Dan heb je er blijkbaar geen verstand van. Je kan je billen net zo goed verstevigen, liften, ronder maken door (veel) te trainen. Gooi het maar op "biologie", als je zelf hard zou werken voor je lichaam dan zou je beter weten wat wel/niet haalbaar is.quote:
In billen zitten dan ook spieren, in borsten niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Dan heb je er blijkbaar geen verstand van. Je kan je billen net zo goed verstevigen, liften, ronder maken door (veel) te trainen. Gooi het maar op "biologie", als je zelf hard zou werken voor je lichaam dan zou je beter weten wat wel/niet haalbaar is.
Achter je borsten zitten borstspieren.. train je die dan zie je dat terug in je borsten. Logica.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef trovey het volgende:
[..]
In billen zitten dan ook spieren, in borsten niet.Nog steeds simpele biologie meid.
Maar geloof maar lekker wat je wilt geloven.![]()
Dit is logica.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Kola het volgende:Achter je borsten zitten borstspieren.. train je die dan zie je dat terug in je borsten. Logica.
Jep daarom hebben zoveel vrouwen ook positieve ervaringen met borstspieroefeningen. Allemaal in hun hoofd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:15 schreef pietje9k het volgende:
[..]
Dit is logica.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Logica
Borsten moeten het vooral hebben van vet. Vrouwen met een hoger vetpercentage hebben vaak ook grote borsten. En vrouwen met een laag vetpercentage (die veel sporten) hebben vaak kleine borsten. Kijk maar eens om je heen.
Billen, heupen en benen kan je prima trainen. Daar zitten spieren die voor rondingen kunnen zorgen. In de borst zitten geen spieren die dat doen. Kijk eens naar de borst van een gespierde man, dat zijn geen mooie vrouwelijke rondingen.
@TS
Het lijkt mij een beter plan om iets te doen aan je zelfvertrouwen. Als ik jou post zo lees is dat vooral de kern van het probleem.
Ja maar over hoeveel gaat het hier? max. 1cm extra borst er bij met heeeeel veel trainen, 'en volhouden!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:10 schreef ludovico het volgende:
Ik val Kola even bij,
Als er grotere spieren onder je borstweefsel komen dan lijkt het mij logisch dat dat zo zijn effect heeft op de vorm van de borst in zijn geheel.
En een grotere borstspier an sich zegt natuurlijk geen reet over iemands vetpercentage.
Al is dat losstaande begrip ook niet heel erg boeiend... Het vetpercentage van een of ander beest van een vent (zo een sterkste man van de wereld oid) zal niet veel hoger liggen dan het gemiddelde vetpercentage, desondanks zal zo een persoon wel ongeveer 2x zoveel gewicht aan vet met zich meedragen - kortom hij is gewoon 2x zo vet als gemiddeld persoon, al is zijn vetpercentage het zelfde.
Ik heb laatst borstspieroefeningen gedaan en nu heb ik DD!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Kola het volgende:
[..]
Jep daarom hebben zoveel vrouwen ook positieve ervaringen met borstspieroefeningen. Allemaal in hun hoofd.
Denk toch dat ik meer waarde hecht aan daadwerkelijke ervaringen dan iemand die het denkt te weten.
Tjah, het gaat ook meer om de vorm en niet de grootte, zoals eerder werd gezegd..quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:03 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ja maar over hoeveel gaat het hier? max. 1cm extra borst er bij met heeeeel veel trainen, 'en volhouden!
Je kan gewoon niet alles hebben in het leven.
Op een bepaald punt word het toch een lekkere strakke reet OF dikke memmen voor de meeste vrouwen. Die keuze moet je zelf maken.
Zul je veel borst verliezen bij het trainen? Nee. In het slechtste geval hou je een A over. Maar je bent verder ook slanker..
Maar ik heb het vermoeden dat je met sporten bedoelt 2 keer per week op een apparaat zitten in de sportschool. Dan heb je sowieso niets te vrezen...
Zoals anderen hier al zeggen; ga aan je zelfvertrouwen werken.
en stop a.u.b.. met die rare vrouwenblaadjes lezen. Ga de Eos lezen o.i.d. als je perse tijdschriften moet lezen.
Waar zie je dat vooral aan dan? Gewoon als je voor de spiegel staat? Verder nog vorm veranderingen oid?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:19 schreef Luxuria het volgende:
Als ik afval, zie ik dat redelijk snel aan mijn borsten.
Die slinken echt een beetje.
Nu vind ik dat niet heel erg want ik heb toch best grote.
Aan hoe ze in de cup van mijn bh passen. Als ik wat aan ben gekomen, passen ze er nog maar net in. Als ik wat afval, merk ik dat ze wat meer plaats hebben als ik er zo van boven op kijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar zie je dat vooral aan dan? Gewoon als je voor de spiegel staat? Verder nog vorm veranderingen oid?
Maar kijk..quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Aan hoe ze in de cup van mijn bh passen. Als ik wat aan ben gekomen, passen ze er nog maar net in. Als ik wat afval, merk ik dat ze wat meer plaats hebben als ik er zo van boven op kijk.
De vorm is nog nooit bij mij veranderd.
De omtrek kan wel wat kleiner worden, maar dat zou voor de cupmaat toch niks uit moeten maken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar kijk..
Als jij afvalt wordt de omtrek van je lijf ook kleiner.. Dus als die omtrek 10cm kleiner wordt dan krijg je er rond je borsten ook 10 cm bij...
(of strakker oid ipv vorm?)
Punt is dat je BH te losjes rond je huid gaat zitten als de omtrek te groot wordt (omdat je afgevallen bent)quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef Luxuria het volgende:
[..]
De omtrek kan wel wat kleiner worden, maar dat zou voor de cupmaat toch niks uit moeten maken?
Ik zie dat verschil echt in de cup.
Ik was plat tot mijn 15de en daarna zat ik op a en op mijn 18de ongeveer had ik mijn huidige cupmaat terwijl mijn zussen op c/d zitten. Met a (sorry dat ik het zeg) is er alleen wat te zien met bh. De pil heeft ook niet geholpen bij mij en was gewoon uitgegroeid op mijn 18de.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef MisssC het volgende:
Je kunt het misschien gewoon proberen en als je borsten afvallen, kun je weer stoppen toch? Denk niet dat het zo'n vaart loopt hoorIk ben 1.65 en bijna 50 kg met een A cup. Als ik 5 kg erbij eet (heb ik wel eens gedaan met behulp van eiwitshakes, heb een heel snel metabolisme dus kom vanzelf niet aan) dan krijg ik een B cup ongeveer. Ik vind 55 kg echter niet bij mijn lichaam passen, maar als jij dus bijv. 5 kg kwijt zou raken, zou je cupmaat waarschijnlijk ook wel een maat slinken. Het is geen regelgeving, maar een pure schatting op mijn ervaring.
Oh, bij mij zie je ook zonder bh duidelijk wat zitten hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:50 schreef birdy-xx het volgende:
[..]
Ik was plat tot mijn 15de en daarna zat ik op a en op mijn 18de ongeveer had ik mijn huidige cupmaat terwijl mijn zussen op c/d zitten. Met a (sorry dat ik het zeg) is er alleen wat te zien met bh. De pil heeft ook niet geholpen bij mij en was gewoon uitgegroeid op mijn 18de.
Iedereen is denk ik tevreden met wat anders.
Dit, ja. Bij mij heeft het wel degelijk effect op mijn borsten, vooral bij hardlopen ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:19 schreef Luxuria het volgende:
Als ik afval, zie ik dat redelijk snel aan mijn borsten.
Er zal vast wel iets te zien zijn van de extra spiermassa bij kleine borsten. Maar ik geloof er niets van dat vrouwen grote borsten krijgen van borstspieroefeningen. Met grote borsten bedoel ik dan een ''flinke bos hout voor de deur''. Ik ben niet zo thuis in de cupmaten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Kola het volgende:Jep daarom hebben zoveel vrouwen ook positieve ervaringen met borstspieroefeningen. Allemaal in hun hoofd.
Denk toch dat ik meer waarde hecht aan daadwerkelijke ervaringen dan iemand die het denkt te weten.
1.65m en 50kg? dan heb je dus ondergewicht, check je BMI maar eens op de site van voedingscentrum. Te licht voor je lengte.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef MisssC het volgende:
Je kunt het misschien gewoon proberen en als je borsten afvallen, kun je weer stoppen toch? Denk niet dat het zo'n vaart loopt hoorIk ben 1.65 en bijna 50 kg met een A cup. Als ik 5 kg erbij eet (heb ik wel eens gedaan met behulp van eiwitshakes, heb een heel snel metabolisme dus kom vanzelf niet aan) dan krijg ik een B cup ongeveer. Ik vind 55 kg echter niet bij mijn lichaam passen, maar als jij dus bijv. 5 kg kwijt zou raken, zou je cupmaat waarschijnlijk ook wel een maat slinken. Het is geen regelgeving, maar een pure schatting op mijn ervaring.
En ik zei niets over groter worden. Lezen is zo moeilukkkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:38 schreef pietje9k het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets te zien zijn van de extra spiermassa bij kleine borsten. Maar ik geloof er niets van dat vrouwen grote borsten krijgen van borstspieroefeningen. Met grote borsten bedoel ik dan een ''flinke bos hout voor de deur''. Ik ben niet zo thuis in de cupmaten.
Ik heb een grote hekel aan BMI. Ik vind het een zwaar achterhaalde methode om juiste lichaamgewicht bij een persoon vast te stellen. Het geeft alleen maar de verhouding tussen lengte en gewicht weer. Ik ben absoluut niet mager. Gewoon heel tenger en smal gebouwd. Ik heb een behoorlijke rand vlees om mijn buik en nergens steken botten uit. Bij mij heb je nog nooit een rib gezien. Er is niemand die zal denken dat ik 50 kg weeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:40 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Je kan daar volgens mij niet plaatselijk vet verliezen.
[..]
1.65m en 50kg? dan heb je dus ondergewicht, check je BMI maar eens op de site van voedingscentrum. Te licht voor je lengte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |