abonnement Unibet Coolblue
pi_127378187




De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.



iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.

Meer informatie




Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
pi_127378214
Vond 't wel een leuke titel :')
  maandag 3 juni 2013 @ 21:49:24 #3
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127379422
Snap niet dat er nog altijd mensen zijn die beweren dat Android iOS voorbij is gestreefd...

Zelfs een SGS4 heeft sporadisch nog last van lag. Om nog maar niet te beginnen over hoe onhandig het OS zelf nog altijd is.

iOS O+
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_127380789
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef TC03 het volgende:
Snap niet dat er nog altijd mensen zijn die beweren dat Android iOS voorbij is gestreefd...

Zelfs een SGS4 heeft sporadisch nog last van lag. Om nog maar niet te beginnen over hoe onhandig het OS zelf nog altijd is.

iOS O+
Dat snap ik ergens wel. Ik ben sinds de eerste iPhone een "hardcore" gebruiker maar ik merk zelf wel dat Android flinke stappen maakt. Overigens heeft iOS (vooral op 6.X) ook sporadisch last van lag momenten.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:11:04 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127380885
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef TC03 het volgende:
Snap niet dat er nog altijd mensen zijn die beweren dat Android iOS voorbij is gestreefd...

Zelfs een SGS4 heeft sporadisch nog last van lag. Om nog maar niet te beginnen over hoe onhandig het OS zelf nog altijd is.

iOS O+
notificaties, cross-app sharing, customizability en diversiteit in apparaten heeft android wel voor.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 3 juni 2013 @ 22:11:12 #6
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127380892
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Dat snap ik ergens wel. Ik ben sinds de eerste iPhone een "hardcore" gebruiker maar ik merk zelf wel dat Android flinke stappen maakt. Overigens heeft iOS (vooral op 6.X) ook sporadisch last van lag momenten.
Geen last van op de iPhone 5. iOS is het OS wat je het minst in de weg zit. Het cijfert zichzelf weg ten koste van de apps. Er is geen enkel ander OS dat dat doet zoals iOS. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 3 juni 2013 @ 22:14:53 #7
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127381156
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

notificaties, cross-app sharing, customizability en diversiteit in apparaten heeft android wel voor.
De lock-screen notificaties van iOS en de instelbaarheid zijn imo 10x belangrijker dan de 'rich' notifications van Android (dat voegt weinig toe). Dus qua notificaties vind ik iOS zeker beter.

Op de andere punten is Android inderdaad wel beter maar dat gaat wel ten koste van gebruiksvriendelijkheid. Persoonlijk mis ik die dingen totaal niet en heb ik liever dat ze afzijdig blijven (tenzij het heel elegant geïmplementeerd wordt).

Een degelijke, stabiele gebruikservaring vind ik belangrijker dan wat niche features die je toch nooit gebruikt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_127381181
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Geen last van op de iPhone 5.

iOS is het OS wat je het minst in de weg zit. Het cijfert zichzelf weg ten koste van de apps. Er is geen enkel ander OS dat dat doet zoals iOS.
Ik merk het steeds vaker (ook een iPhone 5). Voor de rest heb je absoluut gelijk, de total expierence (UCD) en design vooral zijn veel beter in iOS naar mijn mening.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:15:30 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127381205
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:15 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik merk het steeds vaker (ook een iPhone 5). Voor de rest heb je absoluut gelijk, de total expierence (UCD) en design vooral zijn veel beter in iOS naar mijn mening.
Waar heb jij dan lag bij de iPhone 5? :o
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_127381570
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waar heb jij dan lag bij de iPhone 5? :o
Onder andere met grote mediabestanden, veel gebruik van Maps.app en zo nu en dan willekeurige resprings (zonder jailbreak draaiend).
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:29:43 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127382097
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Onder andere met grote mediabestanden, veel gebruik van Maps.app en zo nu en dan willekeurige resprings (zonder jailbreak draaiend).
Oh zo. Google Maps is soms bij mij wel traag idd, maar Apple Maps niet echt. En apps crashen soms en sluiten af. Maar dat komt meer omdat er dan een memory leak is waardoor je geheugen vol schiet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:56:54 #12
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_127391185
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:46 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Ik. Heb. Dat. Gezien!

En nee, ik ga 'm niet als tennisbal gebruiken sukkel! Het is gewoon ter bescherming, voor áls...!
Voor als wat? Voor als je hem per ongeluk van vier hoog uit het raam flikkert?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:54:46 #13
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127392440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Voor als wat? Voor als je hem per ongeluk van vier hoog uit het raam flikkert?
Allemaal overdreven reacties. Ik heb ook een Lunatik Taktik om mijn iPhone 4S zitten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:02:19 #14
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_127392651
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Allemaal overdreven reacties. Ik heb ook een Lunatik Taktik om mijn iPhone 4S zitten.
Dat kan, maar klaag jij ook dat andere toughcases "slechts" vallen van 2 meter hoogte kunnen handelen?

Die Lunatik Taktik ziet er trouwens nog best stoer uit.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 juni 2013 @ 10:21:41 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127393237
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

De lock-screen notificaties van iOS en de instelbaarheid zijn imo 10x belangrijker dan de 'rich' notifications van Android (dat voegt weinig toe). Dus qua notificaties vind ik iOS zeker beter.

Op de andere punten is Android inderdaad wel beter maar dat gaat wel ten koste van gebruiksvriendelijkheid. Persoonlijk mis ik die dingen totaal niet en heb ik liever dat ze afzijdig blijven (tenzij het heel elegant geïmplementeerd wordt).

Een degelijke, stabiele gebruikservaring vind ik belangrijker dan wat niche features die je toch nooit gebruikt.
cross-app sharing vind ik niet echt niche te noemen eigenlijk.
pi_127393552
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Allemaal overdreven reacties. Ik heb ook een Lunatik Taktik om mijn iPhone 4S zitten.
:')

Over overdrijven gesproken:



Sommige mensen :N
People assume too much.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:32:30 #17
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127393564
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

cross-app sharing vind ik niet echt niche te noemen eigenlijk.
Nou, het kan grotendeels al in iOS behalve dat je file dan elke keer in een aparte sandbox zit. Maar je kan prima vanuit de browser een bestand naar je Dropbox uploaden o.i.d. Eventuele verbeteringen zullen dus mondjesmaat zijn en niet echt heel baanbrekend.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_127394015
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou, het kan grotendeels al in iOS behalve dat je file dan elke keer in een aparte sandbox zit. Maar je kan prima vanuit de browser een bestand naar je Dropbox uploaden o.i.d. Eventuele verbeteringen zullen dus mondjesmaat zijn en niet echt heel baanbrekend.
Nou, in Android is er gewoon een share-API, zodat je in zowat elke app het sharemenu kan openen. Ik kan bv. vanuit de Facebook-app een foto bekijken en deze meteen doorsturen naar een Whatsapp-gesprek (niet de link, echt de foto zelf) of bijvoorbeeld iets als een memegenerator (gewoon een voorbeeld :')). Of als ik in de Nu.nl-app een bericht zie, kan ik die direct naar wat voor app dan ook sharen en verzenden naar andere mensen.

Ik vond het echt raar dat iOS zoiets niet had, het is heel veelzijdig en maakt dingen veel makkelijker.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 juni 2013 @ 10:47:56 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127394060
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou, het kan grotendeels al in iOS behalve dat je file dan elke keer in een aparte sandbox zit. Maar je kan prima vanuit de browser een bestand naar je Dropbox uploaden o.i.d. Eventuele verbeteringen zullen dus mondjesmaat zijn en niet echt heel baanbrekend.
Ach kom. Filesharing tussen apps is gewoon dramatisch slecht geregeld in iOS.

Je hoeft niet alles recht te lullen wat krom is hoor.

quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nou, in Android is er gewoon een share-API, zodat je in zowat elke app het sharemenu kan openen. Ik kan bv. vanuit de Facebook-app een foto bekijken en deze meteen doorsturen naar een Whatsapp-gesprek (niet de link, echt de foto zelf) of bijvoorbeeld iets als een memegenerator (gewoon een voorbeeld :')). Of als ik in de Nu.nl-app een bericht zie, kan ik die direct naar wat voor app dan ook sharen en verzenden naar andere mensen.

Ik vond het echt raar dat iOS zoiets niet had, het is heel veelzijdig en maakt dingen veel makkelijker.
Dit.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:48:58 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127394096
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ach kom. Filesharing tussen apps is gewoon dramatisch slecht geregeld in iOS.

Je hoeft niet alles recht te lullen wat krom is hoor.
Dat doe ik niet. Maar ik kan gewoon vanuit Safari in 1x een bestand naar Dropbox uploaden. Of een PDFje bekijken in de app die ik wil. Het enige wat er mist is dat ik niet direct een foto kan versturen via Whatsapp zonder eerst de app te openen, maar verder zou ik niet weten wat ik moet sharen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_127394175
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Maar ik kan gewoon vanuit Safari in 1x een bestand naar Dropbox uploaden. Of een PDFje bekijken in de app die ik wil. Het enige wat er mist is dat ik niet direct een foto kan versturen via Whatsapp zonder eerst de app te openen, maar verder zou ik niet weten wat ik moet sharen.
Het is niet alleen het bestanden versturen, het gaat vooral om het informatie/gegevens delen tússen verschillende apps.
pi_127394272
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat kan, maar klaag jij ook dat andere toughcases "slechts" vallen van 2 meter hoogte kunnen handelen?
JIJ gaf mij die link! Moet ik 'm dan daar bestellen terwijl dat helemaal niet de Otterbox is?!
Ik klaagde niet, ik zei gewoon als grapje dat de Otterbox Defender 23 hoog aankan. Joh, neem het niet zo serieus en ben niet zo op je teentjes getrapt dat ik jouw advies afwijs.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_127394344
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:32 schreef very het volgende:

[..]

:')

Over overdrijven gesproken:
[ afbeelding ]

Sommige mensen :N
Ik lach jou wel uit als jij je iPhone per ongeluk eens laat vallen en heel de voor- of achterkant is aan diggelen. Ik heb genoeg compleet gebroken schermen gezien.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:57:12 #24
37295 Luigi
mario pls
pi_127394365
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ach kom. Filesharing tussen apps is gewoon dramatisch slecht geregeld in iOS.
Dit. Ik zat gisteren weer met een nzb file die iemand me gemailed had die ik met geen mogelijkheid op de juiste plek op mijn NAS kreeg (vanaf mijn telefoon dus).
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:00:14 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127394456
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat kan, maar klaag jij ook dat andere toughcases "slechts" vallen van 2 meter hoogte kunnen handelen?

Die Lunatik Taktik ziet er trouwens nog best stoer uit.
Nee, maar ik zou er gewoon geen moeite in steken :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')