O?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De 2,9 Ghz 8GB versie. Retina is vooralsnog te duur voor mij en vind ik het geld niet waard. Draai ook Windows hiernaast en dat kan niet op een Retina ivm resolutie.
Protip: Werk zoveel mogelijk met je oplader aangesloten, dan gaat je batterij over een jaar of een aantal jaren nog steeds goed mee. Des te vaker je hem tot 100% moet opladen, des te minder jouw accu wordt.
De enige plekken waar ik zonder oplader er mee werk is tijdens colleges/vergaderingen of die ene keer dat ik hem in de trein moet gebruiken.
Des te meer cycles je accu maakt (van ontlading tot volledige oplading), des te zwakker jouw accu wordt. Maar dat betekent niet dat je het volledig moet vermijden.quote:
Naja, je kunt het zien als een voordeelquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Mijn bloed is düşük en heb het altijd koud.
quote:
Valtie niet uit met een hittegolf ofzo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Naja, je kunt het zien als een voordeel.
[..]
[ afbeelding ]
Command-Control-Shift-4, then space, then click a window: Take a screenshot of a window and save it to the clipboardquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Naja, je kunt het zien als een voordeel.
[..]
[ afbeelding ]
Boos op bouw van moskee, maar wel geloven in hemel/hel? Dubbele normen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee. Sjiieten.
Heeft er verder niets mee te maken, mijn moeder is geen praktiserend moslim.
Ik wilde ook een MacBook halen, maar ik besef dat ik beter de schoolcomputers kan gebruiken, extra afleiding heb ik niet nodigquote:
Ja, die optie ken ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Command-Control-Shift-4, then space, then click a window: Take a screenshot of a window and save it to the clipboard
Hoef je niet meer te knippen enzo voor 1 venster.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Valtie niet uit met een hittegolf ofzo?
Gewoon doen, ben nog nooit zo blij geweest met een laptopquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wilde ook een MacBook halen, maar ik besef dat ik beter de schoolcomputers kan gebruiken, extra afleiding heb ik niet nodig
Was een voobeeld, ging meer om erdogan dan echt de moskee denk ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Boos op bouw van moskee, maar wel geloven in hemel/hel? Dubbele normen.
Je kan ook Windows op je Mac installeren. Maar een Windows als je hoofd OS gebruiken op een Macbook is best wel "quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, die optie ken ik. Maar ach, ik doe graag moeilijk, Misschien vind ik daarom een Windows stiekem leuker. MacBook is te beperkend voor mijn gevoel (.exe mis ik
)
[..]
Blijkbaar niet![]()
.
Ik heb ook Windows er op. Zonder Windows kon ik o.a. geen SAI-Tool, LoL en SPSS gebruiken/afspelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook Windows op je Mac installeren. Maar een Windows als je hoofd OS gebruiken op een Macbook is best wel "".
.dmg is makkelijker man
Hahah.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
Waar hebben jullie het over. Apple is beter want sexy.
Mensen die over exe dmg gaan praten.
Ik ben volgens mij nooit echt superblij geweest om iets materialistischquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gewoon doen, ben nog nooit zo blij geweest met een laptop. (Okee, behalve toen ik als een kleine straatmoker mijn eerste laptop kreeg met maar liefst 80GB HD
![]()
).
SPSS is er gewoon voor hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb ook Windows er op. Zonder Windows kon ik o.a. geen SAI-Tool, LoL en SPSS gebruiken/afspelen.
En dan zeuren als mannen niet voor jou kiezen maar voor de sexy dame, want "beter".quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
Waar hebben jullie het over. Apple is beter want sexy.
Mensen die over exe dmg gaan praten.
Oh ja, maar de gratis versie die onze school aanbod nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
SPSS is er gewoon voor hoor.
[ afbeelding ]
Ik gebruik Windows om te gamen, eigenlijk is dat best triest. Een MBP kopen en dan er op willen gamen.
I wish I was you.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nooit echt superblij geweest om iets materialistisch,
Emrah Modus: Ne guzel, sicacikquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, die optie ken ik. Maar ach, ik doe graag moeilijk, Misschien vind ik daarom een Windows stiekem leuker. MacBook is te beperkend voor mijn gevoel (.exe mis ik
)
[..]
Blijkbaar niet![]()
.
Deze SPSS was ook gratis.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh ja, maar de gratis versie die onze school aanbod niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |