ze gaan het wel over het verblijf van TS weswiladvies hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:21 schreef Spellmeista het volgende:
Dit zal vast wel weer interessant worden voor alle mensjes in de wereld.
http://www.dagelijksestan(...)r-het-gevaar-wilders
Onderwerpen en gastenlijst zijn bekend.
Hebben ze het ook al over jou gehad denk je?
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:21 schreef Spellmeista het volgende:
Dit zal vast wel weer interessant worden voor alle mensjes in de wereld.
http://www.dagelijksestan(...)r-het-gevaar-wilders
Onderwerpen en gastenlijst zijn bekend.
Hebben ze het ook al over jou gehad denk je?
Niemand in het speciaal..gewoon omdat er allemaal "vage dingen" zouden gebeuren..quote:
Neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, dat was wel leuk geweest. Denk dat die wel wat stof op zou doen waaien.
Jawel joh, geweldige clown. Tussen al dat serieuze gedoe is af en toe lachen ook wel leuk.quote:
Mag Ankie van Grunsven dan ook weer mee?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn held Robbert Dijkgraaf is ook van de partij zie ik.
Dat klopt helemaal; we hebben geen enkele aanwijzing wat daar besproken wordt. Wat bij Bilderberg besproken wordt blijft bij Bilderberg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:22 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik vind het wel goed dat er dit soort denktanks zijn. Gelet op de mensen die deelnemen zijn het allemaal visionairs die een goed beeld hebben van hoe je een land of bedrijf sturen moet.
Uiteindelijke besluitvorming vindt toch plaats binnen onze parlementaire democratie, kan geen kwaad om het één en het ander alvast goed voor te bespreken lijkt me.
Je moet alleen natuurlijk wel de garantie hebben dat onze volledige tweede en eerste kamer niet slechts puppets zijn van deze Bilderbergers en vooralsnog heb ik geen enkele aanwijzing dat onze politieke besluitvorming plaatsvindt achter de gesloten deuren van deze conferenties.
Eens. Maar dat bedoelde ik niet te zeggen. Ik bedoel dat we geen enkele aanwijzing hebben dat wat bij Bilderberg wordt besproken invloed heeft op de richting die ons land vaart. Er is geen aanwijzing dat de besluitvorming in de tweede kamer wordt beïnvloed door de ideeën van Bilderberg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal; we hebben geen enkele aanwijzing wat daar besproken wordt. Wat bij Bilderberg besproken wordt blijft bij Bilderberg.
Eens. Alhoewel de opzet van Bilderberg-opgericht door Bernhard-doet vermoeden dat het wel degelijk een onderonsje van invloedrijke personen is . Geen theekransje, maar een bespreking van hoe verder en wat te doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Eens. Maar dat bedoelde ik niet te zeggen. Ik bedoel dat we geen enkele aanwijzing hebben dat wat bij Bilderberg wordt besproken invloed heeft op de richting die ons land vaart. Er is geen aanwijzing dat de besluitvorming in de tweede kamer wordt beïnvloed door de ideeën van Bilderberg.
Nog los van het feit dat we überhaupt niets weten over wat er besproken wordt en dus ook onmogelijk kunnen oordelen over goed of slecht.
Voor hetzelfde geld spelen ze 3 dagen bingo. Wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel de opzet van Bilderberg-opgericht door Bernhard-doet vermoeden dat het wel degelijk een onderonsje van invloedrijke personen is . Geen theekransje, maar een bespreking van hoe verder en wat te doen.
Maar okee, het blijft voor de gewone burger gokken wat daar plaatsvindt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld spelen ze 3 dagen bingo. Wie zal het zeggen.
Het is een geheime vergadering van invloedrijke personen van diverse landen. Dat past niet in een democratie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Eens. Maar dat bedoelde ik niet te zeggen. Ik bedoel dat we geen enkele aanwijzing hebben dat wat bij Bilderberg wordt besproken invloed heeft op de richting die ons land vaart. Er is geen aanwijzing dat de besluitvorming in de tweede kamer wordt beïnvloed door de ideeën van Bilderberg.
Nog los van het feit dat we überhaupt niets weten over wat er besproken wordt en dus ook onmogelijk kunnen oordelen over goed of slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |