Je kan er met de auto wel komen in een dag, maar dan heb je weinig meer te zien. Onderschat de afstanden niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:19 schreef flipsen het volgende:
Venetie een beetje te doen vanuit Rome op 1 dag? En Pompei ligt vast te ver uit de buurt vrees ik? Geen idee, heb me ook totaal niet ingelezen dit keer
Venetië is een flinke afstand vanuit Rome.. van midden westkust naar bovenin oostkust.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:44 schreef flipsen het volgende:
Vandaag aangekomen in Rome, nu siesta (veel te warm buiten) en straks de stad in. Woensdagavond vliegen we naar Rotterdam, dus we hebben wel even. Maar auto huren is ook weer zo wat...
Btw, 24/06 vliegen we naar Gatwick, gaan dan door naar Newburry voor een workshop (agility ofcourse) en ´s avonds terug naar hotel bij Gatwick (betrekkelijk goedkoop). 25, 26 en 27 juni ready for London! Als je één van die dagen/avonden vrij bent voorzie ik een meeting27e proberen we wellicht nog even af te spreken met vrienden/oud-klanten bij Sherwood Forest...
heb je de zegening van de Harleys meegemaakt?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:44 schreef flipsen het volgende:
Vandaag aangekomen in Rome, nu siesta (veel te warm buiten) en straks de stad in. Woensdagavond vliegen we naar Rotterdam, dus we hebben wel even. Maar auto huren is ook weer zo wat...
De paus had toch ook iets met homo's, hoorde ik vorige week?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef flipsen het volgende:
Newburry bij Chievely (ofzo) in de buurt, uurtje buiten London.
Rome was zondag bomvol harley davidsons, erg tof. Hotel hebben ze gelukkig heel gelatenWel grappig dat het ook het weekend van de gaypride was in Rome. Zijn het dus toch allemaal leernichten
De Italo trein rijdt je er in minder dan 4 uur heen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:19 schreef flipsen het volgende:
Venetie een beetje te doen vanuit Rome op 1 dag? En Pompei ligt vast te ver uit de buurt vrees ik? Geen idee, heb me ook totaal niet ingelezen dit keer
Dan heb je wel het voordeel dat het Thaise Paviljoen van de Biennale ongeveer tegenover het station ligt. En laat dat nu net een van de leukste paviljoens zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De Italo trein rijdt je er in minder dan 4 uur heen.
Netjes! En fijn dat het geregeld is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef Fogel het volgende:
Net mail gehad uit Turkije, ze hebben de status veranderd en me een link gestuurd. 90 dagen visum nummer 1 is nu uitgeprint![]()
Moet je eens proberen in Nederland of Noorwegen, een vraag stellen aan een overheidsorgaan. Moet je blij zijn als het binnen een maand beantwoord wordt.
Eigenlijk moet je gewoon in de stad zitten, zat zelf een keer op het Lido dat is ook goed te doen. Maar die boten kosten tijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat mij het meeste opviel/tegenviel in Venetie, was hoe lang je er over deed om van A naar B te komen. Wij zaten op een camping bij Punta Sabbione en dat was dan eerst naar de boot lopen, met de directe boot naar San Marco en dan was je dus al 45 minuten verder.
Maar afijn, je moet vooral de tijd nemen, de toeristische plekken overslaan, maar wel gewoon lekker ronddwalen en de andere eilanden bezoeken. En kunst bekijken op de Biennale. Alhoewel ik de paviljoens in Venetie zelf bijna nog leuker vond dan die op het Biennale terrein.
Afijn, Flipsen, even een dagje naar Venetie, ik zou het niet doen.
Lekker een andere keer doen. Het liefste in het voor of na seizoen vanwege de tempraturen en drukte.
Kenia schijnt echt geweldig slecht te zijn en daardoor de moeite waard. Grote grap is ook dat Kenia Chinese kunstenaars heeft ingezet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Gits het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon in de stad zitten, zat zelf een keer op het Lido dat is ook goed te doen. Maar die boten kosten tijd.
Je noemt later het paviljoen van Thailand, welke zijn nog meer de moeite waard?
Het zijn er vaak zoveel, ik kom niet altijd aan alles toe.
En dan zijn tips wel welkom!
hey super, ja dat rondwandelen is idd de grap en in sommige landen heb je soms idd geen zin!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kenia schijnt echt geweldig slecht te zijn en daardoor de moeite waard. Grote grap is ook dat Kenia Chinese kunstenaars heeft ingezet.
Ik vond Irak erg leuk en mooi. Ze hadden ook de tekst Welcome to Iraq op de gevel hangen en daar werd ik best blij van.
Azerbaijan (of hoe je het ook schrijft) was bijzonder cool.
Op het Biennale terrein zelf vond ik Rusland erg tof, was het UK paviljoen alleen al vanwege de geweldige video die er te zien ontzettend de moeite waard. Het Amerikaanse paviljoen was mooi om te zien en een van mijn favorieten was het filmpje van Oostenrijk.
Op het Arsenale vond ik Venezuela erg indrukwekkend, was ik onder de indruk van de Chinese foto's en was de video installatie van Turkije erg bijzonder.
Eigenlijk moet je er gewoon lekker ronddwalen en je laten verrassen.
Hoorde in het vliegtuig terug dat Griekenland een erg mooi paviljoen had, maar daar hadden wij dan weer geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |