Nee hoorquote:
Farseer Trilogy van Robin Hobb is ook baas.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:49 schreef Maisnon het volgende:
The Kingkiller Chronicles van Patrick Rothfuss zijn ook tof
Nog maar 2 boeken van, de 3e verschijnt later dit jaar
Beter zo?quote:
Misschien kun je wel een optreden van Blood Red Throne regelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gewoon een feestje met een goede band. Thema rood ofzo?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien kun je wel een optreden van Blood Red Throne regelen.
Had Robb wel moeten doen. Als hij gewoon met die Frey was getrouwd had hij best een aardige kans om de oorlog nog te winnen. Maar hij moest zo nodig zijn lul achterna lopen, tja dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef Re het volgende:
advies is dus wel; luister nooit naar je moeder
Ik zie voorlopig van ieder huwelijk af hoorquote:
Jij bent toch vooral in rouw (niet RAUW!!!) omdat je geen enkele blote tiet hebt gezien afgelopen aflevering?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:18 schreef dikkedaniel het volgende:
Na de laatste aflevering voel ik me in rauw net als na bijv. 9/11 of de dood van theo v gogh. Terwijl het maar een tv serie is :p
Rauw:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent toch vooral in rouw (niet RAUW!!!) omdat je geen enkele blote tiet hebt gezien afgelopen aflevering?
Ja geen prille spierwitte tietjes van dingetjr Targerianquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent toch vooral in rouw (niet RAUW!!!) omdat je geen enkele blote tiet hebt gezien afgelopen aflevering?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:20 schreef Khaleesi het volgende:
Koop een Stark vlag en hang hem half stok![]()
![]()
Blote spierwitte tietjes van Daenerys.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ja geen prille spierwitte tietjes van dingetjr Targerian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |