blijkbaarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:34 schreef erikkll het volgende:
Misschien moet je ervoor in belgie wonen of zo?
Nee laat maar, ik verhuis nu wel ff naar België. Dan laat ik wel even weten of het filmpje de moeite waard is, scheelt weer gedoe voor jou.quote:
Ze is lesbischquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:35 schreef Zapata het volgende:
foto van die jolien?
Edit.
Hmm sloeg af denk ik. Met dat idioot haar.
ligt niet aan jou ik als Belg vindt ze ook niet zo heetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:22 schreef Zapata het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart.
Kreeg al rare vibes maar dacht dat ligt eraan dat ze Belgisch is.
Als een sleutel elk slot kan openen is het een wondersleutel, als een slot door elke sleutel geopend kan worden is het een kutslot.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:02 schreef einzeinz het volgende:
Het is nu éénmaal bekend dat ELKE vrouw, ongeacht ze onzeker, puisten, dik of zelfs ziektes heeft gewoon kan neuken.
Zalig ditquote:
Vrouwen zijn nog veel erger, maar verpakken het normaal gesproken iets subtieler. Kieper er een beetje alcohol in en hopla, weg grens.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:07 schreef schurkurk het volgende:
Mannen zijn gewoon beesten, bah
Gelukkig dat de vrouwen weigeren, anders zou ik me pas echt zorgen maken over de mensheid
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nog veel erger, maar verpakken het normaal gesproken iets subtieler. Kieper er een beetje alcohol in en hopla, weg grens.
Ja, en die puntige knieën dan. Would not bang.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:35 schreef Zapata het volgende:
foto van die jolien?
Edit.
Hmm sloeg af denk ik. Met dat idioot haar.
Vanavond ff de stad inquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:27 schreef suus78 het volgende:
Ik wist niet dat het zo makkelijk was joh.
Wellicht is er wel wat knip en plakwerk aan de pas gekomen? Kan me niet voorstellen dat iedere man meteen ja zou zeggen. De vrouw is niet lelijk maar zeker ook niet om te zeggen wauwquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:27 schreef suus78 het volgende:
Ik wist niet dat het zo makkelijk was joh.
Dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik durf te wedden dat ze dat filmpje zwaar ge-edit hebben. No way dat elke man ''ja'' zou zeggen.Sommigen hebben vast al een mooiere vriendin.
Sowieso maakt het mij geen reet uit hoe knap een vrouw is, als ze me opeens aanspreekt op straat en ze wil seks ben ik net wat te achterdochtig om daar ja op te zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:29 schreef schurkurk het volgende:
[..]
Wellicht is er wel wat knip en plakwerk aan de pas gekomen? Kan me niet voorstellen dat iedere man meteen ja zou zeggen. De vrouw is niet lelijk maar zeker ook niet om te zeggen wauw
Ik heb dat eens gehad. En nee, het heeft mij geen geld gekost, betalen voor seks is sowieso onzinnig.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:39 schreef MakkieR het volgende:
Als een bloedmooie vrouw op mij afkomt, die met mij wil neuken, terwijl ik haar niet ken, zou mijn reactie zeker zijn, hoe veel dat kost? Kan immers alleen maar een hoertje zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |