The Dutch defender has started a massive four games in two years at Stamford Bridge for his £2million a year wodge, but he insists: "I worked hard to earn this contract."
The former Barcelona and Ajax man knows that he would have to take a pay cut if he went elsewhere and reckons that he's better off at Stamford Bridge, despite the club's burning desire to get him off their wage bill. Says Winston:
"I have worked really hard to earn this contract. I achieved that over a long period. That is why I am not going to give back my contract and walk out. Why should I? I know Chelsea want me to go to another club. Yes, the wage bill must be big at Chelsea. But why should I suffer for that?"
However, Bogarde insists that he does actually want to play football, saying:
"Of course I want to play. I can probably go and play for lots of clubs. But who will give me the same contract as I have here? I know I can play first-team football tomorrow if I join another team. But that means I will have to suffer so much financially. I would lose more than 75 percent of my wages."
With his standing among the fans already at carpet level, Bogarde is sure to make himself even more unpopular with these recent quotes in the Sunday People. However, he is adamant that he will stick it out:
He said: "I stay at Chelsea until the last day of my contract. Some people might not be able to do this but I am mentally strong."
And after pocketing £8million of Chelsea's money if he sees out his four years, he'll be pretty well-off as well.
Echt grappig dit, iedereen haat hem nu daar, maar hij lacht zich rot, en ik geef hem geeneens ongelijk.
quote:Precies..., maar aan de andere kant, slecht voorbeeld voor de jeugd. Maar toch geef ik hem groot gelijk
Op maandag 16 september 2002 12:26 schreef The_Coach het volgende:
Ik geef die WInston ook groot gelijk want hij onderhoud van zijn salaris namelijk zijn hele familie.
En tevens is het wel leuk voor Chelsea om geconfronteerd te worden met die absurde salarissen die ze niet kunnen betalen.
quote:
Op maandag 16 september 2002 12:22 schreef Slarioux het volgende:
Haal de capslock eens uit die titel modje
quote:Dat is het zeker, tevens is het natuurlijk ook zonde voor het Nederlands-Elftal omdat een fitte Bogarde nog steeds de linksback bij uitstek is.
Op maandag 16 september 2002 12:27 schreef BobRooney het volgende:[..]
Precies..., maar aan de andere kant, slecht voorbeeld voor de jeugd. Maar toch geef ik hem groot gelijk
quote:Omdat het Chelsea is wel ja
Op maandag 16 september 2002 12:26 schreef The_Coach het volgende:En tevens is het wel leuk voor Chelsea om geconfronteerd te worden met die absurde salarissen die ze niet kunnen betalen.
Maar goed, strekking is denk ik meer dat Voetbalclubs eens na moeten denken over wie ze allemaal halen en hoeveel salaris ze diegene geven.
Tis tegenwoordig niet voor niets dat bijna elke club uit een groot voetballand (dus met veel Betaal TV inkomsten) meteen aan de rand van de afgrond stata bij degradatie ivm de absurde salarissen en de dan enorm gereduceerde TV inkomsten.
Voorbeelden genoeg, Fiorentina, Nottingham Forrest, Napoli, FC Sankt Pauli...
quote:Er zijn meerdere bronnen...
Op maandag 16 september 2002 14:33 schreef Gunner het volgende:
Wat is de bron van dit verhaal?
football365.co.uk
en die hebben het van Sunday People
quote:*mee eens is*
Op maandag 16 september 2002 13:47 schreef Fulton het volgende:
Ze moeten niet zeuren, contract = contract
Go Bograde
Winston Bogarde maakt maandagavond voor het eerst in 21 maanden weer deel uit van de selectie bij Chelsea. De Londenaren spelen in de FA Premiership tegen stadgenoot Fulham, waar Edwin van der Sar het doel verdedigt. Bogarde start waarschijnlijk op de bank.
De 31-jarige oud-international vertelde eerder deze maand dat de lucht tussen hem en trainer Claudio Ranieri in een persoonlijk gesprek was geklaard. De Italiaanse oefenmeester liet zelf ook weten graag te beschikken over een fitte Bogarde, die op tweede kerstdag 2000 tegen Ipswich Town (2-2) zijn laatste officiële wedstrijd speelde.
Chelsea heeft maandagavond tegen Fulham met Boudewijn Zenden, Jerrel Hasselbaink en de van een schorsing teruggekeerde Mario Melchiot, waarschijnlijk drie Nederlanders in de basis.
bron: voetbal.nl
quote:Dat zijn ongeveer de story en de prive van de engelse pers!
Op maandag 16 september 2002 14:39 schreef BobRooney het volgende:Er zijn meerdere bronnen...
football365.co.uk
en die hebben het van Sunday People
quote:Dit zei hij ook allemaal in een intervieuw op tv. Dacht dat het op RTL 5 was, bij de voorbereiding van het nieuwe voetbal seizoen. Dus een week of 4/5 geleden? Volgens mij verdient hij iets van 40.000 - 50.000 pond per week! (precieze bedrag zei hij niet, maar er wel een indicatie gezegd en hij zei dat het ongeveer klopte!)
Op dinsdag 24 september 2002 09:00 schreef Gunner het volgende:[..]
Dat zijn ongeveer de story en de prive van de engelse pers!
lekker betrouwbaar dus
De coach praat niet met hem en hij wou niet naar een andere club, omdat hij dan te veel moest inleveren. Hij had er hard voor gewerkt.
quote:nou...feit is dat hij bijna 2 jaar niet gevoetbald heeft, hij is niet geblesseerd. 2 jaar geen kansen....dan lijkt mij dat je gewoon je contract aan het uitzitten bent voor the money....en gelijk heeft ie.
Op dinsdag 24 september 2002 09:00 schreef Gunner het volgende:[..]
Dat zijn ongeveer de story en de prive van de engelse pers!
lekker betrouwbaar dus
quote:Terecht
Ultieme forens Bogarde mag alleen nog met de jeugd meetrainen
LONDEN, 2 oktober 2003 19:21 - Hoe is het toch met Winston Bogarde? Financieel nog altijd prima, maar sportief gezien heeft hij nu toch wel het absolute dieptepunt bereikt. De verdediger kwam in 2000 voor veel geld van Barcelona naar Chelsea, waar hij sindsdien een vorstelijk salaris toucheert. Hij speelde echter in totaal slechts negen competitiewedstrijden voor de Londense club en sinds 2001 zelfs niet één meer. De voormalig international wordt niet goed genoeg bevonden voor de selectie en verloor deze zomer zelfs zijn rugnummer. De laatste weken is het helemaal triest met hem gesteld: Waar hij voorheen nog wel meetrainde met de selectie, moet Bogarde nu zijn conditie op peil houden in trainingen met de jeugd. Dat zint hem uiteraard niet: ''Er zijn verscheidene ervaren spelers die niet aan spelen toekomen bij Chelsea, maar ik ben de enige die moet trainen met de kids.''
Toch houdt hij vol bij Chelsea, dat de afgelopen maanden fors werd versterkt door een kapitaalinjectie van de Russische magnaat Abramovitsj. ''Ik ben speler van Chelsea en er zijn geen gesprekken met de clubleiding geweest om dat te veranderen.''
Bogarde is de ultieme forens. Iedere dag vliegt hij vanaf Schiphol naar Londen, enkel en alleen om te trainen en sinds kort dus eigenlijk slechts om zijn conditie op peil te houden.
Hij heeft dit seizoen niet eens een rugnummer gekregen.
Hoe dik is die plaat voor z'n parasietenkop eigenlijk ?
quote:Als je je eigen voetbalcarriere zo verneukt verdien je dat ook niet.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dr stond een week of 2 geleden een heel stuk over in de VI. Wel een boeiend verhaal.Hij heeft dit seizoen niet eens een rugnummer gekregen.
quote:Hoezo? Hij staat volkomen in z'n recht, contract is contract, had Chelsea dit maar niet moeten afsluiten.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:06 schreef popolon het volgende:Hoe dik is die plaat voor z'n parasietenkop eigenlijk ?
Die dikke nek zou zich z'n kettingen van z'n borstkas moeten schamen.
Idiot.
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 03-10-2003 12:12]
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:03 schreef Duiveltja het volgende:Bogarde is de ultieme forens. Iedere dag vliegt hij vanaf Schiphol naar Londen, enkel en alleen om te trainen en sinds kort dus eigenlijk slechts om zijn conditie op peil te houden.
quote:Ja, maar waarom zou hij een oplossing willen? Hij heeft helemaal geen oplossing nodig. Chelsea had niet zo stom moeten zijn om dat contract af te sluiten, nu moeten ze niet op Bogarde zeiken. Zij hebben hem in de eerste plaats niet zo fair behandeld....
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:11 schreef popolon het volgende:
Bull, hij staat totaal niet open voor een oplossing, enige wat ie wil is tegen beter weten in z'n contract (geld) uitdienen.Die dikke nek zou zich z'n kettingen van z'n borstkas moeten schamen.
Idiot.
quote:Zou je dan een abonnement kunnen kopen, anders lijkt het me nogal duur worden.
Bogarde is de ultieme forens. Iedere dag vliegt hij vanaf Schiphol naar Londen, enkel en alleen om te trainen en sinds kort dus eigenlijk slechts om zijn conditie op peil te houden.
Waarom verhuren ze hem niet, of kopen ze hem uit?
quote:Och, zolang hij elke week een riant jaarsalaris krijgt, dan kan dat er wel van af....
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:33 schreef mbn het volgende:[..]
Zou je dan een abonnement kunnen kopen, anders lijkt het me nogal duur worden.
quote:Mwoah, hij pakt ¤ 40.000,-- per week dus dat moet wel lukken.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:33 schreef mbn het volgende:
anders lijkt het me nogal duur worden.
quote:Waarom hij een oplossing zou willen ? Misschien omdat het een voetballer is die wil voetballen en die zogenaamde principes 'ns laat varen ?
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:29 schreef Qi het volgende:[..]
Ja, maar waarom zou hij een oplossing willen? Hij heeft helemaal geen oplossing nodig. Chelsea had niet zo stom moeten zijn om dat contract af te sluiten, nu moeten ze niet op Bogarde zeiken. Zij hebben hem in de eerste plaats niet zo fair behandeld....
Sorry hoor maar dit soort dingen schieten bij mij in het verkeerde keelgat.
quote:¤ 60.000,- zul je bedoelen.......sad but true
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:43 schreef What het volgende:[..]
Mwoah, hij pakt ¤ 40.000,-- per week dus dat moet wel lukken.
quote:Als ik bij een werkgever een lucratief contract afsluit voor een aantal jaar, en die werkgever komt met een contractverlaging aanzetten, of als die werkgever mijn contract zou willen ontbinden (al dan niet met afkoopsom), dan zou ik dat ook niet zomaar doen, ook al heb ik erg veel plezier in m'n werk. We hebben dat contract dan beide met ons volle verstand ondertekend, en dan moet niet ineens een van beide partijen onder het contract uit willen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:56 schreef popolon het volgende:[..]
Waarom hij een oplossing zou willen ? Misschien omdat het een voetballer is die wil voetballen en die zogenaamde principes 'ns laat varen ?
Sorry hoor maar dit soort dingen schieten bij mij in het verkeerde keelgat.
Vergeet ook niet dat je je levensstijl ook aanpast op je inkomsten, en misschien kan Bogarde zijn huidige levensstijl (ik hoorde al iets over het onderhouden van zijn hele familie) niet meer bekostigen als hij vroegtijdig zijn contract laat ontbinden, of met een contract verlaging genoegen neemt. Voetballen is leuk, maar ik neem aan dat iedere voetballer toch in eerste instantie zijn levensstijl wil kunnen bekostigen.
quote:Maar ik had het dus over die principes 'ns laten varen, meneer Goudmijn blijft zo krampachtig bezig dat ie in mijn ogen alle krediet aan het verspelen is, of dat al gedaan heeft.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:45 schreef Qi het volgende:[..]
correct verhaal
Het levenstijlverhaal gaat er bij mij niet in, we hebben het hier niet over een modaal gezinnetje, of nog erger waar ik het voorbeeld maar niet bij aanhaal.
Chelsea heeft meerdere malen een aantal heel aardige oplossingen aangeboden als ik het goed begrijp.
En hoe meer ik er bij nadenk hoe meer ik neig die kotssmiley te gebruiken
quote:Stoer ?
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:57 schreef Can_I_kick_it het volgende:
ik vind het wel een stoere actie. hij traint relaxed met de jeugd mee en hoeft verder niet zo veel bijzondere prestaties neer te zetten, en hij verdiend ¤60.000,- per week.. wat wil een mens nog meer?
![]()
![]()
![]()
![]()
Stoer is als ie zo'n F'je met een rotschop het ziekenhuis in zou trappen.
quote:wie heeft het over f'jes?
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:59 schreef popolon het volgende:[..]
Stoer ?
Stoer is als ie zo'n F'je met een rotschop het ziekenhuis in zou trappen.
quote:eind dit seizoen als ik het goed heb
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:13 schreef freako het volgende:
Wanneer loopt z'n contract eigenlijk af?
quote:Kan die daarna in de WW.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:20 schreef ChAoZ het volgende:[..]
eind dit seizoen als ik het goed heb
quote:Chelsea heeft hem niet correct behandeld, vergeet dat ook niet. Bogarde heeft na zijn blessure nooit meer de kans gehad om in het eerste te komen, hij is door Ranieri altijd buiten het elftal gelaten. Ze hebben hem geen kans gegeven om te voetballen, alleen maar met als doel dat hij een lager contract, of contractontbinding, zou accepteren. Ik zou als speler dan ook zoiets hebben van "flikker maar op, ik dien mijn contract gewoon uit als jullie het spelletje zo gaan spelen".
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:50 schreef popolon het volgende:[..]
Maar ik had het dus over die principes 'ns laten varen, meneer Goudmijn blijft zo krampachtig bezig dat ie in mijn ogen alle krediet aan het verspelen is, of dat al gedaan heeft.
Het levenstijlverhaal gaat er bij mij niet in, we hebben het hier niet over een modaal gezinnetje, of nog erger waar ik het voorbeeld maar niet bij aanhaal.
Chelsea heeft meerdere malen een aantal heel aardige oplossingen aangeboden als ik het goed begrijp.
En hoe meer ik er bij nadenk hoe meer ik neig die kotssmiley te gebruiken
quote:Ben benieuwd of-ie daarna nog wil voetballen en of er nog een club is die 'm wil.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:20 schreef ChAoZ het volgende:[..]
eind dit seizoen als ik het goed heb
quote:Cuts both ways.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:29 schreef Qi het volgende:[..]
Chelsea heeft hem niet correct behandeld, vergeet dat ook niet. Bogarde heeft na zijn blessure nooit meer de kans gehad om in het eerste te komen, hij is door Ranieri altijd buiten het elftal gelaten. Ze hebben hem geen kans gegeven om te voetballen, alleen maar met als doel dat hij een lager contract, of contractontbinding, zou accepteren. Ik zou als speler dan ook zoiets hebben van "flikker maar op, ik dien mijn contract gewoon uit als jullie het spelletje zo gaan spelen".
Daarom had ie dus de eer aan zichzelf moeten laten, maar daar is nu eigenlijk al te laat mee.
Anyway, ik blijf het een drol vinden, zelfs toen ie nog bij Ajax voetbalde.
't is mijn vooroordeel wat me dwars zit ...
quote:Vast wel, er zijn zat clubs die maar wat blij zouden zijn met zo'n bikkel als Bogarde.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:31 schreef Doc het volgende:[..]
Ben benieuwd of-ie daarna nog wil voetballen en of er nog een club is die 'm wil.
quote:Carlisle?
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Vast wel, er zijn zat clubs die maar wat blij zouden zijn met zo'n bikkel als Bogarde.
.
quote:In principe wel, maar het is natuurlijk de vraag of-ie nog wil, EN of-ie het nog kan. Een voetballer halen die al heel lang niet gespeeld heeft, en die een vorstelijk salaris geven (het zal niet hetzelfde zijn als bij CFC, maar goedkoop zal-ie niet wezen), dat is een andere zaak.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Vast wel, er zijn zat clubs die maar wat blij zouden zijn met zo'n bikkel als Bogarde.
.
quote:Ik gok op een kleine Engelse of Nederlandse club..
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:37 schreef freako het volgende:[..]
Carlisle?
.
quote:Absoluut.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:41 schreef Qi het volgende:
Toch jammer dat het allemaal zo gelopen is, een fitte en in vorm verkerende Bogarde zouden we best goed kunnen gebruiken in het Nederlands elftal, zeker nu we problemen op de back posities hebben.
quote:Ik gok zelf op AZ, waar hij een tijdje terug ook mee trainde geloof ik..
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:41 schreef Doc het volgende:[..]
In principe wel, maar het is natuurlijk de vraag of-ie nog wil, EN of-ie het nog kan. Een voetballer halen die al heel lang niet gespeeld heeft, en die een vorstelijk salaris geven (het zal niet hetzelfde zijn als bij CFC, maar goedkoop zal-ie niet wezen), dat is een andere zaak.
quote:Hij kon toen terug naar Ajax, maar Co vond hem te oude. Maw Co was bang dat ie een er nog een speler bijkreeg die wel z'n bek durfde open te trekken
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:41 schreef Qi het volgende:
Toch jammer dat het allemaal zo gelopen is, een fitte en in vorm verkerende Bogarde zouden we best goed kunnen gebruiken in het Nederlands elftal, zeker nu we problemen op de back posities hebben.
quote:Het zal allemaal afhangen van hoeveel Bogarde vraagtdenk ik: voor hoeveel geld wil men de gok nemen, en voor hoe lange tijd.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik gok zelf op AZ, waar hij een tijdje terug ook mee trainde geloof ik..
.
quote:Dan zal AZ nu wel afvallen...
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:42 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Hij kon toen terug naar Ajax, maar Co vond hem te oude. Maw Co was bang dat ie een er nog een speler bijkreeg die wel z'n bek durfde open te trekken
quote:Heel dik, maar het is dan ook een plaat van goud...
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:06 schreef popolon het volgende:Hoe dik is die plaat voor z'n parasietenkop eigenlijk ?
quote:Denk dat Co bij AZ maar wat blij zou zijn met zo'n speler.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:45 schreef Suijk het volgende:[..]
Dan zal AZ nu wel afvallen...
quote:Idd, en ik neem aan dat ie van z'n fouten geleerd heeft... (Co dan)
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Denk dat Co bij AZ maar wat blij zou zijn met zo'n speler.
.
quote:Denk het ook wel.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:51 schreef Ajaxno1 het volgende:Idd, en ik neem aan dat ie van z'n fouten geleerd heeft... (Co dan)
quote:22 oktober 1970, bijna 33 dus.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:54 schreef Suijk het volgende:[..]
Hoe oud is hij eigenlijk?
quote:Dat is toch ook al op leeftijd, veel geld zal hij echt niet meer kunnen vragen nu. Een speler van 33 (bijna 34 als zijn contract is afgelopen) die 3 jaar niet gespeeld heeft, veel blessures heeft gehad...ik vrees het ergste voor hem... of nouja, ergste, medelijden heb ik niet eigenlijk.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:56 schreef freako het volgende:[..]
22 oktober 1970, bijna 33 dus.
quote:whehe
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:50 schreef zaiga het volgende:[..]
Heel dik, maar het is dan ook een plaat van goud...
Op zich valt er wat voor te zeggen dat hij op zijn leeftijd lekker zijn salaris opstrijkt en straks "klaar" is, aan de andere kant had hij zijn carriere beter kunnen en misschien wel moeten beëindigen.
quote:Ik ben verbaasd over sommige reacties hier maar bij jou sluit ik me van harte aan. Ik kan me niet voorstellen dat je niet gewoon wilt voetballen als je dat talent hebt. In die zin heb ik ook weinig waardering voor de manier waarop hij zijn talenten verspilt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:23 schreef methodmich het volgende:
Bogarde is het toonbeeld van de waanzin in de voetballerij enkele jaren terug.Op zich valt er wat voor te zeggen dat hij op zijn leeftijd lekker zijn salaris opstrijkt en straks "klaar" is, aan de andere kant had hij zijn carriere beter kunnen en misschien wel moeten beëindigen.
quote:Idd, en volgens mij is het een mentaliteits kwestie. Veel andere voetballers zouden proberen weg te komen om maar te kunnen spelen. Desnoods met inlevering van een deel van het salaris. Winston niet want hij moet zijn familie onderhouden.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:39 schreef SCH het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je niet gewoon wilt voetballen als je dat talent hebt.
quote:Hij zei ooit: "Natuurlijk wil ik voetballen, maar ik moet ook verder kijken dan mijn voetbalcarriere. Het salaris dat ik nu bij Chelsea verdien kan ik nooit weer verdienen, en als ik straks stop, ik ben al oud voor een voetballer, dan wil ik een reserve hebben waarmee ik de rest van mijn leven kan doen."
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:39 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ben verbaasd over sommige reacties hier maar bij jou sluit ik me van harte aan. Ik kan me niet voorstellen dat je niet gewoon wilt voetballen als je dat talent hebt. In die zin heb ik ook weinig waardering voor de manier waarop hij zijn talenten verspilt.
Zit wat in toch? Hij kan na zijn voetbalcarriere niet zomaar ergens gaan werken, want ik neem aan dat hij geen opleiding heeft. Hij denkt dus een beetje aan zijn toekomst, en daar is niets mis mee. Chelsea moet al helemaal niet zeuren, die moeten gewoon dat contract netjes nakomen, niet op zo'n kinderachtige manier iemand bij de jeugd plaatsen, dat getuigt niet echt van respect.
quote:Ben het met je punt eens, op een ding na: dat je moet verwachten dat je enig respect van CFC krijgt voor deze handelswijze.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:59 schreef Qi het volgende:[..]
Hij zei ooit: "Natuurlijk wil ik voetballen, maar ik moet ook verder kijken dan mijn voetbalcarriere. Het salaris dat ik nu bij Chelsea verdien kan ik nooit weer verdienen, en als ik straks stop, ik ben al oud voor een voetballer, dan wil ik een reserve hebben waarmee ik de rest van mijn leven kan doen."
Zit wat in toch? Hij kan na zijn voetbalcarriere niet zomaar ergens gaan werken, want ik neem aan dat hij geen opleiding heeft. Hij denkt dus een beetje aan zijn toekomst, en daar is niets mis mee. Chelsea moet al helemaal niet zeuren, die moeten gewoon dat contract netjes nakomen, niet op zo'n kinderachtige manier iemand bij de jeugd plaatsen, dat getuigt niet echt van respect.
quote:Chelsea moet dat contract nakomen maar dat doen ze toch ook. Hij zou de eer aan zichzelf moeten houden want het verhaal over geld is quatsch. Hij verident zoveel dat hij zijn hele familie van een jaarsalaris nog wel een halve eeuw kan onderhouden als ze niet om de week een nieuwe porsche kopen. En tuurlijk komt ie wel aan de bak, zeker op voetbalgebied. Als ie zorgt dat ie nu geen uitgerangeerde loser wordt en daar is ie hard mee bezig.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:59 schreef Qi het volgende:[..]
Hij zei ooit: "Natuurlijk wil ik voetballen, maar ik moet ook verder kijken dan mijn voetbalcarriere. Het salaris dat ik nu bij Chelsea verdien kan ik nooit weer verdienen, en als ik straks stop, ik ben al oud voor een voetballer, dan wil ik een reserve hebben waarmee ik de rest van mijn leven kan doen."
zoiets doe je toch niet als voetballiefhebber, elke voetballer wil op het veld staan om te spelen, om te schitteren...
Zo maakt hij het nog duidelijker dat hij gewoon een grote geldwolf is, en ben blij dat hij niet meer bij barça speelt
quote:Als je in armoede bent opgegroeid als jongste van een gezin van 12. Je hebt een beperkt talent. Je speelt tot je 30ste in het Nederlands elftal. Petje af voor Bogarde.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:21 schreef ASSpirine het volgende:
Helemaal geen liefde voor het spelzoiets doe je toch niet als voetballiefhebber
Zoals in Jerry MCquire :
'Show me the money!'
quote:Hoeveel miljoen moet zo'n gozer dan hebben om bevredigd te zijn.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:47 schreef tong80 het volgende:[..]
Als je in armoede bent opgegroeid als jongste van een gezin van 12. Je hebt een beperkt talent. Je speelt tot je 30ste in het Nederlands elftal. Petje af voor Bogarde.
Zoals in Jerry MCquire :
'Show me the money!'
Hij heeft plenty en enough en a lot of money - nooit genoeg dus.
Ach, ook hij komt Petrus tegen
En ik denk dat het al langer dan 3 jaar geleden is dat hij nog es voor Oranje uitkwam
Denk dat de laatste keer tijdens het wk van 98 was...
quote:Dat is zo mooi van Bogarde.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:50 schreef SCH het volgende:[..]
Hoeveel miljoen moet zo'n gozer dan hebben om bevredigd te zijn.
Hij heeft plenty en enough en a lot of money - nooit genoeg dus.
Ach, ook hij komt Petrus tegen
Laat maar komen,heel die Petrus. Er is geen Ajax voorzitter meer die me tegenhoudt.
Vuisten omhoog.
maar momenteel misschien wel de beste die we hebben..
quote:Die passeert ie never nooit niet, met die geldzakken op zijn rug
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:52 schreef tong80 het volgende:
Laat maar komen,heel die Petrus.
quote:Precies. Je bent gek als je 90 procent van je salaris inlevert. Daarnaast, voetballen kan hij later altijd nog doen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:10 schreef twi het volgende:
Kiezen tussen nog een jaar 2 miljoen pond verdienen, of bij een net-niet club terechtkomen waar je met veel geluk 10% ervan verdient...mwah, blijf lekker zitten zou ik zeggen...
quote:Yup, bij v.v. Appingedam waarschijnlijk..
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:01 schreef nikk het volgende:
Daarnaast, voetballen kan hij later altijd nog doen.
quote:Heb begrepen dat ie dus wel de rest van ze familie financieel ondersteunt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:51 schreef ASSpirine het volgende:
En het is niet alsof hij zijn 9 broers en zussen nog financieel moet ondersteunen...En ik denk dat het al langer dan 3 jaar geleden is dat hij nog es voor Oranje uitkwam
Denk dat de laatste keer tijdens het wk van 98 was...
Misschien wil Chelsea hem gewoon niet uitkopen en laten ze hem zijn contract uitdienen als een soort straf omdat ze weten dat ie waarschijnlijk toch niet meer aan de bak komt bij een topclub. Hadden ze zijn contract een paar jaar terug wel afgekocht had ie nog wel naar andere goede ploeg kunnen gaan
quote:Waarom zou Chelsea nu nog z'n contract af gaan kopen? Dat wil Bogarde nooit, hij kan er alleen maar op achteruit gaan.
Op zondag 16 november 2003 18:32 schreef SLASH het volgende:Misschien wil Chelsea hem gewoon niet uitkopen en laten ze hem zijn contract uitdienen als een soort straf omdat ze weten dat ie waarschijnlijk toch niet meer aan de bak komt bij een topclub.
quote:en dat moet ook..Woensdag wil ik bogarde in oranje zien..
Op zondag 16 november 2003 18:38 schreef StefanFM het volgende:
net was er nog een hommage aan de man bij Wachten op Holland Sport (VPRO - NED3)...
quote:Erg veel medelijden kan ik nou ook weer niet op brengen voor Chelsea. Paar centjes meer of minder worden daar niet opgemerkt denk ik zo.
Op zondag 16 november 2003 18:45 schreef Vibromass het volgende:
Zou toch 'ns een buitenlander zijn die zo een Nederlandse club in de tang houdt, wat een sympathie zou die hier krijgen
quote:Er zijn er zat die iets soortgelijks gedaan hebben hier hoor... Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en Vitesse zijn vooral de dupe geweest van dit soort dure miskopen.
Op zondag 16 november 2003 18:45 schreef Vibromass het volgende:
Zou toch 'ns een buitenlander zijn die zo een Nederlandse club in de tang houdt, wat een sympathie zou die hier krijgen
quote:Om daar op de tribune te gaan zitten?
Op maandag 17 november 2003 16:10 schreef Greetings het volgende:
Het gerucht gaat dat Bogarde momenteel in onderhandeling is met NEC.
quote:seizoenskaarten zijn uitverkocht dus misschien wil ie iemand uitkopen zodat hij zijn plaats kan krijgen
Op maandag 17 november 2003 17:19 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Om daar op de tribune te gaan zitten?
quote:Toen Roman met de centjes er nog niet was stond Chelsea dus op de rand van afgrond, vind ik het wel erg egoistisch om je club dan bijna mee de afgrond in te trekken. Wat de bijna volledige selectie van Lazio gedaan heeft verdient pas een pluim (op stam na
Op zondag 16 november 2003 18:52 schreef yurko het volgende:[..]
Erg veel medelijden kan ik nou ook weer niet op brengen voor Chelsea. Paar centjes meer of minder worden daar niet opgemerkt denk ik zo.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:23 schreef popolon het volgende:
Hij staat in de opstelling dit weekeinde.
Ow, okayquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij is nu vrije speler
Nou een echte voetballer voetbalt het liefst denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijft een mooi verhaal, slapend rijk worden. Wie wil dat nou niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |