dankquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:37 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Kijk post #33, 15 posts omhoog hier dus, zelfs zelfde pagina.
Shiz geeft daar de link naar de officiele site en zegt er bij dat daar dus staat wat voor 3G hij heeft, namelijk 3G die wij niet kunnen ontvangen hier. Als je 3G wilt is hij dus een no-go
Hier nogmaals.. maar dan in een plaatjes dat laatste dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:25 schreef DeHeer het volgende:
Die Pinguin is nice, maar "kleur: wit" betekent dat het hele toestel wit, of alleen de achterzijde? Ik hoop het laatste namelijk.
Single sim. Net nu ik verkocht was :-(quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Android-inside gaf aan een tweede batch vandaag te ontvangen en voor $155,98 (registered shipping met Singapore Post track 'n trace + 5ADPH 5% korting meegenomen) is het nog best aantrekkelijk ookDan krijg je voor ¤119 gewoon quad-core, 720p resolutie in een compacte body, wel single-sim, maar Qualcomm SoC dus hopelijk betere GPS dan bij MTK SoC's. Toch de moeite waard imho! En oh, quadcore-overzicht op alfabet gepleurd, penguin first
G2 400x800quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:19 schreef rene90 het volgende:
..... En tot slot staan er bij BIC 3 versies van de G2?
...
Thanks voor de uitleg, ik heb me nog wat verder ingelezen en ga voor de huawei y300 voor 100 euro, in NL te koop en snel in huis + 3 jaar garantie. ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1549721 )quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:08 schreef elinx het volgende:
[..]
G2 400x800
MTK6517 512 MB
MTK6577 512MB
MTK6577 1GB
G2S 540x960
MTK6577T 1GB
Er zijn nog wat meer verschillen, zoals bv helderheid vh scherm, maar het komt erop neer dat de G2 een aantal keren een hardware upgrade heeft gehad en is aangekomen bij de G2S.
( Nu is het wachten op de G2S+ met een MTK6589 chip )
Ik zou - zeker als je van een galaxy S af komt - gaan voor de 1gb versie.. (http://www.buyincoins.com(...)e-product-29613.html) Dan heb je nog een beetje upgrade vanuit je huidige telefoon in termen van preformance. Als je genoeg snelheid en plek voor je apps had op je S, dan zou in principe de mk6577 met 512mb ook voldoende zijn (http://www.buyincoins.com(...)e-product-29613.html) , maar ik vind het persoonlijk altijd zonde als je voor nét iets meer gewoon wat meer speelruimte krijgt bij een telefoon.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg, maar voor mijn doeleinden is de G2 (simpelste versie) dan nog "bang for the bucks" waarbij gps / 3g en al die meuk gewoon goed werken? Of kan ik beter voor een andere telefoon in die prijsklasse?
(4 inch, gps, 3g, redelijke batterij, voor gebruik van facebook whatsapp maps)
Op t-mobile heb je een prepaid pakket, veel mensen berichten erover dat dat pakket gewoon simlock vrij is, dan nog de cash back actie van huawei erover voor 20 euro korting en dan zit je op 100 euro.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:11 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ik zou - zeker als je van een galaxy S af komt - gaan voor de 1gb versie.. (http://www.buyincoins.com(...)e-product-29613.html) Dan heb je nog een beetje upgrade vanuit je huidige telefoon in termen van preformance. Als je genoeg snelheid en plek voor je apps had op je S, dan zou in principe de mk6577 met 512mb ook voldoende zijn (http://www.buyincoins.com(...)e-product-29613.html) , maar ik vind het persoonlijk altijd zonde als je voor nét iets meer gewoon wat meer speelruimte krijgt bij een telefoon.
De G2 is sowieso wel bang for buck, zeker als je het vergelijkt met het aanbod in NL
edit: Waar zie jij die Y300 voor 100 euro? Ik zie ze pas vanaf 150 euro?
Ik heb de F1 besteld voor dezelfde prijs, blijft dus de vraag of je liever de Qualcomm hebt of de MediaTek: er is nu keuzquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
Kloontje van de Faea F1?
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar in diverse achterkantjes: wit, zwart, geel, oranje, rood etc
- 4,5 inch @ 720p resolutie
- MTK6589 SoC
- 1800mAh accu
- 135 X 68 X 9.0mm
861527 geeft 5% korting maakt $148,48 = ¤113 inclusief registered airmail shipping. Behoorlijke bang-for-buck MTK6589 chinaphone!![]()
Okee... ja als je uit China zou bestellen ben je ook gauw 2-3 weken kwijt als je hem niet binnenhaalt met DHL. Gewoon afwachten, voor 100 euro is dat ook geen slecht dealtjequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Op t-mobile heb je een prepaid pakket, veel mensen berichten erover dat dat pakket gewoon simlock vrij is, dan nog de cash back actie van huawei erover voor 20 euro korting en dan zit je op 100 euro.
Ik heb net even contact gehad met t-mobile maar de levertijd is 3 weken, ik ben dus bang dat er een nieuwe batch komt die mogelijk wel een simlock erop heeftDe klantenservice zegt echter dat alle toestellen die zij leveren simlock vrij zijn, dus heb hem maar besteld.
[ afbeelding ]
Blijkbaar wordt hij dinsdag al geleverd want ik heb al een bezorgafspraak gemaakt, prima zaak dus. ik zag dat hij qua specs vrijwel overeen komt met mijn galaxy s plus die defect isquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:18 schreef eleganza het volgende:
Okee... ja als je uit China zou bestellen ben je ook gauw 2-3 weken kwijt als je hem niet binnenhaalt met DHL. Gewoon afwachten, voor 100 euro is dat ook geen slecht dealtje
Accu is een beetje een dealbreaker..quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
Kloontje van de Faea F1?
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar in diverse achterkantjes: wit, zwart, geel, oranje, rood etc
- 4,5 inch @ 720p resolutie
- MTK6589 SoC
- 1800mAh accu
- 135 X 68 X 9.0mm
861527 geeft 5% korting maakt $148,48 = ¤113 inclusief registered airmail shipping. Behoorlijke bang-for-buck MTK6589 chinaphone!![]()
Dit is een kloon van de Meizu MX2 ofzo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hier nogmaals.. maar dan in een plaatjes dat laatste dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij wel. Ik heb hier een H2000+ met dezelfde specs (hoewel volgens mij 1.5Ghz) en die werkt als een zonnetje. Gaat overigens wel het veld ruimen, mevrouw wil een échte iPhone 5quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)e-product-28666.html
is dat iets?
Tjah, het is iets...quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)e-product-28666.html
is dat iets?
Dat blijkt het wel echt te zijn wat ik leesquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:35 schreef Vincent_vd het volgende:
Verder zie ik daar staan 1000 mAh batterij, dat is echt belachelijk weinig, als dat echt is, dan zal je blij mogen zijn om er een halve dag mee door te komen.
Het is maar waar je $100 = ¤70 voor wilt uitgeven. Wat krijg je? 1GB RAM meer, 28GB ROM meer en vooruit, een betere GPU omdat de SoC op 1,5Ghz geklokt is. En dat moet nu 70 euro meer kosten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:42 schreef Azerdion het volgende:
Jammer dat de iOcean X7 Elite zo duur is...![]()
Het is een redelijke upgrade t.o.v. X7 Young, maar ik vind bijna 100 dollar meer wel iets te veel.
Hij heeft niet eens standaard een 3000mah batterij, maar gewoon 2000mah
Mja.. de F1 heeft ook 'maar' 1800mAh @4,5 inch. De iOcean heeft 'maar' 2000mAh@5 inch. Hogere capaciteit accu is natuurlijk fijner dan een lagere capaciteit, maar het hoeft niet meteen over en uit te zijn. Die iOcean brengt je dag door en je hangt hem aan de stroom. Die F1 niet anders althans dat is mijn veronderstelling. Overigens blijkt die F1 gewoon dual-sim te wezen ondanks de Qualcomm SoC.quote:
Dus kleiner van formaat, ook gewoon dual-sim + NFC. En qua prijs wel wat 'duurder' ($155,98 versus $148,48) maar dat is uiteindelijk ¤117,75 versus ¤112,15 oftewel net iets meer dan 5,5 euro. Nou nou..quote:The MSM8225Q and MSM8625Q processors incorporate quad-core CPUs and are the upgraded software compatible variants of the highly successful Snapdragon S4 Play MSM8225 and MSM8625 processors, which both feature dual-core CPUs and dual SIM support.
En dan jouw verbaasde gezicht als er iets mee is en niemand kan je helpen/je krijgt geen vergoeding. Het heeft natuurlijk wel haken en ogen, in China bestellen is goedkoop maar de service is er wel naar natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef RDMKR het volgende:
Net voor 182 eurotjes een Tianze H920+ Turbo besteld bij pandawill. Leuk bedragje voor iets met een 1020p 5" scherm en 1.5 Ghz Quadcore MTK T processortje (naast de 0.3 Ghz extra rekenkracht is de GPU 30% sneller!). Ik heb het zwart-rode design gekozen; vind de kleurencombinatie echt mooi en lekker uniek en opvallend.
http://www.pandawill.com/(...)42-black-p75740.html
Nu maar hopen dat pandawill een beetje te vertrouwen is; de eerste poging tot betaling ging al fout nadat hun website ernstig haperde, maar de customer service hielp me de order te cancellen; heb de lieve dame daar natuurlijk 5 sterretjes beoordeling voor gegeven. Nu via paypal gedaan en het lijkt goed te gaan.
Wordt straks leuk om mensen op aan te spreken van "hoe duur denk je dat dit is". En dan die verbaasde gezichtjes, lmao.
Mwah vergeet de eventuele naheffingen niet he. Voor je het weet betaal je de dollarprijs in euro's.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:49 schreef RDMKR het volgende:
Het hoort allemaal bij het spelletje, toch. Beetje spanning in't leven doet een mens goed. Maar zeg nou zelf, er kan met je Samsung S3 (die meer dan twee keer zo duur is en ws. slechter) ook van alles gebeuren en "garantie" is altijd een relatief begrip. Dus ik kan juist beargumenteren dat ik 182 euro riskeer en andere mensen veel grotere bedragen.
Doe nou niet net of wettelijke garantie niks voorstelt. Als jouw scherm er ineens mee ophoudt wordt 'ie bij een A-merk gewoon vervangen hoor, andersom niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:49 schreef RDMKR het volgende:
Het hoort allemaal bij het spelletje, toch. Beetje spanning in't leven doet een mens goed. Maar zeg nou zelf, er kan met je Samsung S3 (die meer dan twee keer zo duur is en ws. slechter) ook van alles gebeuren en "garantie" is altijd een relatief begrip. Dus ik kan juist beargumenteren dat ik 182 euro riskeer en andere mensen veel grotere bedragen.
Andersom net zo goed. Alleen zul je verzendkosten naar China moeten betalen. Iemand anders hier heeft zijn Jiayu G3 opgestuurd nadat ie het scherm kapot kreeg door tegen een boom te klappen. Hij mocht met bijbetaling upgraden naar een nieuwe G4. Maar dat duurde hem te lang en dus krijgt hij een terugbetaling van zijn aankoopbedrag maanden geleden. Chinese webshops bieden gewoon 1 jaar garantie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Doe nou niet net of wettelijke garantie niks voorstelt. Als jouw scherm er ineens mee ophoudt wordt 'ie bij een A-merk gewoon vervangen hoor, andersom niet.
Of misschien nog beter, deze mobiele telefoons komen ook gewoon in Europese abonnementen terecht. Zou wel top zijn, dan moet Apple wel gaan kiezen, denk dat ze dan een aanzienlijk marktaandeel kwijtraken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:41 schreef RDMKR het volgende:
Het is ook niet ondenkbaar dat die fabrikanten, naar mate ze bekendheid vergaren, op een gegeven moment ergens in europa een service center neer ploppen waar je veel gemakkelijker terecht kan.
...
Citeer me d'r niet op dat dat gaat gebeuren of zo, maar het shoot me te binnen.
Had laatst niet iemand gezegd dat die site een scam was?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:27 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.mentoo.com/neo(...)een-13mp-camera.html
Met code 2013 kun je bij Mentoo de Neomobile n003 voor $200 bestellen. 1GB RAM en 4GB rom maar met 3000mAh accu
Van elke site zul je comments terug vinden 'SCAM!111!1!' Vooral Amerikanen hebben daar een handje van. Voor zover ik weet hoort ie niet in het rijtje van FCT bijvoorbeeld thuis, maar is het een nieuwkomer in het rijtje van Antelife, Mixeshop, Merimobiles en Pandawill.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had laatst niet iemand gezegd dat die site een scam was?
Hmm.. is dat soms de reden dat mijn X7 met twee accu's en DHL shipping niks toont als ik hem wil tracen via de DHL sitequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef supayoshii het volgende:
Nou ik weet niet of iemand anders dit heeft meegemaakt, maar ik heb dus bij Pandawill een iOcean besteld, met DHL laten shippen. Heeft DHL hem teruggestuurd naar hun, omdat er een batterij inzit en DHL geen batterijen meer met luchtpost verzend?!
Dat kan je beter even hier vragen:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:12 schreef mtchel112 het volgende:
iemand enig idee wat er aan de hand is?
- sinds vandaag wanneer ik mijn headphones inplug zie ik een headset icoontje in de notificatiebar, en hoor ik heel de tijd tikjes in mn oortjes en mn muziek wordt nu in een soort echo/hol geluid afgespeeld.
erg vervelend (jiayu g3), zou fijn zijn als iemand hier een fix voor wist
Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef rene90 het volgende:
Hebben mensen hier behoefte aan een reviewtje van de huawei y300 omdat hij nu prijs technisch erg aantrekkelijk is i.v.m. de cashback actie + 3 jaar pick up en return garantie voor in totaal 100 euro?
Dinsdag krijg ik hem als het goed is namelijk.
Denk ik ookquote:[..]
Hmm.. is dat soms de reden dat mijn X7 met twee accu's en DHL shipping niks toont als ik hem wil tracen via de DHL siteVerstuurd op maandag, tot vandaag krijg ik 'no result found' als melding.
Beide, maar ik haal geen smartphone om benchmarks te draaienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:13 schreef RDMKR het volgende:
Heeft RAM bijvoolbeeld een merkbaar effect op antutu scores en de grafische en rekenkundige performance van de telefoon of maakt het alleen maar uit bij de hoeveelheid open te houden apps op de achtergrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |