Maar dat het bed zo'n zooi word...
Hoewel het in bad wel weer kan vind ik, dan kan je namelijk meteen alles afspoelen.
quote:handdoekje anyone?
Op maandag 16 september 2002 12:23 schreef Aneurism het volgende:
Maar dat het bed zo'n zooi word...
quote:Ben je aan het generaliseren??
Op maandag 16 september 2002 12:19 schreef Alinde het volgende:
Waarvoor willen mannen nooit vrijen als het meisje ongesteld is?
Ik kan er wel inkomen dat ze het wat vies vinden, maar als je uberhaupt al zo intiem met elkaar bent dat je met elkaar vrijt, dan is dat toch niet meer zo'n punt.
Of neem ik het te ligttell me
Ik vrij gewoon hoor als mijn vriendin ongesteld is. Ik zou niet weten waarom niet.
De een die vindt het minder en de ander heeft er geen bezwaar tegen.
Maar je hoeft toch niet al the way te gaan als je gaat vrijen, lekker knuffelen en strelen en wie weet wat ze voor jou in petto heeft
Gewoon doen waar jullie beide zin in hebben
quote:nee hoor ik ben niet aan het generaliseren het valt me gewoon oop dat het voor mannen (voor mijn idee) een probleem(pje) kan zijn.
Op maandag 16 september 2002 12:24 schreef Harmonius het volgende:[..]
Ben je aan het generaliseren??
Ik vrij gewoon hoor als mijn vriendin ongesteld is. Ik zou niet weten waarom niet.
quote:Een goede soldaat schiet niet op het rode kruis
Op maandag 16 september 2002 12:25 schreef Gucciman27 het volgende:
Een echte man gaat gewone door de rooie zee.
Een echte man rijdt gewoon door het rooie licht.
Een echte man ....... (vul in)
quote:
Op maandag 16 september 2002 12:33 schreef The_Matrix het volgende:[..]
Een goede soldaat schiet niet op het rode kruis
?
De ene had er geen verklaring voor de andere zij "dan weet je dat het niet kan en daardoor ben ik makkelijker opgewonden" Tja het zal wel maar als ze ongesteld.....nee dan liever niet!
kent iemand dit?
mav out
Nope.
Laat de natuur daar fijn zijn gang gaan, die 3 dagen zonder seks overleef ik wel.
quote:Inderdaad. Gat, ver, damme.
Op maandag 16 september 2002 12:36 schreef shmoopy het volgende:
ieuwlNope.
Laat de natuur daar fijn zijn gang gaan, die 3 dagen zonder seks overleef ik wel.
quote:Volgens mij moet dat zijn:
Ontopic:
Op zich vind ik het niet zo erg om het te doen terwijl een meisje ongesteld is. Het ergste, als je dan iets erg moet vinden, is toch wel die lucht. (ook al is alles net gewassen)
quote:Aaaaach niet zo overdrijven joh! Men neme een handoekje en hebbe een douche/bad in de directe omgeving en ik zie echt geen enkel probleem! Zin is zin en dat beetje bloed (of soms veel) maakt echt helemaal niets uit!
Inderdaad. Gat, ver, damme.
Je kan toch zoiets onozels niet in de weg laten staan van zoiets lekkers Alleen beffen laat ik even achterwege omdat de smaak en structuur me niet zo aanstaan.
>> Mijn idee, ik (m) heb er geen probleem mee, hoewel oraal misschien iets te ver gaat, maar daarna lekker romantisch (?) douchen heeft ook wel wat, ik zou het echt niet weten waarom niet.... Als je je snachts rukt blijft er als maj toch ook wel iets kleverigs zitten dat pas de volgende ochtend er afgespoeld wordt....
Voor mij is het geen probleem....
Gr. Zerk
maar ik denk als het we dan doet..dat er zoveel troep bij komt.
bleeh.. dan maa rene paar dagen wachten kani k weer lekker rampetampen
quote:Je kan je toch douchen? mocht je je echt heel smerig voelen na de tijd.
Op dinsdag 17 september 2002 09:16 schreef DancePlaza het volgende:
mijn vriendin is wel altijd geil als ze ongesteld is..
maar ik denk als het we dan doet..dat er zoveel troep bij komt.bleeh.. dan maa rene paar dagen wachten kani k weer lekker rampetampen
p.s. mijn vriendin menstrueert nooit zo veel, dus tis hier nooit zo'n sopzooi.
quote:Met iemand anders dan je vriendin zeker ?
Op maandag 16 september 2002 12:24 schreef Harmonius het volgende:[..]
Ben je aan het generaliseren??
geintje..
quote:Door dat je hormonen anders zijn worden de meeste vrouwen vaak ongesteld...men zegt ook omdat de meeste dan een stopweek hebben van de pil dat het daardoor kan komen.
Op maandag 16 september 2002 12:35 schreef Tha_Mav het volgende:
ik heb al van 2 exen gehoord dat als ze ongesteld zijn meer geil zijnDe ene had er geen verklaring voor de andere zij "dan weet je dat het niet kan en daardoor ben ik makkelijker opgewonden" Tja het zal wel maar als ze ongesteld.....nee dan liever niet!
kent iemand dit?mav out
quote:3
Op maandag 16 september 2002 12:36 schreef shmoopy het volgende:
ieuwlNope.
quote:De topicstarter heeft het over neuken,niet over beffen.
Op dinsdag 17 september 2002 21:37 schreef webshepherd het volgende:
Wie van de dames hiero.. zou mij pijpen als er bloed uit mijn lul zou gutsen? Eet smakelijk en welterusten dames.
En nee,voor mij hoeft het niet.
Laat mij die 5 dagen gewoon maar ff met rust
Ik ben als ik ongesteld ben wel meer opgewonden...niet omdat het dan niet kan...maar omdat de hormoonspiegel anders is...
quote:Sex=sex
Op dinsdag 17 september 2002 21:42 schreef MUUS het volgende:[..]
De topicstarter heeft het over neuken,niet over beffen.
En nee,voor mij hoeft het niet.
Laat mij die 5 dagen gewoon maar ff met rust
quote:Een echte ridder heeft af en toe bloed aan zijn zwaard.
Op dinsdag 17 september 2002 21:09 schreef _DiRRuK_ het volgende:
een echte schipper bevaart ook de rooie zee..
Maar aan de andere kant:
Een echte soldaat schiet niet op het rode kruis.
(ik ben er zelf niet zo voor. het geeft zo'n troep, en ik vind het idee gewoon niet zo fris. gelukkig denken we daar hetzelfde over)
quote:Lijkt me meer haring in tomatensaus
Op maandag 16 september 2002 13:00 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ook beffen als ze ongesteld is!!! Je eet toch ook bloedworst!.
quote:nee hoor, gewoon met mijn vriendin
Op dinsdag 17 september 2002 20:50 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Met iemand anders dan je vriendin zeker ?
geintje..
Probleem opgelost!
quote:Wat leer jij allemaal bij wijsbegeerte?
Op vrijdag 20 september 2002 02:31 schreef Berserker het volgende:
Gewoon een vriendinnetje vinden die nog niet menstrueert.Probleem opgelost!
maar heb het ook een keer gehad dat het middenin de period was en dan als je bovenop je zit en je penis eruit haalt ..... BAH
het bloedt druipt er echt uit..als of je een bloedneus hebt...
ik wilde het eerst niet geloven dat een meid zoveel bloed verliest tijdens haar period... totdat ik het toen zag,.,,,,....ik wilde gelijk al niet meer verder... (btw ik had ook nog eens een rode aardbeien condoom om.... dat maakte het nog randziger)
Wel douchen we meestal vantevoren, soms samen, soms apart.
quote:Das indeed ook een voordeel: vrouwen zijn echt heeel geil in die periode
Op vrijdag 20 september 2002 22:06 schreef -Sophia- het volgende:
Als ik ongestelt ben ik toch echt ook zo geil als een deur.
Klein nadeel de wasmachine draaid overuren om het bedde goed schoon te krijgen, zelfs de handoeken die je er onder legt. hehehehe
Maar uh everything in the name of love.
quote:mijn vriendin wil nooit vrijen als ze ongesteld is......
Ik kan er wel inkomen dat ze het wat vies vinden, maar als je uberhaupt al zo intiem met elkaar bent dat je met elkaar vrijt, dan is dat toch niet meer zo'n punt.
(ook nie onder de douche ofzo, want in bed geeft wel een zooi he? ja of je moet een boel handdoeken ofzo eronder leggen maar kan me voorstellen dat je daar 's nacht niet zon zin in hebt.....)
on topic: ik denk dat de meeste mannen denken zoals ik denk
Iemand ervaring ? ?
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 14:41 schreef flubbertje het volgende:
Ik heb 's in de FHM gelezen dat het heel erg lekker is om als ongesteld meisje gebeft te worden en dat er dan heeeeeeeeeeeeel zachtjes aan het touwtje van haar tampon word getrokken.....Iemand ervaring ? ?
'Het' doen vind ikzelf absoluut geen probleem, en mijn ex vond dat juist wel.
quote:Dat is wel even wat anders hoor.
quote:mijn vriendin wil nooit als ze ongesteld is.....
Hoezo ligt het altijd aan de mannen??
quote:Een echte man likt de kersenvlaai
Serieus :
Ik sla het liever over
Greetz
prrrrrr
quote:vrijt niet met een wicht?
quote:Mijne doet t anders wel
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 14:41 schreef flubbertje het volgende:
Ik heb 's in de FHM gelezen dat het heel erg lekker is om als ongesteld meisje gebeft te worden en dat er dan heeeeeeeeeeeeel zachtjes aan het touwtje van haar tampon word getrokken.....Iemand ervaring ? ?
quote:VAAAAAAAAAAGGGGGGGGg
Op zondag 5 januari 2003 04:01 schreef ZoltaX het volgende:
Mijn vriendin wil alleen maar als ze ongesteld is... En zelfs al wil ik dan niet, dan neukt ze me wel als ik slaap
Maar ik ben niet zo moeilijk, dus lekker d'r gang laten gaanEr is immers meer dan alleen dat..
quote:
quote:Toch geldt dit niet voor iedereen, zie Beffen tijdens menstruatie, waarom niet?
Op zaterdag 7 juni 2003 21:33 schreef Aprillady het volgende:
.......en ja orale sex dan even niet voor ons vrouwen, maar ja
mijn vriend hebt me 1 x gebeft in die periode en likte toen alleen maar mn clitoris en verder niks. Hij proefde niks vreemds ofso maar ik had mn tampon wel ingelaten. Tegenwoordig doet ie me gewoon vingeren en ik hem pijpen of aftrekken. Neuken doen we niet, dan hebt ie na afloop alleen een beetje wat spul op z'n lul hebben (we gebruiken geen condoom). We hebben 1 x een condoom gebruikt maar daar voel je gewoon zoveel minder van..
ik slik mijn pil gewoon twee maanden door dan ben ik het niet zo vaak.
quote:ik had er nooit problemen mee. wat mij opvalt is dat vrouwen tijdens menstruatie juist bloedgeil zijn. gewoon een handdoek op het bed leggen en no problem. zelfs beffen kan als je je gewoon to the point blijft
quote:Dat is niet goed toch?
Op zaterdag 7 juni 2003 22:25 schreef xxdeesjuhxx het volgende:ik slik mijn pil gewoon twee maanden door dan ben ik het niet zo vaak.
quote:OF niet... gatverdamme bloedworst...
quote:Kweet niet wat voor vriendjes jij hebt, maar ik heb gewoon sex als m'n vriendin ongesteld is en gewoon zin heeft. Alleen beffen doe ik echt niet! Voor de rest gewoon een oude handoek gebruiken en daarna lekker samen douchen...
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 18:25 schreef Patriesje het volgende:[..]
Dat is niet goed toch?
quote:Het schijnt dat de maandelijkse pauze week een marketing achtergrond heeft, en geen medische. Toen de pil geintroduceerd werd, was dit vrij revolutionair en werd hij neergezet als een medicijn om de menstruatie te regelen.* Om het vrtrouwen van de vrouw te winnen dat de pil niet schadelijk is, is de maandelijkse menstruatie in stand gehouden. Deze hoeft echter niet.
Hoe werkt de pil?
Bij een vrouw in de vruchtbare leeftijd maken de eierstokken hormonen aan. Onder invloed van die hormonen komen uit de eierstokken eicellen vrij. Ongeveer twee weken voor de menstruatie vindt de eisprong of ovulatie plaats. Uit een van de eierstokken komt dan een eicel vrij. Deze eicel gaat via de eileider naar de baarmoeder. Komt hij onderweg een zaadcel tegen en vindt bevruchting plaats, dan is dit het begin van de zwangerschap. Gebeurt dit niet, dan sterft de eicel af en wordt het baarmoederslijmvlies afgestoten Hierbij treedt bloedverlies op. Dit is de menstruatie.
De maandelijkse cyclus wordt geregeld door de hormonen die de eierstokken aanmaken, oestrogeen en progestageen. Deze hormonen zitten ook in de pil. De extra hormonen die met de pil in het lichaam terechtkomen zorgen ervoor dat er geen eicel vrijkomt. Ook beïnvloeden ze de baarmoederwand zodanig, dat er zich geen eitje in kan nestelen. Bovendien wordt het slijm in de baarmoederhals door de hormonen dikker, waardoor zaadcellen minder goed in de baarmoeder kunnen doordringen. Deze drie dingen samen zorgen voor de goede betrouwbaarheid van de pil.Hoe kan ik de menstruatie uitstellen met de pil?
Het kan soms handig zijn de menstruatie een keer uit te stellen, bijvoorbeeld omdat u op vakantie gaat. Bij veel pillen kunt u de menstruatie uitstellen door de pil 'door te slikken'. Doorslikken betekent in dit geval zonder pauzeweek doorgaan met de volgende pilstrip. Dit kan echter niet bij alle pilsoorten. Bij de eenfasepil is 'doorslikken' mogelijk door na het einde van de strip direct door te gaan met een reservestrip zolang als u de menstruatie wilt uitstellen. Ook kunt u twee strips na elkaar slikken. Bij het uitstellen van de menstruatie neemt de kans op tussentijds bloedverlies toe. Ook pilstrips met 28 tabletten kunnen worden 'doorgeslikt'. U moet dan de laatste zes tabletten niet innemen, omdat deze geen werkzame stof bevatten. Ga na 22 tabletten dus gewoon door met de eerste pil van de nieuwe strip. Bij twee- of driefasenpillen is 'doorslikken' ingewikkelder. overleg met de huisarts of de apotheker hoe u dit het beste kunt doen. Ook als u niet precies weet wat voor soort pil u slikt, is het raadzaam uw arts of apotheker om advies te vragen.Bron: Apotheek.org
Wel kunnen bij doorslikken doorbraakbloedingen voorkomen.
* Bron: NRC.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |