Ja daar keek ik, maar daar zie ik zo veel staan dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien, hoewel dat op zichzelf al een indicatie kan zijn van een overspoelde markt.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef Roellie80 het volgende:
Marktplaats al bekeken? Ik denk dat je hier wel een indicatie kan krijgen van de waarde
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:52 schreef Unmountable het volgende:
Ik zou ze nog even houden, misschien dat je er over een paar jaar weer mee kan betalen.
Onzin. Als het zilveren guldens betreft dan worden ze gewoon verhandeld aan de zilverkoers.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:30 schreef deadly_kiss het volgende:
Wat de gek ervoor geeft.
Mijn moeder spaart ook geld van over de hele wereld en guldens worden pas wat waard als je er moeilijk aan kan komen. Ik vrees dat je nog een eeuw moet wachten
Nee heb van mezelf wel zilveren maple leaf en die oostenrijkse munten waar ik even de naam van vergeten ben.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Als het zilveren guldens betreft dan worden ze gewoon verhandeld aan de zilverkoers.
Momenteel koop je 400 zilveren guldens (72% zilver) aan een 1100 euro en dat komt neer op ruim 1,8 kilo puur zilver.
Maargoed, TS zal die wel niet hebben denk ik aangezien deze tussen 54 en 67 geslagen zijn.
Ja die, verder is zijn deze setjes zo te zien allemaal "zuiver nikkel" met de 5cent munten van brons.quote:
Dan is het geen fluit meer waard dan de nominale waarde van het setje en dan nog moet je iemand vinden die dat er voor geeftquote:Op maandag 3 juni 2013 11:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja die, verder is zijn deze setjes zo te zien allemaal "zuiver nikkel" met de 5cent munten van brons.
Okay nou ja daar was ik al "bang" voor.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan is het geen fluit meer waard dan de nominale waarde van het setje en dan nog moet je iemand vinden die dat er voor geeft
Sorry, die redenering volg ik niet. Er is kennis nodig wat betreft muntensetjes, dus je plaatst het in FHF? Echt, hoe gaat die kronkel precies?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik heb geen idee waar dit thuis hoort, maar aangezien dit een vraag is naar kennis/verstand van zaken betreft munten setjes, leek mij dit de beste plek.
(...)
Waar zou het anders het beste passen?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:45 schreef destrovel het volgende:
[..]
Sorry, die redenering volg ik niet. Er is kennis nodig wat betreft muntensetjes, dus je plaatst het in FHF? Echt, hoe gaat die kronkel precies?
Geven geen reële prijs weer veel te hoogquote:Op maandag 3 juni 2013 19:17 schreef Wombcat het volgende:
http://www.catawiki.nl/catalogus/10-munten
ligt puur aan de kwaliteit (hoever afgesleten)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ik had een 10 cent muntje uit 1920, dacht dat het wel enkele tientallen euro's waard bleek te zijn. Bleek het helemaal niks waard te zijn.
Het was in ieder geval een muntje uit begin vorige eeuw, ik weet niet meer precies welk jaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:23 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
ligt puur aan de kwaliteit (hoever afgesleten)
Is wel zilver
Overigens bestaat er geen 10 cent muntje uit 1920
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:23 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
ligt puur aan de kwaliteit (hoever afgesleten)
Is wel zilver
Overigens bestaat er geen 10 cent muntje uit 1920
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |