Nee, maar afmaken zoals hier een user zei is weer een beetje grofquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:43 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben ik gemeen en harteloos als ik vind dat dat kind beter af is door te stoppen met leven?
Soms hebben we teveel medische kennis en moet je je afvragen of we dit kind niet in leven houden om 't in leven houden. Dat kind gaat door een hel maar wij hebben de apparatuur om die hel jaren te laten voortduren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, maar afmaken zoals hier een user zei is weer een beetje grof, hopelijk grijpt de natuur zelf in. In dit soort gevallen is er vaak inwendig ook van alles mis in het lichaam en leeft zo'n kind vaak niet lang omdat het gewoon niet verenigbaar is met het leven.
SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
goddommequote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
mensen mensen niet overal intrappen he, dit is gewoon een viral voor de komende 3d verfilming van de snorkels
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Arm kind. Dat is toch geen leven?
Het doet me denken aan Juliana Wetmore.Damn.. ze zeggen wel eens dan trek je er toch een zak overheen maar ik heb ook mijn grenzenSPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |