voorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben aan het tandenpoetsen.
Vraag van vandaag:
Poetsen jullie 's ochtends jullie tanden voor of na het ontbijt?
Ik ookquote:
Na. Anders heb ik als nog pindakaasgeur uit me bek hangenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Vraag van vandaag:
Poetsen jullie 's ochtends je tanden voor of na het ontbijt?
Je kan nog altijd je mondspoelen etc.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na. Anders heb ik als nog pindakaasgeur uit me bek hangen
Tandenpoetsen is niet goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat zei de tandarts toen je belde XD
Er na. Duh.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Vraag van vandaag:
Poetsen jullie 's ochtends je tanden voor of na het ontbijt?
Dat kostte me 450 euro, echt fantastischquote:
quote:
quote:
Wat heb je er aan dat je het ervoor doet? Bovendien kan ik niet eten als ik net tanden heb gepoetstquote:
Voelt veel schonerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat heb je er aan dat je het ervoor doet? Bovendien kan ik niet eten als ik net tanden heb gepoetst
Ja die tijd heb ik dus nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voelt veel schonerheb er geen last van, maar ik poets altijd kwartier voordat ik ga eten ongeveer
Ik spoel mn mond danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die tijd heb ik dus niet
Maar nadat je hebt gegeten wil je toch juist dat schone gevoel hebben?
Zoveel tijd heb ik niet 's morgens. En dan maak ik het daarna meteen weer vies met eten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voelt veel schonerheb er geen last van, maar ik poets altijd kwartier voordat ik ga eten ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |