Er is niks verdachts aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:34 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe snel zoiets kan gaan blijft indrukwekkend (en ook een beetje verdacht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Voorschrift op 03-06-2013 15:37:43 (ff spoiler, just in case) ]
Heb ik ook gedaan. Erg leukquote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef expans het volgende:
Gewoon mee protesteren, maak je ook nog eens wat mee ^^.
Dit filmpje?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Was op de stream in Istanbul - de 'handycam' die live uitzond zeg maar, niet de RT. Daar reed een auto met een kilometertje of 40, 50 per uur dwars door de menigte heen, met 1 (zwaar)gewonde als gevolg. Kwartiertje later ambulance ook in beeld, en het erin dragen van de brancard. Hij was toen nog bij bewustzijn en bewoog met hoofd en armen.
Ik zoek even op hoe laat het gebeurde en link dan onze reacties eventjes
Ik was je al voor.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:37 schreef Che_ het volgende:
Deze man schijnt te zijn overleden:Sjezus... Ziet er niet goed uit nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:37 schreef Che_ het volgende:
Deze man schijnt te zijn overleden:zijn 2 verschillende personen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dezelfde auto kunnen zijn maar de stream die ik keek was vanuit de menigte zelf.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit filmpje?
Wat zou jij doen als je een bestuurder bent en je wordt van alle kanten gestenigd?
Ook plankgas natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit filmpje?
Wat zou jij doen als je een bestuurder bent en je wordt van alle kanten gestenigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef aerdt het volgende:
Dan heb je deze nog die gisteren in Ankara was aangereden. Ziet er ook niet al te best uit ben ik bang...Oh dan vergis ik me - deze heb ik idd live gezien. Die kwam er (iig t/m de ambulance) wel levend van af dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef aerdt het volgende:
Dan heb je deze nog die gisteren in Ankara was aangereden. Ziet er ook niet al te best uit ben ik bang...Die hoort volgens mij bij het filmpje hierboven... maarja die gast doet in eerste instantie niets. Dat relschoppende tuig dwingt hem om zichzelf te verdedigen en te planken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij ergens wordt bekogeld probeer je daar ook te weg te komen lijkt mij. Hoe dan ook , lijkt meer op een tragische samenloop dan opzet.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:44 schreef Ambipur het volgende:
Dun is dat lijntje van kijk die betogers dan tot, ze verdienen al dat geweld/de dood.
Yazik.
Ga ajb. Doel niet op jou.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:44 schreef Che_ het volgende:
Pffffff, hoe bedoel je woorden in de mond schuiven.
Dit inderdaad, ik zou ook niet vrolijk in die auto blijven zitten met 2km/u beetje toeteren om vriendelijk te verzoeken of ze aan de kant willen gaan, terwijl de stenen en knuppels op me afvliegen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als jij ergens wordt bekogeld probeer je daar ook te weg te komen lijkt mij. Hoe dan ook , lijkt meer op een tragische samenloop dan opzet.
Ramptoeristje.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:47 schreef superworm het volgende:
Op de RT-stream gebeurt geen ruk, weinig mensen. Welke kan ik het best aanzetten?
Maar om dat een soort van eigen schuld dikke bult sfeer te maken?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als jij ergens wordt bekogeld probeer je daar ook te weg te komen lijkt mij. Hoe dan ook , lijkt meer op een tragische samenloop dan opzet.
Zo bedoelde ik het ook weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |