Dat.quote:
Ik vraag dan altijd af of die dat dan van huis uit meegekregen hebben. Van die ontzettende gierige ouders ofzo, zoiets verzin je toch zelf niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:59 schreef Lutte het volgende:
Ik haat gierige mensen zo hèWe gaan donderdag barbecuen, studenten dus sowieso low budget, iedereen neemt wat mee klaar.
Begint er eentje te piepen over bonnetjes meenemen_! Ja jouw pak hamburgers zal es vijftig cent meer kosten dan de twee pakken drinken van een ander
Dikke vette nou en, volgende keer is het weer anders, het gaat toch om de gezelligheid?
Plus dat het een onmogelijk opgave is wie wie nu terug moet betalen als je allemaal een verschillend bedrag hebt uitgegeven, maar dat ter zijde
Het wordt nog beterquote:
Ze komt uit de Bible Beltquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag dan altijd af of die dat dan van huis uit meegekregen hebben. Van die ontzettende gierige ouders ofzo, zoiets verzin je toch zelf niet?
Twee dozen hamburgers en een doos frikandellen samen euro of zes, wordt met twee mss drie man gedaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee man, vlees is veel duurder dan die wegwerpbbq's![]()
Als ze zo moeilijk doen zou ik zeggen pot zoveel euro pp en ga dan ff met twee man alles halen.
![]()
Of laat ze wegblijven!
Ja ik heb daar weinig over te zeggen, het is niet bij mij of zo. Heb gezegd wat ik er van vindt en nu is ze stil, meer valt er niet te doen, het frustreert me gewoonquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik zou echt gewoon zeggen, of je doet mee en zeikt niet, of hoie he
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik heb daar weinig over te zeggen, het is niet bij mij of zo. Heb gezegd wat ik er van vindt en nu is ze stil, meer valt er niet te doen, het frustreert me gewoon
Tss Vaduz, worstjes en kip zijn te duurquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg wel trek in verschroeide barbecueworstjes.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verlang ook wel naar buiten eten.Ik zou zo graag mijn winterkleding lozen, ik draag nog een wintervest vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |