quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sounds like a girl show..
Ze heeft wat weg van Jaimy Pressly in deze film, maar dan beter
Eens over de film en over het 3D gedeelte... Zonder bril is fijner kijken omdat het beeld dan ook lichter wordt. Alhoewel het minder storend is bij animatie zoals deze.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Wepeel2 het volgende:
Despicable Me 2
Leuk vervolg! De minions hebben een iets grotere rol in dit deel en de film deed me regelmatig glimlachen. Het verhaal is niet heel erg bijzonder, maar wel leuk genoeg om dit vervolg te rechtvaardigen.
Alleen jammer dat hij alleen in 3D draaide, want dat leidt bij mij nog steeds erg af. Net alsof ik continu opnieuw moet focussen.
Morgen naar toe. En wat jij zegt hoorde ik inderdaad ook al. Maar goed, ik weet zeker dat ik toch weer een paar keer keihard moet lachen en daar kom je inderdaad voor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
the hangover 3
Weer hetzelfde recept als de vorige 2 delen, al blijft deel 1 geniaal. Ook dit keer is dat weer het geval, het voelt een beetje als een herhaling van alles, een andere grap hier en daar, maar voor de rest weer veel hetzelfde. Desalniettemin een leuke onderhoudende film als je even je verstand op 0 wilt zetten. De enige minimale plot-twist zag je van mijlen ver aankomen, maar dat mag bij een film als deze. Een aantal keer goed kunnen lachen en dat is waarvoor je zo'n film kijkt, dus doel bereikt.
Ik: 6,5
Imdb: geen zin om op te zoeken
Je gaat je best vermaken denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Morgen naar toe. En wat jij zegt hoorde ik inderdaad ook al. Maar goed, ik weet zeker dat ik toch weer een paar keer keihard moet lachen en daar kom je inderdaad voor.
Alan
Het is dramatisch vreselijk. Die chinees of wat dan ook ergert al in twee minuten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Morgen naar toe. En wat jij zegt hoorde ik inderdaad ook al. Maar goed, ik weet zeker dat ik toch weer een paar keer keihard moet lachen en daar kom je inderdaad voor.
Alan
Ik vond het niet storend dat er niet uitgebreid op alle karakters werd ingegaan. Dat kan nog in latere films. Superman werd hier idd eindelijk weer een keer tof neergezet, inclusief zijn kwetsbaarheden. En godzijdank een keer geen geklooi met kryptonite.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Man of Steel
Redelijke film.. al gaat het allemaal veel te snel en krijg je geen tijd om de personages te leren kennen. De regisseur wil heel graag het verhaal vertellen en daardoor raken andere dingen ondergeschikt. De Flashback manier van vertellen vond ik wel leuk gedaan. Ook moest ik sterk denken aan DragonballZ. met Zod als Vegeta en Superman als Goku. Positief was dat ik Superman eindelijk eens een beetje tof vond daar waar het normaal maar een saaie zak is in vergeleken met andere superhelden.
Haha bedanktquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is dramatisch vreselijk. Die chinees of wat dan ook ergert al in twee minuten.
Wat een kut film.
Succes
Ik wil jouwe ook kijken, hij krijgt goede reviewsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:50 schreef Copycat het volgende:
Haha, ook jij hebt een Hans en Grietje-variant gekeken!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil jouwe ook kijken, hij krijgt goede reviews
zelf 2 jaar geleden die DVD gekocht, ik vond het een topper... echt een unieke film... 1 van de beste, of miss wel de beste Koreaanse film die ik gezien hebquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:04 schreef Copycat het volgende:
Henjel gwa Geuretel (2007) - IMDb
Hans en Grietje, maar dan anders. Koreaans en macaber anders.
Een jongeman is onderweg naar zijn vriendin die net zwanger is. In the middel of nowhere krijgt hij een auto-ongeluk. Als hij bijkomt, ziet hij een schattig meisje dat hem meeneemt naar haar huis, midden in het bos. In dat huis, gevuld met kleurrijk speelgoed, ontmoet hij haar broer en jonger zusje. En haar ouders ... maar zijn het haar ouders eigenlijk wel?
De volgende dag, na een snoepontbijt, wil hij weer naar de bewoonde wereld. Maar dat lijkt makkelijker gezegd dan gedaan. Het begin van bizarre ontwikkelingen en een nog bizarder plot.
Op IMDb krijgt deze film een 6,8. Ik doe daar een punt bovenop. Vond het een onderhoudende, verrassende film. Een beetje vreemd, maar het kijkt lekker weg.
[ afbeelding ]
En ?quote:
Ah, toevallig gisteren gezienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:56 schreef Geerd het volgende:
REDEMTION/HUMMINGBIRD
[ afbeelding ]
Ja lekker fimpje, Jason Statham ik dacht nou 1,5 uur knokken zoals ik van hem gewend ben.
Maar hier hebben ze even een ander sausje over heen gegoten, voor ieder wat wils !!
Hummingbird (2013) - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., echter eindigt de film toch nog met een vrij macaber einde.
en
Oz the great and powerful (2013) 3D (en dat was echt een plus bij deze film) - fantasy
Prachtige scenery met een sprookjesachtig verhaal. Begint volledig in zwart-wit, totdat 'Oz' in 'Oz' beland. Ik vond hem onderhoudend en de vele mooie figuurtjes, planten, bloemen en beesten vermaakten me wel. Wordt ook niet té mierzoet doordat de hoofdpersoon een donker randje heeft. Veel bekende acteurs present zoals James Franco, Mila Kunis, Michelle Williams, Rachel Weisz en Zach Braff.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |