SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FipoHearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:42 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Als de lane zover naar voren is gepushed kan het beste de jungler langskomen zodat ie sneaky in de brush gaat staan die het dichtste bij hun turret is. Mits deze niet geward is natuurlijk.
Afhankelijk van jullie level zou ik niet zomaar een yolo turret dive actie doen, helemaal niet als hun iets van een stun hebben.Dan doe ik het toch niet helemaal verkeerdquote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Prima toch? Zo heb je veel meer controle en kan jouw adc beter farmen + harasshen. Langzamerhand win je de lane met zo'n push. Als mid ook nog ff een kill scoort kunnen hij en je jungler ff turret diven bv.
het grootste "probleem" op een lvl 8 account is dat blijkbaar niemand ooit nog gehoord heeft van jungle. en je in dat soort situaties dan eigenlijk wel genootzaakt bent om een TD te doen wat dan eigenlijk altijd wel verkeerd af loopt in mijn idee![]()
Zonder jungler zou ik niet zomaar een turretdive doen. Tenzij je goed weet hoeveel damage je gaat eten van de turret en je de nodige skillshots van de enemy adc kan ontwijken. Ook zal je waarschijnlijk moeten wisselen met turret agro.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:11 schreef Liandri het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik het toch niet helemaal verkeerd
het grootste "probleem" op een lvl 8 account is dat blijkbaar niemand ooit nog gehoord heeft van jungle. en je in dat soort situaties dan eigenlijk wel genootzaakt bent om een TD te doen wat dan eigenlijk altijd wel verkeerd af loopt in mijn idee
Dus als jij als support eerst engaged, 2 turret hits eet er weer uitloopt zodat jouw adc nog een turret eet dan zou het kunnen. Maar dan moet je dus goed weten dat je het ook daadwerkelijk gaat winnen.![]()
Schijnbaar een streamer met nekkid picz.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
De standaard voor vrouwen ligt hier vast niet zo hoog. ^^quote:Op maandag 3 juni 2013 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En daar zijn naaktpics van? Nou, fantastisch. Yeuhj.![]()
Alsjeblieftquote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi. Dan wacht ik in spanning af wat je daarna gaat kopen. Thanks for de info.Is gewoon ok toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
De gemiddelde standaard
[..]
De standaard voor vrouwen ligt hier vast niet zo hoog. ^^![]()
Heb wat updates van je gemist, heb je misschien een chronologische lijst van je aankopen voor mij?quote:![]()
Nee dat niet, ga later wel een unboxing video maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb wat updates van je gemist, heb je misschien een chronologische lijst van je aankopen voor mij?![]()
Ja najah daarom zou ik dus niet snel diven op dit moment tenzij mijn ADC dat zou gillen "go dive" ofzo anders vind ik het risico te groot dat ze op dit moment weg gaan komen met een dubbel kill als beloningquote:Op maandag 3 juni 2013 15:17 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Zonder jungler zou ik niet zomaar een turretdive doen. Tenzij je goed weet hoeveel damage je gaat eten van de turret en je de nodige skillshots van de enemy adc kan ontwijken. Ook zal je waarschijnlijk moeten wisselen met turret agro.
Dus als jij als support eerst engaged, 2 turret hits eet er weer uitloopt zodat jouw adc nog een turret eet dan zou het kunnen. Maar dan moet je dus goed weten dat je het ook daadwerkelijk gaat winnen.![]()
Leona, wat ben jij een irritante champ om tegen te spelen.. mis je je q dan is er altijd nog die ulti mis je die ulti dan is er nog altijd je flash + exaust combo om door die hit van je mij te stunne.. en dan heb je nog altijd die schild om mij te slowen wtf is deze.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Raar om zoveel IP op te sparen, 13.2 K nu.
Normaal kocht ik altijd een champion met 6300 ofzo maar nu is er niemand interessant.![]()
![]()
Dat heb ik dus al een hele tijd hè. Inmiddels 55k IP.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:27 schreef Skillstorm het volgende:
Raar om zoveel IP op te sparen, 13.2 K nu.
Normaal kocht ik altijd een champion met 6300 ofzo maar nu is er niemand interessant.![]()
Laat je support de bushes warden, blijf in de buurt van je eigen support... Ik speel haar zelf ook vaak, ik vind haar (natuurlijk) geweldigquote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef Shockiee het volgende:
Leona, wat ben jij een irritante champ om tegen te spelen.. mis je je q dan is er altijd nog die ulti mis je die ulti dan is er nog altijd je flash + exaust combo om door die hit van je mij te stunne.. en dan heb je nog altijd die schild om mij te slowen wtf is deze.![]()
![]()
Speel Alistar.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef Shockiee het volgende:
Leona, wat ben jij een irritante champ om tegen te spelen.. mis je je q dan is er altijd nog die ulti mis je die ulti dan is er nog altijd je flash + exaust combo om door die hit van je mij te stunne.. en dan heb je nog altijd die schild om mij te slowen wtf is deze.![]()
Wow.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al een hele tijd hè. Inmiddels 55k IP.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: