We zijn al getrouwd! We hebben zelfs een kindquote:
fixedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:56 schreef supersof het volgende:
1. Miljonair worden
2. 3DS XL kopen voor LittleBrownie trouwen
3. Noodles eten met LittleBrownie
Zo, snelle hosselaar, die EugeneKrabs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We zijn al getrouwd! We hebben zelfs een kind
Wel beetje up to date blijven hoor sof
Zo gaat dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo, snelle hosselaar, die EugeneKrabs.
zou meneer supergabber zo vriendelijk willen zijn om even wakker te worden en voor de klas te verschijnen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Adora luistert naar dit soort muziek?
Oh dus Henry is van jullie en niet van nodig en mijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We zijn al getrouwd! We hebben zelfs een kind
Wel beetje up to date blijven hoor sof
nee haha henry is jullie toekomstige kindquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dus Henry is van jullie en niet van nodig en mij![]()
omg zo blij.
Nee. Ik wil geen Henry.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee haha henry is jullie toekomstige kind
Kunnen die glijbanen ook eindelijk weg uit onze tuinquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
omg zo blij.
Wij hebben LittleKrabsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
omg zo blij.
Nee, eerder naar dit soort muziek:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Adora luistert naar dit soort muziek?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Kunnen die glijbanen ook eindelijk weg uit onze tuin
Wat voor moeder ben jij :Squote:
En Henry.quote:
Geen :S :Squote:
Je weet er wel veel vanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, eerder naar dit soort muziek:
Maar ik luister veel verschillende soorten muziek. Dit is dan weer alleen happy hardcore wat ik heel af en toe eens luister.
Ik luister vaak gewoon rock of wat jaren '80 muziek.
Ach, ik ben ermee opgegroeidquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je weet er wel veel vanIk luister ook rock
foo fighters
Nee nee dat is die van jouquote:
OMG JIJ BENT AWESOMEquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, ik ben ermee opgegroeid. En ik vind het wel lekker vrolijk enzo
.
Inderdaad, Foo Fighters.
Learn to Fly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |