Nog niet.quote:
Wel weer wolkjes hier nu, verdorie.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Welke wanhopige snol trouwet e rmet Nick & Simon?
Jij bent toch van de hetero's hier? Ben je ook een snol toevallig?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Retorische vragen op een maandagquote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent toch van de hetero's hier? Ben je ook een snol toevallig?
Van de wet mag je niet trouwen met Nick & Simon. Eentje tegelijk maar.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Wij zijn nog niet verder, dus kunnen er niet over meepraten.quote:
Kwestie van tijd voor rhu ook een batterij parasieten uitpoept op deze wereld.quote:
Vergeet het korte pittige kapsel nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor rhu ook een batterij parasieten uitpoept op deze wereld.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor rhu ook een batterij parasieten uitpoept op deze wereld.
never!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet het korte pittige kapsel niet
Vergeet de verzameling swarovski beestje in de vitrinekast nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef AirwiN het volgende:
Kwestie van tijd voor rhu ook een batterij parasieten uitpoept op
whut, iets voor de kinderen op je bruiloft?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
laatst vroeg ook iemand 'weet je al iets leuks voor de kinderen op je bruiloft?'
welke kinderen? die komen er niet in hoorik ben geen oppas
Zo ongewoon is dat toch niet?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Wie was dat, Ellen geloof ik, die heel subtiel op de uitnodiging had gezet dat kinderen niet welkom waren
Niet?quote:
ja je moet ze voortaan bezig houdenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whut, iets voor de kinderen op je bruiloft?
Dat doen ze dan maar bij iemand anders thuis.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja je moet ze voortaan bezig houden
er zijn hele bedrijven die je kunt huren die er een mini-kinderfeestje van maken
met een verkleedkist en spelletjes en zo en een stel nanny's
Boeien, mensen die daar over vallen zijn geen echte vrienden.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Niet?
Ik kan me voorstellen dat je op heel veel lange tenen trapt. Nou ja, minder gasten, wordt de bruiloft ook goedkoper.
inderdaadquote:Op maandag 3 juni 2013 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doen ze dan maar bij iemand anders thuis.
Ik zie business voor je!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doen ze dan maar bij iemand anders thuis.
Ik gok dat het niet zo goed zal lopen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie business voor je!
Een oppas service.
Je kunt toch gewoon het bezemhok leegmaken en van een slot voorzien?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja je moet ze voortaan bezig houden
er zijn hele bedrijven die je kunt huren die er een mini-kinderfeestje van maken
met een verkleedkist en spelletjes en zo en een stel nanny's
Lekker gekquote:Op maandag 3 juni 2013 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet het korte pittige kapsel niet
Dan komt CL ook!quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:
tegen de ouders zeggen dat er oppas is met Harry potter thema.
Ik heb het niet op de uitnodiging gezet maar wel verteld dat alleen de bruidskinderen welkom warenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Wie was dat, Ellen geloof ik, die heel subtiel op de uitnodiging had gezet dat kinderen niet welkom waren
Als er bij jou kinderen over de vloer komen denken ze dat ze in de moedermelk hemel zijn. De bronplaats van alle moedermelk recht onder hun ogenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het niet op de uitnodiging gezet maar wel verteld dat alleen de bruidskinderen welkom waren
speelde in de show 'las vegas'quote:
Heeft mijn broer ook gedaan, daarna nog in de kerk thuis met alleen ouders en haar fam.quote:
dat hoorde ik laatst ook ergens...quote:Op maandag 3 juni 2013 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft mijn broer ook gedaan, daarna nog in de kerk thuis met alleen ouders en haar fam.
Wij mochten wel in de kerk, dan naar huis en daarna nog even langskomen. Ja dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |