Heldere uitleg. Ik dacht dus dat scheve driehoeken ook mochtenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:13 schreef Levolution het volgende:
Als één zijde 6 cm is, houd je nog maar 6 centimeter over voor de overige twee zijden. Stel je maar eens voor wat er dan gebeurt. Die twee zijden kunnen elkaar nooit raken zonder tegen de zijde van 6 cm aan te liggen en dan heb je geen driehoek meer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een ongelijkzijdige driehoek? Mag ook, werkt nog steeds niet met 6 cm.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Heldere uitleg. Ik dacht dus dat scheve driehoeken ook mochten. Maar dan is het blijkbaar geen driehoek meer
. Ik kwam daar pas achter toen ik de driehoekjes aan het tekenen was.
Oh, God. ik brabbel nu echt onzin. Dat was een idee van mij, Maar dat idee van mij klopte niet. Maar toen ik een driehoek probeerde te maken met 3 + 3 zijdes lukte het niet. Ayça, laat die 'scheve driehoeken'. Luister naar Levo.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een ongelijkzijdige driehoek? Mag ook, werkt nog steeds niet met 6 cm.
The Fuck? Italiaans, Engels, Duits en Frans in groep 8quote:Op zondag 9 juni 2013 00:31 schreef Julis het volgende:
Oh, voor de geïnteresseerden van de SBS-toets 2013:
http://www.meb.gov.tr/duyurular/duyuruayrinti.asp?ID=10300
Wel leuk om te zien wat ze in de Turkse groep 8 krijgen.
Ja! Dat viel me ook op. Ik neem aan dat ze één taal moeten kiezenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
The Fuck? Italiaans, Engels, Duits en Frans in groep 8
En toch spreekt geen Turk fatsoenlijk Engels, wtf is dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
The Fuck? Italiaans, Engels, Duits en Frans in groep 8
SBS-toets? lol is dat voor tokkie-Nederland?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:31 schreef Julis het volgende:
Oh, voor de geïnteresseerden van de SBS-toets 2013:
http://www.meb.gov.tr/duyurular/duyuruayrinti.asp?ID=10300
Wel leuk om te zien wat ze in de Turkse groep 8 krijgen.
Deze test is gemaakt om aanleg te meten, als ze het een beetje begrijpen mogen ze in de toekomst taaldocent(e) worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja! Dat viel me ook op. Ik neem aan dat ze één taal moeten kiezen. Toch?
"Hoe heet het hond dat volgens Hart van Nederland op een donderdagmiddag werd gered uit het water?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
SBS-toets? lol is dat voor tokkie-Nederland?
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:51 schreef Julis het volgende:
[..]
"Hoe heet het hond dat volgens Hart van Nederland op een donderdagmiddag werd gered uit het water?
A) Fluffy
B) Kara Goz
C) Spike
D) Oorspoet Stortsjoek"
Nope. Alleen rekenen-wiskude, taal, studievaardigheden en wereldoriëntatie. Maar volgens mij is de Turkse groep 8 geen Nederlandse groep 8.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:48 schreef xminator het volgende:
Maar vooralsnog werd Engels niet getest toch met CITO?
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope. Alleen rekenen-wiskude, taal, studievaardigheden en wereldoriëntatie. Maar volgens mij is de Turkse groep 8 geen Nederlandse groep 8.
Als ik de logica van deze en deze Wiki-artikel volg, dan is 'groep 8' toch echt groep 8.quote:Liseye geçiş, 8. sınıf yani ortaokul 4. sınıf sonunda yapılacak Seviye Belirleme Sınavı(SBS) ile belirlenecektir. Bu sınav, ortaokulda görülen derslerden oluşmaktadır. 2012-2013 eğitim senesinde son defa yapılacak ve bu sınav son bulacaktır.
Bron: Wikipedia TR.
Optie 3: Hen op de hoogte stellen van de gemaakte fout + verzoek om de fout te corrigeren (vermeld het correcte adres). Mochten ze niet meewerken, kun je altijd nog boos worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:06 schreef xminator het volgende:
Een messenset voor mn moeder via zo een ierse grouponsite (had nog heel wat tegoed daar), vervolgens besteld via de site van leveranciers (ships worldwide). Hele bestelling ging mis, dus via de mail adres verzonden zouden ze het toesturen. Ik had al een tijdje die track en trace code en ze hadden het nog niet verzonden dus had het kunnen opmerken.. Er stond <mijn woonplaats> IE. Jetton yeni dustu![]()
In de voorwaarden stond Ierland only maar ik bestel vaker zo.
Dus wat zal ik doen?
Optie 1. Weg geld (tegoed)
Optie 2. Boos mailtje sturen.
Maarrr ze beginnen op een leeftijd van 14 jaar aan lise. Dat is in Nederland 12 jaar (meestal). Maar ja, als je het zo bekijkt dan is het idd groep 8.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Als ik de logica van deze en deze Wiki-artikel volg, dan is 'groep 8' toch echt groep 8.
Tegenwoordig is er een nieuw schoolsysteem (4+4+4), maar 'vroeger' was het zo:
İlköğretim = basisschool (ilkokul + ortaokul tezamen; duur: 8 jaar)
Ortaöğretim (lise) = voortgezet onderwijs (duur: 4 jaar)
Yükseköğretim = hogeschool/universiteit
Haha dat bedoel ik. Heb ik gedaan en anders jammer.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Optie 3: Hen op de hoogte stellen van de gemaakte fout + verzoek om de fout te corrigeren (vermeld het correcte adres). Mochten ze niet meewerken, kun je altijd nog boos worden.
Hoe komt gij daarbij? Dat is niet waar (helaas).quote:Op zondag 9 juni 2013 01:11 schreef Julis het volgende:
Ik zou het wel creepy vinden als iemand die ik niet ken mij messen stuurt. Maar jij bent wel goed met mailtjes sturen, heb ik vernomen. Tja, tja, moeilijk. Het staat wel in de voorwaarden. Maar wie leest er nou de voorwaardes helemaal?
Oh, met dat laptop-gedoe. Of had jij die mail net zelf opgesteldquote:Op zondag 9 juni 2013 01:13 schreef xminator het volgende:
Hoe komt gij daarbij? Dat is niet waar (helaas).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |