Het is allemaal de schuld van Sjek.quote:Van Peperstraten weg bij Studio Sport
Presentator Toine van Peperstraten vertrekt bij Studio Sport. Ook stopt hij met het radioprogramma Langs de Lijn, meldt het AD.
Op 1 augustus gaat Van Peperstraten aan de slag voor betaalzender Eredivisie Live. Daar volgt hij de vertrekkende presentator Humberto Tan op, die een dagelijkse talkshow krijgt bij RTL.
Van Peperstraten (45) maakte zijn besluit gisteren bekend op de redactie van Studio Sport. Daarna was hij niet bereikbaar voor commentaar.
De presentator heeft 20 jaar voor het programma gewerkt en groeide snel uit tot een gezichtsbepalende presentator. Zijn laatste stap in die vooruitgang zag hij volgens de krant echter steeds belemmerd worden door de 'grote drie': collegapresentatoren Mart Smeets, Jack van Gelder en Tom Egbers.
Bron: AD
Inderdaad. Jack en Mart zijn redelijk over datum aan het raken...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Jammer. Wat mij betreft was hij de nummer 2 na Tom.
Klopt, weet nooit of hij als er geenncamera is ook zo praat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:12 schreef Slobeend het volgende:
Toine praat altijd zo verschrikkelijk overdreven.
hij liep uit zijn contract. Daarom speelde hij zo weinig t afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef Pistoleke het volgende:
Jammer, was hij transfervrij of krijgt NOS op z'n minst een opleidingsvergoeding?
Komt ie in plaats van Humberto? Dan is t een prima zet, maar bij Twan heb ik altijd het gevoel dat voetbal bij hem niet op nr.1 staat, en vanuit dat oogpunt bekeken plaats ik er mn vraagtekens bij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Catch22- het volgende:
Beter. Humberto is echt een irritante vent
Letterlijk uit de OPquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Komt ie in plaats van Humberto? Dan is t een prima zet, maar bij Twan heb ik altijd het gevoel dat voetbal bij hem niet op nr.1 staat, en vanuit dat oogpunt bekeken plaats ik er mn vraagtekens bij.
quote:Op 1 augustus gaat Van Peperstraten aan de slag voor betaalzender Eredivisie Live. Daar volgt hij de vertrekkende presentator Humberto Tan op, die een dagelijkse talkshow krijgt bij RTL.
De OP lezen als de TT het verhaal al verteltquote:
Bij Humberto stond zijn kledinglijn op één.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Komt ie in plaats van Humberto? Dan is t een prima zet, maar bij Twan heb ik altijd het gevoel dat voetbal bij hem niet op nr.1 staat, en vanuit dat oogpunt bekeken plaats ik er mn vraagtekens bij.
Twan Huys en Toine van Peperstraten. Ik schreef dat in het begin wel eens verkeerd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
MENSEN DIE TOINE HETEN EN NIET TWAN
OVERIGENS DE NAAM TWANSpreek die eens uit; TUHWAN
Krijgt er eentje een trap in zijn kroonjuwelen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:17 schreef wimderon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_peperstraten.html
Hoe huil je als een man dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral omdat hij huilt als een wijf.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgt er eentje een trap in zijn kroonjuwelen.
Ja echt, wtf, ik dacht eerst dat het slecht acteerwerk wasquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral omdat hij huilt als een wijf.
Inderdaad! Ik heb mij kapot gelachen en dan niet zo zeer vanwege zijn gemeende emotie maar vanwege dat ene beginmoment toen het hem teveel werd. Als een kat die een octaaf hoger krijst.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Krijgt er eentje een trap in zijn kroonjuwelen.
Boelenquote:
Also also also...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Catch22- het volgende:
Die subsidie op 'm moet toch ergens vandaan komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Catch22- het volgende:
Die haat hier op Humberto, ik begrijp het niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die subsidie op 'm moet toch ergens vandaan komen.
quote:Toine van Peperstraten krijgt eigen radioprogramma
Toine van Peperstraten krijgt een eigen radioprogramma over muziek op Radio 2. De sportjournalist is vanaf zondag 7 september elke week tussen 22.00 uur en middernacht te horen in de nieuwe show Typisch Toine.
Toine van Peperstraten krijgt eigen radioprogramma Foto: ANP
Dat maakte de zender vrijdag bekend.
Van Peperstraten is naast zijn werk voor verschillende sportprogramma's op tv al jaren actief op de radio. Zo werkte hij onder meer voor Radio Veronica en 3FM, presenteerde hij NOS Langs de lijn op Radio 1 en is hij regelmatig te horen als invaller.
Typisch Toine komt in plaats van Remco ruimt op, het radioprogramma van Remco Veldhuis. De cabaretier kwam deze zomer tot de conclusie dat hij zijn programma niet meer kan combineren met zijn theatertour en gezin.
In het wekelijkse programma praat Van Peperstraten met luisteraars over muziek en concerten. Leo Blokhuis geeft muziekcolleges, zoals hij dat altijd doet in de Top 2000 a gogo.
"Ik ben blij dat ik nu mijn stempel kan drukken op een eigen programma. Een heerlijke uitdaging,'' aldus Van Peperstraten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |