Welk niveau doe je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:02 schreef DrNick het volgende:
Overgaan:
Sk blijft 4,5 > moet 4,5 halen
Wis naar 5,5 > moet 5,6 halen
Nat naar 5,5 > moet nog 11,4 punten halen (PO + toets)
Maat moet afgerond 7 blijven > moet 6.0 halen OF Engels naar 6,5 > moet 6.8 halen.
Rest blijft voldoende
Hebben jullie ook struggles?
donequote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:01 schreef msacras het volgende:
LB heeft wel een intens hoog schattigheidsgehalte ja
btw LB kan je de userfoto's topics anders even chainen? met de bijna deel 3
Niet gratisquote:
Hij wilt geen kamer met jou delenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet gratis
En jou wil ik niet mee gr
Nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:11 schreef Toto69 het volgende:
Maaike wanneer kom je hier?![]()
![]()
![]()
zo leuk beide Maaikes pesten.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet gratis
En jou wil ik niet mee gr
Ik wel met hem, mits bedden uit elkander.quote:
ik ook van jouquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
JOEHOEHOEHOEHOEHOE TONIGHT I'M LOVING JOEEE
Heb ik nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:18 schreef DrNick het volgende:
http://media.dumpert.nl/foto/36592f7d_dAtcCfH.gif
[..]
Wat is jouw Battle.net?
Maar maar, zusammen spielen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Hou dat soort gegevens eigenlijk liever privé
Neequote:
Oh nee, PCquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:20 schreef nodig het volgende:
[..]
NeeSpeel je ook op ps3 dan?
Ik ga even hitman absolution uitspelen voordat mijn ps+ is verlopen
Dit werkt bij mij niet echt want ik onthoud niet waar het begin is. Dan kan ik dagenlang blijven kijken.quote:
Als je hier het begin en einde niet kan onderscheiden moet je naar de oogarts.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit werkt bij mij niet echt want ik onthoud niet waar het begin is. Dan kan ik dagenlang blijven kijken.
Wat een geluk dat we jou als arts in ons midden hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je hier het begin en einde niet kan onderscheiden moet je naar de oogarts.
Altijd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een geluk dat we jou als arts in ons midden hebben.
Heb je tijd om even naar me te kijken?
avond vierdaagse?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:18 schreef TienVingers het volgende:
Druk in de straat jeetje
Allemaal kinderen
Ja, zo kan je comfortabel liggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat voor m'n ogen is?
Dat ie zolang doorgaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:30 schreef msacras het volgende:
[..]
ik snap m niet helemaal... er worden letters gevormd ofzo?
ey x bf3 ik ben dikke proquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:20 schreef nodig het volgende:
[..]
NeeSpeel je ook op ps3 dan?
Ik ga even hitman absolution uitspelen voordat mijn ps+ is verlopen
Snake is lastig te begrijpen jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:30 schreef msacras het volgende:
[..]
ik snap m niet helemaal... er worden letters gevormd ofzo?
maar het is gewoon een snake-spelletje, en aangezien er een foto van werd gepost speciaal verwachtte ik iets heel bijzonders ozfo (of een horrorhoofd dat ineens tevoorschijn komtquote:
Ik ook haha. Heb ze nog langer gezien dan datquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:32 schreef msacras het volgende:
[..]
maar het is gewoon een snake-spelletje, en aangezien er een foto van werd gepost speciaal verwachtte ik iets heel bijzonders ozfo (of een horrorhoofd dat ineens tevoorschijn komt)
is hier zo iig. Ja was vroeger briljant!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zal wel kunnen ja
Was wel leuk vroeger
Het zal zo wel over gaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:34 schreef msacras het volgende:
[..]
is hier zo iig. Ja was vroeger briljant!
maar nu is het voornamelijk extreem irritant als al die gillende kinderen langs je huis lopen de hele avond...
Dit weekend?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan. Wanneer kan ik langskomen?
ja hoor!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Mag ik trouwens wel mee naar Moviepark Germany?
Hyves.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent niet populair genoeg voor deze hyves :S
Jij bent een rechter?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niks mis mee, mij noemen ze ook meester
Hoezo niet? Ik heb haar vorig jaar een jaar lang wiskunde gegeven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan kan hij/zij toch geen leerling van je zijn?
Heb je zulke hoge cijfers voor wiskunde dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:39 schreef Rezania het volgende:
Zowel vorig jaar als dit jaar had ik geen Nederlands en Engels. Hierdoor had ik een tekort aan uren. In de onderbouw hadden ze nog snel iemand nodig die wiskunde kon geven, dus toen vroegen ze mij.
Ja, beetje lesgeven, beetje lessen gevold. Tussendoor lekker naar buiten.quote:
Ja, altijd wel een acht of hoger.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je zulke hoge cijfers voor wiskunde dan?
Hoe kan dat nou weer?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb haar vorig jaar een jaar lang wiskunde gegeven.
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:39 schreef Rezania het volgende:
Zowel vorig jaar als dit jaar had ik geen Nederlands en Engels. Hierdoor had ik een tekort aan uren. In de onderbouw hadden ze nog snel iemand nodig die wiskunde kon geven, dus toen vroegen ze mij.
Was het ook wel het weer voorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, beetje lesgeven, beetje lessen gevold. Tussendoor lekker naar buiten.Prima dag.
En jij?
Ik ooook!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, altijd wel een acht of hoger.Ik denk ook dat ik een negen heb voor mijn examen wiskunde A.
Oh, jij hebt zeker drie maanden of zo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was het ook wel het weer voor
Beetje genikst haha. Ik moet maar eens bedenken hoe ik deze vakantie ga vullen
Nice.quote:[..]
Ik ooook!
maar dan vmbo
Hey man.quote:
Ja klopt, en ik ga ook al niet op vakantiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, jij hebt zeker drie maanden of zo?Lijkt me ook wel lastig om te vullen ja, gelukkig heb ik zelf maar een maand.
[..]
Nice.En beter dan mijn wiskunde-cijfer op het vmbo, ik had een 8.
Nog niet, hoezo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hey man.Heb jij die Trojka Pink al geprobeerd?
Dat is minderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar maandag stop ik. is niet meer zo veel te doen
Op de havo had ik maar een 7,4.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik ga ook al niet op vakantie![]()
Nee ik heb nu een 8 op mijn diploma ook
Vorig jaar op de havo een 5,2
Ik wil hem morgen proberen samen met een vriend, maar was benieuwd hoe jij hem vond.quote:
Deed je A of B op de havo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op de havo had ik maar een 7,4.
[..]
Ik wil hem morgen proberen samen met een vriend, maar was benieuwd hoe jij hem vond.
Spann0nt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op de havo had ik maar een 7,4.
[..]
Ik wil hem morgen proberen samen met een vriend, maar was benieuwd hoe jij hem vond.
A.quote:
Struggles joh.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
A.Nu doe ik A en B.
[..]
Struggles joh.
Beetje zuipen in het park, beetje de bosjes induiken, jwtz.quote:
Ik moet morgen om 11 uur lesgeven aan 30 hyperactieve pubers, ik heb pas struggles.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
A.Nu doe ik A en B.
[..]
Struggles joh.
Ik blijf morgen wel uit de buurt van het park haha.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje zuipen in het park, beetje de bosjes induiken, jwtz.
Ja, maar we hadden een klote methode, en ik was aan het stoppen met Ritalin slikken, dus dat zag je terug in mijn cijfer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar A op de havo is best te doen volgens mij
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik blijf morgen wel uit de buurt van het park haha.
moet morgen even 3 computers in de restore zetten voor w7 en dan 5 oldbies leeghalen en xp op zettenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 11 uur lesgeven aan 30 hyperactieve pubers, ik heb pas struggles.
Je hebt het echt zwaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet morgen even 3 computers in de restore zetten voor w7 en dan 5 oldbies leeghalen en xp op zetten
hoop voor 4 uur thuis te zijn
nah, dan is een 7,4 nog wel netjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden een klote methode, en ik was aan het stoppen met Ritalin slikken, dus dat zag je terug in mijn cijfer.
Kun je er geen images voor maken of iets met pxe opzetten?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet morgen even 3 computers in de restore zetten voor w7 en dan 5 oldbies leeghalen en xp op zetten
hoop voor 4 uur thuis te zijn
Het kon beter, jtwz.quote:
echt wel, en dan donderdag mijn dag inplannen want vrij, denk dat ik morgenavond ergens gezelschap ga zoekenquote:
Mijn wiskunde leraar vond vmbo'ers veel leukerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:57 schreef Rezania het volgende:
Gelukkig morgen geen leerlingen die volgend jaar naar het vmbo gaan, die zijn zo ontiegelijk moeilijk aan het werk te krijgen, als ze er überhaupt al zijn.
ze booten standaard via pxe, moet alleen even bellen voor windows 7,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je er geen images voor maken of iets met pxe opzetten?
ik een 4,3. Dat was mijn slechtste vakquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het kon beter, jtwz.Had wel een negen voor scheikunde.
Wat een leven heb jijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt wel, en dan donderdag mijn dag inplannen want vrij, denk dat ik morgenavond ergens gezelschap ga zoeken![]()
en vrijdag avond4daagse lopen met zusje en dan zaterdag feestje in almere ( i know) en dan zondag niks doen en dan maandagmiddag weer naar school
omijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
Ik keek net in de zon en nu zie ik zo'n stipje.
Maandag naar Londen, ik win, ha.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt wel, en dan donderdag mijn dag inplannen want vrij, denk dat ik morgenavond ergens gezelschap ga zoeken![]()
en vrijdag avond4daagse lopen met zusje en dan zaterdag feestje in almere ( i know) en dan zondag niks doen en dan maandagmiddag weer naar school
In de klas die ik vandaag had (havo/vwo derdejaars) zitten meerdere leerlingen die volgend jaar naar het vmbo gaan, die zien gewoon het punt niet in werken, aangezien ze de wiskunde die ik uitleg volgend jaar niet nodig hebben. Dus hun motivatie is echt gewoon nul, en ik moet ze haast trappen om ze aan het werk te krijgen. Leuk is anders.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn wiskunde leraar vond vmbo'ers veel leuker
Stuur om 8u de link!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar kan ik luisteren? Dan luister ik mee.
Echt typisch vmbo..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maandag naar Londen, ik win, ha.
[..]
In de klas die ik vandaag had (havo/vwo derdejaars) zitten meerdere leerlingen die volgend jaar naar het vmbo gaan, die zien gewoon het punt niet in werken, aangezien ze de wiskunde die ik uitleg volgend jaar niet nodig hebben. Dus hun motivatie is echt gewoon nul, en ik moet ze haast trappen om ze aan het werk te krijgen. Leuk is anders.
Oké. Maar dat duurt niet zo lang toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze booten standaard via pxe, moet alleen even bellen voor windows 7,
en die xp'tjes moet ik even handmatig wipen want oude schoolcomputers
nah, denk het niet,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Maar dat duurt niet zo lang toch?
Ik wil ook wel weer terug naar de havo. Puur omdat ik dan na 1,5 jaar weer lekker lang vakantie hebquote:
Doe dat!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer terug naar de havo. Puur omdat ik dan na 1,5 jaar weer lekker lang vakantie heb
Jaa, er is een speciale shoutboxquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Doe je ook aan verzoekjes of niet?
Ik had alleen nooit zin in gym. Dus dan spijbelde ik vaakquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Velen op 't vmbo tegenwoordig helaas wel..
Nee nu niet meer haha. Maar hebben jullie dat niet? Als je in vel licht kijkt dat je dan een stipje ziet?quote:
jupquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee nu niet meer haha. Maar hebben jullie dat niet? Als je in vel licht kijkt dat je dan een stipje ziet?
in ben?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij weet half niet hoe slim in ben hoor!
* AdoraBelle klopt op het hoofd van xcachetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee nu niet meer haha. Maar hebben jullie dat niet? Als je in vel licht kijkt dat je dan een stipje ziet?
Op de havo spijbelde ik altijd als ik een toets hadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik had alleen nooit zin in gym. Dus dan spijbelde ik vaak.
Ja, achteraf was het misschien ook niet zo slimquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op de havo spijbelde ik altijd als ik een toets had
Dit jaar durfde ik het niet meer haha
Ik moet zeggen. Ik heb nog nooit ergens zo veel spijt van gehad neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, achteraf was het misschien ook niet zo slim.
't Is wat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen. Ik heb nog nooit ergens zo veel spijt van gehad nee
maar het motto is yoloquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze grap vind de JNG SC! grap van de dag award
Nouja, het frikandellen eten in de kantine heb ik ook wel spijt van om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik blijf liever binnen op mijn vertrouwde warme zolderkamertje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga van Fok! af en je hossel skills buiten uitoefenen
Daar kun je nu nog wat aan doen. Zonder een jaar van je leven te hebben verspildquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het frikandellen eten in de kantine heb ik ook wel spijt van om eerlijk te zijn.
Precies.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
[..]
I'm coming home coming home tell the world i'm coming home.
Toto - Africa?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:15 schreef Rockiejj het volgende:
Zijn er nu al verzoekjes? Dan regel ik dat gelijk even!
Je kan het rockiejj!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:14 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu een beetje zenuwachtig..
Linkje?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:14 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu een beetje zenuwachtig..
+1quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
Doe maar Lupe Fiasco ft. Guy sebastian met Battlescars
Speel je ook nep-Habboquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef Rockiejj het volgende:
Vanaf 20 uur ben ik live op http://www.musicxpress.nl/
Naja, ik heb een account en ben nu online omdat ik zo ga draaien, maar speel het niet..quote:
Had dat eerder deze avond ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:22 schreef DrNick het volgende:
Er komt ineens een stoet kinders voorbij hier
Wil je later radioman als beroep doen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Naja, ik heb een account en ben nu online omdat ik zo ga draaien, maar speel het niet..
Bijbaan misschien! Als ik deze opleiding niet haal ga ik wel die kant op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wil je later radioman als beroep doen?
Tofquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bijbaan misschien! Als ik deze opleiding niet haal ga ik wel die kant op.
Hij zegt Invalid usernamequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef Rockiejj het volgende:
Vanaf 20 uur ben ik live op http://www.musicxpress.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |