Ik verbrand daar altijd mijn bek aan omdat ik dan niet weet hoe heet de thee/koffie isquote:Op maandag 3 juni 2013 01:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 2 bazenglazen van Bodum. Dubbelwandige. Bijna gratis want DE punten
Dat heb ik 1x gedaan en nu merk ik t welquote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verbrand daar altijd mijn bek aan omdat ik dan niet weet hoe heet de thee/koffie is
Ik heb wel mooie mokken van Bodum, gelukkig toen gekocht want nu zie ik die lijn nergens meer behalve voor velen geld in Denemarken
Vooral als je bijvult en dan ook de koude thee van net ervoor gewend bent en dan VWOAPquote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verbrand daar altijd mijn bek aan omdat ik dan niet weet hoe heet de thee/koffie is
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:42 schreef vronie het volgende:
Ik heb de opvang ,van mij kleinkinderen.
Een paar dagen per week.
Ik verzorg ook haar huisdieren.
Liam krijgt de medicijnen,voor epilepsche.
ik houd het strik gescheiden,van ander kat en hond.
Wat als mijn dochter,hier niet goed mee omgaat..
En haar andere kat ,het medicijn toe krijgt
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:34 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb bericht van Bløf, ze gaan deze tekst gebruiken op het volgende album.
Ja, een penisversie, met dank aan schaarquote:Op maandag 3 juni 2013 01:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vooral als je bijvult en dan ook de koude thee van net ervoor gewend bent en dan VWOAP
is jouw UI trouwens Patrick
Hij zag er ook heerlijk uitquote:
Mooi forum is het toch iddquote:
Ik heb een gast op de bruiloft geprobeerd "lijken wassen" uit te leggenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi forum is het toch idd![]()
(En tevens zooo niet uit te leggen aan 95% van de mensen die ik ken)
Ik had van alles bij elkaar geflikkerd want ik kon geen recept vinden dat 100% naar mijn zin wasquote:
Ja he, Patrick én een penor (en een stel kitchenaids), meer heb ik niet nodig om gelukkig te wordenquote:
Oh ja das waarquote:Op maandag 3 juni 2013 01:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Die batsen heul niet meer, die zijn getrouwd!
HOAXquote:Op maandag 3 juni 2013 01:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Die batsen heul niet meer, die zijn getrouwd!
langeafstandsschotquote:Op maandag 3 juni 2013 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Dat doe je toch met een pipetje of de melkboer?
Schreeuwend het weekend doorgebracht?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:19 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh! Als iemand mijn stem ergens heeft gevonden; gelieve die terug te geven; kthxbye
gaslek?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Molo het volgende:
Goed dat ik vanochtend thuis was, was iets onwijs mis gegaan met verbouwing, gelukkig kan het nu nog redelijk makkelijk gefixt worden.
Zal niet eens een keertje zonder dit soort gezeik zijn he
Beetje maarquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Molo het volgende:
Goed dat ik vanochtend thuis was, was iets onwijs mis gegaan met verbouwing, gelukkig kan het nu nog redelijk makkelijk gefixt worden.
Zal niet eens een keertje zonder dit soort gezeik zijn he
Nee dat gelukkig nietquote:
dat is een beetje dom jaquote:Op maandag 3 juni 2013 09:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet
Compleet verkeerde opbouw op het dak gezet
Oh, lekker dan... is jullie termostaatkraan niet stuk? Ofwel, heb je het ook als je een andere kraan gebruikt?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:31 schreef Diconnected het volgende:
Goodmornings!
Ik hoop dat de woningsbouw snel terugbelt, want onze douche is nu zo ontzettend heet dat je er max 2 min onder kan staan omdat je anders verbrand
Schreeuwenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:19 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh! Als iemand mijn stem ergens heeft gevonden; gelieve die terug te geven; kthxbye
Sloop werk hadden we zelf al gedaan gelukkigquote:Op maandag 3 juni 2013 09:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beetje maar
[..]Wat was er gebeurd? Gingen ze de verkeerde muur slopen?
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Sloop werk hadden we zelf al gedaan gelukkig
Verder werken ze keurig hoor, maar dit was gewoon dom tekeningen door elkaar halen
En dan vooral dat je zaterdag al geen stem meer hebt; omdat je zo nodig met alle liedjes moet meeschreeuwen vrijdag en je zaterdag tóch je bek niet kan houden en keihard aan de kant staat te supporteren voor FC Plopsaland (ja dat was onze ploegnaamquote:
Nee het is alleen de douche, dat is het stommequote:Op maandag 3 juni 2013 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, lekker dan... is jullie termostaatkraan niet stuk? Ofwel, heb je het ook als je een andere kraan gebruikt?
Ja precies, en laat ik nou precies zo'n controlfreak zijn dat ik daar al nachtmerries over hadquote:Op maandag 3 juni 2013 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dat je zo thuis komt en een compleet ander dak er op zit
[..]
En dan vooral dat je zaterdag al geen stem meer hebt; omdat je zo nodig met alle liedjes moet meeschreeuwen vrijdag en je zaterdag tóch je bek niet kan houden en keihard aan de kant staat te supporteren voor FC Plopsaland (ja dat was onze ploegnaam![]()
)
Ik gok dus dag je kraan (mits thermostaatkraan) kaduk isquote:Op maandag 3 juni 2013 09:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee het is alleen de douche, dat is het stomme. Der was donderdag ook al een monteur geweest, en vrijdag was de douche normaal maar zaterdag en gister issie weer superheet en alles, je kan er echt 2 min max onderstaan anders verbrand je bijna
dus hopelijk bellen ze snel terug, want ik wil ook ff douchen voordat er een evt. Monteur komt
Ja maar als je het zelf doet, weet je zeker dat het goed gaat.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, en laat ik nou precies zo'n controlfreak zijn dat ik daar al nachtmerries over had
Ik kwam er dit weekend achter dat ik al vrij jong controlfreak was toen Koos me heel raar aan keek toen ik vertelde dat ik vroeger wratten en pukkels er zelf af sneed omdat ik het zelf wilde doen en niet door de huisarts wilde laten doen
Ja dat denk ik dus ook, maar no way dat ik er aan ga zittenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gok dus dag je kraan (mits thermostaatkraan) kaduk is
Wel mooi kut, kokend douchen is minder fijn
Wel makkelijkst op te lossen, dat scheelt dan weer
Haha dat is idd wel slim; of je moet de mannetjes kennen; dat scheelt ook wel volgens mijquote:Op maandag 3 juni 2013 09:54 schreef Molo het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet anders verwacht had, er gaat altijd wel iets mis, hoe goed de aannemer ook is, is mijn ervaring
En dat is tevens de reden dat we zelf zoveel zelf doen in huis en zelf maar handig zijn geworden![]()
Ik ken helaas niemand die handig is, beetje jammer welquote:Op maandag 3 juni 2013 09:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha dat is idd wel slim; of je moet de mannetjes kennen; dat scheelt ook wel volgens mijIk zie ons nooit heul erg handig worden
Afgelopen weekend wel gesproken met vriend van ons die aanbouwen regelt en die komt binnenkort eens kijkenWil deze zomer eigenlijk al het 1 en ander op papier hebben staan ook. Ben benieuwd wat we gaan verzinnen
Leliesquote:Op maandag 3 juni 2013 10:01 schreef Molo het volgende:
Gisteren een bos bloemen gekregen, lief, maar de geur van lelies
Straks de lelies er maar uit vissen en weg mikken
Ik heb er ook wel rotherinneringen aan hoor, die associatie speelt ook mee in de geur enzo.quote:
Hoe kan dat dan? Wil je er over praten? Of is dat privé?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel rotherinneringen aan hoor, die associatie speelt ook mee in de geur enzo.
Ik ben vrij gevoelig voor geurassociaties en er werd net 1 minuut voor dood gaan van mijn vader een enorme bos lelies bezorgd, zodoende.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Wil je er over praten? Of is dat privé?
Daar zaten ze gelukkig niet in, hadden expres gevraagd die krengen eruit te latenquote:
Ah vandaar, logisch ookquote:Op maandag 3 juni 2013 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben vrij gevoelig voor geurassociaties en er werd net 1 minuut voor dood gaan van mijn vader een enorme bos lelies bezorgd, zodoende.
Sindsdien vind ik ze nog veel erger stinken dan daarvoor
Tijd om te shoppen jeujquote:Op maandag 3 juni 2013 10:09 schreef Molo het volgende:
Heel mijn huis trilt.... denk dat ik straks maar even weg ga, ik kan er echt heel slecht tegen alles te zien/horen/voelen, bang dat alles zo mis gaat enzo...
Scumbag brain
Ja klopt; maar wij zijn cifs ouders nog niet gauw vertrekken + Dat wij ons huis nu toch niet verkocht zouden krijgen + dat dat huis veul te duur is (en wij dat dus nooit kunnen betalen) en naja die keuken die er nu in zit is echt helemaal niks; dus er moet wel iets veranderen.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken helaas niemand die handig is, beetje jammer wel
En hoor ik daar uitbouw/keuken???spannend!
Jullie wilden toch misschien huis van je schoonouders over nemen? Dat gaat niet meer door?
Trouwtopicquote:Op maandag 3 juni 2013 10:14 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Lekker van je dak Kip![]()
Hey skjoe, zijn er al fotos van jou en bb die niet op facebook staan? Ik wil je jurk zien!
Ah supertof! Gaat vast goed komen danquote:Op maandag 3 juni 2013 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja klopt; maar wij zijn cifs ouders nog niet gauw vertrekken + Dat wij ons huis nu toch niet verkocht zouden krijgen + dat dat huis veul te duur is (en wij dat dus nooit kunnen betalen) en naja die keuken die er nu in zit is echt helemaal niks; dus er moet wel iets veranderen.
Plannen zijn om begin volgend jaar te beginnenMaar we zijn er nog niet over uit óf we willen uitbouwen en HOE we dat gaan doen (serre of echt complete uitbouw of....)
Maar daarom moet die vriend van ons ook eens langs komen om mee te helpen denken
Heb ik voor mijn vakantie al gedaanquote:
Hier ook, alleen zijn ze het halve huis van de buren aan het slopenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:09 schreef Molo het volgende:
Heel mijn huis trilt.... denk dat ik straks maar even weg ga, ik kan er echt heel slecht tegen alles te zien/horen/voelen, bang dat alles zo mis gaat enzo...
Scumbag brain
Ja dat dachten er meerquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat dachten er meerheb het ook mijn halve leven geroepen, dat ik in het rood zou trouwen
Rebels zijn omdat je in het wit trouwt
Dat heeft mijn moeder ook sinds de dood van haar vader ja...quote:Op maandag 3 juni 2013 10:01 schreef Molo het volgende:
Gisteren een bos bloemen gekregen, lief, maar de geur van lelies
Straks de lelies er maar uit vissen en weg mikken
Kom je hier lunchen, mag ookquote:Op maandag 3 juni 2013 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb ik voor mijn vakantie al gedaan
Nou ja, misschien kijken voor wandelschoenen dan maar straks
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook sinds de dood van haar vader ja...
had je dat expres al zo lang vantevoren op gezet?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat dachten er meerheb het ook mijn halve leven geroepen, dat ik in het rood zou trouwen
Noooezzz, werd je op je vrije dag uit je bed gebouwvakt?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier ook, alleen zijn ze het halve huis van de buren aan het slopen
Ik ga naar Den Haag toe denk ik, maar thanks voor het aanbiedenquote:
oh oh den haaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op maandag 3 juni 2013 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga naar Den Haag toe denk ik, maar thanks voor het aanbieden
Nee, ik dacht het echt, maar toen ik eenmaal echt ging trouwen vond ik alle rooie jurken lillek en ik voelde me meteen superfab in deze jurk, dus de keuze was eigenlijk in no time gemaakt.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
[..]
had je dat expres al zo lang vantevoren op gezet?of was je in de winkel en was t echt 'zomg ik moet nu wit!' ?
Haha, naja, de poets kwam om 9 uur dus ik moest er soberso al uit. Kan straks nog bijna drie weken uitslapenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Noooezzz, werd je op je vrije dag uit je bed gebouwvakt?![]()
En ik dacht ook rood qua trouwjurk
Hahaha gekke rebel
Een liefdesbaby?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Verjaardagscadeautje voor intro bedenken fml
Dat scheelt weerquote:Op maandag 3 juni 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Haha, naja, de poets kwam om 9 uur dus ik moest er soberso al uit. Kan straks nog bijna drie weken uitslapen
Goed idee, maar dan had ik 7 maanden geleden al moeten beginnenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik dacht het echt, maar toen ik eenmaal echt ging trouwen vond ik alle rooie jurken lillek en ik voelde me meteen superfab in deze jurk, dus de keuze was eigenlijk in no time gemaakt.
Doe de hele dag een helm op!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat scheelt weer
Ik ga er nu maar vandoor hier. Als ik nooit meer reageer hier heb ik een dakkapel op mijn hoofd gekregen bij het verlaten van mijn woning
Cafetiere einzquote:Op maandag 3 juni 2013 10:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Verjaardagscadeautje voor intro bedenken fml
En prachtig dat je wasquote:Op maandag 3 juni 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij wil eigenlijk een Sarista, maar groooooot.quote:
Natuurlijk jonge!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat helpt vast als je een dakkapel op je hoofd krijgt
En duur toch? Waarom een senseo met koffiebonen nemen, koop dat een goed apparaat denk ik danquote:Op maandag 3 juni 2013 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij wil eigenlijk een Sarista, maar groooooot.
[..]
Natuurlijk jonge!
Ja wel prijzig volgens mij.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En duur toch? Waarom een senseo met koffiebonen nemen, koop dat een goed apparaat denk ik dan
Ik zuip nooit koffie omdat ik senseo niet lekker vind. Maar gewone filterkoffie en nu dus uit die cafetiere drink ik wel
Hij is 4.80 per koffieding voor 20 koppen. Apparaat kost 250. Ik weet niet of je dat ding bij kunt vullen met bonen naar keuze maarjaquote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wel prijzig volgens mij.
En ik weet niet, ik ben niet zo'n koffiekennerik weet alleen waar hij het vaak over heeft.
Je kan zo'n aangebroken bonen unit eraf halen en er een andere opzetten jaquote:Op maandag 3 juni 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is 4.80 per koffieding voor 20 koppen. Apparaat kost 250. Ik weet niet of je dat ding bij kunt vullen met bonen naar keuze maarja
Heb jij er 1?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je kan zo'n aangebroken bonen unit eraf halen en er een andere opzetten ja
Naja ik bedoel of je een lege kunt vullen met bonen die je zelf koopt of dat je per se die bonen van senseo moet gebruiken.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je kan zo'n aangebroken bonen unit eraf halen en er een andere opzetten ja
Nopequote:
Er zal vast wel een mogelijkheid zijn of komen waarbij dat gaat gok ik.. Misschien niet officieel via senseo, maar goedquote:Op maandag 3 juni 2013 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik bedoel of je een lege kunt vullen met bonen die je zelf koopt of dat je per se die bonen van senseo moet gebruiken.
En die je straks wegstopt en noooooooit meer terugzietquote:Op maandag 3 juni 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn jurkdie nu vol berkenvliesjes op het logeerbed ligt
Ja wij hebben nu ook een senseoquote:Op maandag 3 juni 2013 10:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
NopeMaar ken iemand die er wel een wilde en die had dat soort dingen allemaal opgezocht
Ik heb alleen een normale senseo en een standaard koffiezetter met filter
Ik zou gewoon een filterkoffieding nemen danquote:Op maandag 3 juni 2013 10:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wij hebben nu ook een senseovoor mij wel prima, maar hij wilde liever iets met bonen
Mja ik kijk nog wel even rondquote:Op maandag 3 juni 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een filterkoffieding nemen danKun je zelf bonen malen en je zit niet aan die shit van senseo vast.
Het begint nu alquote:Op maandag 3 juni 2013 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
McdonaldsBellen ze of ik kan werken morgen. Dus ik eh ja ik heb woensdag tentamen. 'Ja het is maar 4 uurtjes. Ik: eh ik heb nog geen intro gehad... 'oh, wait'.
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
McdonaldsBellen ze of ik kan werken morgen. Dus ik eh ja ik heb woensdag tentamen. 'Ja het is maar 4 uurtjes. Ik: eh ik heb nog geen intro gehad... 'oh, wait'.
Thanks voor de tips!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of neem dit
http://www.kookpunt.nl/bi(...)ops/nl/product/4226/
is velen goedkoper en je kunt dan nog bijvoorbeeld bonen laten malen bij een winkel en wat geven
Aluminium kan niet op kookplaten though, dan moet je RVS hebben. Zeiden ze in de winkel
Of je koopt een goedkopere cafetiere, dat is nog makkelijker. Die waren er al vanaf 16.80 als je niet zo buitenkant geil bent als ik en brumquote:
Moet het geweldig zijn dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:18 schreef Diconnected het volgende:
wat is er zo geweldig aan dat ijzeren koffieding dan?
ja nee dat zeg ik nietquote:
Ik heb niet eens zo'n ding, HOE weet ik dan dat het geweldig is behalve dat het er leuk uit ziet?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent het ding al twee dagen aan het ophemelen mop
je hebt er toch 1 gekochtquote:Op maandag 3 juni 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n ding, HOE weet ik dan dat het geweldig is behalve dat het er leuk uit ziet?
Welke heb jij dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of je koopt een goedkopere cafetiere, dat is nog makkelijker. Die waren er al vanaf 16.80 als je niet zo buitenkant geil bent als ik en brum
Drink jij zelf koffie? Anders dan is de kleinste wel groot genoeg
Koffie maken op een andere manier dan senseo/een filtermachine. neemt ook minder ruimte in beslag.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja nee dat zeg ik nietmeer van wat is er zo bijzonder aan?
http://www.lacafetiere.co(...)assic-cafetiere.html in 8 cup. Maar er was een goedkoper merk, maar ik weet de naam niet meer.quote:
ja dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neinz een cafetiere, niet die ik aan uft liet zien.
brum wilde zo'n ding en de koffie was lekker. Nou is dat niet heul moeilijk als je met senseo vergelijkt. En hij ziet er leuk uit, dus ik ben enthousiastquote:
je bent een paar dagen ziek geweest, daar val je altijd van af hequote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD de weegschaal was relatief positief. WHAT ARE THIS?
Dan is het alsnog goedquote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Mss het volgende:
Ik ben niet afgevallen heur. Maar ik ben sinds ik gestopt ben met therapie niet meer gewogen en om eerlijk te zijn was ik bang dat die 7 kilo er weer bij waren. Ik heb echt kut gegeten de laatste 2 maanden dus ik zou niet verbaasd zijn.
Er is 800 gram bij, dus dat valt me echt mee. Dat kwam ik voorheen in een week bij als het even niet mee zat
Netjesssssquote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Mss het volgende:
Ik ben niet afgevallen heur. Maar ik ben sinds ik gestopt ben met therapie niet meer gewogen en om eerlijk te zijn was ik bang dat die 7 kilo er weer bij waren. Ik heb echt kut gegeten de laatste 2 maanden dus ik zou niet verbaasd zijn.
Er is 800 gram bij, dus dat valt me echt mee. Dat kwam ik voorheen in een week bij als het even niet mee zat
Goed busy! Misschien toch onbewust je manier van eten al wat aangepastquote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Mss het volgende:
Das idd wel heel fijnquote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb zo'n mooi inklapbaar krukgeval ter hoogte van 1 traptrede, zat ooit bij mijn broer in het kerstpakket, heul handigquote:Op maandag 3 juni 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat is toch mooi Mss!
Ik ga een opstapje kopen. Dan hoef ik niet buiten in het trappenhuis oefeningen gaan staan doen![]()
Mooi toch!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Mss het volgende:
Zo'n ding?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooi inklapbaar krukgeval ter hoogte van 1 traptrede, zat ooit bij mijn broer in het kerstpakket, heul handig![]()
Al doe ik er geen oefeningen mee, maar heb ik hem nodig om boven in de keukenkastjes iets te pakken
Ja die! Die zijn inderdaad briljant!quote:Op maandag 3 juni 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n ding?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik staan hier, vind dat ding zo briljant![]()
Ja geen idee, hoewel die keelaids van vorige week natuurlijk wel heeft geholpen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed busy! Misschien toch onbewust je manier van eten al wat aangepast
Da's snelquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Mss het volgende:
Dus ik zo vragen wanneer ik weer terug kon in de groep, want dat was zo rond begin juni. Dus zij zo van 'jaa uh, heb je daar nog niks van gehoord? Deze week begint een nieuwe cyclus. Ik ga het even uitzoeken'. Krijg ik net een mail dat ik donderdag mag starten, of ik dat dan red.
Het is maar goed dat je geen autist bentquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Mss het volgende:
Dus ik zo vragen wanneer ik weer terug kon in de groep, want dat was zo rond begin juni. Dus zij zo van 'jaa uh, heb je daar nog niks van gehoord? Deze week begint een nieuwe cyclus. Ik ga het even uitzoeken'. Krijg ik net een mail dat ik donderdag mag starten, of ik dat dan red.
Dat is al snel! Lukt dat?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Mss het volgende:
Ik had de ochtend sowieso al vrijgehouden met studie en werk omdat ik wist dat ik rond die tijd zou moeten beginnen. Ik heb alleen beloofd om die ochtend mijn bruder naar Schiphol te brengen, maar ik denk dat dat wel te combineren is.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen autist bent![]()
Maar ga je dat redden?
Had de foto's ook gekeken en vond het heel mooiquote:Op maandag 3 juni 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn jurkdie nu vol berkenvliesjes op het logeerbed ligt
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is maar goed dat je geen autist bent
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Had de foto's ook gekeken en vond het heel mooi
Meteen ook maar even de foto's van Priem gespiekt
Is dat huis met die giga glazen ramen echt van je schoonouders? Mooi dat
Ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 3 juni 2013 13:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de schoonouders van SQniet zo goed geformuleerd haha
Ik ging in het trouwen topic naar foto's van SQ kijken. Toen zag ik een foto blabla schoonouders met een giga huis ding met grote ramen op de achtergrondquote:
ja, dat isquote:Op maandag 3 juni 2013 13:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Had de foto's ook gekeken en vond het heel mooi
Is dat huis met die giga glazen ramen echt van je schoonouders? Mooi dat
Meteen ook maar even de foto's van Priem gespiekt
Owwwwquote:Op maandag 3 juni 2013 13:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ging in het trouwen topic naar foto's van SQ kijken. Toen zag ik een foto blabla schoonouders met een giga huis ding met grote ramen op de achtergrond
En toen zag ik in de OP: kijk hier de foto's van Priemgirl en toen ging ik daar kijken
ja behalve mijn oom, maar die is het vergevenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owwww![]()
Hier staan er nog meer: LIF / Trouwen en zo #75![]()
Die andere foto's had mijn collega gemaakt en meteen op fb gepleurd.
Ik heb geen spoilers bij jou gezien skjoe; vlg mij heeft iedereen er zich redelijk aan gehouden; niet?
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik had ook gedreigd ende geïntimideerd van te voren
Ermagerd ik dacht dat dat het gemeentehuis ofzo wasquote:Op maandag 3 juni 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat isik schrok ook hoor, de eerste keer
nee, het gemeentehuis is velen lelijkquote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd ik dacht dat dat het gemeentehuis ofzo was![]()
Ik slik even iets inquote:Op maandag 3 juni 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het gemeentehuis is velen lelijk
het is een moderne villa. Het gemeentehuis is een blok grintbeton. Conclusie: het gemeentehuis is soberso lelijker.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik slik even iets in![]()
Laten we het er op houden dat smaken verschillen
Ik hou niet zo van modernquote:Op maandag 3 juni 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een moderne villa. Het gemeentehuis is een blok grintbeton. Conclusie: het gemeentehuis is soberso lelijker.
ik wil net zeggenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van modern![]()
Hoewel ik ook weer niet zou klagen als ik in zo'n huis zou wonen
Oude huizenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggenmaar ik snap het wel, ik ben zelf ook meer van oude huizen
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:38 schreef bleiblei het volgende:
In Helmond staat een crematorium dat echt super veel op dat huis lijkt![]()
.
.
.
!!11!! Dáár doet het huis mij idd aan denkenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:38 schreef bleiblei het volgende:
.
Ik ben ook van oude huizen, maar dat is opvoeding van SQquote:Op maandag 3 juni 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oude huizen![]()
Zeker als ze onlogische indelingen en matigen hoekjes en hoge plafonds hebben![]()
Jouw huis vind ik echt prachtig.
Maargoed, ik woon zelf in het toppunt van lillekheid en daar voel je ook niks van als je er in zit
Staat tegen het spoor aanquote:Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!!11!! Dáár doet het huis mij idd aan denken![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Staat tegen het spoor aan.
Ik liep stage in Venlo toen ze het aan het bouwen waren, dus ik zo tegen mijn ouders "hey, is jullie architect daar en daar een huis aan het bouwen?". Reden we er langs om er te kijken, bleek het een crematorium. Ze waren niet zo content geloof ik
.
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik liep stage in Venlo toen ze het aan het bouwen waren, dus ik zo tegen mijn ouders "hey, is jullie architect daar en daar een huis aan het bouwen?". Reden we er langs om er te kijken, bleek het een crematorium. Ze waren niet zo content geloof ik
.
Die memo van een strakkere smaak hebben mijn ouders gemist geloof ikquote:Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben ook van oude huizen, maar dat is opvoeding van SQ.
Als het aan mijn moeder lag woonde we in een modern huis in een kindvriendelijke vinexwijk.
Ook prima, maar heel anders dan waar onze voorkeur nu ligt.
Al hadden we er het gisteren met de buurvrouw over, die zijn hun halve huis leeg aan het trekken en gaan van een gezellig cosy huis met allemaal toffe vintage prulletjes naar een compleet strak huis met gietvloer, strak gestucte muren etc. En die beweerde dat je hoe ouder je wordt, je smaak steeds strakker en meer no nonsens wordt. Ik vind het zonde, maar goed, ook dat wordt mooi. Belangrijkste van huizen & interieur vind ik dat je ziet dat er over nagedacht is ipv. allerlei half vergane stijlen op elkaar wat als een kringloop oogt.
Lollerquote:Op maandag 3 juni 2013 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
.
nu weet ik eindelijk wat en cafetiere isquote:Op maandag 3 juni 2013 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.lacafetiere.co(...)assic-cafetiere.html in 8 cup. Maar er was een goedkoper merk, maar ik weet de naam niet meer.
Yesh. Wel wat grover gemalen koffie anders zit je drab te drinkenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu weet ik eindelijk wat en cafetiere is
Maar daar doe je gewoon gemalen koffie in, kokend water erop en dan die spiraal naar beneden duwen toch?
Ermnerm, kauwen op koffie.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yesh. Wel wat grover gemalen koffie anders zit je drab te drinken
Zijn die ineens weer hip dan ofzo? Ze bestaan al eeuwen voor mijn gevoel. Wel heerlijke koffie ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yesh. Wel wat grover gemalen koffie anders zit je drab te drinken
in het Nederlands heet dat ook een koffiepercolatorquote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zijn die ineens weer hip dan ofzo? Ze bestaan al eeuwen voor mijn gevoel. Wel heerlijke koffie ja!
Ik mocht vroegah altijd dat ding naar beneden drukkenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zijn die ineens weer hip dan ofzo? Ze bestaan al eeuwen voor mijn gevoel. Wel heerlijke koffie ja!
Geen idee of ze hip zijn, brum wilde er eenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een percolator is een ander ding toch.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het Nederlands heet dat ook een koffiepercolator
Jongeeeeee speeees ik heb gisteren twee keer geroepen dat het een percolator isquote:Op maandag 3 juni 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een percolator is een ander ding toch.
quote:The French press goes by various names around the world. In Italy the press is known as a caffettiera a stantuffo. In New Zealand, Australia, and South Africa the apparatus is known as a coffee plunger, and coffee brewed in it as plunger coffee. Its French name is cafetière à piston, though French speakers also use genericized trademarks, notably Melior or Bodum. In the UK and the Netherlands the device is known as a cafetière, the French word for coffee maker or pot. In the United States and Canada, it is known as a French press or "coffee press".
Maar skjoe noemt mijn DIESAIGN cafetiere een percolatorquote:Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef Maisnon het volgende:
Ja toen je het over zo'n hoekig ding had zoals in dat plaatje
Mhehe, dan hou je ook van mijn huisquote:Op maandag 3 juni 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oude huizen![]()
Zeker als ze onlogische indelingen en matigen hoekjes en hoge plafonds hebben![]()
Jouw huis vind ik echt prachtig.
Maargoed, ik woon zelf in het toppunt van lillekheid en daar voel je ook niks van als je er in zit
da's een mokka.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een percolator is een ander ding toch.
dittes is een percolator
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe, dan hou je ook van mijn huisonze zolder is verstopt
. Meet in januari woohoo
.
Ik heb bonen laten malen bij de koffiewinkel, maar ik ben niet van plan alleen die dure zut te zuipen. Dus dan koop ik DE grove maling iddquote:Op maandag 3 juni 2013 14:04 schreef Puckzzz het volgende:
Maar je brengt me wel op een idee om er ook eentje te kopen Spees. Die koffie is echt super.
Maal je de bonen zelf of koop je grof gemalen koffie?
En sommige deuren zijn zo scheef dat ze vanzelf open zwaaien. En glas in loodquote:
Nog steeds nek?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn lichaam is echt niet meer te harden nu![]()
Kun je bij de fysio terecht?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Je bent ongesteld geworden?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga gewoon door mijn ongesteldheid heen batsen
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je dan een zware hormoonkuur slikt. Zevenhonderd pukkels en opzwellen als een waterballon, zodat je niet ongesteld hoeft te zijn op je huwelijksreis....
Trollichaam![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Is je rode klats dwars door de pillen gegaan?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga gewoon door mijn ongesteldheid heen batsen
Godverdomme, er moet toch iemand zijn die je daarvoor kan aanklagen?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dwars door mijn kankerhormonen heen
Net zoals bij mij dus destijds. Ik hoopte dat ze bij jou wel zouden werkenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dwars door mijn kankerhormonen heen
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ja, ach. Druk maken heeft nu toch geen zin meer. Handdoekje er onder en gaaaaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godverdomme, er moet toch iemand zijn die je daarvoor kan aanklagen?![]()
oh kewl!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Puckzz ze hebben bij de hema goedkope cafetieres lees ik.
Je bent wel meteen gestopt ook met de hormonen dan? Wie weet is het dan nog snel voorbij.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ach. Druk maken heeft nu toch geen zin meer. Handdoekje er onder en gaaaaan.
Dan moet je rekenen op zo'n 30 euro voor een kleinequote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh kewl!
Wij hebben hier ook een hippe koffie winkel. Daar ga ik ook ff kijken
naja, ik ben een half uur geleden gaan bloeden, ik zal mijn pillen niet meer slikken na nuquote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent wel meteen gestopt ook met de hormonen dan? Wie weet is het dan nog snel voorbij.
Das wel veulquote:Op maandag 3 juni 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je rekenen op zo'n 30 euro voor een kleineDie wij hebben was het dubbele
Wij hebben wel de 1 liter versiequote:
ja ach. Een senseo is duurder. Ook qua koffie. Misschien haal ik er zo ook wel 1 voor als ik visite heb!quote:
Hee, deze is misschien wel handig voor onder de d ouche? want ik moet er een aanschaffen aangezien k nog steeds te snel flauwval in de douchequote:Op maandag 3 juni 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n ding?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik staan hier, vind dat ding zo briljant![]()
Ze zijn van plastic, dus dat zou gewoon moeten kunnen volgens mij. Je hebt er ook een hogere versie van, die is aardig op zithoogte volgens mij.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hee, deze is misschien wel handig voor onder de d ouche? want ik moet er een aanschaffen aangezien k nog steeds te snel flauwval in de douche
Mijn nek doet echt enorme pijn en mijn schouder en k heb af en toe super weinig kracht in mijn arm nog maar, ik kan ook niet meer omdraaien of wat dan ook en mijn hoofd voelt echt te zwaar voor lichaam nu.quote:
donderdag pas :/quote:
De neuk :/quote:Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn nek doet echt enorme pijn en mijn schouder en k heb af en toe super weinig kracht in mijn arm nog maar, ik kan ook niet meer omdraaien of wat dan ook en mijn hoofd voelt echt te zwaar voor lichaam nu.
[..]
donderdag pas :/
250 ml is geen gewoon koffiekopje, da's een Amerikaanse mok manquote:Op maandag 3 juni 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar die 'cups' tellen ze dus als italiaanse kopjes, dus dat moet je halveren8 cups = 1 liter en dus 4 normale koppen.
En het is hendiger dan een filterkoffiemasjien want die neemt weer velen ruimte in. Dit valt wel mee en kun je makkelijker in een kastje donderen.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ach. Een senseo is duurder. Ook qua koffie. Misschien haal ik er zo ook wel 1 voor als ik visite heb!
Ja jonguh ik drink niet uit van die kleine kutkopjesquote:Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
250 ml is geen gewoon koffiekopje, da's een Amerikaanse mok man
heb je liknkje?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn van plastic, dus dat zou gewoon moeten kunnen volgens mij. Je hebt er ook een hogere versie van, die is aardig op zithoogte volgens mij.
Ik heb het Nespresso apparaat dat bij de Belg stondquote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ach. Een senseo is duurder. Ook qua koffie. Misschien haal ik er zo ook wel 1 voor als ik visite heb!
Gewoon naar de blokker gaan en daar hebben ze van die hogere trapjes, niet inklapbaar maar daar heb je toch geen tijd voor om uit te klappen als je flauwvaltquote:
Als je het een beetje voelt aankomen is dat met deze wel te doen, ze zijn heeel makkelijkquote:Op maandag 3 juni 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gewoon naar de blokker gaan en daar hebben ze van die hogere trapjes, niet inklapbaar maar daar heb je toch geen tijd voor om uit te klappen als je flauwvalt
ik heb niet een heel grote badkamer dus wil wel inklapbaar zodat ik hem ook weer op kan bergenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gewoon naar de blokker gaan en daar hebben ze van die hogere trapjes, niet inklapbaar maar daar heb je toch geen tijd voor om uit te klappen als je flauwvalt
dank uuuuuuuquote:Op maandag 3 juni 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier hebben ze hem nog in het grijs Sjaan:
http://www.fonq.nl/produc(...)ders%20en%20steigers*#30993
Die uit het linkje van schaar is echt super handig, en is heel plat als ie eenmaal ingeklapt is, dus kost ook amper ruimte voor opbergenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb niet een heel grote badkamer dus wil wel inklapbaar zodat ik hem ook weer op kan bergen
awesomequote:Op maandag 3 juni 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die uit het linkje van schaar is echt super handig, en is heel plat als ie eenmaal ingeklapt is, dus kost ook amper ruimte voor opbergen
[/enable]quote:Op maandag 3 juni 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
awesomeen niet duur ook! ff bestellen
dat vroeg ik mij vanochtend ook al afquote:Op maandag 3 juni 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE is iemand ooit op het idee gekomen om pizzabodem te maken van bloemkool?
Die heb ik nog nooit gehad. Vergelijkbaar met Nespresso?quote:
picsquote:Op maandag 3 juni 2013 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Online kleren bestellen en dat alles perfect zit.
Nice!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Online kleren bestellen en dat alles perfect zit.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
thuissss
ik trok t niet meer op t werk meh
nu op bed liggen
thuissss
nu op bed liggen
thuissss
nu op bed liggen
Kaddenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
diezelfde kat is ook boos dat hij niet op mijn buik mag liggen
thuissss
nu op bed liggen
mehquote:Op maandag 3 juni 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
thuissss
nu op bed liggen
Waarom lees ik pr0ntherapiequote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef Diconnected het volgende:
zo afspraak gemaakt bij m'n diabaidsverpleegkundige, ik ga maar eens bespreken wat de opties zijn voor mij om aan de pomptherapie te gaan.
Yay!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:18 schreef Diconnected het volgende:
zo afspraak gemaakt bij m'n diabaidsverpleegkundige, ik ga maar eens bespreken wat de opties zijn voor mij om aan de pomptherapie te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |