Je moet dus C&C Generals geīnstalleerd hebben, dit is een uitbreidingquote:Command and Conquer: Generals – Zero Hour is the expansion pack for the 2003 video game Command & Conquer: Generals. Zero Hour added several new abilities and units to each side, and a new mode of play called Generals' Challenge.
Ja dat dacht ik ook al en heb cc generals ook besteld op een site, maar degene van wie ik zero hour heb gekocht zegt dit: Heyquote:
Je moet Generals idd ook gewoon kopenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:34 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al en heb cc generals ook besteld op een site, maar degene van wie ik zero hour heb gekocht zegt dit: Hey
downloaden zal niet werken want dan klopt je key niet
Ik vroeg hem of ik cc generals gewoon moest downloaden.
Ja ik bestel ook gewoon een orginele cd en dan installeer ik het op mijn laptop vervolgens installeer ik zero hour, toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:35 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet Generals idd ook gewoon kopen
Je hebt aparte keys: een voor Generals en een voor Zero Hour.
Jep!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:36 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ja ik bestel ook gewoon een orginele cd en dan installeer ik het op mijn laptop vervolgens installeer ik zero hour, toch?
Dan zou ik eerder voor de uitgave gaan die _Saviour_ post, die heeft betere compatibility met Windows 7 en hoger.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:40 schreef Prowl het volgende:
Koop First Decade voor n tientje 2ehands ofzo
Niet zonder bepaalde settings aan te passen.quote:
Online servers van Generals zijn nog gewoon online hoor? Tijdje geleden nog gespeeld.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:54 schreef murp het volgende:
En dan tungle downloaden en dan kan je online een langame spelen!!
oe vet!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:11 schreef STING het volgende:
En dan heb je nog Gentool om o.a. hogere resoluties gemakkelijk toe te staan: http://www.gentool.net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |