Wat ik heb begrepen is dat je je bandje met je facebook-profiel kunt koppelen. Het zou zo moeten werken dat als bij de entree je bandje wordt gescand, er een update naar facebook wordt gestuurd.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Holy balls, de hele tijd bezig zijn met statussen delen met je 'vrienden' op facebook in plaats van doen waarvoor je komt.![]()
Sowieso een smartphone met facebook meenemen naar een festival.
Waarom zou je dat in godsnaam willen. Niemand in je vriendenlijst die zit te wachten op jouw locatie.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat je je bandje met je facebook-profiel kunt koppelen. Het zou zo moeten werken dat als bij de entree je bandje wordt gescand, er een update naar facebook wordt gestuurd.
Geen idee. Vind het wel grappig op zichquote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen. Niemand in je vriendenlijst die zit te wachten op jouw locatie.
Jij niet sommigen wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen. Niemand in je vriendenlijst die zit te wachten op jouw locatie.
Je kan met je bandje "inchecken" bij een podium. Dan komt er op Facebook te staan dat je bij die en die band bent. Vooral nuttig om het thuisfront jaloers te krijgen, mijn inziens.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat je je bandje met je facebook-profiel kunt koppelen. Het zou zo moeten werken dat als bij de entree je bandje wordt gescand, er een update naar facebook wordt gestuurd.
quote:Rock Werchter krijgt vierde podium in 2014
Het muziekfestival Rock Werchter krijgt in 2014 een vierde podium. Dat heeft organisator Herman Schueremans maandagavond aangekondigd op Studio Brussel.
De plannen voor een vierde podium in Rock Werchter zijn niet nieuw. Schueremans heeft in 2011 al aangegeven dat hij wilde uitbreiden, maar dat het huidige festivalterrein daarvoor te beperkt was. Dat leidde toen nog tot geruchten over een eventuele verhuizing van het festival naar Brustem.
Tijdens de vorige editie van Rock Werchter introduceerde Rock Werchter een derde podium worden ingezet, dat door Schueremans ‘The Barn’ (Engels voor ‘de schuur’) werd gedoopt.
KluB Cquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Plattegrond is ook bekend![]()
[ afbeelding ]
Het enige wat veranderd is, is die tent volgens mij. En paaltjes met smilies erop. Grappig dat ze die Marquee-palen met lichtjes nog wel gebruiken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Plattegrond is ook bekend![]()
[ afbeelding ]
Ze tekenen nu ook 6 palen in de alpha tent vorig jaar was deze met maar 5 palen opgezet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:34 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Het enige wat veranderd is, is die tent volgens mij. En paaltjes met smilies erop. Grappig dat ze die Marquee-palen met lichtjes nog wel gebruiken.
De alpha-tent wordt dit jaar vergroot naar 15.000 manquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze tekenen nu ook 6 palen in de alpha tent vorig jaar was deze met maar 5 palen opgezet.![]()
Maar goed plaatjes en daadwerkelijke plaatsingen kunnen nog wel eens wat verschillen.
Zijn die smileypalen die locaties waar je je festivalbandje tegenaan kunt houden, zodat hij op facebook post?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:34 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Het enige wat veranderd is, is die tent volgens mij. En paaltjes met smilies erop. Grappig dat ze die Marquee-palen met lichtjes nog wel gebruiken.
Dat zijn de incheck-palen inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn die smileypalen die locaties waar je je festivalbandje tegenaan kunt houden, zodat hij op facebook post?
Bedoel je de alhpa op het LL terrein of deze die ze the barn noemen op werchterquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De alpha-tent wordt dit jaar vergroot naar 15.000 man
The Barnquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bedoel je de alhpa op het LL terrein of deze die ze the barn noemen op werchter
Onder die biertafels, toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef lolcat8811 het volgende:
Weer geen Shelter dus, hopelijk wordt het geen 40°C
Grotere versie van de plattegrond: http://mail.live-store.co(...)Werchter2013_map.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |