Het is sinds gisteren op élke zender en krant het hoofdnieuws.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:19 schreef Grouch het volgende:
[..]
De meeste Turken weten niet eens dat er demonstraties zijn. Groot land, niet overal internettoegang en de landelijke zenders zwijgen hierover.
Met je vieze vingers naar anderen wijzen, je zou het maar durven.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als hij daar vragen over krijgt geeft hij daar antwoord op, vind je dat vreemd?
Je kan ook gewoon antwoord geven meid.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Met je vieze vingers naar anderen wijzen, je zou het maar durven.
Nou, niet op mij. Mijn middelvinger kan hij krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:27 schreef Beathoven het volgende:
Waar vindt Erdogan eigenlijk al die mensen die hem steunen en die hij met moeite binnen kan houden? Doet ie nu een beroep op jullie of staat er nog ergens een blik met agenten weg te roesten?
Jullie?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:27 schreef Beathoven het volgende:
Waar vindt Erdogan eigenlijk al die mensen die hem steunen en die hij met moeite binnen kan houden? Doet ie nu een beroep op jullie of staat er nog ergens een blik met agenten weg te roesten?
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:28 schreef YazooW het volgende:
Reuters stream
http://reuters.cdn.livest(...)allowfullscreen=true
Jij hebt dan ook afstand genomen van Turken, dus je hoeft je niet aangesproken te voelenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou, niet op mij. Mijn middelvinger kan hij krijgen.
Xaban, fijn dat je bepaalde reacties leest. Leer dan ook mijn reacties in de juiste context te plaatsen en de rest van het verhaal ook te lezen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook afstand genomen van Turken, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen
Is goed voor de economie joh!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:32 schreef Hierro het volgende:
De traangasproducent zal wel overuren draaien.
Die is binnen!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:32 schreef Hierro het volgende:
De traangasproducent zal wel overuren draaien.
Ik probeer ieder topic volledig door te nemen, als ik wat heb gemist; corrigeer hetquote:Op maandag 3 juni 2013 20:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Xaban, fijn dat je bepaalde reacties leest. Leer dan ook mijn reacties in de juiste context te plaatsen en de rest van het verhaal ook te lezen.
Voor iedereen die zich hier aangesproken voelt en graag linkse hippies vernedert zou ik willen zeggen pak die rugtas maar in en leef je uit.quote:
Ik voel mij totaal niet aangesproken. Vind mezelf meer een linkse hippie dan een traangasagent.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor iedereen die zich hier aangesproken voelt en graag linkse hippies vernedert met de autoriteiten zou ik willen zeggen pak die rugtas maar in en leef je uit.
Plaats mijn zinnen in de juiste context.. Ik ben Turk, maar heb afstand van Turken, gezien ze niet verder kunnen kijken dan zaken als bijv Alevilik, zoals gaande was toen ik die opmerking plaatste.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik probeer ieder topic volledig door te nemen, als ik wat heb gemist; corrigeer het
Leve Erdogan!quote:
Alweer generaliseer je.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Plaats mijn zinnen in de juiste context.. Ik ben Turk, maar heb afstand van Turken, gezien ze niet verder kunnen kijken dan zaken als bijv Alevilik, zoals gaande was toen ik die opmerking plaatste.![]()
Laat ik maar beginnen met alles wat PKK-/Koerden-gerelateerd is.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]is het enige wat jij iedere keer post. Zeg dan wat? Klopt het niet?
Ik ben het werkelijk zat om in 2013 alsnog dit soort bekrompen meningen te lezen. Al sinds de stichting van de republiek er gedoe met de Koerden. Even daargelaten wiens fout het is of wat de oorzaak is, er is al sinds oktober 1923 (90 jaar!) geen oplossing voor ervoor. Mind you, de CHP is als partij al die tijd aanwezig geweest.quote:dağdakilerle iş birliği yaptın (...) apo adisiyle masaya oturdun (...) pkklıları meclise alıp söz hakkı verdin,
Atatürk is géén god. Een held (+ alle hoeveelheden superlatieven die je kunt bedenken) vinden is tot daaraan toe, maar verafgoden is gewoon sadness.quote:ulusa seslenirken arka fondaki Atatürk resmini kaldırdın,
Ik dacht dat jij niet hield van generalisaties.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Plaats mijn zinnen in de juiste context.. Ik ben Turk, maar heb afstand van Turken, gezien ze niet verder kunnen kijken dan zaken als bijv Alevilik, zoals gaande was toen ik die opmerking plaatste.![]()
Maar goed. OT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |