das ook mooi kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:53 schreef Redbaron het volgende:
geenidee
[..]
geen idee, reed met een mooi gangetje naar huis en ineens geluid alsof ik over iets heen reed. Toen direct de afslag gepakt. Daar tot de conclusie gekomen dat de auto brandde. Dus mijn spul eruit enbrandweer gebeld.
Godver ik moest hardlop lachen hier.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D is nogal apart aan het doen op msn
[ afbeelding ]
goedemorgen Henrikequote:
ja ergens wel. voordeel is dat ik nu een andere auto kan halen wat ik al langere tijd wou..quote:
krijg je nog wat vergoed van de verzekering?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja ergens wel. voordeel is dat ik nu een andere auto kan halen wat ik al langere tijd wou..
gelukkig wel. hij was verzekerd tegen brand. ik moet alleen nog horen hoeveel.. Maar als de indicatie klopt heb ik binnenkort een corolla tsportquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
krijg je nog wat vergoed van de verzekering?
Hoi Wouterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goedemorgen Henrike
hoe is het weer in limburg?
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D is nogal apart aan het doen op msn
[ afbeelding ]
Kun je hem beter voor paar tientjes aan een pool meegeven, heb je die ook nog te pakken (Dat geld dus).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Kreator het volgende:
Wou net zeggen. Ik steek binnenkort mijn auto wel in de hens.. Ben toch allrisk verzekerd tegen aanschafprijs.
Mijn italiaanse sportbolide is wel wat meer waard dan een paar tientjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kun je hem beter voor paar tientjes aan een pool meegeven, heb je die ook nog te pakken (Dat geld dus).
Die paar tientjes boven op de knaken van de verzekering, pracht deal natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef Kreator het volgende:
Mijn italiaanse sportbolide is wel wat meer waard dan een paar tientjes.
maar dus geen idee of hij zomaar vlam vatte, of dat je echt iets op de weg hebt geraakt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:53 schreef Redbaron het volgende:
geenidee
[..]
geen idee, reed met een mooi gangetje naar huis en ineens geluid alsof ik over iets heen reed. Toen direct de afslag gepakt. Daar tot de conclusie gekomen dat de auto brandde. Dus mijn spul eruit enbrandweer gebeld.
pics?quote:
oud nieuwsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Carice van Houten in S02E02, goedemiddag!
de weg was vrij en bij mijn weten heb ik niets geraakt, dus het lijkt op sluiting oid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dus geen idee of hij zomaar vlam vatte, of dat je echt iets op de weg hebt geraakt?
[..]
pics?
....met haar ontzettend houterige boeren-Engels.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Carice van Houten in S02E02, goedemiddag!
Priceless vriend! Priceless.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn italiaanse sportbolide is wel wat meer waard dan een paar tientjes.
jij en lachen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
Hij is miljoenen waard, misschien wel miljarden.
Ben trouwens de hele tijd aan het lachen. Worden hier continu foto's gemaakt buiten.
straks is de lens kapotquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
Hij is miljoenen waard, misschien wel miljarden.
Ben trouwens de hele tijd aan het lachen. Worden hier continu foto's gemaakt buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |