ach man eet uw eigen kak op dat is ook wettelijk verplichtquote:Op maandag 3 juni 2013 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wist niet dat je boos werd
meer money meer stacks hard werken fuck rap
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef onnodig het volgende:
[..]
ach man eet uw eigen kak op dat is ook wettelijk verplicht
Welk land woon jij dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef onnodig het volgende:
[..]
leuk krabs, erg geestigquote:Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef onnodig het volgende:
[..]
Doe je dat toch nietquote:Op maandag 3 juni 2013 19:44 schreef Rockiejj het volgende:
Pff, ik moet naar het dorp, maar dan moet ik een broek aan..
quote:
Ik beoordeel hem zelf niet. Hijs voor jou.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan niet!
Eerst afmaken en dan pas beoordelen
ik kijk alleen dingen als EugeneKrabs dat stuurtquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik kijk alleen dingen als EugeneKrabs dat stuurt
onnodig is onnodigquote:Op maandag 3 juni 2013 19:48 schreef onnodig het volgende:
[..]sorry dit account was inderdaad onnodig
awwwwquote:Op maandag 3 juni 2013 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem zelf niet. Hijs voor jou.
Hahaha wat?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja waarom kopieer je mij bericht? Ben je nu stoerder als je zaterdag
Als mijn zondag? Of als jouw zondag?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee hij is stoerder als zijn zondag.
Gewoon ja en amen zeggenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe kan ik hier antwoord opgeven
mindfuck
niemandquote:Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef Rockiejj het volgende:
Wie gaat er mee, meet in het Dolfinarium?
zo kijk ik altijd :Squote:Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jouw plaatje is ook leuk maar LB kijkt wel raar op die foto
LB is nou eenmaal raar.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jouw plaatje is ook leuk maar LB kijkt wel raar op die foto
ookquote:
was een masker :Squote:Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
huh maar op die foto met die schattige oortjes keek je niet zo
gaaf hequote:
je zusje is tofquote:Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
oh mijn zusje vind je naam leuk krabs en jouw UI lb
en mijn karakter xquote:Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef Rockiejj het volgende:
Wie gaat er mee, meet in het Dolfinarium?
Ja doeeee!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kamp van mijn stageplek zit in de buurt misschien dat ik mee kan
pics van je zusje!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef zwerty het volgende:
Mijn zusje vindt jullie lief
o nee heb geen zusje
en je broer?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef zwerty het volgende:
Mijn zusje vindt jullie lief
o nee heb geen zusje
Je bedoeld die week van kamp ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
aan de andere kant, ik heb dan wel donderdag al weekend
IK SLOOP HEM MET KIRBYquote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mijn broertje zegt dat ie altijd wint van kirby met ssb
cokequote:Op maandag 3 juni 2013 20:09 schreef Rockiejj het volgende:
Okee, ik ga wat halen bij de Appie. Roep maar wat ik moet halen
ketaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:09 schreef Rockiejj het volgende:
ga je naar de ah van va?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:09 schreef Rockiejj het volgende:
sosaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:09 schreef Rockiejj het volgende:
Ben & Jerryquote:Op maandag 3 juni 2013 20:09 schreef Rockiejj het volgende:
roofiesquote:Op maandag 3 juni 2013 20:09 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
moet ik echt weer aan jou zuigen :S ik heb liever cola
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
quote:
Oké ik heb dus een tijdje wat met een meisje geflirt en we hadden heel vage plannen om te daten. Nu heb ik een date met een ander meisje en meisje 1 confronteert mij daarmee op whatsapp en is redelijk boos. wat nu ?quote:
Deed mijn broer dat maarquote:Op maandag 3 juni 2013 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ben ik dus vrij en moet koken voor zusjelief
Gevoel. je kan niet alles hebben en bitches will be trippinquote:Op maandag 3 juni 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Oké ik heb dus een tijdje wat met een meisje geflirt en we hadden heel vage plannen om te daten. Nu heb ik een date met een ander meisje en meisje 1 confronteert mij daarmee op whatsapp en is redelijk boos. wat nu ?
damnit krabsquote:
pizza is een leuke boiiquote:
Dubbeldatequote:Op maandag 3 juni 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Oké ik heb dus een tijdje wat met een meisje geflirt en we hadden heel vage plannen om te daten. Nu heb ik een date met een ander meisje en meisje 1 confronteert mij daarmee op whatsapp en is redelijk boos. wat nu ?
krabs heeft je zeker gestuurd?quote:
Als meisje 2 leuker is dan meisje 1, zeggen dat je er schijt aan heb en dat je niet dacht dat meisje 1 serieus was. Andersom, zeggen dat zij leuker is en sorry zeggen. Wat moeilijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
jawelquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
HAHAHA LEKKER UITLOKKEN HAHAH IK BEN ZO DUIVELS
pizza is erquote:Op maandag 3 juni 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is het innerlijk dat telt <3
uiterlijk straalt innerlijk bepaalt schat xquote:Op maandag 3 juni 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is het innerlijk dat telt <3
quote:
Meisje 2 is leuker, ik heb wel schijt.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als meisje 2 leuker is dan meisje 1, zeggen dat je er schijt aan heb en dat je niet dacht dat meisje 1 serieus was. Andersom, zeggen dat zij leuker is en sorry zeggen. Wat moeilijk.
En onweerstaanbare uiterlijkquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent lekker.
Ik krijg er honger van.
Pfff jij kunt ook niet veel hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu is het wel genoeg liefde voor een dag
Laat OF hem weghalen, neemt ie hem gelijk mee naar huis.quote:
jouw paintskillsquote:Op maandag 3 juni 2013 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zijn 2 mouwen van een jas die elkaar raken
Waarom die angst voor spinnen?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Laat OF hem weghalen, neemt ie hem gelijk mee naar huis.
wel neequote:Op maandag 3 juni 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind deze echt vreselijk hard mislukt overigens
lekker opeten zeker ?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Laat OF hem weghalen, neemt ie hem gelijk mee naar huis.
Krabsquote:Op maandag 3 juni 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
kies snel.
hoe zou je je hond noemen
Henkje of Hansje??
Hansjequote:Op maandag 3 juni 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
kies snel.
Henkje of Hansje??
HENKJEEUH!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
kies snel.
Henkje of Hansje??
Ik kan na al die tijd nog steeds geen shaggie draaien, het lukt me maar niet. Ik rook of lucky strike en nu toevallig pall mall self made sigaretten, wel smerig trouwensquote:
Agorafobie.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel angst, want die dingen zijn gewoon eng, Ook al zijn ze klein.
pall mall vind ik nog wel te roken, als ik jou was zou ik west gaan halen, dat is nog aardig goedkoopquote:Op maandag 3 juni 2013 20:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kan na al die tijd nog steeds geen shaggie draaien, het lukt me maar niet. Ik rook of lucky strike en nu toevallig pall mall self made sigaretten, wel smerig trouwens
Ik koop zo'n bak tegenwoordig, scheelt toch wel een hoop...quote:Op maandag 3 juni 2013 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pall mall vind ik nog wel te roken, als ik jou was zou ik west gaan halen, dat is nog aardig goedkoop
Historisch? Bij geschiedenis bedoel jequote:Op maandag 3 juni 2013 20:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vandaag zo jonge in mijn klas een spin histerisch doodslaan en trappen was echt zielig
Had je hem lekker moeten trappen en slaanquote:Op maandag 3 juni 2013 20:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vandaag zo jonge in mijn klas een spin histerisch doodslaan en trappen was echt zielig
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb de clip nog niet eens gezien
[..]
Ik ben niet geweldadigquote:Op maandag 3 juni 2013 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had je hem lekker moeten trappen en slaan
[..]
Geen idee emieladresquote:Op maandag 3 juni 2013 20:29 schreef zwerty het volgende:
[..]
waarom heeft die zanger zich naar jou vernoemd :ss
Beetje rebels hoor!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:30 schreef TienVingers het volgende:
Ik luister Rosana altijd op Spotify want dat kan ook.
Nee paarden zijn eng.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh jammer ik had een paard gepaint gr gr
paint een reep milka die half open is zo subtiel met dat randje papier en dan die schaduw en stukjes hazelnootquote:
Watte?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Open een bokt account kan je er bokkers mee scoren
Je sloeg mij knock out.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een meid haha. Durf niet eens te slaan
ja had hem gezienquote:Op maandag 3 juni 2013 20:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh jammer ik had een paard gepaint gr gr
Ik ken meiden die gewoon vechten als jongens hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 20:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een meid haha. Durf niet eens te slaan
Ik kan je vertellen dat ik toch zeker één iemand ken die van paarden houdt en dat diegene NIET op een paard lijkt.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef zwerty het volgende:
Mensen die van paarden houden lijken ook vaak op paarden
Haterquote:Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef zwerty het volgende:
Mensen die van paarden houden lijken ook vaak op paarden
een iemand jaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik toch zeker één iemand ken die van paarden houdt en NIET op een paard lijkt.
Leeeeeeeeuuuukk jaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
zaterdag naar de Efteling
Cadeautje voor mijn ouders omdat ze 25 jaar bij elkaar zijnGezellig familie uitje toch
En ze weten niet wat we gaan doen dus om 9 uur in de auto en ik ga zeggen waar ze heen moeten
En dan zijn we er opeens whoop
jaquote:
Moest hardop lachen hahaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben paardenliefhebber.
Mijn naam is Marcel gr gr
Ja kost wel aardig watquote:
marc *quote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben paardenliefhebber.
Mijn naam is Marcel gr gr
heh wat?quote:
Wut! Dwing je broertjes ook om mee te betalenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kost wel aardig watEn broertjes betalen niet mee
Maar goed
Wel een leuke dag
Mijn tante ookquote:Op maandag 3 juni 2013 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn juf op de bassischool heete linda
mijn brievenbus heet lindaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn juf op de bassischool heete linda
Ik ken bokt.nl trouwens door die 1 April grap van Tweakersquote:
Ja ik teken een ezel, niet letterlijk jou als persoon johquote:Op maandag 3 juni 2013 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kom op het juiste moment binnen.je mag een ezel tekenen, maar houdt de Ezell achterwege.
sinds het JNG heet is de kwaliteit sowieso omhoog gegaan want toen voelde PUB zich te elitairquote:Op maandag 3 juni 2013 18:28 schreef nodig het volgende:
[..]
NeeIk kwam pas toen het hier al JNG heette
Toen ging de kwaliteit echt omhoog
Maar het was mijn idee blabla. Skeere broeders jaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut! Dwing je broertjes ook om mee te betalenAnders mogen ze niet mee
Ik heb PUB nooit gekendquote:Op maandag 3 juni 2013 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
sinds het JNG heet is de kwaliteit sowieso omhoog gegaan want toen voelde PUB zich te elitair
Wist niet zeker of je dat bedoelde.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik teken een ezel, niet letterlijk jou als persoon joh!
Werkt je broertje van 16 niet?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar het was mijn idee blabla. Skeere broeders ja
ooooooh zoquote:Op maandag 3 juni 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken bokt.nl trouwens door die 1 April grap van Tweakers![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)ijke-datingsite.html
Zeker van dat domme programmaquote:
Ik weet hoe je eruitziet, maar denk je echt dat ik jou letterlijk na kan tekenen? Ik ben maar een amateurtje hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wist niet zeker of je dat bedoelde.Maar ik weer verder met waar ik mee bezig was. Vijf minuutjes pauze voorbij.
Neequote:
het subforum was best leuk (veel bagger, maar ook wel leuke topics), de SC was raarquote:Op maandag 3 juni 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb PUB nooit gekendWeleens wat gelurkt in wat topics maar nooit gepost toen
Ik had, 1,5 jaar geleden ofzo. Wat een bitchez zitten daar tussenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef TienVingers het volgende:
Welke meisjes hier hebben account op Girlsscene
21.30quote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
KloptVolgens mij is het op dit moment zelfs op TV
Ja?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had, 1,5 jaar geleden ofzo. Wat een bitchez zitten daar tussen
ik :'Dquote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef TienVingers het volgende:
Mijn broertje moet nu vakantiewerk gaan zoekenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]Ik begon met werken (op 2 weken vakantiewerk na) op mijn 16e
Ahhh, wanneer de kleine kindjes naar bed zijnquote:
ik had er een toen ik 13-14 was hahaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef TienVingers het volgende:
En verdiendquote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn broertje moet nu vakantiewerk gaan zoeken
Ik begon ook pas op mijn 17de met werkenquote:
Ik moest dit 15 keer lezen voor ik hem begreep. Goeie!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee tenzij ze hun voeten uitsteken
Ja of ik val wel op tussen al die meisjes jaquote:Op maandag 3 juni 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest dit 15 keer lezen voor ik hem begreep. Goeie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |