SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een lege geldbuidel, in de badkamer met een stofzuiger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Voel me heerlijk, maar ben zo'n beetje alles aan het verneuken. Kort samengevat. Hoe is het met jou?quote:
Wow watquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voel me heerlijk, maar ben zo'n beetje alles aan het verneuken. Kort samengevat. Hoe is het met jou?
Maar kijk nou ff in je DM doos!!quote:
Dat gifje?quote:
Ja diequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gifje?Of had je nog wat anders gestuurd ook
Mgoed.. Wel beetje jammer dat m'n dm me zo zit te nakken en me niet eens een popup geeft![]()
Vandaar dat ik geen antwoord op mijn dm's krijg waarin ik zeg dat ik van je hou.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gifje?Of had je nog wat anders gestuurd ook
Mgoed.. Wel beetje jammer dat m'n dm me zo zit te nakken en me niet eens een popup geeft![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen antwoord op mijn dm's krijg waarin ik zeg dat ik van je hou.
Ik ga hier even op soppen :$quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die
Ik associeer gifjes met dqop![]()
Raak mijn (bij)baan kwijt, haal mijn studie waarschijnlijk niet. Hoop stressdingetjes, maar tegelijkertijd ben ik eigenlijk nog wel gelukkig. Het is een beetje apart, zit in een soort flow.quote:
oh shit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raak mijn (bij)baan kwijt, haal mijn studie waarschijnlijk niet. Hoop stressdingetjes, maar tegelijkertijd ben ik eigenlijk nog wel gelukkig. Het is een beetje apart, zit in een soort flow.
ZOMG, rode oortjes en alles.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ik ook van jou![]()
[..]
Ik ga hier even op soppen :$
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZOMG, rode oortjes en alles.
[ afbeelding ]
Dat krijg je ervan als je per se weekend wilquote:
Heks!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je per se weekend wil![]()
Aww, kusje op? Zal ik je insmeren met aftersun?
Ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heks!
Ja graag! Op schouders en wangen graag
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor![]()
Ok![]()
* Huppelmuts begint te smeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |