 25 november 2013 17:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Heb alleen een klein geel vlekje links boven in de hoek (niet storend). Maar verder geen problemen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nog altijd geen problemen met mijn HOX, veel internetten hele dag accu, geen sloom internet.
Nog 4 maanden en hij is 2 jaar oud.
Een maat van me moest ook een vervangend toestel. Die weigerde zon dergelijk toestel en kreeg een Samsung galaxy s3 als vervanging tijdelijk. Blijkbaar helpt datquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:25 schreef chansadres het volgende:
Al vervangingstoestel de Samsung GT S5570. Help! Hoe kom ik mijn week door![]()
Ik dacht dat als ik een aanvullende verzekering heb, ze op zijn minst iets vergelijkbaars zouden opsturen. Helaas niet. Maar als hij kapot is krijg ik met de verzekering sowieso alles gemaakt! Uhm, zit dat niet in de basis verzekering![]()
Ik heb Telfort gebeld en kreeg echt niks geregeld. Blijkbaar heeft het reparatiebedrijf enkel een iPhone (voor IOS), Lumia (Voor Windows Phone) en deze voor Android gebruikers. Ze hebben wel een tijd de One X gehad voor het duurdere segment maar die gingen blijkbaar te snel stukquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een maat van me moest ook een vervangend toestel. Die weigerde zon dergelijk toestel en kreeg een Samsung galaxy s3 als vervanging tijdelijk. Blijkbaar helpt dat
Overhittingswaarschuwing is een snelknipperende rode EN groen lampje. En als dat gebeurd moet je hem per direct uitzetten want dan ben je al te lang bezigquote:Op woensdag 4 december 2013 01:11 schreef svann het volgende:
Nee, alleen onder de 10% ofzo protesteert hij dan met een rood lampje.
Vreemd, Markeerstift. Leeft je toestel nog?
Misschien alleen maar een oververhittings waarschuwing.
Ook voor mij een bekend probleem. Vaak door een losse connector in de simkaartlezer. De mijne is ervoor naar de maker...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef boerjanssen1 het volgende:
Heeft er niemand problemen met de SIM-kaart? Ik mag een keer of 3 per dag m'n pincode opnieuw invoeren omdat de simkaart even niet herkend werd?
Of ligt dit puur en alleen aan de simkaart? Misschien sowieso wel een goed idee om gelijk een nieuwe aan te vragen...
Had ik ook. Nadat ik de simkaart eruit haalde, de contactjes oppoetste en een paar keer in het gat blies is het weer voorbij.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef boerjanssen1 het volgende:
Heeft er niemand problemen met de SIM-kaart? Ik mag een keer of 3 per dag m'n pincode opnieuw invoeren omdat de simkaart even niet herkend werd?
Of ligt dit puur en alleen aan de simkaart? Misschien sowieso wel een goed idee om gelijk een nieuwe aan te vragen...
Ik heb eigenlijk het omgekeerde, mijn batterij gaat de laatste tijd steeds langer mee. Aan het eind van de dag heb ik bij normaal gebruik nog tussen de 50% en 60% over. Ik zet hem dan 's nachts in vliegtuigmodus en dan haalt 'ie het vaak nog tot een uurtje of 20:00 uur de volgende dagquote:Op woensdag 11 december 2013 13:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Pff, de batterij lijkt de laatste tijd nog sneller leeg te lopen als voorheen.... xD Zelfs nu hij op energie besparing staat.
Dat had ik toen ook met ProAssist!quote:Op maandag 16 december 2013 08:11 schreef chansadres het volgende:
Rond 11 uur komt vandaag mijn telefoon terug van de reparatie voor de accu die te warm word, het brandplekje op het scherm daardoor en de fout in de simkaartklepje (als ik die volledig dicht doe heb ik geen bereik, laat ik hem 1 nageldikte open staan vol bereik). Ik ben blij. Totdat ik afgelopen week gegoogled heb op het bedrijf. Teleplan. Al die negatieve ervaringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |