En dat moeten we niet hebben! TS moet wel afgeslacht worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Anders gaat TS straks wel zeggen dat ze een troll is om nog wat van de reputatie te herstellen.
Goed idee dan kan ik tenminste ook eens zwemmen ipv rond te dobberen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:56 schreef chroestjov het volgende:
Misschien moet vanaf nu in alle Nederlandse zwembaden de mannen van de kinderen worden gescheiden. Mannen en vrouwen zwemmen al gescheiden, dus misschien dan ook kinderen maar een apart zwembad geven.
Ik zal je vertellen iets soortgelijks is mij overkomen, lagen 2 meisjes rond de 11 a 12 jaar oud hier recht voor mijn huis in de tuin te zonnebaden, beiden zonder bovenstuk aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:24 schreef n0ir het volgende:
Hoe dan ook, dit soort berichten maken dat ik deze zomer niet meer in mijn eentje naar het strand ga. Regelmatig zie je daar kleine meisjes van hooguit drie jaar oud voorbij rennen, halfnaakt met enkel een broekje aan. Een hoekig ongemak maakt zich van je meester. Daar lig je dan, als man alleen. Je zet je zonnebril af, al is het maar om eventuele ouders duidelijk te maken dat je echt niet ligt te gluren, vanachter die donkere glazen. Vervolgens groeit de angst. Wat nu als zo’n klein meisje je aanspreekt, bijvoorbeeld om je haar nieuwe strandbal te tonen? Moet je iets terugzeggen, of is het beter elk oogcontact te vermijden? Je ziet moeders naar je loeren. Het zweet breekt je uit. Oh, had je je maar slapende gehouden. Maar het is al te laat. Een moeder komt verhaal halen. “Beetje vreemd hè, jij hier in je eentje op het strand. En ook nog eens half naakt. Waarom lig jij eigenlijk in de buurt van onze kinderen? Oh, meneer leest een boek. Zozo. Goede smoes. Zeg, waarom lig jij de hele tijd op je buik? Probeer je soms een erectie te verbergen, vuile smeerpijp?”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen iets soortgelijks is mij overkomen, lagen 2 meisjes rond de 11 a 12 jaar oud hier recht voor mijn huis in de tuin te zonnebaden, beiden zonder bovenstuk aan.
Ik ben toen naar de stad gegaan en toen ik thuis kwam lagen ze er nog, toen zei ik ze gedag en vroeg ik of ze nog lekker bruin geworden waren, daar kwam een natuurlijk klinkend 'jaaa' als antwoord op, en toen spotte ik een oudere vrouw die op het balkon zat toe te kijken met haar gezicht op 1 uur snachts alsof ik die kinderen even kwam aanranden oid
Ben toen maar snel naar binnen gegaanDit is dan wel weer een beetje raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dus.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen iets soortgelijks is mij overkomen, lagen 2 meisjes rond de 11 a 12 jaar oud hier recht voor mijn huis in de tuin te zonnebaden, beiden zonder bovenstuk aan.
Ik ben toen naar de stad gegaan en toen ik thuis kwam lagen ze er nog, toen zei ik ze gedag en vroeg ik of ze nog lekker bruin geworden waren, daar kwam een natuurlijk klinkend 'jaaa' als antwoord op, en toen spotte ik een oudere vrouw die op het balkon zat toe te kijken met haar gezicht op 1 uur snachts alsof ik die kinderen even kwam aanranden oid
Ben toen maar snel naar binnen gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je gooit toch geen kind van 12 in de lucht
Nee ik bedoel in het algemeen, je kon ze nog aanraken zonder dat dat een 'seksuele handeling was'quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]je gooit toch geen kind van 12 in de lucht
ja truequote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik bedoel in het algemeen, je kon ze nog aanraken zonder dat dat een 'seksuele handeling was'
Als je nu een kind al perongeluk aanraakt gaan overal alarmbellen af.
Das wel naar ja, fucked up maatschappij. Ik denk btw dat TS geen trol is, eerder iemand die nu wellicht inziet hoe retarded de reactie van haar was. Vooral met betrekking dat mannen dus niet alleen mogen zwemmen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Vast een troll,maar geeft wel goed weer hoe veel mensen tegenwoordig denken.
Toen ik 18 was paste ik veel op op een meisje van 8 en haar jongere broertje. Ik heb toen een keer via dat broertje gehoord dat dat meisje tegen haar ouders had gezegd dat ik naar haar keek als ze in bad zat. Dat was onzin want ik kwam juist nooit de badkamer in als zij in bad zat omdat ik weet hoe meisjes kunnen zijn op die leeftijd. Haar ouders hebben er niks van gezegd tegen mij, weet dus ook niet in hoeverre het echt waar was.
Maar ik heb er zo'n naar gevoel van gekregen dat ik vrij snel daarna besloten heb om er niet meer te komen, gewoon om zulke beschuldigingen te vermijden.
Wat ben jij voor een raar wijf manquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik had vandaag lekker een dagje vrij aangezien ik parttime werk. Mooi een moment om iets samen met mijn dochtertje te doen en een beetje te relaxen van gister. Aangezien het weer niet zo super is had ik besloten om naar het zwembad te gaan en had dat al een tijdje aan haar beloofd! Nou leuk.
Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan. Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.
We hadden ons omgekleed en gingen ons nog even douchen en richting het bad. Het was nog lekker rustig en ik was niet de enige moeder met kind daar. Naast ouders met kinderen zwommen er ook mannen alleen (). Waarom zou je als man alleen gaan zwemmen? Maar oke, die rare mensen zijn er nou eenmaal.
Een van die viespeuken zat in het ondiepe water (waar wij ook zaten) de hele tijd naar zijn kruis te kijken. Echt wat bezielt dit soort mensen. Volgens mij zat hij gewoon met een stijve daar opgewonden van wat hij om zich geen zag in het ondiepe water waar kinderen spelen!!
Leuke wereld dit...
Inderdaad, TS weet niet eens dat die chloorlucht komt van het vervuilen van het water, niet omdat het moetquote:
Ik denk dat hij bedoeld dat TS het uiterlijk heeft van een trol.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jah joh want iedereen met een mening die in contrast is met een mening van een grote groep moet wel een troll zijn? Anders gaat TS straks wel zeggen dat ze een troll is om nog wat van de reputatie te herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |