Hoi Wouterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoi Henrike
nog een beetje geil vandaag?
niet?quote:
Ik mag om half 11 weg van huis. En wanneer jullie allemaal weekend roepen duurt het voor mij nog 4,5 uur voor ik weer thuis ben. Dus ja, wat is nou beter?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat zijn de betere berichten
ik ben 'druk' aan het werk. voort naar een klant heen met een storing.
Nee hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet?
ben je een beetje grieperig?
ik altijd
nee, dan heb jij je hele dag kapot jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mag om half 11 weg van huis. En wanneer jullie allemaal weekend roepen duurt het voor mij nog 4,5 uur voor ik weer thuis ben. Dus ja, wat is nou beter?
Ik heb steeds geen klootn aan mn dag.
lekker hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:28 schreef norich het volgende:
[..]
Nee hoor
Nog maar 2,5 uur en dan weekend
Jep. En nooit weekend. Wel 2 dagen vrij, maar apart van mekaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dan heb jij je hele dag kapot ja
hmm, dat is ook niet fijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep. En nooit weekend. Wel 2 dagen vrij, maar apart van mekaar.
Das wel lekker jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat is ook niet fijn.
ben wel blij dat ik laatste tijd het weekend niet hoef te werken.
Joah, het gaat z'n gangetje hčquote:
Kippetje, wanneer was onze date ook alweer?quote:
Geen idee?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah, het gaat z'n gangetje hč
[..]
Kippetje, wanneer was onze date ook alweer?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met Hen is het ook verdomd fijn knuffelen trouwens
Tetten tegen je aan voelen drukken en allesquote:
Wat een kutmuziek manquote:
Wat een kutmuziek manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een kutmuziek man
Beter luister je dit:
lekker aan de kruidnoten zag ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, nog een nachtje werken en dan weekend
bron?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Strootman, de man die voor 20 miljoen naar Manchester United gaat
Kwaliteit, dat sowieso.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
topdaar haal ik ook altijd mijn voetbalnieuws drillbits vandaan
Dat verdiend hij dan ook,, zou de startpagina van menig Nederlander moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die site heeft nu meer hits dan in heel 20123 mensen keken.
Had jij mij ook meegerekend? Want ik keek natuurlijk ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die site heeft nu meer hits dan in heel 20123 mensen keken.
Dan zijn het er al 4. Damn, die site loopt ineens als een tiet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Had jij mij ook meegerekend? Want ik keek natuurlijk ook
Moest meteen aan dit denken:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_zijn_taboe_was.html![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:03 schreef Redbaron het volgende:
Auto afgefikt, weet iemand nog een ding per direct voor zo min mogelijk?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen een appartementje bezichtigen
mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen een appartementje bezichtigen
mogguh Henquote:
Helaas, volgende x beter moet je maar denkenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Viel toch tegen. Sowieso vond ik de omgeving niet prettig. Als ik me daar al niet prettig bij voel...
Precies. Maar toch jammer. Had me er wel op verheugd om 11 juli al weg te zijn bij mijn ouders. Maar ik ga niet ergens zitten waar ik me ook niet prettig voelquote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Helaas, volgende x beter moet je maar denken
Je moet wat met je vrije tijdquote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D is nogal apart aan het doen op msn
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 08:38 schreef Kreator het volgende:
Zo, dat was een goddelijk weekendje aan de kust in 't cafe.
Wat is dezequote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ja geen ideequote:
wat is er nou precies gebeurd dan?!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:03 schreef Redbaron het volgende:
Auto afgefikt, weet iemand nog een ding per direct voor zo min mogelijk?
geen idee, reed met een mooi gangetje naar huis en ineens geluid alsof ik over iets heen reed. Toen direct de afslag gepakt. Daar tot de conclusie gekomen dat de auto brandde. Dus mijn spul eruit enbrandweer gebeld.quote:
das ook mooi kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:53 schreef Redbaron het volgende:
geenidee
[..]
geen idee, reed met een mooi gangetje naar huis en ineens geluid alsof ik over iets heen reed. Toen direct de afslag gepakt. Daar tot de conclusie gekomen dat de auto brandde. Dus mijn spul eruit enbrandweer gebeld.
Godver ik moest hardlop lachen hier.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
goedemorgen Henrikequote:
ja ergens wel. voordeel is dat ik nu een andere auto kan halen wat ik al langere tijd wou..quote:
krijg je nog wat vergoed van de verzekering?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja ergens wel. voordeel is dat ik nu een andere auto kan halen wat ik al langere tijd wou..
gelukkig wel. hij was verzekerd tegen brand. ik moet alleen nog horen hoeveel.. Maar als de indicatie klopt heb ik binnenkort een corolla tsportquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
krijg je nog wat vergoed van de verzekering?
Hoi Wouterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goedemorgen Henrike
hoe is het weer in limburg?
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je hem beter voor paar tientjes aan een pool meegeven, heb je die ook nog te pakken (Dat geld dus).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Kreator het volgende:
Wou net zeggen. Ik steek binnenkort mijn auto wel in de hens.. Ben toch allrisk verzekerd tegen aanschafprijs.
Mijn italiaanse sportbolide is wel wat meer waard dan een paar tientjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kun je hem beter voor paar tientjes aan een pool meegeven, heb je die ook nog te pakken (Dat geld dus).
Die paar tientjes boven op de knaken van de verzekering, pracht deal natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef Kreator het volgende:
Mijn italiaanse sportbolide is wel wat meer waard dan een paar tientjes.
maar dus geen idee of hij zomaar vlam vatte, of dat je echt iets op de weg hebt geraakt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:53 schreef Redbaron het volgende:
geenidee
[..]
geen idee, reed met een mooi gangetje naar huis en ineens geluid alsof ik over iets heen reed. Toen direct de afslag gepakt. Daar tot de conclusie gekomen dat de auto brandde. Dus mijn spul eruit enbrandweer gebeld.
pics?quote:
oud nieuwsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Carice van Houten in S02E02, goedemiddag!
de weg was vrij en bij mijn weten heb ik niets geraakt, dus het lijkt op sluiting oid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dus geen idee of hij zomaar vlam vatte, of dat je echt iets op de weg hebt geraakt?
[..]
pics?
....met haar ontzettend houterige boeren-Engels.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Carice van Houten in S02E02, goedemiddag!
Priceless vriend! Priceless.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn italiaanse sportbolide is wel wat meer waard dan een paar tientjes.
jij en lachen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
Hij is miljoenen waard, misschien wel miljarden.
Ben trouwens de hele tijd aan het lachen. Worden hier continu foto's gemaakt buiten.
straks is de lens kapotquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
Hij is miljoenen waard, misschien wel miljarden.
Ben trouwens de hele tijd aan het lachen. Worden hier continu foto's gemaakt buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |