abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127407068
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:48 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Anders gaat TS straks wel zeggen dat ze een troll is om nog wat van de reputatie te herstellen.
En dat moeten we niet hebben! TS moet wel afgeslacht worden natuurlijk.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_127407165
Misschien moet vanaf nu in alle Nederlandse zwembaden de mannen van de kinderen worden gescheiden. Mannen en vrouwen zwemmen al gescheiden, dus misschien dan ook kinderen maar een apart zwembad geven.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_127407482
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:56 schreef chroestjov het volgende:
Misschien moet vanaf nu in alle Nederlandse zwembaden de mannen van de kinderen worden gescheiden. Mannen en vrouwen zwemmen al gescheiden, dus misschien dan ook kinderen maar een apart zwembad geven.
Goed idee dan kan ik tenminste ook eens zwemmen ipv rond te dobberen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:12:07 #279
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_127407737
TS wilt het beste voor haar kind. Ter adoptie opgeven lijkt me dan ook de enige optie in dit geval. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_127408110
Stormlooptopic. TS jij bent degene die je dochter seksualiseert.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:29:23 #281
392386 BlueNumber
bluenumber
pi_127408269
Een vrouw die serieus denkt dat er bleekmiddel in een zwembad wordt gegooid zou preventief haar eierstokken moeten laten verwijderen en haar foef door eem Somalische dokter dicht moeten laten naaien.

Wtf zeg, en dan besef je dat zulke josti's hun genen mogen doorgeven.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:40:41 #282
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127408604
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:24 schreef n0ir het volgende:
Hoe dan ook, dit soort berichten maken dat ik deze zomer niet meer in mijn eentje naar het strand ga. Regelmatig zie je daar kleine meisjes van hooguit drie jaar oud voorbij rennen, halfnaakt met enkel een broekje aan. Een hoekig ongemak maakt zich van je meester. Daar lig je dan, als man alleen. Je zet je zonnebril af, al is het maar om eventuele ouders duidelijk te maken dat je echt niet ligt te gluren, vanachter die donkere glazen. Vervolgens groeit de angst. Wat nu als zo’n klein meisje je aanspreekt, bijvoorbeeld om je haar nieuwe strandbal te tonen? Moet je iets terugzeggen, of is het beter elk oogcontact te vermijden? Je ziet moeders naar je loeren. Het zweet breekt je uit. Oh, had je je maar slapende gehouden. Maar het is al te laat. Een moeder komt verhaal halen. “Beetje vreemd hè, jij hier in je eentje op het strand. En ook nog eens half naakt. Waarom lig jij eigenlijk in de buurt van onze kinderen? Oh, meneer leest een boek. Zozo. Goede smoes. Zeg, waarom lig jij de hele tijd op je buik? Probeer je soms een erectie te verbergen, vuile smeerpijp?”
Ik zal je vertellen iets soortgelijks is mij overkomen, lagen 2 meisjes rond de 11 a 12 jaar oud hier recht voor mijn huis in de tuin te zonnebaden, beiden zonder bovenstuk aan.

Ik ben toen naar de stad gegaan en toen ik thuis kwam lagen ze er nog, toen zei ik ze gedag en vroeg ik of ze nog lekker bruin geworden waren, daar kwam een natuurlijk klinkend 'jaaa' als antwoord op, en toen spotte ik een oudere vrouw die op het balkon zat toe te kijken met haar gezicht op 1 uur snachts alsof ik die kinderen even kwam aanranden oid :')

Ben toen maar snel naar binnen gegaan _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:45:18 #283
404837 Waarom...
...heet ik Waarom?
pi_127408743
God, waarom denken vrouwen nog steeds dat ze gelijk zijn aan mannen... :') :'(
Koffiezetapparaat.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:46:24 #284
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127408786
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik zal je vertellen iets soortgelijks is mij overkomen, lagen 2 meisjes rond de 11 a 12 jaar oud hier recht voor mijn huis in de tuin te zonnebaden, beiden zonder bovenstuk aan.

Ik ben toen naar de stad gegaan en toen ik thuis kwam lagen ze er nog, toen zei ik ze gedag en vroeg ik of ze nog lekker bruin geworden waren, daar kwam een natuurlijk klinkend 'jaaa' als antwoord op, en toen spotte ik een oudere vrouw die op het balkon zat toe te kijken met haar gezicht op 1 uur snachts alsof ik die kinderen even kwam aanranden oid :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dan wel weer een beetje raar. :')
Dit, dus.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:46:37 #285
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_127408796
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

SPOILER
:') je gooit toch geen kind van 12 in de lucht
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:51:49 #286
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127408928
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:46 schreef hugecooll het volgende:

[..]

:') je gooit toch geen kind van 12 in de lucht
Nee ik bedoel in het algemeen, je kon ze nog aanraken zonder dat dat een 'seksuele handeling was'
Als je nu een kind al perongeluk aanraakt gaan overal alarmbellen af.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:52:56 #287
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_127408964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee ik bedoel in het algemeen, je kon ze nog aanraken zonder dat dat een 'seksuele handeling was'
Als je nu een kind al perongeluk aanraakt gaan overal alarmbellen af.
ja true
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:54:11 #288
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_127409000
Vast een troll,maar geeft wel goed weer hoe veel mensen tegenwoordig denken.

Toen ik 18 was paste ik veel op op een meisje van 8 en haar jongere broertje. Ik heb toen een keer via dat broertje gehoord dat dat meisje tegen haar ouders had gezegd dat ik naar haar keek als ze in bad zat. Dat was onzin want ik kwam juist nooit de badkamer in als zij in bad zat omdat ik weet hoe meisjes kunnen zijn op die leeftijd. Haar ouders hebben er niks van gezegd tegen mij, weet dus ook niet in hoeverre het echt waar was.
Maar ik heb er zo'n naar gevoel van gekregen dat ik vrij snel daarna besloten heb om er niet meer te komen, gewoon om zulke beschuldigingen te vermijden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_127409959
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Vast een troll,maar geeft wel goed weer hoe veel mensen tegenwoordig denken.

Toen ik 18 was paste ik veel op op een meisje van 8 en haar jongere broertje. Ik heb toen een keer via dat broertje gehoord dat dat meisje tegen haar ouders had gezegd dat ik naar haar keek als ze in bad zat. Dat was onzin want ik kwam juist nooit de badkamer in als zij in bad zat omdat ik weet hoe meisjes kunnen zijn op die leeftijd. Haar ouders hebben er niks van gezegd tegen mij, weet dus ook niet in hoeverre het echt waar was.
Maar ik heb er zo'n naar gevoel van gekregen dat ik vrij snel daarna besloten heb om er niet meer te komen, gewoon om zulke beschuldigingen te vermijden.
Das wel naar ja, fucked up maatschappij. Ik denk btw dat TS geen trol is, eerder iemand die nu wellicht inziet hoe retarded de reactie van haar was. Vooral met betrekking dat mannen dus niet alleen mogen zwemmen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:34:16 #290
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_127410241
Goede troll dit :')
Anders echt egocentrische paranoide slet-TS.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:36:49 #291
404492 Ero-sennin
The Ultimate Pervert.
pi_127410338
TS is feminist en haar dochter is verwekt door middel van een sperma donor zodat ze absoluut niks met een man hoeft te doen.
pi_127410763
Typisch zo'n moeder die nu een gezinnetje heeft en daar helemaal blij mee is en denkt heel bijzonder te zijn en dat de godganse wereld met haar gezinnetje bezig is, omdat haar eigen wereldje daar ophoudt. :') :') :')
pi_127410927
Die 'viespeuk' keek naar beneden, omdat ie anders jouw dochtertje in haar kruis zou kijken. 't Is ook nooit goed.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:56:52 #294
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_127411043
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik had vandaag lekker een dagje vrij aangezien ik parttime werk. Mooi een moment om iets samen met mijn dochtertje te doen en een beetje te relaxen van gister. Aangezien het weer niet zo super is had ik besloten om naar het zwembad te gaan en had dat al een tijdje aan haar beloofd! Nou leuk.

Eenmaal bij het zwembad schrok ik al van de belachelijke prijzen. Maar oke, daar moet je maar mee akkoord gaan. Toen we de kaartje kregen en door de hekjes konden was de sterke stank van bleek direct te ruiken, gadver, maar oke, ook noodzakelijk.

We hadden ons omgekleed en gingen ons nog even douchen en richting het bad. Het was nog lekker rustig en ik was niet de enige moeder met kind daar. Naast ouders met kinderen zwommen er ook mannen alleen ( :r ). Waarom zou je als man alleen gaan zwemmen? Maar oke, die rare mensen zijn er nou eenmaal.

Een van die viespeuken zat in het ondiepe water (waar wij ook zaten) de hele tijd naar zijn kruis te kijken. Echt wat bezielt dit soort mensen. Volgens mij zat hij gewoon met een stijve daar opgewonden van wat hij om zich geen zag in het ondiepe water waar kinderen spelen!!

Leuke wereld dit...
Wat ben jij voor een raar wijf man
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_127411215
Ik ga zo vaak alleen naar de sportschool, wat is daar zo vreemd aan? Als ik zin hebt om te zwemmen om in vorm te blijven, dan doe ik dat gewoon, ik ga niet wachten tot een vriend(in) zin heeft om mee te gaan, daar schiet je ook niks van op.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:07:13 #296
382527 TheAmazingSun
burn your fucking pants down
pi_127411384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Bleek. :')
Inderdaad, TS weet niet eens dat die chloorlucht komt van het vervuilen van het water, niet omdat het moet :')
Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Trebo het volgende:
En de bagger blijft maar komen als dunne stront langs je dijbenen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:10:32 #297
382527 TheAmazingSun
burn your fucking pants down
pi_127411517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:48 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Jah joh want iedereen met een mening die in contrast is met een mening van een grote groep moet wel een troll zijn? Anders gaat TS straks wel zeggen dat ze een troll is om nog wat van de reputatie te herstellen.
Ik denk dat hij bedoeld dat TS het uiterlijk heeft van een trol.
Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Trebo het volgende:
En de bagger blijft maar komen als dunne stront langs je dijbenen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:18:09 #298
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_127411839
All you niggers posting in a troll thread :')
Ok stelletje hokboeren
pi_127411905
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:18 schreef padlarf het volgende:
All you niggers posting in a troll thread :')
Wat doe jij nu dan?
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:24:13 #300
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_127412039
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef starla het volgende:

[..]

Wat doe jij nu dan?
Dit besef delen met iedereen die met open ogen in deze opzichtige troll is getrapt.
Ok stelletje hokboeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')