Waarom ban je ze niet dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Wat een faal weer. Ik wacht nog steeds met smart op het moment dat TS iets grappigs post
Ik wacht nog steeds op het moment dat jij een keer niet zo zuur reageert in een topic en eens actief mee probeert te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Wat een faal weer. Ik wacht nog steeds met smart op het moment dat TS iets grappigs post
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
Ja hoor, ga jij maar weer met je verzuurde kut terug naar KLB
Gaan bitchen dat iemand jullie niet-grappige kutgrapjes niet kan waarderen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat jij een keer niet zo zuur reageert in een topic en eens actief mee probeert te doen.
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
Ja hoor, ga jij maar weer met je verzuurde kut terug naar KLB
Och here, onze siamese tweeling is toch weer snel op de kut getraptquote:Op maandag 3 juni 2013 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat jij een keer niet zo zuur reageert in een topic en eens actief mee probeert te doen.
Donderstraal gewoon op uit ONZ, zure klapharkquote:Op maandag 3 juni 2013 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Och here, onze siamese tweeling is toch weer snel op de kut getraptDat zou het al een stuk minder irritant maken, als jullie niet constant over of namens elkaar posten.
Probeer dat eens, misschien kan er dan een glimlach af
vegtequote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donderstraal gewoon op uit ONZ, zure klaphark
Mono en ik posten al jaren in dezelfde soort topics, we hebben gewoon dezelfde soort humor. Als dat niet jouw soort humor is, dan is dat jammer. Maar dan hoef je ook geen topics te vervuilen met je gehuil en kun je gewoon op topics klikken die je wél grappig vindt.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Och here, onze siamese tweeling is toch weer snel op de kut getraptDat zou het al een stuk minder irritant maken, als jullie niet constant over of namens elkaar posten.
Probeer dat eens, misschien kan er dan een glimlach af
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
dit hele topic lijkt me trouwens wel fb-materiaal.
Daar heb ik het toch niet over, popje. Je moet niet te hard proberen na te denken hè, doet alleen maar pijn, en zoals we allemaal zien is het resultaat er ook niet naarquote:Op maandag 3 juni 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono en ik posten al jaren in dezelfde soort topics, we hebben gewoon dezelfde soort humor. Als dat niet jouw soort humor is, dan is dat jammer. Maar dan hoef je ook geen topics te vervuilen met je gehuil en kun je gewoon op topics klikken die je wél grappig vindt.
Zo moeilijk is het allemaal niet, hoor
serieus, je zou het zo in een fb lay-outje kunnen shoppenquote:
Okidoki, kusje op je bolletjequote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over, popje. Je moet niet te hard proberen na te denken hè, doet alleen maar pijn, en zoals we allemaal zien is het resultaat er ook niet naar
Wow, iemand hier is butthurt...quote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over, popje. Je moet niet te hard proberen na te denken hè, doet alleen maar pijn, en zoals we allemaal zien is het resultaat er ook niet naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |