ha, dat wist ik helemaal nietquote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Froome leefde tot zijn 22ste in Afrika...
Die Zuid-Afrikaanse baas bij het roeienquote:Op zondag 9 juni 2013 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kano? Boogschieten? Zwemmen? Badminton? Paardensport? Schermen? Hockey? Turnen? Roeien? Zeilen? Schieten? Tafeltennis? Gewichtheffen? Heersen de negers daar allemaal?
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:52 schreef Ericr het volgende:
Negers zouden toch ook goed moeten kunnen roeien of kanoën. In veel landen gaan ze in gare bootjes het water op tussen de krokodillen, nijlpaarden en andere listige dieren. Misschien de Holland Acht maar eens vol stoppen met wat genaturaliseerde Afrikanen die voorheen leefden van de visserij. Roeien of kanoën voor hun leven kunnen ze in ieder geval al.
Marcella Mesker:quote:Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zaterdag een stukje van de finale gekeken. In de voorbeschouwing op Eurosport zei Marcelle Mesker dat Venus Williams de eerste van de powertennisters was. Goh, waar zou dat nou door komen, denk ik dan.
Ze weet nauwelijks iets van tennis af, is al 25 jaar uit de tenniswereld en dan nog een mening durven te geven dat het schoon is, flikker op, leugenaars!!quote:Op maandag 10 juni 2013 08:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Marcella Mesker:
http://nos.nl/audio/43723(...)ij-schone-sport.html
Dat ze niets van tennis af weet klopt natuurlijk niet helemaal maar ik vind het sowieso dom als commentatoren of journalisten iets beweren op basis van aannames ipv feiten.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze weet nauwelijks iets van tennis af, is al 25 jaar uit de tenniswereld en dan nog een mening durven te geven dat het schoon is, flikker op, leugenaars!!
wat weet ze dan van tennis af? ik bedoel in de zin van het huidige tennisquote:Op maandag 10 juni 2013 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ze niets van tennis af weet klopt natuurlijk niet helemaal maar ik vind het sowieso dom als commentatoren of journalisten iets beweren op basis van aannames ipv feiten.
Iemand die zelf prof is geweest en daarna commentator van dezelfde sport kan je natuurlijk niet als een nitwit afschilderen.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat weet ze dan van tennis af? ik bedoel in de zin van het huidige tennis
Ze is wel een babbelaar natuurlijk, Siemerink zal ook wel het nodige gedacht hebben bij een paar van haar uitspraken gisteren maar ze is geen n00b oidquote:Op maandag 10 juni 2013 10:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat weet ze dan van tennis af? ik bedoel in de zin van het huidige tennis
Riner ja. Decosse is natuurlijk ook negroïde.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Taekwondo, worstelen en judo volg ik niet, maar op die gigantische Fransman na (maar dat is geen mens, dat is een beest)
http://www.bbc.co.uk/sport/0/cycling/22834186quote:"It's a positive test for the Tour de France," he said. "I'll do everything to win it as well. We've good reason to be confident with such a great team."
Of deze:quote:Op maandag 10 juni 2013 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/sport/0/cycling/22834186
Wat een troll die Froome.
Over jezelf praten in termen die in het peloton altijd gebruikt worden voor mensen die op de top van hun dopingprogramma zittenquote:“I don’t feel like I’ve hit my best form yet. It’s been good but not like I’ve been absolutely flying yet,” Froome said.
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of deze:
[..]
Over jezelf praten in termen die in het peloton altijd gebruikt worden voor mensen die op de top van hun dopingprogramma zitten.
Dat is het nu juist, dat je een prof bent geweest, wil nog niet zeggen dat je goed bent als commentator.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iemand die zelf prof is geweest en daarna commentator van dezelfde sport kan je natuurlijk niet als een nitwit afschilderen.
Eens, Marcella Mesker heeft echt bizar weinig kennis van zaken.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is het nu juist, dat je een prof bent geweest, wil nog niet zeggen dat je goed bent als commentator.
Door haar uitspraak zet ze zich wel neer als nitwit, het gaat in tennis om miljoenen dollars en hier wordt altijd gezegd dat geld de motivatie is voor doping.
Dat is het nu juist, ze komen uit het wereldje en zitten er niet meer in, maar wel doen alsof je huidige kennis van zaken hebt en in jouw sport valt de doping reuze mee of het is helemaal schoon.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, Marcella Mesker heeft echt bizar weinig kennis van zaken.
Maar sowieso, een Yvonne van Gennip zal ook zeggen dat doping in het schaatsen wel meevalt, juist omdat ze uit het wereldje komt. Geldt ook voor veel ex-voetballers. Je wil je eigen prestaties niet in discrediet brengen.
Ik zeg toch niet dat ze gelijk heeftquote:Op maandag 10 juni 2013 10:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is het nu juist, dat je een prof bent geweest, wil nog niet zeggen dat je goed bent als commentator.
Door haar uitspraak zet ze zich wel neer als nitwit, het gaat in tennis om miljoenen dollars en hier wordt altijd gezegd dat geld de motivatie is voor doping.
Yvonne van Gennip, die met hulp van huisarts Karsten de tot de nok geprepareede Ossies wist te verslaan op de OS 1988.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Yvonne van Gennip zal ook zeggen dat doping in het schaatsen wel meevalt
gewoon 2 jaar, het is ook gewoon dopingquote:Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef Marcoss het volgende:
Ook maar in het dopingtopic dan
http://www.lequipe.fr/Cyc(...)pas-du-partir/377583
Rolland mocht dus niet in starten in de Dauphiné ivm zijn cortisonen-level..
Is daar nooit weer opnieuw ingedoken voor bewijzen? Het is toch altijd bij hele kleine geruchten geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Yvonne van Gennip, die met hulp van huisarts Karsten de tot de nok geprepareede Ossies wist te verslaan op de OS 1988.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |