PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:12 schreef Zhano het volgende:
Tess op WastelandIk kan dat echt niet kijken met die vleeshaken enzo
Inderdaat. Sukkoltjequote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
?
Jij moet ook niet kijken, want je moet leren
Jij mag ook wel weer naar Nederlandse les.quote:
Neuh, ik geloof het wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
?
Jij moet ook niet kijken, want je moet leren
Alles wordt in het engols gegeven bij mijquote:Op maandag 3 juni 2013 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij mag ook wel weer naar Nederlandse les.
wie?quote:
quote:
die vind ik altijd vrij eng. En ik heb VDM gister gezien in het centraal hockey topic.quote:
VDMquote:Op maandag 3 juni 2013 16:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die vind ik altijd vrij eng. En ik heb VDM gister gezien in het centraal hockey topic.![]()
inderdaod. Hij schijnt nog steeds niet te weten hoe de wedstrijd van Oranje-Zwart is afgelopen, want het wiel van de postkoets was kapot gegaan onderweg...quote:
Oranje-Zwartquote:Op maandag 3 juni 2013 16:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inderdaod. Hij schijnt nog steeds niet te weten hoe de wedstrijd van Oranje-Zwart is afgelopen, want het wiel van de postkoets was kapot gegaan onderweg...
Bajequote:
Kut Uniquote:
Dank, dat ik zo word gewaardeerdquote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Baje
We hebben je allemaal ontzettend gemist.
Die staat er bij mij ook nog niet bijquote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kut Uni
Mij een beetje niet mijn studiepunt geven voor Mondelinge vaardigheden wtf
Echt? Sinds wanneer is dat bekend?quote:
Is de postkoets bij jou ook al laat?quote:
Nee want anderen hebben het wel alquote:Op maandag 3 juni 2013 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die staat er bij mij ook nog niet bij
Komt volgens mij tegelijk met fiscale economie ... als ik dat haal dan.
O das raarquote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want anderen hebben het wel al![]()
Het lullige is dus dat dat niet kan want het contactadres van mondelingevaardigheden is op non actief gezetquote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O das raar
Ik wacht nog even en anders boze brief sturen !!
Gewoon iemand van EBP/Fiscaal mailen. Het is onderdeel van het keuzevak.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het lullige is dus dat dat niet kan want het contactadres van mondelingevaardigheden is op non actief gezet
Ja heb ik inmiddelsook maar ff gedaanquote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon iemand van EBP/Fiscaal mailen. Het is onderdeel van het keuzevak.
dit dus...quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Kut scheids gister. Oranje-Zwart hard genaaid
Waar ga je hem voor gebruiken?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jo wat is een goede laptop onder de 600 euro.
http://tweakers.net/product/321601/lenovo-essential-b590/quote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jo wat is een goede laptop onder de 600 euro.
Net boven de 600 eu. Ik gebruik hem precies voor hetzelfde als jij.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
School, social media, spellen als FM. En hier baggeren. Muziek luisteren.
http://tweakers.net/price(...)1g-53216g50makk.htmlquote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ben jij momenteel bezig met FM dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En waarop baseer je deze mening? Want ik kan me goed herinneren dat Acer vroeger altijd erg slechte producten leverde, maar dat is echt wel veranderd. Laptop van mijn broer doet het na 4 jaar nog steeds echt goed. Alleen dat imago zal zo nooit meer goed gaan komen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Net boven de 600 eu. Ik gebruik hem precies voor hetzelfde als jij.
http://www.laptopshop.nl/(...)s-r500vd-sx652h.html
Episch apparaat.Ik neem nooit meer iets anders dan Asus. Zeker geen Acer nemen trouwens.
Heb je je diabate al?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij momenteel bezig met FM dan?
Mijn moeder heeft een Acer laptop en dat ding overhit non stop zwaar kut apparaatquote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En waarop baseer je deze mening? Want ik kan me goed herinneren dat Acer vroeger altijd erg slechte producten leverde, maar dat is echt wel veranderd. Laptop van mijn broer doet het na 4 jaar nog steeds echt goed. Alleen dat imago zal zo nooit meer goed gaan komen.
Thanks, ik ga het even bekijken allemaal.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://tweakers.net/product/321601/lenovo-essential-b590/
Zoiets
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En waarop baseer je deze mening? Want ik kan me goed herinneren dat Acer vroeger altijd erg slechte producten leverde, maar dat is echt wel veranderd. Laptop van mijn broer doet het na 4 jaar nog steeds echt goed. Alleen dat imago zal zo nooit meer goed gaan komen.
Ken genoeg mensen die 1/2 jaar geleden ene Acer Laptop hebben gekocht en dat hij na paar maanden al aan alle kante begon te rammelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je bent in de war met Ajacied7.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je je diabate al?
Hij is wel gestegen zeg250k nu
gisterem 100k goedkoper!
Heb er slechte ervaringen mee. Eerst een desktop die na 2 jaar ineens random uitviel, werd blijkbaar te heet, terwijl de koeling voldoende was en later een laptop met dezelfde kuren. Die kon je niet normaal op je knieën houden omdat je dan gewoon brandplekken kreeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hmm, is 15.6 inch niet heel groot slash onhandig voor school enzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Episch apparaat.Ik neem nooit meer iets anders dan Asus. Zeker geen Acer nemen trouwens.
Nee ik hoef m nietquote:
Dat is wel zo ja, die van mijn broer wordt ook snel heet, hij gebruikt hem dan ook nooit langer dan 45 minuten achter elkaar of zo.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb er slechte ervaringen mee. Eerst een desktop die na 2 jaar ineens random uitviel, werd blijkbaar te heet, terwijl de koeling voldoende was en later een laptop met dezelfde kuren. Die kon je niet normaal op je knieën houden omdat je dan gewoon brandplekken kreeg.Viel ook continu uit.
Verder nam de batterijduur van de laptop belachelijk snel af. (Van 3 uur toen ik 'm kocht tot 35 minuten, anderhalf jaar later.)
Nee, daarom koop ik een nieuwe laptop. Mijn huidige ontploft zowat als ik een spelletje speel.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij momenteel bezig met FM dan?
Heel herkenbaar.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb er slechte ervaringen mee. Eerst een desktop die na 2 jaar ineens random uitviel, werd blijkbaar te heet, terwijl de koeling voldoende was en later een laptop met dezelfde kuren. Die kon je niet normaal op je knieën houden omdat je dan gewoon brandplekken kreeg.Viel ook continu uit.
Verder nam de batterijduur van de laptop belachelijk snel af. (Van 3 uur toen ik 'm kocht tot 35 minuten, anderhalf jaar later.)
Ik zou zeker goed naar dei Samsung kijken, maken echt topproducten over het algemeen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Thanks ouwe Bakkert, die bekijk ik ff.
Ah, oké.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, daarom koop ik een nieuwe laptop. Mijn huidige ontploft zowat als ik een spelletje speel.
Dat is toch gewoon een kut laptop dan. Ik heb mijn laptop vaak de hele dag aan staan en dan wordt hij nog niet warmquote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, die van mijn broer wordt ook snel heet, hij gebruikt hem dan ook nooit langer dan 45 minuten achter elkaar of zo.
Nee. Helemaal niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hmm, is 15.6 inch niet heel groot slash onhandig voor school enzo?
Dit is mijn mislukte kloon.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je je diabate al?
Hij is wel gestegen zeg250k nu
gisterem 100k goedkoper!
de hele dag aan laten staan kan ook met die wel, maar zodra je wat meer van de processor vraagt, kun je hem na 2 uur of zo beter niet meer aanraken inderdaad...quote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een kut laptop dan. Ik heb mijn laptop vaak de hele dag aan staan en dan wordt hij nog niet warm
Gewoon even goed in verdiepen inderdaad.quote:
MAVER FOR PRESIDENT.quote:
goede opstelling wel. 4-2-2-2quote:Op maandag 3 juni 2013 17:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ajacied7 en Ajacied4222 het is godverdomme verwarrend zeg.
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon even goed in verdiepen inderdaad.En dus iig geen Acer nemen.
Neequote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Baje
Oohw haha zag het niet eensquote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit is mijn mislukte kloon.Ik haal hem alleen nog voor <200k
Ik speel wel gewoon met mijn Elyounoussi-Lacazette team.
Welke heb jij dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik stap nooit meer af van Lenovo het is misschien niet zo flashy als die dingen van Samsung maar dat hoeft voor mij ook niet. Gewoon simpel zwart strak![]()
Ja, is normaal.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:00 schreef ThadCastle het volgende:
Bij mij staat er best vaak dat FM niet reageert als hij aan het processen is. Hebben jullie dat ook?Ik speel btw altijd windowed dus dat ik makkelijk even andere shit kan doen.
Staat geen punt achter, hoax dus.quote:
Ik heb ook een Asus (iets duurder), inderdaad een topmerkquote:Op maandag 3 juni 2013 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toen ik deze kocht was hij ook 730 ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb ook een Asus (iets duurder), inderdaad een topmerk
Gewoon negeren..vastlopen doet hij toch nooit. Tenzij er echt een errormelding van het spel zelf is ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:00 schreef ThadCastle het volgende:
Bij mij staat er best vaak dat FM niet reageert als hij aan het processen is. Hebben jullie dat ook?Ik speel btw altijd windowed dus dat ik makkelijk even andere shit kan doen.
Nee.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Baje
Gewoon eentje kopen zal vast wel goedkomenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe lang zal Maver in godsnaam twijfelen bij het aanschaffen van een laptop.
Zelfs nu zit ik soms nog gewoon een minuut of 2 naar jouw UI te staren..quote:Op maandag 3 juni 2013 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijne was 999...quote:Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toen ik deze kocht was hij ook 730 ofzo.
Maar een prima investering. Ik betaal liever 200 euro meer voor een Asus dan een goedkoop net-nietje.
Hij laat iedere week 80 mensen op tweakers een computer samenstellen voor hem die hij dan negeert om er in een opwelling eentje bij de mediamarkt te kopen. Dag later brengt hij die dan naar de lommerd en dan begint het weer opnieuw.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja, ik weet ook niet waarom ik die specs loop te vergelijken. Alsof ik er ook maar een klein beetje verstand van heb.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon eentje kopen zal vast wel goedkomen
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zelfs nu zit ik soms nog gewoon een minuut of 2 naar jouw UI te staren..
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij laat iedere week 80 mensen op tweakers een computer samenstellen voor hem die hij dan negeert om er in een opwelling eentje bij de mediamarkt te kopen. Dag later brengt hij die dan naar de lommerd en dan begint het weer opnieuw.
13-15".quote:Op maandag 3 juni 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een handig formaat laptop om mee naar school (uni voor de zeikers) te nemen?
Geen. Gewoon lekker schrijven die notities.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een handig formaat laptop om mee naar school (uni voor de zeikers) te nemen?
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij laat iedere week 80 mensen op tweakers een computer samenstellen voor hem die hij dan negeert om er in een opwelling eentje bij de mediamarkt te kopen. Dag later brengt hij die dan naar de lommerd en dan begint het weer opnieuw.
Webapp en fok accepteren geen notities natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen. Gewoon lekker schrijven die notities.
Niet. Hij loopt een winkel binnen en gaat naar het assortiment van de laptops. Ogen dicht, kiest er een uit. Rekent vervolgens af en test hem een uurtje. Gaat er daarna mee terug. Ruilt hem voor een andere. Herhaal het maar oneindig.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kutquote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, die paar colleges die je wekelijks hebt op de uni kan je toch wel zonder? En voor tussendoor staan er overal computers.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Webapp en fok accepteren geen notities natuurlijk!!!!!!
Ik heb geen idee maar leek me ook wel handig voor tijdens het reizen enzo (mits het geen spits is natuurlijk).quote:Op maandag 3 juni 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, die paar colleges die je wekelijks hebt op de uni kan je toch wel zonder? En voor tussendoor staan er overal computers.
Thanks. Maar een Asus mocht toch niet van Lindgren?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:12 schreef Reemi het volgende:
http://mycom.nl/laptops/n(...)-xx005h-3rd-i5-3317u
Prima apparaatje Gerrit
Acer niet Asus wel jonge jonge mavertjequote:Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Thanks. Maar een Asus mocht toch niet van Lindgren?
Ik heb zelf ook een Asus, volgens mij nog wel wat mensen hier.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Asus juist wel!quote:Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
RT.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nu het volgende dilemma.... Wat moet ik eten vanavond?
Pindakaas.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
Kapsalon.
Maar ik eet al weken ongezond en mijn scheten hebben eronder te lijden.
http://www.gametrailers.com/reviews/bb5cd3/remember-me-reviewquote:
Was je al leeg vandaag?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb echt zo zeldzaam weinig productiviteit vertoont vandaag.
hele vage sci fi shitquote:Op maandag 3 juni 2013 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/reviews/bb5cd3/remember-me-review
die maar ff checken da n
http://www.game-debate.co(...)all%20Manager%202013quote:Op maandag 3 juni 2013 17:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar voor Football Manager heb je toch niet zo´n hele snelle laptop nodig?
presentatie zo volgens mij mocht het iemand iets boeienquote:
Waarom wil ze absoluut geen windows 8 dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
nu het toch over laptops gaat, mijn moeder wil ook een laptop, redelijk goedkoop, 15,6 inch, maar ze wil absoluut geen windows 8. Windows 7 laptops worden niet meer verkocht lijkt het en windows 7 los kopen is ook weer zo duur
iemand tips?
Ze werkt waarschijnlijk het liefst met windows 95.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil ze absoluut geen windows 8 dan?
Ben aan het kijken,quote:Op maandag 3 juni 2013 18:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
presentatie zo volgens mij mocht het iemand iets boeien
omdat het schijt is en ze er niks van snaptquote:Op maandag 3 juni 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil ze absoluut geen windows 8 dan?
Het is beter dan windows 7 en ze leert er maar mee werken. Tevens wordt het in 8.1 mogelijk om het Metro startscherm gewoon te skippen.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat het schijt is en ze er niks van snapt
Wat is er anders dan windows 7 dan? Alleen de startknop is anders en je kan binnenkort gewoon weer de oude (windows 7) start knop instellen als je dat makkelijker vindt.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat het schijt is en ze er niks van snapt
ze leert er maar mee werken, oftewel ik mag alles uit gaan leggen en ik snap het zelf niet eensquote:Op maandag 3 juni 2013 18:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is beter dan windows 7 en ze leert er maar mee werken. Tevens wordt het in 8.1 mogelijk om het Metro startscherm gewoon te skippen.
Er is nauwelijks verschil manquote:Op maandag 3 juni 2013 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze leert er maar mee werken, oftewel ik mag alles uit gaan leggen en ik snap het zelf niet eens
Apple is wel goed, koop alles van Apple! Apple is sowieso veel beter dan Windows, dat is een ongeschreven wet. Had ik al gezegd dat Apple beter is dan Windows?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef n0ir het volgende:
Alexander Klopping zei en keertje bij dwdd dat ie windows 8 niet goed vond nou dat ga ik dus echt niet op mijn laptop zetten hè ik vind computers al zo moeilijk straks moet ik weer alles aan mn zoon vragen ik hoorde dat zelfs de startknop iets veranderd is wat moet ik nou met mn leven?
ja dat zit ook op mijn zus d'r laptop. Nou wat werkt dat geweldig zegquote:Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er is nauwelijks verschil manDesnoods installeer je Start8 (klassieke startknop) en dan is er al helemaal geen verschil meer.
Is ook alleen maar voor mensen die niet tegen verandering kunnen.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat zit ook op mijn zus d'r laptop. Nou wat werkt dat geweldig zeg_!
pics van je zusquote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat zit ook op mijn zus d'r laptop. Nou wat werkt dat geweldig zeg_!
ik ook nietquote:Op maandag 3 juni 2013 18:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha, ik zit ook te wachten, duurt wel lang, versta er geen knakker van
Windows 8 heeft niet voor niks een marktaandeel van <5% op de markt van besturingssystemen. Het zal echt niet het perfecte systeem zijn voor vele anders hadden ze het wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is ook alleen maar voor mensen die niet tegen verandering kunnen.
En Abidal in zijn poeperd genomenquote:
Dat was geen paniekactie.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En tito aangesteld als een paniek actie
Verschil tussen willen en durven. Dit is gewoon een weloverwogen keuze geweest. Tito heeft het ook prima gedaan. We weten nu onderhand wel dat jij een hekel aan hem hebt omdat hij ziek is/wasquote:Op maandag 3 juni 2013 18:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
durfde geen nieuwe coach aan te stellen van buiten af
neequote:Op maandag 3 juni 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verschil tussen willen en durven. Dit is gewoon een weloverwogen keuze geweest. Tito heeft het ook prima gedaan. We weten nu onderhand wel dat jij een hekel aan hem hebt omdat hij ziek is/was
Sinds hij weer ziek werd kan je hem niet verantwoordelijk houden voor resultaten joh..amper op de club geweest. Hij is alleen toen halsoverkop teruggehaald om de groep een moraalboost te geven. Tot hij die terugval had ging het crescendo.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee
Omdat hij wil anders zijn dan Pep waar ik hem gelijk in geef, maar wat heeft hij gepresteerd in de grote wedstrijden ?
7-0 verliezen van Bayern weet je nog.
Verloren van een half 2e elftal van Real
Dat wisten ze vooraf toch nietquote:Op maandag 3 juni 2013 18:42 schreef Djeetje het volgende:
En hoe kan je een team coachen als je de helft van het seizoen er niet ben en de andere helft van het seizoen niet 100% gezond ben ?
Ik zeg toch ook niet dat ze dat wel wisten ?quote:
Ja was weer top.quote:
Mensen die ziek zijn zet je niet op non-actief.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze dat wel wisten ?
Het is nu beter om hem tijdelijk op non active te zetten tot dat hij volledig is herstelt.
En ik heb geen hekel aan hem vanwege zijn ziekte dat is echt bullshit
Omdat ze dan niet voor 100% kunnen herstellen ?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die ziek zijn zet je niet op non-actief.
Nee, zo werkt het gewoon niet. Je weet niet wat iemand op non-actief zetten is geloof ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat ze dan niet voor 100% kunnen herstellen ?
gezondheid gaat voor alles.
gewoon tijdelijk er buiten zetten tot dat hij weer 100% isquote:Op maandag 3 juni 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het gewoon niet. Je weet niet wat iemand op non-actief zetten is geloof ik.
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja was weer top.KSI is wel heel anders zonder camera's hoor, beetje verlegen zelfs.
Ziekteverlof heet dat. Op non-actief zetten is iets heeeeeeeeeeeeeeel andersquote:Op maandag 3 juni 2013 18:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gewoon tijdelijk er buiten zetten tot dat hij weer 100% is
hij is in beide gevallen niet actief.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziekteverlof heet dat. Op non-actief zetten is iets heeeeeeeeeeeeeeel anders
Ben jij dat serieus?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja was weer top.KSI is wel heel anders zonder camera's hoor, beetje verlegen zelfs.
Dat jij die discussie serieus nog een keer voertquote:Op maandag 3 juni 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziekteverlof heet dat. Op non-actief zetten is iets heeeeeeeeeeeeeeel anders
Onbegrijpelijk idd.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat jij die discussie serieus nog een keer voert
Al weet ik niet of ik degene ben die je daar op moet wijzen maar toch
mwoah over een uurtje ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Clubs clubs clubs!!!
Mag ik eindelijk een keer in divisie 3 spelen!!!
Zieke prijzen deze week ja..Buffon 192kquote:Op maandag 3 juni 2013 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tots Vidal gewoon 235k. Dat is echt niks voor zo'n speler
Lichtsteiner op RM lijkt me wel echt een saaie speler. Ook nog 2* skillsquote:Op maandag 3 juni 2013 19:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kost gewoon maar 540k nu. Daar gaat ook nog wel 100k vanaf
HIS LONGSHOTS ARE INSANE IF YOU WANT LONGSHOTS YOU BOY HIMquote:Op maandag 3 juni 2013 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lichtsteiner op RM lijkt me wel echt een saaie speler. Ook nog 2* skills![]()
En 48 finishing
nee sorry lichsteiner had geen goeie longshotsquote:Op maandag 3 juni 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
HIS LONGSHOTS ARE INSANE IF YOU WANT LONGSHOTS YOU BOY HIM
DRIBBLING IS INSAME BOY HIM
Lol dat had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 3 juni 2013 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lichtsteiner op RM lijkt me wel echt een saaie speler. Ook nog 2* skills![]()
En 48 finishing
Waarom koop je nu? Je weet dat die prijzen nog gaan zakkenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:18 schreef Maver24 het volgende:
el shaaraway voor 210k gekocht, gaat lekker !!
Mja gewoon tegen bronzes spelen dan gaan alle schoten er wel inquote:Op maandag 3 juni 2013 19:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee sorry lichsteiner had geen goeie longshots
Goedkoopste El Sharaaway is 230k geloof ik, ik zit al onder de normale prijsquote:Op maandag 3 juni 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom koop je nu? Je weet dat die prijzen nog gaan zakken
Met flankspelers in 352 kom je toch regelmatig voor het doel als het goed is hoor..quote:Op maandag 3 juni 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw lichtsteiner heeft wel 87 longshots, finishing zal die toch niet vaak nodig hebben
Randje 16 meestal, of ik moet met ze het strafschopgebied in dribbelen. In dat geval maar voorgeven danquote:Op maandag 3 juni 2013 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met flankspelers in 352 kom je toch regelmatig voor het doel als het goed is hoor..
zei toch nergens dat het moeilijk was ?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mja gewoon tegen bronzes spelen dan gaan alle schoten er wel in
Nee jij bent daar heel open en eerlijk over i.t.t. andere mensenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zei toch nergens dat het moeilijk was ?
Met bronzes kun je ook tegen silvers en golds longshots scoren. Het is zo makkelijk dit jaarquote:Op maandag 3 juni 2013 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee jij bent daar heel open en eerlijk over i.t.t. andere mensen
wordt natuurlijk helemaal kapotgespeeldquote:Op maandag 3 juni 2013 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik moet tegen iemand met een compleet psv team
Ik jaquote:Op maandag 3 juni 2013 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wordt natuurlijk helemaal kapotgespeeld
GG, ziek team heb jij zegquote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik nodig je wel uit
Hoezo ging je weg?
ben een meisjequote:Op maandag 3 juni 2013 19:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inderdaad. Goed zo !
Je zou Nederlands leraar moeten worden.
Ja goed gespeeltquote:Op maandag 3 juni 2013 19:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
GG, ziek team heb jij zeg![]()
Alle goals kwamen van Lacazette deze wedstrijd
Laat Boateng erbuiten.quote:
Mvuemba is eigenlijk ook te kleinquote:Op maandag 3 juni 2013 19:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja goed gespeeltik had gewoon constant 2 man van jou om me heen
hoe doe je dat?
Haha thanksmet grenier op cdm speelt het wel iets beter mja
klopt en hij heeft betere workrates.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Maver24 het volgende:
Serie A tots spelers zijn zo ontzettend goedkoop, wel tof, Campagnaro nog maar 89k, die kan toch niet veel minder zijn dan bijvoorbeeld TOTS Dante
En dante?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Campagnaro heeft gewoon kut workrates, High/High. das niet bepaald fijn
Totdat je een type Benteke tegenkomtquote:Op maandag 3 juni 2013 19:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar merk je toch geen flikker van in FUT< heb ik allang gemerkt,
Grenier is eem stuk groter jaquote:Op maandag 3 juni 2013 19:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mvuemba is eigenlijk ook te klein
In het begin van de wedstrijd zet ik altijd 'drukken met team' aan
Ik vind Zanka wel goed en Koch ook. Maar ja, in het echt spelen die nooit.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ook op Fut is de verdediging van PSV een probleem. Hij stond 3-0 voor en tis nu 6-4voor mij
doe maar even een dm sturenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
De hele serie the walking dead comics gedownload voor in het vliegtuig.
Wie is Tie nou?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:08 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Buffon heeft wel toffe stats, vraag me alleen af of tie net zo goed is als TOTS Marchetti die ik nu heb staan
Wij zeggen helemaal niks meer.quote:
433 danquote:Op maandag 3 juni 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
ik heb alle benodigde spelers al maar nu komt het er op aan, CDM Vidal of CM Vidal ofterwijl 442 of 41212, das het enige eigenlijk
532 uiteraard gr grquote:Op maandag 3 juni 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
ik heb alle benodigde spelers al maar nu komt het er op aan, CDM Vidal of CM Vidal ofterwijl 442 of 41212, das het enige eigenlijk
Ik neig naar 4-1-2-1-2. Toch iets meer gebalanceerd imo.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
5-2-1-2!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil dan op CAM TOTS Hamsik neerzetten ipv op CM, Waarom is die 41212 dan meer gebalanceerd? Spelers dan meer verpreid over het hele veld ?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik neig naar 4-1-2-1-2. Toch iets meer gebalanceerd imo.
inderdaadquote:Op maandag 3 juni 2013 20:25 schreef Fuszy het volgende:
Wat haten jullie allemaal op Maver. Alleen Lindje houdt nog van hem.
Ik zou voor 4-2-3-1 gaan, maar dan heb je natuurlijk gene LM en RM. Dan zou ik voor 4-1-2-1-2 gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |