nee, het is een lemming.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:14 schreef chroestjov het volgende:
Is dit topic een manier om aandacht te vragen en daarbij het tegenovergestelde van wat er in de OP beschreven staat bevestigt te krijgen? Dacht het niet.
Shit, nu je het zegt. Het ziet er wel uit als een typisch vrouwenbericht om complimenten te krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:14 schreef chroestjov het volgende:
Is dit topic een manier om aandacht te vragen en daarbij het tegenovergestelde van wat er in de OP beschreven staat bevestigt te krijgen? Dacht het niet.
Zag ik er maar zo uitquote:Op maandag 3 juni 2013 20:15 schreef Hyaenidae het volgende:
In je FoBo ben je best knap toch?
[ afbeelding ]
Oh, ja ik houd het allemaal niet bij, het gaat allemaal aan mij voorbij, het gaat allemaal te snel.quote:
Ga jij Meloewa eens aandacht geven ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:14 schreef chroestjov het volgende:
Is dit topic een manier om aandacht te krijgen en daarbij het tegenovergestelde van wat er in de OP staat beschreven bevestigt te krijgen? Dacht het niet.
Lemming van wat?quote:
Oh ik had een keer ergens gelezen dat je jezelf 5 keer mooier ziet dan je werkelijk bent ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 20:16 schreef snakelady het volgende:
Je ziet jezelf ongeveer zo'm 20% lelijker dan andere je zien.
nee, hoef je niet gelijk kattig te gaan doenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |