Hij was toch bezig met een boek?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bruyneel was volgens mij nog wel in beroep gegaan tegen zijn straf. Maar sinds december of zo al niets meer van hem gehoord. Blij toe overigens.
zou strafbaar gesteld moet worden, profiteren van je overtredingen/misdrijven dmv een boek/interviewquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was toch bezig met een boek?
Niet dat ik iets van de inhoud verwacht of hoop
http://www.uci.ch/Modules(...)MTI2Mjc%26LangId%3D1twitter:inrng twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 08:59:46Nikita Novikov (Vacansoleil-DCM) provisionally suspended by UCI following A-sample test for Ostarine, an experimental pharmaceutical reageer retweet
Buitenlandse renners hoefden het dopingconvenant zeker niet te tekenen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:03 schreef heywoodu het volgende:
http://www.uci.ch/Modules(...)MTI2Mjc%26LangId%3D1twitter:inrng twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 08:59:46Nikita Novikov (Vacansoleil-DCM) provisionally suspended by UCI following A-sample test for Ostarine, an experimental pharmaceutical reageer retweet
Novikov was wel degelijk een heel groot talent. Reed echter bij de profs voorlopig, mede door blessures, geen deuk in een pakje boter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:08 schreef Ericr het volgende:
Top dat aankoopbeleid van Vacansoleil. Ook top dat honderdzesendertigste rangs renners hun toevlucht zoeken tot experimentele middelen.Het is dan wel een jonge renner maar wat moet je eigenlijk met zo'n renner die waarschijnlijk nooit veel meer dan pelotonvulling wordt?
Wat een renner gedaan heeft in de Ronde van Ouagadougou boeit niet zoveel als je eenmaal bent toegetreden tot het prof peloton. Zoveel 'grote talenten' die op jonge leeftijd veelbelovend zijn maar bij de profs nooit veel meer dan een waterdrager worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Novikov was wel degelijk een heel groot talent. Reed echter bij de profs voorlopig, mede door blessures, geen deuk in een pakje boter.
twitter:theboz91 twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 09:09:15@inrng at Aosta in 11' we called him Schwarzenegger. A massive Russian who was out climbing the climbers. Crashed x2 on a descent, still won reageer retweet
twitter:romainbardet twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 09:19:20Novikov, brute épaisse qui écrasait avec arrogance les courses U23 en 2011 positif. (1/2) reageer retweet
Niet zo smalend doen. Ik kan me dan meer vinden in de reactie van Deebee dan in die van jou. Resultaten van de beloften zeggen wel degelijk wat omdat het een indicatie geeft van talent. Dat het er bij de één later wel uitkomt en bij de ander niet doet daar verder niets aan af.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat een renner gedaan heeft in de Ronde van Ouagadougou boeit niet zoveel als je eenmaal bent toegetreden tot het prof peloton. Zoveel 'grote talenten' die op jonge leeftijd veelbelovend zijn maar bij de profs nooit veel meer dan een waterdrager worden.
Ach dat zal nooit ophouden. Buiten dat het nu om Vacansoleil gaat en de zoektocht naar een nieuwe sponsor daardoor nóg moeilijker gaat worden, ben ik er eigenlijk wel blij mee.quote:
twitter:IamtheSecretPro twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 09:10:49Nikita Novikov . Never heard of her. reageer retweet
Ik vind het weldegelijk jammer dat je zelfs van de resultaten bij beloften niet meer 'blind' kan uitgaan dat ze op basis van talent zijn behaald... Want ik zou het toch fijn vinden als de meeste jongens op dat niveau / aan het begin van hun carriere (nog) niet voor het dopingdilemma zijn komen te staan, maar dit voorbeeld laat denk ik toch ook een andere kant zien helaas...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet zo smalend doen. Ik kan me dan meer vinden in de reactie van Deebee dan in die van jou. Resultaten van de beloften zeggen wel degelijk wat omdat het een indicatie geeft van talent. Dat het er bij de één later wel uitkomt en bij de ander niet doet daar verder niets aan af.
Verbetering was hard nodig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind het weldegelijk jammer dat je zelfs van de resultaten bij beloften niet meer 'blind' kan uitgaan dat ze op basis van talent zijn behaald... Want ik zou het toch fijn vinden als de meeste jongens op dat niveau / aan het begin van hun carriere (nog) niet voor het dopingdilemma zijn komen te staan, maar dit voorbeeld laat denk ik toch ook een andere kant zien helaas...
Vacancesoleil Vacansoleil is verder wel intens ongelukkig met het aantrekken van die renners, al blijft het wel erg zuur dat de ploeg met de gevolgen blijft zitten, ook al dopeert een individu zich. Wil niet zeggen dat het slim is om Rujano of Mosquera aan te gaan trekken, nadat er zo'n overduidelijke zweem om ze heen hing, maar bij zo'n jongen als Novikov kan je moeilijk gelijk aan doping denken bij goede resultaten bij de beloften, als je hem daarop scout...
Je vergeet Ricco nogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vacancesoleil is verder wel intens ongelukkig met het aantrekken van die renners, al blijft het wel erg zuur dat de ploeg met de gevolgen blijft zitten, ook al dopeert een individu zich. Wil niet zeggen dat het slim is om Rujano of Mosquera aan te gaan trekken, nadat er zo'n overduidelijke zweem om ze heen hing, maar bij zo'n jongen als Novikov kan je moeilijk gelijk aan doping denken bij goede resultaten bij de beloften, als je hem daarop scout...
dat is waar de doping is toegenomen tov 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:35 schreef DeeBee het volgende:
En als je gelijk betrapt wordt bij de profs, zijn die resultaten bij de junioren ook geen ene flikker waard wat mij betreft, want die zijn waarschijnlijk ook geprepareerd behaald, om jezelf in de kijker te rijden...
Bron?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is waar de doping is toegenomen tov 10 jaar geleden.
je wilt het in de lamme krant zien staan ,met lamme journalisten, nee, dat zal overtuigen,lolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, nee, dan ben ik overtuigd.
Die hebben er dan nog enigszins onderzoek naar gedaan. Jij roept maar wat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je wilt het in de lamme krant zien staan ,met lamme journalisten, nee, dat zal overtuigen,lol
nee, ik roep niet zomaar wat, ik geniet altijd van jullie verbazing, als er een b renner weer eens positief test.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die hebben er dan nog enigszins onderzoek naar gedaan. Jij roept maar wat.
Je bent anders nog nooit met iets aantoonbaars gekomen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik roep niet zomaar wat, ik geniet altijd van jullie verbazing, als er een b renner weer eens positief test.
Om even terug te komen op je opmerking van net. Ik ben serieus wel benieuwd waar je het op baseert dat er bij de junioren meer doping wordt gebruikt dan 10 jaar geleden. Enige kans dat ik daar nog een fatsoenlijk antwoord op krijg?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik roep niet zomaar wat, ik geniet altijd van jullie verbazing, als er een b renner weer eens positief test.
het onderzoek werd gestart omdat Carlo Bomans met gans de Belgische selectie met het bondsbusje alle renners inclusief junioren persoonlijk naar Dr. Mertens voerde om altijd een verboden ozonquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Om even terug te komen op je opmerking van net. Ik ben serieus wel benieuwd waar je het op baseert dat er bij de junioren meer doping wordt gebruikt dan 10 jaar geleden. Enige kans dat ik daar nog een fatsoenlijk antwoord op krijg?
anders waren die renners ook gelijk gepakt, ik ben de dopingjager zelf niet, hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je bent anders nog nooit met iets aantoonbaars gekomen.
Dus 110% ongeloofwaardig voor ons, aangezien er niets controleerbaar is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
anders waren die renners ook gelijk gepakt, ik ben de dopingjager zelf niet, he
grappig.. vijf posts eerder zei je dit:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het onderzoek werd gestart omdat Carlo Bomans met gans de Belgische selectie met het bondsbusje alle renners inclusief junioren persoonlijk naar Dr. Mertens voerde om altijd een verboden ozon
uit
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-uit-Rotselaar.dhtml
en nu haal je zelf een quote aan uit de krant van een of andere anonieme brief, waaruit bovendien in niets blijkt dat er nu meer doping wordt gebruikt bij junioren dan tien jaar geleden.quote:je wilt het in de lamme krant zien staan ,met lamme journalisten, nee, dat zal overtuigen,lol
Figueras heeft nog wel wat leuke uitslagen gereden. Die andere twee waren drama inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Zag laatst nog een mooie juniorenkoers uit 1996:
De Italianen laten lachend het hele peleton achter en worden 1,2, 3 en 4. De nummer 4 (Bettini) is trouwens de enige die later echt doorbrak, de rest flopte finaal in het profpeleton. (Ok Figueras haalde nog enkele aardige resultaten)
Een andere junior verklaarde later dat het hotel van die Italianen een grote apotheek was.
Die hadden geen doping gebruikt joh, gewoon een hoogtestage en wattagemetersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Zag laatst nog een mooie juniorenkoers uit 1996:
De Italianen laten lachend het hele peleton achter en worden 1,2, 3 en 4. De nummer 4 (Bettini) is trouwens de enige die later echt doorbrak, de rest flopte finaal in het profpeleton. (Ok Figueras haalde nog enkele aardige resultaten)
Een andere junior verklaarde later dat het hotel van die Italianen een grote apotheek was.
Vlak voor het WK is hij wel een keer verdacht bevonden, ik weet niet meer waarover dat precies ging. Hij zat natuurlijk ook bij Mapei, die zijn ondanks hun prestaties niet heel verdacht geraakt. Tenminste niet met concreet bewijs.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:27 schreef groenen het volgende:
Bettini heeft ook wel een goede dokter gehad, hele carriere niet in opspraak geraakt?
we zijn hier niet in de rechtbank, hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dus 110% ongeloofwaardig voor ons, aangezien er niets controleerbaar is.
Beetje zelfde verhaal als bijvoorbeeld Evans en Sastre. Wel bij verdachte ploegen gereden, maar niet zelf serieus in opspraak geraakt, behalve in 2007 dan vlak voor het WK in Stuttgart.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vlak voor het WK is hij wel een keer verdacht bevonden, ik weet niet meer waarover dat precies ging. Hij zat natuurlijk ook bij Mapei, die zijn ondanks hun prestaties niet heel verdacht geraakt. Tenminste niet met concreet bewijs.
Zaterdag een stukje van de finale gekeken. In de voorbeschouwing op Eurosport zei Marcelle Mesker dat Venus Williams de eerste van de powertennisters was. Goh, waar zou dat nou door komen, denk ik dan.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Serena Williams en Nadal winnen RG, en Froome wint de Dauphiné.
Tot zover het schone sporten
En Bolt mocht de prijzen uitreiken bij de mannenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
ja, dat is met alles, zelfs met armstrong, 300x clean getest.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dus 110% ongeloofwaardig voor ons, aangezien er niets controleerbaar is.
Liever iemand vol zooi 9.58 zien rennen dan iedereen clean en finales van OS en WK's die gewonnen worden in 9.93 ofzoquote:Op zondag 9 juni 2013 22:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
En Bolt mocht de prijzen uitreiken bij de mannenOok al zo'n toonbeeld van schone sport. Maar goed dat de altijd brandschone Gatlin hem deze maand heeft verslagen .
9:58
Toch was dat moment zo geniaal.quote:
Runner up kwam toch ook in de spreekkamer van Luis Garcia del Moral?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Omdat die er wel zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef THEFXR het volgende:
wat ik niet snap, waarom zijn er geen negers in het wielrennen? die hebben toch altijd een sportlichaam
Tja, bij de werponderdelen in de atletiek ook niet echt (ok wijsneuzen, kom er maar in met Walcott die ineens uit het niks Olympisch kampioen speerwerpen werd), bij het zwemmen op een uitzondering (Cullen Jones en Alia Atkinson schieten me te binnen) na ook niet. Niks bijzonders aan denk ik.quote:
Denk dat er in Afrika ook nauwelijks aan wielrennen wordt gedaan. De infrastructuur is daar toch wat minder.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, bij de werponderdelen in de atletiek ook niet echt (ok wijsneuzen, kom er maar in met Walcott die ineens uit het niks Olympisch kampioen speerwerpen werd), bij het zwemmen op een uitzondering (Cullen Jones en Alia Atkinson schieten me te binnen) na ook niet. Niks bijzonders aan denk ik.
Inderdaad. Hardlopen is in principe doodsimpel om mee te beginnen, en in de armste landen zelfs noodzakelijk. Ik herinner me een verhaal over Niyonsaba die ruim 2 jaar geleden nog bijna dagelijks naar de markt rende voor melkquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat er in Afrika ook nauwelijks aan wielrennen wordt gedaan. De infrastructuur is daar toch wat minder.
Schaatsen doen ze er ook amper, om maar een ander voorbeeld te noemen.
En die kwam terug met slagroom?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad. Hardlopen is in principe doodsimpel om mee te beginnen, en in de armste landen zelfs noodzakelijk. Ik herinner me een verhaal over Niyonsaba die ruim 2 jaar geleden nog bijna dagelijks naar de markt rende voor melk
De vergelijking slaat nergens op, wielrennen staat op de zomerspelen en dan ga jij een vergelijking trekken met de winterspelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, bij de werponderdelen in de atletiek ook niet echt (ok wijsneuzen, kom er maar in met Walcott die ineens uit het niks Olympisch kampioen speerwerpen werd), bij het zwemmen op een uitzondering (Cullen Jones en Alia Atkinson schieten me te binnen) na ook niet. Niks bijzonders aan denk ik.
Bij het schaatsen op Davis na ook niet, bij de andere wintersporten ook zelden behalve misschien wat duwers bij het bobsleeën.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronde_van_Burkina_Fasoquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat er in Afrika ook nauwelijks aan wielrennen wordt gedaan. De infrastructuur is daar toch wat minder.
Schaatsen doen ze er ook amper, om maar een ander voorbeeld te noemen.
Ja maar dan ook voornamelijk de "duwers" denk ik, wat vaak ook sprinters uit de atletiek zijn, en dat zijn dan vaak weer negersquote:
en toch worden hardlopers uit die landen ook op doping betrapt, je zet het neer of ze naturel lopenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad. Hardlopen is in principe doodsimpel om mee te beginnen, en in de armste landen zelfs noodzakelijk. Ik herinner me een verhaal over Niyonsaba die ruim 2 jaar geleden nog bijna dagelijks naar de markt rende voor melk
Kano? Boogschieten? Zwemmen? Badminton? Paardensport? Schermen? Hockey? Turnen? Roeien? Zeilen? Schieten? Tafeltennis? Gewichtheffen? Heersen de negers daar allemaal?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De vergelijking slaat nergens op, wielrennen staat op de zomerspelen en dan ga jij een vergelijking trekken met de winterspelen.
Voor het overgrote deel heersen de negers in zomerspelen
Dat doe ik helemaal niet. Ik zet het neer alsof het cultureel logischer is dat mensen daar eerder aan hardlopen doen dan aan meer "elitaire" sporten, en dat lijkt me niet geheel vreemd.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en toch worden hardlopers uit die landen ook op doping betrapt, je zet het neer of ze naturel lopen
Volgens mij wil jij dat er uit lezen. Hij geeft alleen maar aan dat in de meeste Afrikaanse landen de stap naar de loopsport een stuk makkelijker is dan naar welke sport ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en toch worden hardlopers uit die landen ook op doping betrapt, je zet het neer of ze naturel lopen
Taekwondo, worstelen en judo volg ik niet, maar op die gigantische Fransman na (maar dat is geen mens, dat is een beest) heb ik daar op de OS ook niet heel veel negers (vind het toch beter klinken dan "zwarten" of "kleurlingen" ofzoquote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef DeeBee het volgende:
Wat een stereotyperingen zeg...
'Negers' heersen ook niet in gewichtheffen, terwijl ze toch zo sterk zijn veelal als je er nog even wat cliches uitbraakt...
ha, dat wist ik helemaal nietquote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Froome leefde tot zijn 22ste in Afrika...
Die Zuid-Afrikaanse baas bij het roeienquote:Op zondag 9 juni 2013 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kano? Boogschieten? Zwemmen? Badminton? Paardensport? Schermen? Hockey? Turnen? Roeien? Zeilen? Schieten? Tafeltennis? Gewichtheffen? Heersen de negers daar allemaal?
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:52 schreef Ericr het volgende:
Negers zouden toch ook goed moeten kunnen roeien of kanoën. In veel landen gaan ze in gare bootjes het water op tussen de krokodillen, nijlpaarden en andere listige dieren. Misschien de Holland Acht maar eens vol stoppen met wat genaturaliseerde Afrikanen die voorheen leefden van de visserij. Roeien of kanoën voor hun leven kunnen ze in ieder geval al.
Marcella Mesker:quote:Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zaterdag een stukje van de finale gekeken. In de voorbeschouwing op Eurosport zei Marcelle Mesker dat Venus Williams de eerste van de powertennisters was. Goh, waar zou dat nou door komen, denk ik dan.
Ze weet nauwelijks iets van tennis af, is al 25 jaar uit de tenniswereld en dan nog een mening durven te geven dat het schoon is, flikker op, leugenaars!!quote:Op maandag 10 juni 2013 08:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Marcella Mesker:
http://nos.nl/audio/43723(...)ij-schone-sport.html
Dat ze niets van tennis af weet klopt natuurlijk niet helemaal maar ik vind het sowieso dom als commentatoren of journalisten iets beweren op basis van aannames ipv feiten.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze weet nauwelijks iets van tennis af, is al 25 jaar uit de tenniswereld en dan nog een mening durven te geven dat het schoon is, flikker op, leugenaars!!
wat weet ze dan van tennis af? ik bedoel in de zin van het huidige tennisquote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ze niets van tennis af weet klopt natuurlijk niet helemaal maar ik vind het sowieso dom als commentatoren of journalisten iets beweren op basis van aannames ipv feiten.
Iemand die zelf prof is geweest en daarna commentator van dezelfde sport kan je natuurlijk niet als een nitwit afschilderen.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat weet ze dan van tennis af? ik bedoel in de zin van het huidige tennis
Ze is wel een babbelaar natuurlijk, Siemerink zal ook wel het nodige gedacht hebben bij een paar van haar uitspraken gisteren maar ze is geen n00b oidquote:Op maandag 10 juni 2013 10:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat weet ze dan van tennis af? ik bedoel in de zin van het huidige tennis
Riner ja. Decosse is natuurlijk ook negroïde.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Taekwondo, worstelen en judo volg ik niet, maar op die gigantische Fransman na (maar dat is geen mens, dat is een beest)
http://www.bbc.co.uk/sport/0/cycling/22834186quote:"It's a positive test for the Tour de France," he said. "I'll do everything to win it as well. We've good reason to be confident with such a great team."
Of deze:quote:Op maandag 10 juni 2013 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/sport/0/cycling/22834186
Wat een troll die Froome.
Over jezelf praten in termen die in het peloton altijd gebruikt worden voor mensen die op de top van hun dopingprogramma zittenquote:“I don’t feel like I’ve hit my best form yet. It’s been good but not like I’ve been absolutely flying yet,” Froome said.
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of deze:
[..]
Over jezelf praten in termen die in het peloton altijd gebruikt worden voor mensen die op de top van hun dopingprogramma zitten.
Dat is het nu juist, dat je een prof bent geweest, wil nog niet zeggen dat je goed bent als commentator.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iemand die zelf prof is geweest en daarna commentator van dezelfde sport kan je natuurlijk niet als een nitwit afschilderen.
Eens, Marcella Mesker heeft echt bizar weinig kennis van zaken.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is het nu juist, dat je een prof bent geweest, wil nog niet zeggen dat je goed bent als commentator.
Door haar uitspraak zet ze zich wel neer als nitwit, het gaat in tennis om miljoenen dollars en hier wordt altijd gezegd dat geld de motivatie is voor doping.
Dat is het nu juist, ze komen uit het wereldje en zitten er niet meer in, maar wel doen alsof je huidige kennis van zaken hebt en in jouw sport valt de doping reuze mee of het is helemaal schoon.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, Marcella Mesker heeft echt bizar weinig kennis van zaken.
Maar sowieso, een Yvonne van Gennip zal ook zeggen dat doping in het schaatsen wel meevalt, juist omdat ze uit het wereldje komt. Geldt ook voor veel ex-voetballers. Je wil je eigen prestaties niet in discrediet brengen.
Ik zeg toch niet dat ze gelijk heeftquote:Op maandag 10 juni 2013 10:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is het nu juist, dat je een prof bent geweest, wil nog niet zeggen dat je goed bent als commentator.
Door haar uitspraak zet ze zich wel neer als nitwit, het gaat in tennis om miljoenen dollars en hier wordt altijd gezegd dat geld de motivatie is voor doping.
Yvonne van Gennip, die met hulp van huisarts Karsten de tot de nok geprepareede Ossies wist te verslaan op de OS 1988.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Yvonne van Gennip zal ook zeggen dat doping in het schaatsen wel meevalt
gewoon 2 jaar, het is ook gewoon dopingquote:Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef Marcoss het volgende:
Ook maar in het dopingtopic dan
http://www.lequipe.fr/Cyc(...)pas-du-partir/377583
Rolland mocht dus niet in starten in de Dauphiné ivm zijn cortisonen-level..
Is daar nooit weer opnieuw ingedoken voor bewijzen? Het is toch altijd bij hele kleine geruchten geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Yvonne van Gennip, die met hulp van huisarts Karsten de tot de nok geprepareede Ossies wist te verslaan op de OS 1988.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |